نوشته شده توسط : admin

استفاده از تشک بادی می تواند باعث شود که ما خواب با کیفیت تری را تجربه کنیم . استفاده از تشک های پشمی که از نمونه تشک های سنتی می باشد ، به دلیل مشکلاتی که می تواند در دراز مدت برای بدن به همراه داشته باشد ، اصلا برای خوابیدن مناسب نبوده و همواره پیشنهاد می شود که از تشک های بادی و یا تشک های طبی فنری استفاده کنید تا بتوانید کیفیت خواب خود را افزایش داده و از اذیت شدن بدن در هنگام خواب جلوگیری کنید . همانطور که ممکن است شما نیز آن را تجربه کرده باشید ، در صورتی که از یک تشک غیر استاندارد استفاده می کنید ، ممکن است اندام ها و مفاصل شما درد گرفته و در روز های بعد دچار گرفتگی های عضلانی شده باشید . دلیل آن نیز عدم استفاده از تشک های طبی بوده و این موارد می تواند در دراز مدت حتی آسیب های به مراتب بیشتری را به بدن شما وارد کند . بدین ترتیب ما در این مقاله قصد معرفی تشک بادی بست وی را داریم که یکی از بهترین و محبوب ترین تشک های بادی موجود در بازار است که شرکت بست وی آن را تولید می کند ، بنابراین توصیه می شود در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با این محصول پر فروش آشنا شوید . 

تشک های بادی بست وی از طبی ترین ، انعطاف پذیر ترین و پیشرفته ترین تشک های بازار به شمار می‌روند که استفاده از آن عاری از لطف نبوده و می تواند کمک شایانی به خواب بهتر شما کند . با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این تشک ها امروزه می‌توانند به عنوان جایگزین مناسبی برای تشک های سنتی و یا ابری و حتی فنری به شمار بروند . ویژگی ‌های بسیار خوب آن ها باعث شده است تا این تشک ها راحتی لازم برای فرد استفاده کننده از محصول را به ارمغان آورند و شرایط ایده آل تری را برای آن محیا کند . با توجه به نام این محصول طراحی آن به صورت بادی بوده و با راه اندازی تشک شما می‌توانید یک بستر نرم و راحت برای خوابیدن داشته باشید . طراحی بادی این تشک ها ویژگی‌های بیشتری را همراه با خود به همراه داشته است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد . برای استفاده کردن از تشک های بادی نیاز است که آن ها را راه اندازی کنید که اینکار را می توانید با استفاده از پمپ های باد مختلف انجام دهید تا برای راه اندازی این محصولات نیز اذیت نشده و در کمترین زمان ممکن تشک را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید .

تشک های بادی بست وی دارای مدل های مختلفی هستند که در ابعاد متنوعی تولید می شوند ، برای همین شما می توانید تشک های بادی بست وی خود را در طرح های مد نظر خود مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید ک. این تنوع بسیار بالاست و بدون شک مدل مد نظر خود را به آسانی خواهید یافت . این تشک ها را می توان به دو دسته کودک و بزرگسال تقسیم کرد که مدل های بزرگسال از ابعاد بزرگ تری نسبت به مدل های کودکان برخوردار هستند و برای همین رده سنی بزرگسال می تواند از آن استفاده کند . با این وجود مدل های کودکانه زیبا تر و جذاب تر طراحی شده اند تا کودکان احساس خوشایندی را داشته باشند و به بتوانند به خوبی با این تشک ها ارتباط گرفته و از آن ها استفاده کنند . حتی کودک با مشاهده تشک های بادی مخصوص کودکان تشویق شده و بهتر می تواند استراحت کند . همچنین تشک های بادی به دو دسته یک نفره و دو نفره تقسیم می شوند که شما می توانید بر اساس نیاز خود این محصول را خریداری کنید . بنابراین اگر نیاز بود می توانید تشک های بادی را انتخاب کنید که برای استفاده دو نفره مناسب هستند و می توانند شرایط را برای استراحت کردن هرچه بهتر شما فراهم کنند . برای خواندن ادامه این مقاله آموزنده همین حالا می توانید به وب سایت نمایندگی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  معرفی تشک بادی بست وی  .......:::::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی , تشک بادی بست وی , خرید تشک بادی بست وی , نمایندگی فروش تشک بادی بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از دوست داشتنی ترین ابزار ها و وسایل های بازی برای تمامی رده های سنی که هم سنین کودکان و همچنین سنین بزرگسال به آن علاقه دارند ، استخر ها و آب تنی یا شنا کردن در استخر ها می باشد که با توجه به این موضوع امروزه بسیاری از استخر ها با طراحی های متفاوت به صورت شرکتی و آماده طراحی شده اند که باعث شده است در خانه نیز بتوانید استخر هایی را برای آب تنی داشته باشید . یکی از این استخر ها ، استخر بادی می باشد که برای رده های سنی مختلف تولید شده اند . استخر بادی بزرگسال یکی از محبوب ترین استخر ها در میان تنوع بسیار بالای محصولات بادی می باشد که به واسطه بزرگی خود ، بسیار استفاده های زیادی از آن ها می شود . قیمت استخر بادی بزرگسال نیز مناسب بوده و شما می توانید تنها با یکبار خرید استخر بادی بزرگسال ، از آن ها برای مدت های طولانی استفاده کنید . 

از ویژگی های استخر بادی بزرگسال می توانیم به راحتی در نصب و راه اندازی اشاره کنیم ، همچنین استخر های بادی به سادگی جابجا می شوند و به راحتی می توانید آن ها را در هر جایی نصب و از آن ها استفاده کنید . به همین دلیل است که به استخر بادی بزرگسال ، استخر بادی پرتابل و قابل حمل نیز گفته می شود . بنابراین شما از این محصولات بادی در خانه یا و یا در مسافرت ها نیز می توانید استفاده کنید . استخر های بادی اگرچه ابعاد بزرگی دارند ، ولی این نکته را توجه کنید که آن ها دارای طراحی بادی بوده که در صورت تخلیه کردن باد در ابعاد و حجم های بسیار کوچکی بسته بندی می شوند به همین علت نیز به سادگی جابجا شده و می توانید آن را نگهداری کنید . البته هدف از ارائه این مطلب آشنایی بیشتر شما با استخر های بادی سایز بزرگ و قیمت استخر بادی بزرگسال است . 

قیمت استخر بادی بزرگسال به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد ، ولی این نکته را در نظر داشته باشید که استخر های بادی طراحی شده و موجود در بازار ، نسبت به استخر های بتنی در همان ابعاد و یا خریداری استخر های پیش ساخته آماده ، قیمت بسیار پایین تری را داشته و یکی از ارزان ترین مدل ها برای استفاده هستند . از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی بزرگسال می توان به امکان استفاده از آن ها برای تمامی اعضای خانواده اشاره کرد ، چرا که ابعاد استخر بزرگ بوده و کودکان می توانند به همراه بزرگتر ها و پدر یا مادر خود به تفریحات آبی پرداخته و لحظه های شادی را رقم بزنند . ولی قیمت استخر بادی بزرگسال نسبت به استخر بادی کودک گران تر است ، علت آن نیز استفاده از مواد و جنس بیشتر برای تولید استخر بادی بزرگسال می باشد .

 

استخر های بادی بزرگسال همانطور که مشخص است ، از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشد ، به همین دلیل نیز کاملا معقول و مشخص است که از لایه های بیشتر و طراحی های متفاوت تری برای ساخت استخر بادی بزرگسال استفاده می شود . معمولا برای ساخت استخر های بادی از لایه های پی وی سی استفاده می شود ، با این تفاوت که لایه های ضخیمی برای تولید استخر بادی استفاده شده و ممکن است برخی از قسمت های استخر بادی نظیر کف استخر به صورت دو یا چند لایه تولید شده باشد که تمامی این عوامل به استفاده از جنس بیشتر برای تولید استخر بادی بزرگسال اشاره دارد ، به همین منظور نیز قطعا نوع جنس و طراحی استخر بادی در قیمت آن تاثیر گذار است . به عنوان مثال اگر استخر بادی بزرگسالی دارای طراحی چند ظلعی باشد و یا بدنه آن از طراحی لایه لایه و یا چند طبقه ساخته شده باشد و همچنین اگر استخر بادی مجهز به سایه بان باشد و یا صندلی بادی برای استخر در نظر گرفته شده باشد می تواند در قیمت استخر بادی بزرگسال تاثیر گذار باشد . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب و آموزنده همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  قیمت استخر بادی بزرگسال   .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , خرید استخر بادی , استخر بادی بزرگسال , استخر بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یک تشک بادی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

یک تشک بادی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ سوالی که ممکن است در ذهن خریداران تشک های بادی پدیدار شود این سوال است که یک تشک بادی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ مشخصه های یک تشک بادی ایده آل چیست ؟ چگونه می توان بهترین تشک بادی را انتخاب کرد ؟ در این مطلب قصد داریم تا با بررسی بیشتر تشک های بادی شما را با ویژگی ها و خصوصیات این نوع از محصولات بادی آشنا کنیم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین تشک بادی را انتخاب و آن را خریداری کنید .

یک تشک بادی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

تشک های بادی امروزه به دلیل بیشتر شدن شرکت های تولید کننده محصولات بادی و همچنین طراحی های جدید تر و تازه در تنوع بسیار زیادی قابل خریداری است ، به همین دلیل هر شخص می تواند به نسبت نیاز و سلیقه ای که دارد تشک بادی محبوب خود را یافته و آن را خریداری کند ، اما در این میان برخی از تشک های بادی درجه ۲ و بی کیفیت نیز وجود دارد که می بایست با کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تشک های بادی ، بهترین و با کیفیت ترین تشک بادی را انتخاب نمایید .

تشک های بادی همانطور که از نام آن ها پیداست دارای بدنه ای هستند که قابلیت باد شدن دارد ، در اصل می توان گفت که تشک های بادی از بدنه لایه لایه ای تشکیل شده اند که طبق یک سری الگو های برش زنی برش داده شده و در کنار یکدیگر طبق طراحی انجام شده پرس شده اند و در نهایت تشکیل محفظه های باد شونده ای را دادند که پس از پر شدن توسط باد راه اندازی شده و فرم اصلی را به خود می گیرند . طراحی این تشک ها کاملا مهندسی شده هستند و بر خلاف ظاهر داخل آن ها به صورت لایه لایه و شبکه ای طراحی شده است .

بسیاری از افراد بر این باور هستند که تشک های بادی در اصل محصولاتی هستند که به صورت تو خالی و به اصطلاح بادکنکی باد می شوند و هر لحظه ممکن است که بر اثر فشار زیاد منفجر شده و بترکد ، اما در اصل ساختار تشک های بادی اصلی و با کیفیت اینگونه نیست و چه بسا ساختار درونی تشک ها به صورت شبکه ای و یا فایبرتک می باشد که باعث ثبات تشک بادی و همچنین خاصیت فنری محصول می شود . وجود این ساختار کمک می کند تا باد نیز در بین لایه ها به خوبی پخش شود و تشک بادی حالت تخم مرغی به خود نگیرد و یا در معرض پاره شدن قرار نگیرد .

یک تشک های بادی خوب همچنین دارای ویژگی هایی چون رویه مواج می باشد ، رویه مواج تشک های بادی تنها برای زیبایی محصول نیستند و چه بسا استفاده از این طراحی موجب می شود تا سطح تشک بادی طبی تر و ارتجاعی تر شود تا به دنبال آن فرد در هنگام استفاده حس بهتری را در هنگام استراحت داشته باشد . رویه مواج همچنین باعث می شود تا تشک خاصیت فنری بهتری را نیز داشته باشد . اما ویژگی های مواج بودن تشک بادی به این موارد ختم نمی شود و چه بسا خصوصیات دیگری نیز به محصول می بخشد . برای خواندن ادامه این مقاله کاربردی و خرید تشک بادی همین حالا به وب سایت نمایندگی اصلی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  یک تشک بادی خوب چه ویژگی هایی دارد؟   .......:::::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی , خرید تشک بادی , تشک بادی اینتکس , قیمت تشک بادی , تشک بادی ارزان قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

موضوع مقاله : فروش انواع استخر بادی

استخر های بادی می توانند وسیله های بسیار دوست داشتنی و ابزار های فوق العاده محبوبی برای بازی ها و تفریحات آبی در داخل منزل و یا ویلاها باشند . با توجه به این که استخر های بادی مدل های متنوع بسیار زیادی دارند ، هر رده سنی می توانند با توجه به علاقه ای که به استخر ها دارند ، استخر های بادی را خریداری کرده و از آن ها برای بازی ها و آب تنی استفاده کنند . استخر های بادی ویژگی های بسیار عالی دارند و از مهم ترین آن ها می توان به ایمنی بالای استخر بادی اشاره کرد که باعث شده است تا بسیاری از کودکان بتوانند با ایمنی بیشتر از آن ها استفاده کنند و همچنین والدین نیز با خیالی آسوده تر کودکان را تشویق به آب بازی و آب تنی کنند . در این مقاله قصد داریم تا به فروش انواع استخر بادی و مدل های موجود بپردازیم تا بیشتر با آن ها آشنا شده و بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه ها را انتخاب و خریداری کنید . پس در ادامه مطلب همراه ما باشید . 

استخر بادی مدل های متنوعی را دارند و همانطور که تا حدودی اشاره شد ، این تنوع بسیار زیاد می تواند انواع استخر های بادی کودک و همچنین استخر های بادی بزرگسال را در برگیرد . به طور خلاصه استخر های بادی برای تمامی سنین طراحی شده است و این شما هستید که می توانید استخر هایی را در ابعاد بزرگ خریداری کنید تا خودتان بتوانید از آن استفاده کنید و یا استخر های بادی سایز کوچک را برای کودکان خریداری کنید تا شرایط برای بازی و تفریحات شما فراهم شود . استخر های بادی از سوی شرکت مشخص شده اند که برای کدام رده سنی مناسب می باشند . کودکانی که زیر سنین 3 سال هستند ، بهتر است که به سراغ استخر های بادی بسیار کوچک بروند که دارای کف بادی بوده و عمق آن ها نیز بسیار کم است . این نوع از استخر ها می توانند وان های بسیار خوبی برای استحمام کودکان باشد . بنابراین والدین می توانند به کمک این نوع از استخر ها ، بسیار راحت تر کودکان را به بازی و تفریحات آبی و یا استحمام سوق دهند . 

این در حالی است که برخی از استخر ها نیز برای رده سنی 3 تا 6 سال هستند که به مراتب از ابعاد بزرگتری برخوردار بوده و ممکن است بازی های بیشتری را علاوه بر استخر بادی داشته باشند . به طور مثال در برخی از استخر های بادی که برای این رده سنی طراحی شده اند ، شما می توانید سرسره های بادی را داشته باشید که شرایط بسیار خوبی را برای بازی کودکان فراهم کرده و به آن ها کمک خواهد کرد تا بتوانند از سرسره استفاده کرده و به داخل استخر سر خورده و بازی های جذابی را داشته باشند . این استخر ها نسبت به استخر های بادی معمولی و یا سایز کوچک کمی گران تر هستند . استخر های بادی که برای این سنین طراحی شده اند ، حتی ممکن است در داخل آن ها عروسک های بادی وجود داشته باشد و یا به صورت یک پارک آبی طراحی شده باشند که بازی های توپی و ... نیز در آن ها به کار رفته است . 

استخر های بادی که برای کودکان ساخته می شود عمدتا عمق کمی را دارند ، تا در صورت نشستن کودکان ، باز هم آب پایین تر از سر و گردن کودک قرار بگیرد تا آن ها بتوانند در هر شرایطی از استخر بادی استفاده کنند . بعضی از استخر های بادی که توسط فروشگاه اینتکس نیز به فروش می رسند ، اگرچه دارای عمق کمی هستند ، ولی مساحت و ابعاد بزرگی دارند و این طراحی می تواند به کودکان اجازه دهد تا آزادانه بازی کنند و یا دوستان خود را به آب بازی دعوت کرده و به صورت چند نفره از آن ها استفاده کنند . فروشگاه اینتکس که سال های سال در فروش استخر بادی در مدل های مختلف را دارد ، تمامی موارد نام برده را در دسته بندی مربوط به استخر بادی داشته است و شما می توانید به راحتی آن ها را با قیمت های بسیار ارزان و مناسبی خریداری کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب و مشاهده جدیدترین استخرهای مدل های استخر بادی از برترین برندهای جهانی همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......   فروش ویژه انواع استخر بادی  .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , خرید استخر بادی , فروش استخر بادی , نمایندگی فروش استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر شرکتی پرورش ماهی

استخر  ها از نمونه بستر هایی هستند که می توان با کمک آن ها به برخی از امورات  کشاورزی مانند آبیاری و همچنین پرورش ماهی پرداخت . استخر هایی که برای  پرورش ماهی استفاده می شوند بایستی بسیار مقاوم و ایمن باشند تا بتوان به  بهترین شکل ماهی های خود را پرورش داشت . اما استخر هایی که برای پرورش  ماهی استفاده می شود به چند دسته استخر های خاکی ، استخر بتنی یا سیمانی و  استخر های پیش ساخته شرکتی تقسیم می شوند . هر یک از این استخر ها ویژگی ها  و خصوصیاتی دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت . استخر شرکتی پرورش ماهی جدید ترین نوع استخر ها می باشد که هدف از ارائه این مطلب نیز بررسی این نمونه از استخر هاست .

ویژگی های استخر شرکتی پرورش ماهی

استخر های  آماده شرکتی که با نام استخر پیش ساخته نیز به فروش می رسد نمونه ای از  استخر های بزرگ و ایده آل هستند که می توان از آن ها برای مصارف کشاورزی و  پرورش ماهی استفاده کرد . شاید کمتر این نوع از استخر ها را بشناسید اما  شرکت هایی با رعایت استاندارد های لازم این محصولات را طراحی و تولید کردند  تا مشتریان بتوانند با صرف هزینه کمتر استخری ایده آل و قابل حمل برای  پرورش ماهی خود داشته باشند .

همانطور  که اشاره شد این استخر ها قابلیت حمل و جابجایی دارند و جزء محصولات پرتابل  به حساب می آیند چرا که سازه آن ها قابل جدا شدن از یکدیگر است تا در صورت  نیاز بتوان استخر را باز کرده و در محل دیگری آن ها را نصب کرد . این  استخر ها از نظر شکل هندسی در مدل های مختلفی چون دایره ای ، بیضی ، مربع و  مستطیلی شکل طراحی شده اند که نمونه های گرد آن از ۳ متر تا ۶ متر هستند و  نمونه های مستطیلی آن در طول ۳ متر الی ۱۰ متر ساخته شده اند ، همچنین  ارتفاعی که برای ساخت این محصولات در نظر گرفته شده است ما بین ۷۰ سانتی  متر تا ۱ متر و ۳۰ سانتی متر می باشد که این ابعاد مناسب ترین سایز برای  پرورش ماهی خواهد بود .

این استخر ها قابلیت نصب بر روی زمین را دارند پس نیازی به حفاری زمین نخواهد بود چرا که به راحتی می توانید استخر پیش ساخته پرورش ماهی خود را در کمترین زمان بر روی زمین راه اندازی کنید . از آن جا که در برخی  از مراکز پرورش ماهی نیاز است تا ماهی ها از نظر نوع و و جثه ای که در طول  رشد خود دارند اقدام به تفکیک و جدا کردن آن ها کنند ، استخر های پیش  ساخته می توانند بهترین گزینه برای شما باشند چرا که می توانید آن ها را به  تعداد و با سایز های دلخواه و مناسب خریداری کنید .

احداث  استخر های بتنی و سیمانی به دلیل حفاری ، استفاده از مصالح و عایق بندی  اصولی و … هزینه های بالایی را در بر دارند که در مقایسه با هزینه خرید استخر شرکتی پرورش ماهی بسیار بیشتر است . همچنین بزرگ ترین مزیت استخر های آماده شرکتی این است  که در هر زمان که نیاز است می توانید اقدام به جابجا کردن استخر خود کنید و  یا استخر خود را کاملا جمع کرده و آن را در ابعاد کوچک بسته بندی کنید ،  این ویژگی در استخر های بتنی و سیمانی وجود ندارد . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  استخر شرکتی پرورش ماهی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته پرورش ماهی , استخر اینتکس پرورش ماهی , خرید استخر پرورش ماهی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر های بادی با ویژگی های فوق العاده ای که دارند ، امروزه به یکی از بهترین و مناسب ترین استخر هایی تبدیل شده اند که شما می توانید آن ها را خریداری کنید تا در خانه ، یک محلی برای بازی و تفریح آبی داشته باشید . از آن جا که استخر بادی از نظر ابعاد و سایز بسیار متنوع هستند ، شما می توانید این محصولات بادی را برای رده های سنی کودک و بزرگسال خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . با توجه به این موضوع شاید دیگر نیازی نباشد که به فکر ساخت استخر های بتنی و یا سیمانی بیوفتید . حتی استخر های بادی برای آن دسته از مشتریانی مناسب خواهد بود که فضای کوچکی را در خانه خود دارند تا بتوانید از این طریق استخر هایی را در خانه داشته باشید که استفاده از آن ها می تواند موقتی و یا دائمی باشد . 

قیمت استخر بادی با توجه به عوامل زیادی می تواند متغیر باشد و شاید شما به دنبال ارزان ترین قیمت استخر بادی باشید و قصد ندارید که هزینه زیادی را بابت خرید استخر بادی بپردازید ، بنابراین در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع استخر های بادی و ارزان ترین قیمت استخر بادی و مدل های مورد نظر را به شما عزیزان معرفی کنیم . در میان ارزان ترین استخر های بادی ، می توان در نگاه اول به استخر های بادی اشاره کرد که مخصوص کودکان ساخته شده اند . 

استخر های بادی که برای کودکان طراحی و تولید شده اند ، عمدتا دارای ابعاد کوچکی هستند و شرکت های سازنده این محصولات ، به دلیل اینکه از مواد بسیار کمتری نسبت به استخر های سایز بزرگ استفاده کرده اند ، شما می توانید با هزینه های بسیار پایین تری آن ها را خریداری کنید تا کودکان در خانه این استخر های رویایی و دوست داشتنی را داشته باشند و از آن ها برای تفریحات خود استفاده کنند . ولی به دنبال این موضوع ، مطمعنا استخر های بادی که از سایز های بزرگی برخوردار هستند ، از قیمت های بالاتری برخوردار بوده و اگر شما قصد خرید استخر بادی بزرگسال را دارید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت آن ها بالاتر خواهد بود . 

به طور کلی تنوع بسیار بالای استخر های بادی باعث شده است تا قیمت های هر یک از این محصولات متفاوت باشد . برای همین پیشنهاد ما به شما این است که به مرکز فروش استخر بادی در ایران ، یعنی فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کنید . همچنین شما می توانید به راحتی وارد وبسایت فروشگاه اینترنتی اینتکس شده و در دسته بندی مربوط به استخر بادی ، تمامی مدل های موجود را مشاهده کرده و از قیمت آن ها آگاهی پیدا کنید . تمامی قیمت های استخر های بادی در فروشگاه ، به روز شده و شما می توانید به آسانی از قیمت مطلع شده و به صورت اینترنتی استخر بادی مد نظر خود را سفارش داده و آن را خریداری کنید . توجه داشته باشید که حتی قیمت استخر بادی در مدل کودکانه و بچه گانه نیز متفاوت است . 

شما باید به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید و آن هم این است که استخر های بادی ممکن است حتی اگر در ابعاد کوچکی ساخته شده اند ، از ویژگی ها و ابزار های بازی دیگری در درون آن ها استفاده شود . به عنوان مثال استخر های بادی در این میان ساخته شده اند که دارای سرسره بادی می باشند . با توجه به اینکه این استخر ها این وسیله های بازی و سرگرمی را در کنار خود دارند ، به مراتب قیمت آن ها بیشتر از سایر استخر های بادی کودک خواهد بود . به عنوان مثال استخر های بادی که برای رده سنی خردسال ساخته شده اند و اغلب کمتر از 1 متر قطر و یا طول دارند ، از پایین ترین و ارزان ترین قیمت ها برخوردار خواهند بود . 

قیمت استخر های بادی کودک از 250 هزار تومان شروع می شود که شامل استخر های بادی کودک و خردسال بوده و بالاترین قیمت ها در استخر های بادی کودکان که طراحی شبیه به پارک آبی دارند و امکانات در آن ها بیشتر بوده و بازی های دیگری را نیز در درون خود جای داده و در قالب یک مجموعه استخر بادی و پارک آبی ساخته شده اند تا 4 الی 5 میلیون تومان خواهد رسید . این در حالی است که استخر های بادی بزرگسال نیز قیمت هایی در میان 2 میلیون تا 4 میلیون تومان دارند که شما می توانید آن ها را برای استفاده خودتان خریداری کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب و همچنین مشاهده جدیدترین استخرهای بادی به همراه قیمت به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  ارزان ترین قیمت استخر بادی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , خرید استخر بادی ارزان , استخر بادی ارزان , استخر بادی اینتکس ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قبل از خرید استخر بادی باید به یک سری از نکات مهم توجه داشته باشید تا در آینده و یا در هنگام خرید استخر بادی با آن ها مواجه نشوید . یکی از این نکات این است که استخر های بادی برای رده های سنی مختلف طراحی و تولید شده اند و اگر قصد خرید استخر بادی را دارید ، باید به یک نکته مهم توجه کنید که آیا مدلی که مد نظر دارید ، برای رده سنی کودک ساخته شده است و یا مناسب برای بزرگسالان است . گاها پیش آمده است که برخی از استخر های بادی که در ابعاد بزرگ ساخته شده اند ، به اشتباه برای کودکان خریداری می شوند ، از آن جا که ابعاد استخر های بادی بزرگ است ، می تواند مشکلاتی را برای آن ها به وجود بیاورد . همچنین ممکن است که شما یک استخر را برای خود خریداری کنید ، ولی به دلیل عدم توجه به رده سنی و سایز استخر بادی ، استخری را در نهایت خریداری کرده اید که برای شما مناسب نبوده و یا ابعاد کوچکی دارد . برای همین توصیه می کنیم که حتما در ادامه همراه ما باشید تا به نکات مهم قبل از خرید استخر بادی بپردازیم تا بهترین و مناسب ترین موارد را خریداری و از آن ها استفاده کنید . 

برخی از مشتریان تصور دارند که استخر های بادی می تواند یک استخر بزرگی برای آن ها باشد تا بتوانند در داخل آن شنا کرده و تفریحات خوبی را داشته باشند . توجه داشته باشید که استخر های بادی به دلیل اینکه از نظر سایز محدودیت دارند و عمق آن ها بیشتر اوقات کمتر از نیم متر و یا در بزرگ ترین حالت های خود به 75 سانتی متر می رسد ، این اجازه را به شما نخواهد داد تا بتوانید به راحتی از آن ها برای شنا کردن استفاده کنید . بدین ترتیب نیاز است که استخر های بادی را صرفا برای دراز کشیدن ، نشستن و یا آب بازی در نظر بگیرید . البته یک نمونه از استخر های نیمه بادی که با نام استخر ایزی ست یا فست ست شناخته می شوند ، یکی از مدل های محبوبی است که شما می توانید از آن ها حتی برای شنا کردن استفاده کنید . این مدل از استخر های بادی به دلیل اینکه به صورت نیمه پیش ساخته و نیمه بادی طراحی شده اند ، در دسته بندی جداگانه قرار می گیرند و اغلب ابعاد بسیار بزرگی را دارند و به شما اجازه خواهند داد تا بتوانید در داخل آن ها شنا کنید . شیرجه زدن در هیچ نوع استخری پیشنهاد نمی شود ، مگر اینکه در استخر های عمومی و استخر های با عمق بیشتر از 2 متر و همچنین آموزش های لازم ، اینکار را انجام دهید . 

استخر های بادی از نظر استفاده و راه اندازی بسیار آسان هستند و شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن ، استخر های بادی را باد کرده و آن را از آب پر کنید تا قابل استفاده باشد . بنابراین نگران این موضوع نباشید که استفاده از استخر های بادی کاری پیچیده و دشوار است . برای همین نیاز بر این است که بدانید استخر های بادی را حتی می توانید با استفاده از پمپ های باد راه اندازی کنید تا در سریع ترین حالت ممکن بتوانید استخر های بادی را باد کرده و از آن ها استفاده کنید . راه اندازی استخر بادی با پمپ های باد بسیار سریع بوده و این سرعت بستگی به نوع پمپ باد شما نیز دارد . به عنوان مثال پمپ های باد برقی می توانند با سرعت بسیار زیادی ، استخر را راه اندازی کنند تا شما از آن استفاده کنید . پس از راه اندازی نیاز است که استخر را با آب پر کنید . همانطور که پیش تر اشاره شد ، به دلیل اینکه ابعاد استخر های بادی محدود است ، ظرفیت آن ها نیز خیلی زیاد نبوده و برای همین شما می توانید از آب شرب خانگی برای پر کردن استخر بادی استفاده کنید . همچنین به همین دلیل برای استخر های بادی پمپ تصفیه آب در نظر گرفته نمی شود . لذا اگر حتی استخر های بادی بزرگ را نیز خریداری کنید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که استخر های بادی بدون پمپ تصفیه آب هستند . برای خواندن ادامه این مقاله آموزنده کافیست تا همین حالا بر روی لینک زیر زده و وارد نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران شوید:

:::::::.......  نکات مهم قبل از خرید استخر بادی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی اینتکس , استخر بادی بست وی , خرید استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مبل های شنی ، مبل های بسیار دوست داشتنی هستند که به دلیل نرمی و راحتی فوق العاده ای که دارند به محبوب ترین و پر فروش ترین ها مبل های سال های اخیر تبدیل شده اند . شما نیز اگر به دنبال مبلی نرم و راحت می باشید ، ما به شما خرید مبل شنی را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید سال های سال از این محصولات شنی استفاده کنید . طول عمر مبل شنی بسیار بالاست و شما می توانید از این محصولات برای مدت های طولانی استفاده کنید . بنابراین نگران این موضوع نباشید که کیفیت مبل ها کم است . البته در این مقاله به کیفیت مبل های شنی نیز خواهیم پرداخت ، ولی موضوع اصلی مطلب بررسی قیمت انواع مبل شنی می باشد . تنوع در مبل های شنی بسیار بالا بوده و همین موضوع باعث شده است تا تفاوت های قیمتی در میان مبل های شنی وجود داشته باشد . عوامل زیادی در قیمت مبل های شنی موثر است که باید حتما به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید انتخابی درست را در انتها داشته باشید . یکی از این عوامل برندی است که مبل شنی را تولید می کند . معمولا برند های خارجی به دلیل اینکه از پارچه های خارجی در تولید آن ها استفاده می شود و همچنین هزینه هایی همچون هزینه واردات متحمل آن می گردد ، گران تر از مدل های داخلی خواهد بود . 

این مسئله یعنی تفاوت قیمتی در انواع مبل های شنی خارجی و ایرانی وجود دارد ، به طور مثال صرفا تمامی مبل های شنی که در داخل ایران تولید می شوند بی کیفیت نیستند و شما می توانید با شناخت آن ها خرید های بسیار خوبی را انجام دهید . فروشگاه اینتکس مبل های شنی خود را از برند های معتبر خارجی و ایرانی موجود کرده است که می توان به مبل های برند آرامش اشاره کرد . شما می توانید تنوع بسیار زیادی از مبل های شنی ایرانی را در فروشگاه اینتکس مشاهده کنید که حتی می تواند تنوعی بیشتر از مدل های خارجی داشته باشد . حتی این مبل های شنی به دلیل کیفیت بالایی که دارند ، از سوی فروشگاه ضمانت شده اند و شما می توانید آن ها را با ضمانت خریداری کنید . می توان گفت که برند مبل شنی می تواند در قیمت مبل شنی تاثیر گذار باشد . بنابراین ممکن است در صورت خرید هر نوع جنس اصلی ، بهای بیشتری را برای خرید آن بپردازید که البته این موارد در صورتی که در جستجوی یک مبل شنی با کیفیت هستید ، اصلا مد نظر نخواهد بود .

نکته دیگری که در این میان مطرح است ، این است که دلیل بالا بودن قیمت مبل های شنی برند و مارک این است که از متریال های بسیار عالی تری برای ساخت آن ها استفاده شده است . به عنوان مثال ممکن است تولیدی های مختلف و متفرقه از پارچه های بی کیفیت برای ساخت مبل شنی استفاده کنند و در نتیجه محصول با قیمت پایین تری تمام شده و همانگونه با قیمت ارزان تری نیز به فروش خواهد رسید . لذا اصلا نباید با توجه به بالا و یا پایین بودن قیمت های مبل های شنی تصمیم بگیرید . بهترین توصیه برای خرید مبل شنی با قیمت معقول و مناسب این است که با شناخت فروشگاه های معتبر و تولیدی های مطرح در کشور ، این محصولات را خریداری کنید . شما عزیزان با یک جستجو در بازار و در اینترنت متوجه خواهید شد که فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران است که تنوع بسیار بالایی از این محصولات را به فروش می رساند و از آن جا که با تولیدی های مطرح در ارتباط بوده و محصولاتی با کیفیت را در فروشگاه موجود می کند ، می تواند بهترین گزینه برای شما باشد تا بتوانید مبل های شنی با کیفیتی که از اجناس درجه یک ساخته شده اند را با قیمت های بسیار ارزان تری خریداری کنید . برای خواندن ادامه این مقاله و همچنین مشاهده قیمت مبل شنی در جدیدترین طرح ها و مدل ها همین حالا می توانید به وب سایت تولیدی مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  قیمت انواع مبل شنی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل شنی مخمل , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قایق بادی وسیله ای بسیار کاربردی برای تفریحات آبی و حتی استفاده به عنوان وسیله نقلیه آبی و یا ورزش های آبی و حتی برای ماهیگیری می باشد که شما می توانید مدل های مختلفی از این محصولات را مشاهده کرده و آن ها را بر اساس نیاز خود خریداری کنید . از نظر قدمت میان انواع قایق ها ، می توان گفت که قایق بادی جدید ترین نوع قایق هایی می باشد که شما می توانید برای مصارف مختلف که به آن ها اشاره شد ، از این قایق های بسیار عالی استفاده کرده و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنید . قایق بادی مدل های مختلفی را دارد و از نظر جنس نیز می توان گفت که قایق های بادی ممکن است از لایه های مختلفی ساخته شده باشند . ولی در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با قایق بادی برزنتی آشنا کنیم که از محبوب ترین قایق های بادی و مقاوم ترین مدل ها می باشد . فروش قایق بادی برزنتی بسیار بالا بوده و به دلیل اینکه طول عمر بالایی دارند ، بیش از هر مدل دیگری محبوب و پر فروش شده اند . در این مطلب نیز ما قصد داریم تا به صورت کامل به بررسی قایق بادی برزنتی بپردازیم . 

قایق های بادی برزنتی همانطور که از نامشان مشخص است ، از بدنه برزنتی ساخته شده اند . ولی توجه داشته باشید که برزنتی که در ساخت قایق بادی استفاده می شود ، بسیار متفاوت نسبت به سایر برزنت هایی خواهد بود که ممکن است شما در هر جایی دیده باشید . این نوع از قایق ها از پی وی سی برزنتی ساخته می شوند و تنها در ساخت آن از الیاف شمعی و برزنت استفاده نشده است ، بلکه از یک لایه بسیار خوب و مقاوم پی وی سی استفاده شده است که باعث شده تا این محصولات بتوانند ساختار بسیار خوب بادی داشته باشند و از همه مهم تر کاملا ضد آب شده و بتواند به خوبی در برابر رطوبت ها و حتی نور آفتاب نیز مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . همانطور که می دانید ، در بیشتر مواقع از قایق های بادی در محیط های روباز و در رودخانه ها ، دریاچه ها و دریا استفاده می شود ، برای همین شما در فضای باز از این محصولات بادی استفاده می کنید ، برای همین جای نگرانی نخواهد بود و شما می توانید با آرامش خاطر از قایق های بادی در فضاهای روباز و در معرض نور خورشید استفاده کنید . 

بدین ترتیب متوجه شدید که قایق های بادی برزنتی از بدنه چند لایه ساخته شده است و می تواند کیفیتی فوق العاده را در اختیار شما قرار دهد . قایق بادی برزنتی علاوه بر موارد گفته شده ، به خوبی می تواند در برابر فشار های وارده نیز مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . پس از مقاومت این بدنه در برابر رطوبت و نور آفتاب یا همان حرارت و اشعه های آسیب رسان خورشیدی ، می توان به کیفیت بالای قایق بادی در برابر فشار و وزن افرادی که بر روی آن سوار شده اند اشاره کرد . از این جنس برای ساخت بسیاری از قایق های بادی استفاده می شود . از محبوب ترین قایق های بادی برزنتی ساخته شده ، می توان به قایق بادی برزنتی مدل جیمینی اشاره کرد . این نوع از قایق های بادی محبوب ترین و پر فروش ترین قایق های بادی می باشند که به دلیل داشتن کیفیت بالا ، قابلیت نصب موتور قایق را نیز دارد . به همین دلیل شما می توانید به بهترین شکل ممکن از این قایق های بادی پر سرعت استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن بخش بادی و بدنه آن نباشید . 

از سایر قایق های بادی که از برزنت ساخته شده اند ، می توان به قایق بادی کایاک برزنتی اشاره کرد . این نوع از قایق های بادی به دلیل طراحی که شبیه به قایق های کایاک دارد ، با این نام شناخته می شود و یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین مدل هایی است که شما می توانید از آن ها استفاده کنید . این نوع قایق ها کیفیت فوق العاده ای را دارند و بیشتر برای ورزش کردن از آن ها استفاده می شود . قایق های کایاک معمولا برای استفاده در آب های خروشان مانند آب رودخانه ها طراحی می شود و ساختاری باریک و دراز دارد . با توجه به اینکه آب رودخانه ها پر تلاطم می باشد ، می تواند باعث آسیب رسیدن به هر چیزی شود ، ولی قایق های بادی کایاک به دلیل اینکه از پی وی سی برزنتی برای ساخت آن ها استفاده شده است ، به خوبی می تواند در برابر ضربه ها و فشار های وارده دوام عالی را از خود نشان دهد و به سختی آسیب ببیند . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه همین مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

 :::::::.......  فروش قایق بادی برزنتی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی , قایق بادی برزنتی , قایق بادی اینتکس , خرید قایق بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قیمت انواع مبل شنی

مبل های شنی ، مبل های بسیار دوست داشتنی هستند که به دلیل نرمی و راحتی فوق العاده ای که دارند به محبوب ترین و پر فروش ترین ها مبل های سال های اخیر تبدیل شده اند . شما نیز اگر به دنبال مبلی نرم و راحت می باشید ، ما به شما خرید مبل شنی را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید سال های سال از این محصولات شنی استفاده کنید . طول عمر مبل شنی بسیار بالاست و شما می توانید از این محصولات برای مدت های طولانی استفاده کنید . بنابراین نگران این موضوع نباشید که کیفیت مبل ها کم است . البته در این مقاله به کیفیت مبل های شنی نیز خواهیم پرداخت ، ولی موضوع اصلی مطلب بررسی قیمت انواع مبل شنی می باشد . تنوع در مبل های شنی بسیار بالا بوده و همین موضوع باعث شده است تا تفاوت های قیمتی در میان مبل های شنی وجود داشته باشد . عوامل زیادی در قیمت مبل های شنی موثر است که باید حتما به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید انتخابی درست را در انتها داشته باشید . یکی از این عوامل برندی است که مبل شنی را تولید می کند . معمولا برند های خارجی به دلیل اینکه از پارچه های خارجی در تولید آن ها استفاده می شود و همچنین هزینه هایی همچون هزینه واردات متحمل آن می گردد ، گران تر از مدل های داخلی خواهد بود . 

این مسئله یعنی تفاوت قیمتی در انواع مبل های شنی خارجی و ایرانی وجود دارد ، به طور مثال صرفا تمامی مبل های شنی که در داخل ایران تولید می شوند بی کیفیت نیستند و شما می توانید با شناخت آن ها خرید های بسیار خوبی را انجام دهید . فروشگاه اینتکس مبل های شنی خود را از برند های معتبر خارجی و ایرانی موجود کرده است که می توان به مبل های برند آرامش اشاره کرد . شما می توانید تنوع بسیار زیادی از مبل های شنی ایرانی را در فروشگاه اینتکس مشاهده کنید که حتی می تواند تنوعی بیشتر از مدل های خارجی داشته باشد . حتی این مبل های شنی به دلیل کیفیت بالایی که دارند ، از سوی فروشگاه ضمانت شده اند و شما می توانید آن ها را با ضمانت خریداری کنید . می توان گفت که برند مبل شنی می تواند در قیمت مبل شنی تاثیر گذار باشد . بنابراین ممکن است در صورت خرید هر نوع جنس اصلی ، بهای بیشتری را برای خرید آن بپردازید که البته این موارد در صورتی که در جستجوی یک مبل شنی با کیفیت هستید ، اصلا مد نظر نخواهد بود .

نکته دیگری که در این میان مطرح است ، این است که دلیل بالا بودن قیمت مبل های شنی برند و مارک این است که از متریال های بسیار عالی تری برای ساخت آن ها استفاده شده است . به عنوان مثال ممکن است تولیدی های مختلف و متفرقه از پارچه های بی کیفیت برای ساخت مبل شنی استفاده کنند و در نتیجه محصول با قیمت پایین تری تمام شده و همانگونه با قیمت ارزان تری نیز به فروش خواهد رسید . لذا اصلا نباید با توجه به بالا و یا پایین بودن قیمت های مبل های شنی تصمیم بگیرید . بهترین توصیه برای خرید مبل شنی با قیمت معقول و مناسب این است که با شناخت فروشگاه های معتبر و تولیدی های مطرح در کشور ، این محصولات را خریداری کنید . شما عزیزان با یک جستجو در بازار و در اینترنت متوجه خواهید شد که فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران است که تنوع بسیار بالایی از این محصولات را به فروش می رساند و از آن جا که با تولیدی های مطرح در ارتباط بوده و محصولاتی با کیفیت را در فروشگاه موجود می کند ، می تواند بهترین گزینه برای شما باشد تا بتوانید مبل های شنی با کیفیتی که از اجناس درجه یک ساخته شده اند را با قیمت های بسیار ارزان تری خریداری کنید . برای خواندن ادامه این مقاله آموزنده کافیست تا به وبسایت نمایندگی فروش مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......   قیمت انواع مبل شنی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی یکی از محصولات بادی پرطرفدار در تمامی فصول سال می باشد که علاوه بر استفاده تابستانی در محیط های روباز، در محیط های سربسته در فصل زمستان نیز قابلیت استفاده را دارد. پرفروش ترین دسته بندی محصولات بادی را می توان همین دسته بندی استخر بادی دانست که طرفداران بسیاری از کودک تا بزرگسال به خود اختصاص داده است. اما تضمین کیفیت ساخت محصول و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش استخرهای بادی را می توان دغدغه بسیاری از افراد به هنگام خرید استخر بادی دانست که باعث می شود تا با خیالی راحت تر بتوانند دست به خرید این محصولات بزنند. به همین خاطر در این مقاله برآن شدیم تا در خصوص خرید استخر بادی با گارانتی اطلاعاتی را به شما منتقل کنیم تا خریدی مطمئن تر داشته باشید.

همانطور که می دانید گارانتی برندهای خارجی در کشور ایران کار ساده ای نیست و باید نمایندگی آن برند را در ایران برعهده داشته باشید؛ برندهایی همچون اینتکس و بست وی نیز که برندهایی خارجی و با کیفیت هستند در ایران دارای نمایندگی فروش می باشند که با نام نمایندگی اینتکس تهران شناخته می شود. این نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران توانسته است با بهره مندی از کارشناسان با تجربه اقدام به ارائه خدمات پس از فروش محصولات بادی به ویژه استخرهای بادی نماید، پس توصیه می کنیم برای خریدی مطمئن حتما از نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران استفاده کنید.

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران برای اولین بار اقدام به ارائه خدمات پس از فروش کرده است. البته باید توجه داشته باشید که تمامی محصولات این فروشگاه شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نیست و برای اطلاع از گارانتی محصول قبل از خرید باید توضیحات آن را به دقت مطالعه کرده و از ارائه این خدمات اطمینان حاصل نمایید. در صورت بروز مشکل در بدنه استخرهای بادی با گارانتی ابتدا باید مورد را با مشاورین ما در نمایندگی اینتکس تهران در میان گذاشته و سپس با سپردن محصول به دست نمایندگی، پس از طی روال کوتاهی، مشکل محصول برطرف شده و برای شما هر جای ایران که باشید ارسال خواهد شد. هزینه های ارسال و دریافت محصول برای هر کدام از مدل ها متفاوت می باشد و این امر در هنگام تماس با نمایندگی برای شما شرح داده می شود. به این صورت در هنگام خرید استخرهای بادی و همچنین پس از خرید و در هنگام استفاده با خیالی راحت می توانید لحظات فراموش نشدنی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

اما محصولات بادی به همانند سایر محصولات تفریحی دارای نقاط آسیبب پذیر می باشند که در هنگام استفاده از آن ها در صورت رعایت نکات استاندارد، هیچگونه آسیبی به بدنه وارد نخواهد شد. در ادامه این مطلب سعی بر آن داریم تا اقدام به بازگوی برخی از نکات نماییم تا استخر بادی خریداری شده خود را بدون مشکل سالیان سال استفاده کنید. در هنگام باد کردن این محصولات باید توجه داشته باشید تا آن ها را به اندازه استاندارد باد کرده و از کم یا زیاد باد کردن آن ها خودداری کنید. استخرهای بادی باید به گونه ای باد شود که با فشردن دست بر روی آن ها مقدار کمی به سمت داخل فرو رود. این نوع باد کردن باعث می شود تا فشار بسیار کمی در هنگام استفاده به بدنه وارد شود و در نهایت فشارهای بالا در هنگام استفاده هیچگونه آسیبی به بدنه نزند. برای مشاهده ادامه این مقاله جذاب و بهره مندی از گارانتی نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران کافیست تا همین حالا به وب سایت این فروشگاه مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::....... خرید استخر بادی با گارانتی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی اصل , استخر بادی اورجینال , خرید استخر بادی , استخر بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مبل های شنی از بهترین مبل های یک نفره و دو نفره ای هستند که شما می توانید از آن ها برای استراحت کردن در طول شبانه روز استفاده کنید . از آن جایی که طراحی این محصولات شنی بسیار عالی است ، بهترین انعطاف پذیری را می توانید از مبل های شنی داشته باشید و از آن ها برای استراحت کردن های طولانی مدت استفاده کنید . مبل شنی مدل های مختلفی دارد و هر یک از آن ها بسته به ویژگی های خود و نوع جنسی که دارد ، مزیت ها و معایبی را نیز به همراه دارد که شاید بهتر باشد در این مطلب و سایر مطلب های مرتبط در وبسایت فروشگاه اینتکس مشاهده کنید . و اما ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با مبل شنی اداری آشنا کنیم که یکی از بهترین نوع مبل های شنی بوده و ویژگی ها و خصوصیت آن به مراتب بالاست . البته شاید در خرید مبل شنی اداری ، ندانید که به چه مواردی باید توجه داشته باشید . برای همین ما در این بخش قصد داریم تا به معرفی مبل شنی اداری و پر فروش ترین آن ها را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در نهایت بهترین و مناسب ترین گزینه ها را انتخاب و خریداری کنید .

مبل های شنی اداری مبل های شیک و زیبایی هستند که آن ها را بیشتر از هر مبل شنی مناسب برای استفاده در ادارات کرده است . در میان مبل های شنی اداری ما به شما مبل های شنی را پیشنهاد می کنیم که دارای تکیه گاه باشند . برخی از مبل های شنی طراحی راحتی دارند و شاید پشتی و تکیه گاه آن ها کوچک باشد ، ولی شما بهتر است که برای محیط های اداری از مبل های شنی استفاده کنید که شرایط طبی تر و ایده آل تری را دارند تا بتوانید بدین صورت خستگی را از تن خود خارج کنید . به دنبال این موضوع باید به یک نکته نیز توجه داشته باشید که اگر محیط اداری که در آن مشغول به کار هستید ، دارای جمع دوستانه و یا خودمانی می باشد ، می توانید از مبل های شنی استفاده کنید که دارای زیرپایی هستند . همانطور که اشاره شد ، مبل های شنی مدل های مختلفی دارند و یکی از این مدل ها مبل شنی زیرپایی دار است که در کنار خود یک زیرپایی دارد که به شما اجازه می دهد تا در هنگام استراحت کردن بتوانید پاهای خود را بر روی زیرپایی قرار دهید . 

این طراحی برای این است که اگر شما در هنگام استراحت کردن به خصوص در حالت نشسته ، پاهای شما در سطح بالاتری قرار بگیرد ، خون رسانی بهتری صورت گرفته و خستگی سریع تر پاها خارج می شود . این ویژگی به خصوص در اداره ها می تواند گزینه ایده آلی برای استراحت کردن باشد . چرا که در بخش اداری ممکن است خستگی سراغ هر فردی برود . یک نکته مهم دیگر در خرید مبل شنی اداری این است که به جنس مبل شنی و همچنین رنگ آن توجه داشته باشید . در محیط های اداری به دلیل رفت و آمد زیادی که وجود دارد ، ممکن است مبل شنی و یا هر مبل دیگری کثیف شود ، برای همین ما به شما پیشنهاد می کنیم که از مبل های شنی تیره رنگ استفاده کنید که چرک را چندان نشان نمی دهد . به عنوان مثال مبل های شنی مشکی رنگ ، خاکستری رنگ و یا سورمه ای و ... می تواند بهترین گزینه ها برای خرید مبل شنی اداری باشد . لازم به ذکر است که اگر شما مبل های شنی را از جنس های قابل شستشو انتخاب کنید ، حتی در صورت کثیف شدن نیز می توانید آن ها را بشویید تا تمیز شوند . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت تولیدی مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  مبل شنی اداری   .......:::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , خرید مبل شنی اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مبل شنی بخرم یا مبل بادی ؟ مبل ها امروزه در تنوع بسیار زیادی تولید شده اند و هر یک از آن ها دارای ساختار و طراحی متفاوتی هستند ، اما جدا از مبل های ابری و چوبی دیگر مبل های شرکتی نیز طراحی و تولید شده اند که آن ها را با نام های مبل شنی و مبل بادی می شناسیم ، اما این مبل ها نیز ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث شده مبل ها تفاوت های زیادی با یکدیگر داشته باشند . و اما هدف اصلی از ارائه این مطلب بررسی دو مبل شنی و مبل بادی می باشد تا کاربران و مشتریان گرامی بتوانند با مطالعه آن به ویژگی ها و خصوصیات این دو مبل پی ببرند تا با اطلاعات کافی اقدام به خرید مبل شنی یا مبل بادی خود کنند . این دو مبل شباهت هایی با یکدیگر دارند که در ابتدا قصد داریم تا آن ها را بیان کنیم . این مبل ها یعنی مبل شنی و بادی هر دو برای نشستن طراحی شده اند و کارایی آن ها یکسان است ، اما تفاوت عمده ای که این دو مبل با مبل های چوبی و یا ابری دارند وزن بسیار سبک آن هاست ، این محصولات بر خلاف مبل های چوبی کاملا پرتابل و قابل حمل می باشند علت این سبکی نیز نوع طراحی و اجناس استفاده شده در ساخت مبل های فوق می باشد . اما در ادامه با توجه به ویژگی های گفته شده می توانید جواب سوال ” مبل شنی بخرم یا مبل بادی ؟ ” را بگیرید .

مبل شنی

مبل های شنی از نمونه محصولات شنی با ساختار متفاوت می باشد ، این محصول از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که به ترتیب رویه ( پوسته ) ، آستری و محتوای شنی می باشد ، رویه یا پوسته مبل های شنی عموما از جنس پارچه می باشد و اغلب از پارچه های درجه یک تولید می شوند .از بهترین پارچه هایی که برای ساخت مبل های شنی توسط شرکت های تولید کننده استفاده می شود پارچه هایی چون مخمل ، خزدار ، لی ، چرم مصنوعی و طبیعی ، پلی اتیلن ، پلی استر و … استفاده می شود ، هر یک از این پارچه ها ویژگی های خاص خود را دارد به طور مثال پارچه هایی چون پارچه خزدار و مخملی از لطافت بسیار بالایی برخوردار می باشد و استفاده از آن برای فرد می تواند خوشایند باشد . اغلب این جنس به دلیل خاصیت خزدار و جیر مانند خود می تواند در برابر عرق کردن بدن جلوگیری کند .

پارچه هایی چون لی و کتان نیز زیبایی منحصر به فردی را دارند و استفاده از آن ها می تواند باعث زیبا تر شدن مبل شنی شما شود . و اما مبل های شنی که از پارچه های چرمی ساخته می شوند علاوه بر زیبایی خاص و جذابی که دارند می توانند در برابر ضربه و فشار و … مقاوم باشند . لازم به ذکر است که تمامی پارچه هایی که برای رویه یا همان پوسته مبل های شنی استفاده می شود در برابر ساییدگی مقاوم است . و اما محتوای شنی این محصولات از فیبر ها یا همان یونولیت ها تشکیل شده است ، یونولیت از نمونه اجناس مرغوب با خاصیت اسفنجی می باشد که می تواند با انعطاف پذیری بالای خود موجب نرم شدن سطح مبل شنی شود ، لازم به ذکر است که یونولیت هایی که در ساخت مبل های شنی استفاده می شود به صورت خرد شده یا شن شده می باشد تا بدین صورت انعطاف پذیری و حالت پذیری آن دو چندان شود . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  مبل شنی بخرم یا مبل بادی ؟   .......:::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

جکوزی بادی می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین جایگزین ها برای جکوزی های قدیمی و یا جکوزی های سرامیکی باشد ، برای اینکه جکوزی های بادی جدید و البته اورجینال کیفیت فوق العاده ای دارند و از سوی دیگر می توانند به عنوان یک جکوزی آب گرم مورد استفاده قرار بگیرند ، به طوریکه می توان گفت هیچ کمبودی نسبت به جکوزی های عادی ندارند و چه بسا ویژگی های بسیار زیادی را نیز دارند که باعث شده است تا امروزه بسیاری از مردم به دنبال خرید جکوزی بادی اورجینال باشند و از آن ها استفاده کنند . البته توجه داشته باشید ما در این مطلب نیز به جکوزی بادی اورجینال اشاره کردیم و به شما نیز پیشنهاد می کنیم که از جکوزی های بادی اورجینال استفاده کنید که کیفیت بالاتری دارند و شرایط ایده آلی را برای استراحت کردن شما فراهم خواهند کرد . توجه داشته باشید که جکوزی های بادی از نظر ابعاد ، سایز ، برند ، نوع طراحی و ... متفاوت هستند و برای همین است که ما در این مقاله به صورت گسترده در رابطه با جکوزی بادی اورجینال بحث خواهیم کرد تا شما اطلاعات کامل تری را نسبت به محصولات داشته باشید و خرید های خود را انجام دهید . 

اولین و مهم ترین نکته این است که شما ویژگی ها و خصوصیت های جکوزی بادی را بشناسید و از دلایل خرید جکوزی بادی اورجینال آگاه شوید . چرا بهتر است که ما از جکوزی بادی استفاده کنیم ؟ جکوزی های بادی ، وسیله های ساخته شده به صورت بادی هستند که این ویژگی به آن اجازه می دهد تا وزن سبکی داشته باشند و شما بتوانید به آسانی جکوزی را برداشته و آن را جابجا کنید . این بزرگ ترین ویژگی است که یک جکوزی بادی خواهد داشت . بنابراین شما می توانید از جکوزی بادی در هر جایی استفاده کنید و در صورت نیاز ان را جابجا کنید و در هر جایی که دوست دارید محصول را راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید . لازم به ذکر است که سایر جکوزی ها این ویژگی بسیار خوب را ندارند . شما حتی می توانید از جکوزی بادی اورجینال خود در محیط های روباز استفاده کنید و از این بابت نیز محدودیتی وجود ندارد . به عنوان مثال شما می توانید جکوزی بادی را در حیاط راه اندازی کنید و برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید . توجه کنید که نور افتاب هیچ صدمه ای به بدنه جکوزی بادی وارد نخواهد کرد . 

اگر در میان تمامی محصولات بادی به جنس بدنه آن ها توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که بیشتر آن ها از پی وی سی ساخته می شوند و این نشان از کیفیت بالای این جنس دارد که باعث شده تا بسیاری از شرکت های بزرگ از آن برای تولیدات خود استفاده کنید . این در حالی است که اگر شما در میان جکوزی های بادی اورجینال به این موارد توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که تمامی جکوزی های بادی اورجینالی که توسط شرکت های مطرح ساخته شده اند ، جنس بدنه آن ها از پی وی سی برزنتی می باشد که از ترکیب این دو متریال ساخته شده اند و برای همین کیفیتی بسیار بالا نسبت به هر محصول بادی دیگری دارند و از نظر ضخامت نیز بیشتر هستند . پی وی سی و برزنت هر دو موادی ضدآب هستند که در کنار یکدیگر می توانند سال های سال در مجاورت با آب مقاومت خوبی را از خود نشان دهند و از پوسیده شدن جکوزی جلوگیری کنند . لایه های برزنتی که در ساخت جکوزی بادی اورجینال استفاده می شود می تواند دوام جکوزی بادی را بیشتر کند تا محصول به خوبی بتواند وزن آب را تحمل کند . از آن جا که جکوزی های بادی ابعاد بزرگی دارند و ممکن است تا هزار لیتر و یا بیشتر در داخل آن آب جای بگیرد ، نیاز است تا بدنه ای با دوام داشته باشند . برای خواندن ادامه این مقاله همین حالا می توانید به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای وجود مستقیم به صفحه مقاله بر روی نوشته زیر بزنید:

:::::::.......  جکوزی بادی اورجینال   .......:::::::



:: برچسب‌ها: جکوزی بادی , خرید جکوزی بادی , قیمت جکوزی بادی , جکوزی بادی اینتکس , جکوزی پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر های بادی وسیله های بازی هستند که شما می توانید آن ها را برای بازی کودکان و حتی برای رده سنی بزرگسال برای فصول مختلف از جمله تابستان خریداری کرده و استفاده کنید . با توجه به گرمای زیادی که در فصل تابستان وجود دارد ، بسیاری از مشتریان نگران خرید استخر بادی و استفاده در روز های گرم تابستانی هستند ، ولی با توجه به ویژگی ها و خصوصیت هایی که برخی از استخر های بادی دارند ، شما می توانید از آن ها در روز های تابستانی نیز به بهترین شکل ممکن استفاده کنید ، بدون اینکه مشکلی برای استخر بادی به وجود بیاید . در همین راستا تلاش داریم تا با ارائه این مقاله شما را با انواع استخر های بادی و خصوصیت های آن ها آشنا کنیم و بهترین استخر بادی برای تابستان را معرفی کنیم تا شما بتوانید با اطلاعات کامل تری که در این موضوع کسب می کنید ، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و بدون مشکل از محصولات بادی خود استفاده کنید . استخر های بادی در وهله اول دارای جنس بسیار عالی و مرغوب هستند که آن ها را بسیار مقاوم و با دوام کرده است . 

یک استخر بادی به واسطه ابعاد و کارایی که دارد ، بیشتر در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از مشتریان دوست دارند که از استخر های بادی خود در فضاهای باز استفاده کنند ، بدون اینکه نور آفتاب به آن صدمه ای وارد کند . به همین دلیل است که فروشگاه اینتکس به صورت کامل و جامع ، استخر های بادی را مورد بررسی قرار داده است . نقطه قوت استخر های بادی جنس بدنه آن هاست ، زیرا برای ساخت بسیاری از استخر های بادی به خصوص استخر بادی اورجینال از پی وی سی استفاده شده است و این جنس یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت محصولات بادی به ویژه استخر های بادی می باشد . فروشگاه تهران اینتکس نیز به همین دلیل است که بیشتر محصولات بادی خود را از میان برند های معروف انتخاب کرده است تا شما بتوانید بهترین مدل ها به خصوص بهترین استخر بادی برای تابستان را خریداری کرده و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید . در رابطه با پی وی سی ها باید به این نکته اشاره کنیم که لایه های این جنس بسیار مقاوم در برابر نور آفتاب و اشعه های فرابنفش و آسیب رسان خورشیدی می باشد . 

 

به همین دلیل است که شرایط برای راه اندازی استخر های بادی در فضاهای باز وجود دارد و شما می توانید در بهترین حالت ، آن ها را در فضاهای باز راه اندازی کرده و استفاده کنید . نکته دیگر این است که این لایه ها ضخامت های مختلفی دارند . به طور مثال استخر های بادی سایز بزرگ که ابعاد بزرگتری دارند از لایه های ضخیم تری برای تولید آن ها استفاده شده است . برای همین در نظر داشته باشید که هر چه بدنه استخر بادی ضخیم تر باشد ، دوام آن بیشتر بوده و می تواند طول عمر بالاتری را نیز داشته باشد . با توجه به این موضوعات است که گفته می شود شما می توانید از تمامی استخر های بادی در تابستان استفاده کنید . به خصوص اگر استخر بادی شما ابعاد بزرگتر و بدنه ضخیم تری داشته باشد . و اما یک نکته مهم در رابطه با استفاده از استخر های بادی در روز های تابستانی وجود دارد که آن هم گرمازدگی و آفتاب سوختگی کودکان و یا بزرگسالان در هنگام بازی و تفریح با استخر های بادی می باشد . برای همین توصیه می شود که اگر این امکان وجود دارد ، استخر بادی را در زیر سایه راه اندازی کنید و یا از سایبان های پرتابل و قابل حمل استفاده نمایید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت فروش استخر بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::::.......   بهترین استخر بادی برای تابستان  .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی کودک , استخر بادی بزرگسال , خرید استخر بادی , فروش استخر بادی , استخر بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی پر فروش ترین وسیله بازی و سرگرمی در میان سایر محصولات بادی بوده و طرفداران بسیاری دارد . این محصولات از کیفیت فوق العاده خوبی برخوردار هستند و از آن جایی که استفاده از آن راحت است ، بسیاری از افراد استخرهای بادی را برای بازی کودکان و حتی در سایز های بزرگ تر خریداری می کنند تا رده سنی بزرگسال نیز بتوانند از استخر بادی استفاده کرده و داخل آن ریلکس کرده و استراحت کنند . بنابراین می بینیم که استخر بادی تنها برای رده سنی کودکان ساخته نشده است . بدنه با دوام استخر های بادی ، باعث شده است تا سال های سال بتوانید از آن ها استفاده کنید ، حتی در صورت آسیب دیدن بتوانید آن را تعمیر کرده و دوباره استفاده کنید . این محصولات بادی کاملا ارزش تعمیر دارند و به همین جهت راه هایی برای پنچرگیری و تعمیرات استخر بادی وجود دارد که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد . معمولا استخر های بادی اگر به درستی استفاده و نگهداری شوند، اصلا آسیب نخواهند دید ، ولی از آنجایی که ممکن است بر اثر اتفاق بدنه استخر ها دچار آسیب دیدگی شود ، قصد داریم تا روش های مختلف تعمیرات استخر بادی را معرفی کنیم .

پنچرگیری و آپارت استخر بادی

پنچرگیری استخربادی می تواند به چند روش انجام شود که پنچرگیری با استفاده از برچسب تعمیرات بوده و روش دیگر آپارات کردن استخر بادی بوده که به مراتب روند تعمیرات استخر بادی به خوبی انجام شده و می توانید با اطمینان خاطر از استخر بادی استفاده کنید . البته که استفاده از برچسب تعمیرات روش بسیار آسان تری بوده و خود شما نیز می توانید در منزل استخر بادی را تعمیر کنید . معمولا فروشگاه اینتکس پیشنهاد می کند که آسیب دیدگی های جزئی را با استفاده از برچسب تعمیرات ، تعمیر کنید و اگر استخر بادی دچار آسیب دیدگی وسیع تر است ، از روش آپارات استخر بادی استفاده نمایید که فروشگاه اینترنتی اینتکس این روش را در اختیار شما قرار داده است تا به بهترین شکل استخر بادی را برای تعمیر کردن استخر بادی ، به فروشگاه اینترنتی اینتکس بسپارید تا با هزینه بسیار کم ، استخر بادی شما را با سطح کیفیتی بالا تعمیر کرده تا بتوانید برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید ، بدون اینکه مشکلی برای استخر بادی پیش بیاید . بنابراین برای تعمیرات تخصصی استخر بادی ، نیازی نیست که شما کاری انجام دهید و صفر تا صد تعمیرات توسط فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس صورت می پذیرد .

برچسب تعمیرات استخر بادی چیست ؟

از آنجایی که شاید برخی از شما مشتریان عزیز، آشنایی چندانی با برچسب تعمیرات استخر بادی ندارد ، قصد داریم تا شما را با این وسیله کاربردی آشنا کنیم . برچسب تعمیرات همانطور که از نامش مشخص است ، برچسب هایی هستند که به سادگی می توانید از آن برای تعمیر کردن استخر بادی استفاده کنید . برچسب تعمیرات یا بسته تعمیراتی ، پک تعمیراتی هستند که در داخل آن چسب مایع مخصوص و لیبل یا برچسب قرار گرفته شده است که با این دو قلم می توانید به بهترین شکل انواع آسیب های جزئی مانند سوراخ شدگی ها و پارگی های کوچک را تعمیر کنید . معمولا آسیب هایی که به محصولات بادی وارد می شود جزئی بوده و با این محصول می توانید به بهترین شکل استخر را تعمیر کرده و دوباره از آن استفاده کنید . برچسب های تعمیراتی موجود در بازار ممکن است از کیفیت خوب یا بدی برخوردار باشند ، برای همین بهتر است که از برچسب های تعمیراتی اورجینال و با کیفیت استفاده کنید تا تعمیرات نیز به خوبی انجام شود . 

در ادامه شما را با مراحل تعمیر استخر بادی آشنا خواهیم کرد. امکان خرید به صورت حضوری و یا اینترنتی برچسب تعمیرات میسر بوده و اگر دسترسی به فروشگاه ندارید تا خودتان برچسب را تهیه کنید یا محصول آسیب دیده را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس تحویل بدهید ، می توانید از طریق پست ، تیپاکس و ... اینکار را انجام دهید . همچنین خرید استخر بادی و یا برچسب را می توانید به صورت اینترنتی انجام داده و آن را در تمامی شهر های ایران تحویل بگیرید . جنس برچسب تعمیرات اغلب از جنس پی وی سی می باشد که بهترین جنس برای پنچرگیری استخر بادی محسوب خواهد شد ، به این دلیل که بیشتر استخر های بادی نیز از همین جنس تولید شده اند و به همین دلیل چسبندگی در آن ها به بهترین شکل ممکن صورت خواهد گرفت . به همین دلیل است که نباید از هر برچسبی برای تعمیر کردن استخر بادی استفاده کنید . برای خواندن ادامه این مقاله آموزنده و جذاب به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر بزنید و مستقیم وارد صفحه مقاله شوید :

::::::......  تعمیرات استخر بادی  ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , تعمیر استخر بادی , تعمیر استخر بادی اینتکس , تعمیر استخر بادی بست وی , نمایندگی فروش استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از کارایی بسیار خوب استخر بادی این است که شما می توانید از آن ها در مسافرت ها نیز استفاده کنید ، برای همین شاید بهتر باشد که استخر بادی کودک برای مسافرت را بشناسید و با بهترین مدل ها آشنا شوید تا بتوانید بدون مشکل و به راحتی از آن ها استفاده کنید . استخر های بادی کودکان مدل های بسیار متنوعی را دارند که هر یک از ان ها ویژگی های خاص خود را داشته و با توجه به ساختاری که دارند ، ممکن برای شرایط متفاوتی قابل استفاده باشند . به همین دلیل هدف اصلی فروشگاه اینتکس از ارائه این مقاله ، این است که با استخر بادی کودک برای مسافرت آشنا شوید و مدل های خوبی را خریداری کنید . هر چند محصولات بادی و استخر های بادی که در فروشگاه اینترنتی اینتکس به فروش می رسند ، تماما توسط برند های معروفی ساخته شده اند و از نظر کیفیت در درجه های بالایی قرار دارند ، برای همین با اطمینان خاطر می توانید خرید های خود را انجام دهید . حال برویم به سراغ مواردی که حتما باید در خرید استخر بادی کودک برای مسافرت توجه داشته باشید . 

یک استخر بادی و یا یک محصولی مناسب برای مسافرت است که از نظر وزن و حجم بسیار کوچک باشد تا بتوانید به سادگی آن ها را به همراه خود ببرید . بنابراین مهم ترین و اولین توصیه این است که به سراغ استخر های بادی کوچک تر و سبک تر بروید . در خرید استخر بادی کودک مناسب برای سفر بهتر است که در ابتدا رده سنی کودکان را در نظر داشته باشید ، برای اینکه کودکان باید از استخر هایی استفاده کنند که برای آن رده سنی ساخته شده باشد . به عنوان مثال ممکن است یک استخر دارای ابعاد و عمق کم باشد و برای کودکی که سن بالای 5 سال دارد ، مناسب نباشد . این در حالی است که ممکن است شما استخر های بادی بزرگی را خریداری کنید که برای کودکان سنین پایین مناسب نیستند . در همین راستا فروشگاه اینتکس که بزرگترین فروشگاه استخر بادی در ایران است ، سعی کرده تا رده سنی تمامی استخر های بادی را مشخص کند تا شما بتوانید با اطمینان بیشتری خرید های خود را انجام دهید . در صفحه مختص به هر محصول و در بخش مشخصات آن ها ، این مورد درج شده است ، ولی اگر سوالی در این رابطه داشته باشید و یا رده سنی استخر مشخص نباشد ، شما می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید و از آن مطلع شوید . 

استخر های بادی همانطور که از نامشان مشخص است ، به صورت بادی طراحی شده اند و برای همین شما می توانید آن ها را در حجم های بسیار کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید . همچنین توجه داشته باشید که استخر های بادی در هنگام ارسال برای شما نیز ابعاد بسته بندی شده کوچکی دارند ، به همین دلیل است که جابجا کردن آن ها بسیار آسان و راحت خواهد بود . حتی استخر های بادی بزرگ نیز بسته بندی کوچکی دارند و بزرگترین آن ها نیز وزن هایی کمتر از 4 یا 5 کیلوگرم داشته و این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی این محصولات بادی را در سفر ها به همراه داشته باشید . این ویژگی بسیار خوب است که باعث شده تا بسیاری از مشتریان به دنبال خرید استخر های بادی باشند و دیگر به سراغ استخر های عمومی و ... نروند . شما حتی می توانید استخر ها را در منزل نیز در مکان های مختلفی راه اندازی کرده و از آن ها استفاده کنید . راه اندازی استخر های بادی تنها به یک زمین صاف و مسطح نیاز دارد که عاری از کیثیفی ها باشد . برای همین جای نگرانی از این بابت نخواهد بود که از پایه و یا وسیله دیگری برای راه اندازی استفاده کنید . برای خواندن ادامه این مقاله کاربردی به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......   استخر بادی کودک برای مسافرت   ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی کودک , خرید استخر بادی کودک , استخر بادی کودک ارزان , استخر بادی کودک اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت خواب بادی یکی از کاربردی ترین لوازم بادی برای استراحت و خوابی راحت می باشد که در بسیاری از محیط ها همچون خانه و یا در مسافرت ها و کمپینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد . اگر دارای خانه ای هستید که اتاق خواب کوچکی دارد و فضای کافی برای قرار دادن دائمی تخت خواب های چوبی را ندارید ، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما استفاده از تخت خواب های بادی می باشد . خرید تخت خواب بادی می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد ، یکی از مزیت های بزرگ این محصولات را می توان انعطاف پذیری بالای متریال استفاده شده در ساختار بدنه دانست ، که باعث می شود تا به راحتی بتوانید تخت را به هنگام خالی شدن از باد جمع آوری کرده و درون ساک حمل کوچکی قرار دهید و درون کمد دیواری بگذارید ؛ در این صورت دیگر نیازی نیست تا به صورت دائمی تخت خواب در فضای اتاق قرار بگیرد و می توانید برای پذیرایی از مهمان ها با جمع آوری تخت خواب در ظرف مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ، فضای بسیار بزرگ تری را در اختیار داشته باشید .

یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی در دنیا را می توان ، برند اینتکس دانست . اینتکس با بهره گیری از تجربه بلند بالا و دانش فنی خاصی که دارد ، تخت خواب های مدرن و کاربردی را تولید و به بازار عرضه می کند و هر ساله مدل های پرفروش و برتر بازار از این برند هستند . اینتکس برندی آمریکایی می باشند که در کیفیت زبان زد و در قیمت ، مقرون به صرفه می باشد و به همین خاطر طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است و همواره محبوب ترین برند فروش تخت خواب های بادی به شمار می آید ، حال در این مقاله سعی کرده ایم تا چند مدل از برترین تخت خواب های بادی این برند را برای شما به معرفی بگذاریم تا تصمیمی دست و مطابق با نیازهای تان داشته باشید .

تخت بادی دو نفره خوشخواب اینتکس مدل intex 66962

این تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب اینتکس را به جرات می توان پرفروش ترین و با کیفیت ترین مدل بازار دانست که در سال های متوالی به خوبی توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب نماید . یکی از مزیت های بزرگ این تخت خواب بادی را می توان رویه ضد حساسیت و سازگار با پوست بدن انسان دانست که از این رو این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید از آن برای رده سنی کودک تا سالمند با خیالی راحت استفاده کنید . این محصول در بخش کف و کناری بدنه خود از پی وی سی دو لایه استفاده کرده است تا به خوبی استحکام بالایی را برای شما فراهم آورد .

با توجه به بکارگیری متریال درجه یک در ساختار بدنه این محصول ، قابلیت تحمل وزن آن به خوبی افزایش پیدا کرده و به 273 کیلو گرم رسیده است که فراتر از استانداردهای جهانی است و به راحتی می تواند وزن دو نفر بزرگسال سنگین وزن را بر روی خود مهار نماید . در بخش پایینی این تخت بادی اینتکس یک پمپ باد سرخود برقی با قابلیت اتصال به برق شهری قرار گرفته است که قدرت انتقال باد بالایی دارد و فقط با زدن یک دکمه به صورت تمام خودکار ظرف مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ، تخت را باد و آماده استفاده می کند . وزن این محصول 13.5 کیلو گرم می باشد و به همراه خود یک ساک حمل دسته دار ، دارد که جا به جایی آن را حتی در مسافرت ها به راحتی امکان پذیر می کند .

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل intex 64164

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس فوق با رویه مواجی که دارد ، قابلیت ضد تعریق را برای شما به خوبی فراهم آورده است . این نوع رویه به راحتی به گردش هوای میان سطح تخت و بدن شما کمک کرده و بر همین اساس تعریق بدن صورت نمی گیرد و با خیالی راحت می توانید از آن در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمایید . همچنین برند اینتکس در ساختار رویه این تخت بادی خود از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده کرده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تخت ، هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نخواهد شد . با نگاهی به تصاویر این تخت خواب بادی می توان پمپ باد برقی سرخود با قابلیت اتصال به برق شهری را در بخش پایینی این تخت مشاهده کرد که با توجه به تست ها ی صورت گرفته ، مدت زمان راه اندازی این محصول چهار الی پنج دقیقه می باشد .

برای بالا بردن استحکام این تخت بادی در بخش کناری و کف این محصول از وینیل دو لایه چرمی استفاده شده است که به خوبی تاثیر گذاری خود را به نمایش گذاشته است و می توانید تا وزن 272 کیلو گرم از آن استفاده کنید . وزن این تخت بادی اینتکس بالغ بر 12.5 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد استاندارد می باشد و به خوبی سبک نگه داشته شده است . برای جا به جایی هر چه راحت تر این محصول درون بسته بندی آن یک ساک حمل دسته دار قرار داده شده است . همچنین برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس را درون این بسته بندی می توان دید که برای تعمیر محصول کاربرد ویژه ای دارد . برای خواندن این مقاله جذاب می توانید همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش تخت بادی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::.......  پرفروش ترین تخت خواب های بادی اینتکس   .......::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت بادی اینتکس , تخت بادی ارزان , خرید تخت بادی , قیمت تخت بادی , بهترین مدل تخت بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر های بادی وسیله های بازی  و سرگرمی هستند که شما می توانید از آن ها برای آب تنی و تفریحات آبی استفاده کنید . استخر های بادی مدل های زیادی دارند و از آن جا که این محصولات توسط شرکت های مختلفی ساخته می شوند ، بهتر است که با شناخت برند های معروف ، استخر بادی اصل را خریداری و از آن ها استفاده کنید . این در حالی است که شما می توانید با اطمینان خاطر و بدون مشکل از طریق فروشگاه اینتکس که اقدام به فروش استخر بادی اصل می کند و تمامی محصولات موجود در فروشگاه اورجینال و اصل هستند ، خرید های خود را انجام دهید و از خرید های خود نیز راضی باشید . به همین دلیل است که فروشگاه اینتکس به صورت جداگانه مطلبی را در رابطه با خرید استخر بادی اصل و راه های شناخت استخر بادی اصل و با کیفیت را در این مقاله به صورت جامع مورد بررسی قرار می دهد و مدل های معروف را به شما معرفی خواهد کرد تا بتوانید با اطلاعات کافی تر استخر های بادی را انتخاب کرده و از آن ها برای تفریحات آبی خود استفاده کنید . برای همین در ادامه همراه ما باشید . 

دلیل اینکه همواره پیشنهاد شده است تا از استخر بادی اصل استفاده کنید ، این موضوع می باشد که استخر های بادی اصل از کیفیت فوق العاده خوبی نیز برخودار هستند و برای همین شما می توانید با اطمینان خاطر از آن ها استفاده کنید . یک استخر بادی اصل از نظر جنس نیز در کیفیت های بسیار خوبی تولید می شوند . با توجه به بررسی هایی که فروشگاه اینتکس نسبت به استخر های بادی اصل و اورجینال انجام داده است ، می توان گفت که بیشتر استخر های بادی که توسط برند های معروف ساخته شده اند ، از پی وی سی می باشند . پی وی سی ها بهترین جنس برای ساخت استخر های بادی می باشند . این جنس با نام دیگر یعنی وینیل نیز شناخته می شود . ضخامتی که برای ساخت استخر های بادی در نظر گرفته می شود بسیار نکته مهمی بوده و در کیفیت استخر بادی تاثیر گذار است ، ولی یک نکته دیگر نیز مطرح است و آن هم این است که استخر های بادی بسته به نوعی که دارند ممکن است از لایه های ضخیم و یا نازک برای ساخت آن ها استفاده شود . به عنوان مثال استخر های بادی کوچک از لایه های نازک تری نسبت به استخر های بادی سایز بزرگ ساخته شده اند . 

راه دیگری که شما استخر بادی اصل را بشناسید این است که با تولید کنندگان معروف استخر بادی آشنا شوید و سعی کنید تا محصولات بادی خود را از این برند ها انتخاب کنید تا این اطمینان را داشته باشید که استخر بادی شما کیفیت مطلوب را خواهد داشت . برند اینتکس اولین و بهترین تولید کننده استخر بادی در دنیا می باشد که توصیه می شود تا از محصولات بادی این شرکت استفاده کنید . اینتکس یک برند آمریکایی است که خط تولید هایی در کشور های آسیای شرقی نیز دارد ، ولی با توجه به تجربه بسیار بالایی که در زمینه ساخت و تولید استخر های بادی دارد ، به یکی از معروف ترین مدل ها تبدیل شده است و در طی سال ها نیز محبوبیت خود را حفظ کرده است . برای همین اولین اولیت برای خرید استخر بادی این است که استخر بادی اینتکس را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . حتی فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز نمایندگی این برند بوده و شما می توانید در ایران نیز به صورت مستقیم استخر های بادی این برند را با قیمت های بسیار ارزان و مناسب خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::::.......   فروش استخر بادی اصل   .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی اینتکس , استخر بادی بست وی , خرید استخر بادی , قیمت استخر بادی , نمایندگی فروش استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تشک های بادی وسیله های بسیار عالی برای استراحت کردن هستند و شما اگر با شناخت بهتر تشک های بادی بتوانید مناسب ترین مدل ها را خریداری کنید ، می توانید بستر های فوق العاده خوبی را برای خوابیدن داشته باشید . به همین جهت توصیه می کنیم تا در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهترین تشک بادی برای کمپ را به شما عزیزان معرفی کنیم . یک ویژگی بسیار خوب که در تمامی تشک های بادی به خصوص تشک بادی کمپینگ وجود دارد ، وزن بسیار سبک آن ها می باشد . دلیل وزن سبک تشک بادی طراحی بادی و استفاده از مواد سبک در تولید آن ها می باشد ، برای همین شما محصولاتی قابل حمل و پرتابل را خواهید داشت که حتی در سفر ها نیز می توانید از آن ها استفاده کنید . تشک های بادی در حالت راه اندازی شده خود ابعاد بزرگی را دارند و زمانی که باد آن ها تخلیه شود ، مشاهده خواهید کرد که ابعاد تشک بسیار کوچک تر از همیشه خواهد شد و شما می توانید به آسانی آن را همراه خود به مسافرت ها ببرید و در هر شرایطی از آن ها استفاده کنید . 

تشک های بادی همانطور که اشاره شد ، مدل های مختلفی دارد و بهتر است که شما با شناخت بیشتر تشک های بادی ، آن ها را انتخاب کنید . به عنوان مثال برخی از تشک های بادی مناسب برای استفاده خانگی بوده و بیشتر برای این نوع فضا ساخته شده اند . این در حالی است که تشک هایی نیز برای کمپ ها و برای سفر ها ساخته شده اند که با نام تشک بادی کمپینگ شناخته می شوند . تشک های بادی کمپینگ تشک هایی هستند که طراحی آن ها و جنسی که دارند ، باعث شده است تا بیشتر برای استفاده در سفر ها و استفاده در طبیعت ها مناسب باشد . به عنوان مثال تشک بادی کمپینگ نسبت به تشک بادی خانگی از ارتفاع و تقریبا از ابعاد کوچک تری برخوردار است و همچنین در حالت بسته بندی شده خود نیز ، حجم بسته بندی کوچک تری را خواهد داشت . برای همین به سادگی شما می توانید تشک های بادی کمپینگ خود را به همراه داشته باشید و آن را به سفر ببرید . این تشک ها حتی قابلیت حمل با کوله پشتی را داشته و شما می توانید برای سفر های پیاده خود نیز حتی تشک بادی را به همراه ببرید و از آن ها استفاده کنید . 

همچنین در نظر داشته باشید که تشک های بادی که برای استفاده در کمپ ها ساخته شده اند ، ممکن است از نظر جنس تفاوت هایی با مدل های خانگی داشته باشند . به طور کلی تمامی تشک های بادی از پی وی سی ساخته می شوند ، ولی ممکن است برای ساخت تشک بادی کمپینگ از پی وی سی برزنتی و یا روکش های برزنتی و نایلونی استفاده شود . این طراحی می تواند باعث دوام تشک بادی کمپینگ شود ، برای اینکه این محصولات به دلیل استفاده در طبیعت و در سفر ها ، بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار دارند و اگر از بدنه مقاوم تر و ضخیم تری ساخته شده باشند ، می توانند به مراتب شرایط بهتری را برای شما ایجاد کند تا در برابر ضربه ها و آُسیب ها کیفیت بهتری را از خود نشان بدهد . البته توصیه می شود که در هنگام استفاده از تشک بادی در کمپ ، از زیرانداز استفاده کنید و تشک بادی را روی آن قرار دهید تا آسیب نبیند ، برای اینکه عمدتا تشک های بادی از قسمت کف آسیب می بینند ، به خصوص که در طبیعت قرار است از آن ها استفاده شود . سطح زمین سنگ ریزه ها و شاخ و برگ وجود دارد که تمامی آن ها می توانند به تشک آسیب وارد کنند . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب و آموزنده به وب سایت نمایندگی فروش تشک بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......   تشک بادی برای کمپ   ......::::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی , تشک بادی اینتکس , تشک بادی کمپینگ , تشک بادی ارزان , خرید تشک بادی کمپ , قیمت تشک بادی کمپ ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

چادر مسافرتی مناسب جنگل یکی از اهمیت‌های بسیار در سفرهای طبیعت‌گردی به مناطق جنگلی دارد. این چادرها باید با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی محیط جنگلی انتخاب شوند تا سفر شما به یک تجربه ممتع تبدیل شود. در ادامه به 10 نکته مهم در مورد چادر مسافرتی مناسب جنگل اشاره می‌کنیم:

  1. ضدآب بودن : چادر شما باید ضدآب باشد تا در صورت باران یا رطوبت بالا در جنگل، شما و وسایل شما خشک بمانید.
  2. مقاومت در برابر حشرات : چادر شما باید محافظت کافی در برابر حشرات و پشه‌ها داشته باشد تا در شب‌های گرم جنگل آرام‌آرام بتوانید بخوابید.
  3. سهولت در نصب : بهتر است چادر شما دارای سیستم نصب سریع و ساده باشد تا وقت کمتری برای نصب صرف کنید.
  4. محلول بودن : چادر مناسب جنگل باید قابلیت جمع‌آوری زباله‌ها و نمک‌های جنگل را داشته باشد.
  5. اندازه مناسب: اندازه چادر باید با توجه به تعداد افراد و وسایل شما مناسب باشد تا راحتی و راحتی در داخل چادر تضمین شود.
  6. مقاومت در برابر باد: در صورتی که جنگل در مناطق بادی قرار دارد، چادر شما باید مقاوم در برابر باد باشد تا جلوگیری از خراب شدن آن.
  7. وزن مناسب: اگر قصد دارید چادر خود را بر روی پشت خود حمل کنید، وزن چادر نیز مهم است. چادر‌های سبک‌تر مناسبتر هستند.
  8. تهویه مناسب: چادر باید دارای سیستم تهویه مناسب باشد تا در روز‌های گرم تازه موندن هوا داخل چادر تضمین شود.
  9. جیب‌ها و دیگر ویژگی‌ها: چادر با جیب‌ها و قسمت‌های دیگر برای نگهداری وسایل شخصی و اشیاء کوچک ضروری است.
  10. کیفیت مواد ساخت: از چادرهای ساخته شده از مواد با کیفیت و مقاومی استفاده کنید تا ماندگاری و دوام آن تا طولانی‌مدت تضمین شود.

با توجه به این نکات، انتخاب چادر مناسب برای سفر به جنگل می‌تواند تجربه شما را بهبود بخشد و اقامت در طبیعت را لذت‌بخش تر کند. همچنین، قبل از سفر به جنگل، به تحقیق و آماده‌سازی کافی برای محیط جنگلی توجه کنید.

استفاده از استخر بادی بزرگ به عنوان یک انتخاب عالی برای تفریح و سرگرمی خانواده در فصول گرم سال می‌تواند تجربه‌ای شاد و به یاد ماندنی فراهم کند. در این متن، به 20 نکته در مورد استفاده از یک استخر بادی بزرگ برای آب تنی خانوادگی اشاره می‌کنیم:

  1. انتخاب مکان مناسب: مکانی برای نصب استخر بادی بزرگ باید صاف و خارج از مناطق خطرناک انتخاب شود.
  2. بررسی کیفیت استخر: استخر باید از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشد تا دوام و ایمنی آب تنی را تضمین کند.
  3. نصب و تنظیم آسان: استفاده از یک استخر بادی بزرگ که نصب و تنظیم آن آسان باشد، زمان و انرژی شما را صرفه‌جویی می‌کند.
  4. تعیین ابعاد مناسب: برای خانواده‌های بزرگ، استفاده از یک استخر بادی بزرگ با ابعاد کافی مهم است تا همه بتوانند به طور راحت در آب تنی کنند.
  5. تهویه مناسب: اطمینان حاصل کنید که استخر دارای سیستم تهویه مناسبی است تا آب تازه تامین شود و آب استخر تمیز بماند.
  6. مراقبت از آب: به منظور حفظ کیفیت آب، نیاز به استفاده از مواد شیمیایی مراقبتی مانند کلر و pH معتبر دارید.
  7. امنیت در آب: برای ایمنی خانواده، از وسایل امنیتی مانند تخته نجات و ستون‌های نجات در کنار استخر استفاده کنید.
  8. پوشش استخر: داشتن پوششی مناسب برای استخر بادی از رسوبات و آلودگی‌های محیطی جلوگیری می‌کند.
  9. تمیزی استخر: استخر باید به صورت دوره‌ای تمیز شود تا از رشد آلگوها و باکتری‌ها جلوگیری شود.
  10. کنترل دما: در فصول گرم تابستان، داشتن سیستم کنترل دما برای خنک نگه داشتن آب تنی مفید است.
  11. محیط تفریحی: ایجاد محیط تفریحی با وسایل اضافی مثل توپ، تخته‌ها، و اسلایدها می‌تواند سرگرمی خانواده را افزایش دهد.
  12. قوانین استفاده: برای ایمنی همه اعضای خانواده، قوانین استفاده از استخر برای همه واضح باشند.
  13. حفاظت از پوست: همه اعضای خانواده باید از کرم‌های ضدآفتاب و محافظتی برای پوست استفاده کنند.
  14. نظافت فردی: همه باید قبل از ورود به استخر حمام بگیرند و از لباس‌های تمیز استفاده کنند.
  15. پذیرایی مهمانان: اگر مهمانان دعوت شده‌اند، فضای کافی برای آنها فراهم کنید و توجه کنید که تعداد افراد در استخر منطبق با ایمنی باشد.
  16. تنظیم زمان استفاده: در نظر داشته باشید که از استخر در ساعاتی که آفتاب بیشترین توان خود را دارد استفاده نکنید.
  17. کمک‌های نجات: داشتن وسایل کمک‌های نجات نزدیک به استخر ضروری است.
  18. تعمیرات و نگهداری: به تعمیرات دوره‌ای و نگهداری استخر توجه کنید تا دوام آن افزایش یابد.
  19. توجه به مسائل اضطراری: داشتن طرحی برای مواجهه با مسائل اضطراری مانند غرق شدن یا حادثه‌های پزشکی

 

برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......   چادر مسافرتی مناسب جنگل    ......::::::



:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی , خرید چادر مسافرتی , قیمت چادر مسافرتی , نمایندگی فروش چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

چه چادر مسافرتی برای خانواده بهتر است ؟ سوالی که ممکن است قبل از خرید چادر مسافرتی ذهن خریداران را درگیر کند ،  از آن جا که تنوع و طراحی های مختلفی برای ساخت چادر مسافرتی توسط شرکت های  تولید کننده ارائه شده است که ممکن است گاهی انتخاب درست و صحیح یک چادر  کمی سخت باشد . با توجه به تنوع بسیار زیاد چادر های مسافرتی در ابتدا می  بایست شرایط استفاده از چادر های مسافرتی را بدانیم .

چادر های  مسافرتی با توجه به نوع ساختار ، جنس ، طراحی ، سازه و حتی ابعاد برای  شرایط های مختلف آب و هوایی طراحی شده اند ، در این بخش قصد داریم تا با  بررسی چادر های مسافرتی ببینیم که چه چادر مسافرتی برای خانواده بهتر است ؟  در ابتدا باید ویژگی هایی که یک چادر مسافرتی خانوادگی خوب را بدانیم تا  با توجه به آن بتوانیم خرید مطمعنی را انجام دهیم .

مهم ترین و  ابتدایی ترین ویژگی یک چادر مسافرتی خانوادگی ابعاد بزرگ آن است ، از آن  جا که استفاده خانوادگی می تواند متشکل از اعضای خانواده باشد ، نیاز است  تا ابعاد چادر بزرگ تر باشد تا اعضا بتوانند از چادر به خوبی استفاده کنند .  چادر های مسافرتی خانوادگی اغلب از ۳ نفره شروع شده و تا ۱۲ نفره نیز  تولید می شوند ، خریدار نیز می بایست با توجه به تعداد اعضای خانواده چادر  مسافرتی خود را انتخاب کند .

همواره  توصیه می شود چادر مسافرتی خود را کمی بزرگتر از ابعاد مورد نیاز خود  انتخاب کنید چرا که می توانید با داشتن یک چادر مسافرتی بزرگتر وسایل اضافی  و وسایل همراه خود را نیز به داخل چادر ببرید .

در هنگام خرید چادر مسافرتی بایستی جنس چادر مسافرتی خود را نیز در نظر بگیرید ، اگر قصد دارید تا  چادر مسافرتی خود را در آب و هوای مختلف و شرایط بد جوی مانند هوای  کوهستانی و شهر های سردسیر استفاده کنید نیاز است تا چادر مسافرتی را  انتخاب کنید که ضخیم تر باشد . این چادر ها نیز تنوع زیادی دارند و اگر قصد  دارید تا چادر مسافرتی خانوادگی خود را تنها در آب و هوای معتدل و  تابستانی استفاده کنید نیاز نیست تا محصولی را خریداری کنید که بدنه آن  کاملا ضد آب باشد .

بهترین  توصیه برای خرید چادر مسافرتی ایده آل خرید چادر های خانواده دوپوش است ،  این چادر های مسافرتی با توجه به نوع طراحی که دارند هم قابل استفاده در آب  و هوای معتدل هستند و هم می توان آن ها را در شرایط بد آب و هوایی مانند  مناطق سردسیر و بارانی نیز استفاده کنید . این چادر ها همانطور که از  نامشان مشخص است دارای دو بدنه هستند که یکی از آن ها بدنه اصلی و پوشش دوم  آن برای مقاوم کردن محصول می باشد .

اغلب بدنه  اصلی چادر های مسافرتی خانوادگی دوپوش از پارچه قابل تنفس تشکیل شده است ،  یعنی می تواند آب را از خود عبور دهد ، این بدنه با خاصیت تنفسی که دارد  می تواند از عرق کردن بدنه جلوگیری کند ، شاید به عینه مشاهده کرده باشید  اما در آب و هوای بسیار سرد و یا بسیار گرم امکان عرق کردن چادر مسافرتی  وجود دارد ولی با استفاده از این بدنه های قابل تنفس دیگر بدنه محصول عرق  نمی کند ، اما از آن جا که نیاز است تا نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی صورت  نگیرد از پوشش دوم استفاده می شود . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  چه چادر مسافرتی برای خانواده بهتر است ؟   ......::::::



:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی , چادر مسافرتی بزرگ , چادر مسافرتی خانواده , خرید چادر مسافرتی بزرگ , قیمت چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر های بادی و استخر های ایزی ست شباهت ها و تفاوت هایی با یکدیگر دارند که بهتر است قبل از خرید استخر بادی یا استخر ایزی ست ، با آن ها آشنا شده و بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه ها را خریداری کنید . برای همین ما در این بخش قصد داریم تا به طور کامل تفاوت استخر بادی با استخر ایزی ست را بیان کنیم تا با آن ها به طور کامل آشنا شوید . استخر های بادی که از نام آن ها مشخص است ، استخر هایی هستند که کاملا به صورت بادی ساخته شده اند و بخش های مختلف آن به صورت بادی می باشد . البته ممکن است کف استخر های بادی به صورت بادی نباشد ، ولی بیشتر قسمت های آن ها به صورت بادی ساخته شده اند ، به خصوص دیواره های این استخر ها که از لایه های مقاوم پی وی سی ساخته شده و طراحی بادی دارند . هر استخر بادی بسته به نوع طراحی که دارد ، تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند که می تواند تفاوت های ظاهری و ساختاری باشد . شما می توانید تمامی این تفاوت ها را در عکس هایی که از محصولات در فروشگاه اینترنتی اینتکس قرار داده شده است ، مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید .

همانطور که اشاره شد ، برای ساخت استخر های بادی از پی وی سی استفاده می شود . حال می رویم به معرفی استخر ایزی ست تا با این نوع از استخر های آماده شرکتی آشنا شوید . استخر های ایزی ست تقریبا استخر های نیمه بادی یا پیش ساخته حساب می شوند و از نظر طراحی تفاوت های عمده ای با استخر بادی دارند . استخر ایزی ست در واقع از بخش تشکیل می شود که یک بخش آن لبه بادی استخر بوده و دیگری دیواره های کناری استخر است که به صورت بادی ساخته نشده است . برای همین به این نوع استخر ها ، استخر نیمه بادی یا استخر ایزی ست گفته می شود . دلیل داشتن لبه بادی در استخر های ایزی ست این است که به مانند یک تیوپ یا حلقه بادی عمل کرده تا استخر بتواند پس از پر شدن ، به صورت ایستاده قرار بگیرد . عمدتا استخر های ایزی ست فاقد فریم هستند و برخی از آن ها فریمی می باشند . ولی حتی استخر های ایزی ست غیر فریمی نیز از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشند و می توانند در برابر ضربه ها و فشار های وارده مقاوم باشد . 

تا به اینجای کار ، با طراحی و ساخت استخر بادی و استخر ایزی ست آشنا شدید و تفاوت های آن ها را شناختید . ولی استخر های ایزی ست و بادی از نظر جنس نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارند . همانطور که اشاره شد ، استخر بادی از پی وی سی ساخته می شود . ولی استخر های ایزی ست تنها لبه بادی آن ها از این جنس بوده و دیواره های کناری آن که غیر بادی می باشد ، از برزنت و یا پی وی سی برزنتی ساخته شده است . معمولا برای دوام و کیفیت بیشتر استخر های ایزی ست ، برای بدنه این محصولات از طراحی سه لایه استفاده می شود که این لایه ها همانطور که گفته شد ، برزنت ، پی وی سی و الیاف های پارچه ای شمعی می باشد که باعث دوام و کیفیت فوق العاده استخر های ایزی ست شده است تا دوام فوق العاده ای را داشته باشند . با این تفاسیر می توان گفت که کیفیت استخر ایزی ست نسبت به استخر بادی بسیار بیشتر و فوق العاده تر خواهد بود و اگر دوست دارید که استخر خانگی مقاومی را داشته باشید ، ما به شما خرید استخر ایزی ست را پیشنهاد می کنیم . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه وبلاگ بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......   تفاوت استخر بادی و استخر ایزی ست   ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر ایزی ست , استخر پیش ساخته ایزی ست , خرید استخر بادی , استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مبل شنی یکی از بهترین و راحتی ترین مبل هایی هستند که شما می توانید در خانه داشته باشید . این مبل ها به صورت حاضری به فروش می رسند و شما می توانید این محصولات را در مدل های مختلف مشاهده کرده و آن ها را با قیمت های مختلف و مناسبی خریداری کنید . ولی گاها شاید دوست داشته باشید که خودتان مبل شنی درست کنید ، زیرا امکان ساخت مبل شنی در خانه وجود داشته و شما می توانید با روش هایی که در ادامه خواهیم گفت ، یک مبل شنی بی نظیر را بسازید و از آن در منزل استفاده کنید . پس اگر علاقه دارید که یک مبل شنی خانگی برای خود طراحی کنید ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید . شاید برخی از افراد با دادن مبل های شنی دوست داشته باشند که با وسیله های اضافی که ممکن است در خانه باشد یک مبل شنی تولید کنند ، در همین راستا فروشگاه اینتکس مطلبی با عنوان چگونه مبل شنی درست کنیم ؟ را ارائه کرده است که مطالعه آن عاری از لطف نبوده و می توانید ترفند های ساخت یک مبل شنی را یاد بگیرید .

برای ساخت مبل شنی شما نیاز به پارچه دارید . توجه داشته باشید که هر چه پارچه ای که برای ساخت مبل شنی انتخاب می کنید ، مقاوم تر و با کیفیت باشد ، در نهایت ، مبل شنی که ساخته می شود ، از نظر دوام و کیفیت ، سطح بسیار خوبی را خواهد داشت . این در حالی است که شما می توانید با استفاده از پارچه های زیبا و مقاوم ، یک مبل شنی با دوام و البته بسیار زیبا و شیک را بسازید و از آن استفاده کنید . زیبایی مبل شنی می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی محیط خانه و یا اتاق خواب داشته باشد ، برای همین شما می توانید با توجه به علاقه و سلیقه ای که دارید ، مبل شنی خود را درست کنید . معمولا پیشنهاد می شود که از پارچه هایی مانند پارچه های نخی و یا پارچه های مخملی و حتی چرم مصنوعی برای ساخت مبل شنی خود استفاده کنید . این سه جنس بهترین اجناس برای ساخت مبل شنی می باشند . البته دستان شما باز بوده و می توانید از پارچه های جین و یا کتان نیز برای ساخت مبل شنی استفاده کنید و این کاملا اختیاری است . 

گاها ممکن است شما یک پارچه ای را اضافه دارید و نمی دانید با آن چه کاری انجام دهید ، اینجاست که می توانید با آن محصول یک مبل شنی بسازید . توجه داشته باشید که مقدار پارچه با سایز مبل شنی رابطه مستقیم دارد ، یعنی اگر شما نیاز به یک مبل شنی بزرگ احتیاج دارید ، باید پارچه بیشتری را در نظر داشته باشید . مبل های شنی را می توانید به دو شکل گرد و یا مخروطی طراحی کنید ، این دو نوع بهترین مدل های ساخت مبل شنی هستند و شما می توانید به راحتی الگو آن را یافته و پارچه را برش دهید . توجه داشته باشید که شما باید در خیاطی مهارت داشته باشید . زیرا نیاز بوده که شما خودتان بدنه و پوسته مبل شنی را برش داده و سپس آن را بدوزید . در مقالات دیگر موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس ، در الگو های برش زنی قرار داده شده است که می توانید با مشاهده آن ها ، سایز برش مبل شنی را پیدا کرده و آن ها را به روش های درستی برش داده و بدوزید . شما همچنین می توانید رویه مبل شنی را به صورت مجزا از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه وبلاگ بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  چگونه مبل شنی درست کنیم ؟   .......::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل شنی ارزان , خرید مبل شنی , مبل شنی خانگی , مبل شنی اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

از بی نظیر ترین استخر های آماده ای که می توانید آن ها را در خانه و یا ویلای شخصی خود استفاده کنید ، استخر های ایزی ست می باشند . استخر ایزی ست بسیار پر طرفدار است و از آن جا که مزیت های فوق العاده ای مانند راه اندازی فوق العاده سریع و اتوماتیک و همچنین قابلیت جابجایی و حمل آسان آن ها به شما اجازه خواهد داد تا یک استخر بی نقص و عالی را داشته باشید . استخر های ایزی ست همچنین ابعاد بزرگی دارند که اجازه شنا کردن را به شما می دهند و شما می توانید در کنار خانواده و در تعطیلات آخر هفته با دوستان و یا اقوام خود به تفریح و شنا کردن بپردازید . قیمت استخر ایزی ست نیز بسیار ارزان تر از مدل های پیش ساخته دیگر بوده و برای همین می توان گفت که یک خرید فوق العاده و یک استخر بی عیب و نقصی برای شما خواهد بود . حال شاید دوست داشته باشید بدانید که چطور می توانید از استخر ایزی ست خود مراقبت کنید . برای همین ما در این مقاله نکات مهم در نگهداری از استخر ایزی ست را به شما عزیزان خواهیم گفت و آموزش های لازم را به شما خواهیم داد تا بهترین عملکرد را از سوی استخر ایزی ست خود داشته باشید . 

نگهداری از استخر ایزی ست در فصل زمستان

یک سوال مهم که معمولا ذهن مشتریان و خریداران استخر ایزی ست را مشغول می کند این است که چگونه از استخر ایزی ست در فصول سرد سال مانند زمستان نگهداری کنیم ؟ مطمعنا شمایی که در حال مطالعه این مقاله هستید ، ممکن است استخر ایزی ست خریداری کرده باشید و یا در شرف خرید استخر ایزی ست باشید ، برای همین ما قصد داریم تا شما را در این راه راهنمایی کنیم و موارد مهم در نگهداری از این نوع استخر های پر طرفدار را به شما عزیزان آموزش دهیم . یکی از مهم ترین مزیت ها و ویژگی هایی که استخر ایزی ست دارد ، پرتابل بودن و جابجایی راحت آن و البته سهولت در راه اندازی می باشد که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد . این ویژگی به شما اجازه می دهد تا در فصل زمستان بتوانید استخر ایزی ست را به طور کامل جمع کنید و دوباره در فصول گرم سال آن را راه اندازی کرده و استفاه کنید . برای جمع کردن دقیقا باید کاری که در موقع نصب انجام دادید را به صورت برعکس انجام دهید . مطمعنا آب در داخل استخر وجود دارد که باید در ابتدا آن را تخلیه کنید . 

اگر استخر ایزی ست شما در فصل زمستان جمع نشود و آب داخل آن باقی بماند ، مطمعنا آب استخر یخ زده و این مسئله می تواند باعث صدمه رسیدن به بدنه استخر ایزی ست شود ، بنابراین با وقت گذاشتن تقریبا 1 ساعت می توانید به طور کامل استخر را جمع کنید تا ماه های بعد آن را راه اندازی نمایید . پس از تخلیه کردن آب استخر شما باید لبه بادی استخر را تخلیه کنید ، این مرحله کار آسانی بوده و شما باید آن را به صورت کامل تخلیه کنید و برای اینکار حتی شما می توانید از پمپ های باد برقی استفاده کنید که دو حالته هستند و امکان تخلیه و وکیوم محصولات بادی را دارند ، بدین ترتیب اصلا بادی در درون این لبه بادی نخواهد ماند و شما می توانید به بهترین شکل ممکن استخر ایزی ست خود را در ابتدا کوچکی بسته بندی کنید . به یک مورد بسیار مهم دیگر نیز باید توجه داشته باشید و آن هم این است که آن هم وجود پمپ تصفیه آب در بسیاری از استخر های ایزی ست سایز بزرگ می باشد . اگر استخر ایزی ست شما دارای پمپ باشد باید آن را نیز جدا کرده و به صورت جداگانه از آن نگهداری کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته تهران اینتکس مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر بزنید و مستقیم به صفحه مقاله وارد شوید :

::::::......  نکات مهم در نگهداری از استخر ایزی ست  ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر ایزی ست , خرید استخر ایزی ست , قیمت استخر ایزی ست , استخر ایزی ست اینتکس , استخر آماده ایزی ست ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قایق بادی مارینر که یکی از مقاوم ترین نوع قایق های بادی می باشد ، باز هم در صدد آسیب دیدگی قرار دارد و اگر به درستی از این نوع قایق ها استفاده نکنید ، ممکن است بدنه آن دچار آسیب دیدگی شود . همانطور که اشاره شد ، قایق بادی مارینر از کیفیت بالایی برخوردار است و مقاومت خوبی در برابر آسیب دیدگی دارد ، برای اینکه بدنه آن نه تنها از پی وی سی ، بلکه از پی وی سی برزنتی ساخته شده است و برای همین یکی از ضخیم ترین بدنه ها را در میان محصولات بادی دارد . با وجود این موضوع ، باز هم گاهی ممکن است که جسم برنده ای با بدنه قایق بادی شما برخورد داشته باشد ، در این حالت است که این قایق ها نیز ممکن است آسیب ببینند . هر محصول بادی در صورت برخورد با اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند ، ولی اگر به درستی از آن ها استفاده شود ، سال ها قایق بادی مارینر برای شما کار خواهد کرد . 

تعمیرات قایق بادی مارینر توسط فروشگاه اینتکس

حتی رطوبت ، نور خورشید و عوامل مختلف محیط ، به بدنه قایق بادی مارینر آسیب نمی رساند و موارد آسیب دیدگی ها تماما موارد انسانی هستند . شاید در این لحظه که مقاله تعمیرات تخصصی قایق بادی مارینر را مطالعه می کنید ، قایق بادی شما آسیب دیده باشد و به دنبال راهی هستید که قایق بادی خود را به صورت حرفه ای و تخصصی تعمیر کنید تا دوباره از این قایق دوست داشتنی و بی نظیر استفاده کنید . از آن جا که از قایق های بادی بر روی آب استفاده می شود و با توجه به حرفه ای بودن قایق بادی مارینر حتی از آن در دریا و آب های عمیق استفاده می شود ، باید اطمینان داشته باشید که قایق بادی شما به خوبی تعمیر شود تا در هنگام استفاده کردن از محصول ، شما را به دردسر نیاندازد ، برای همین ما به شما یک پیشنهاد و راهکار خوبی خواهیم داد . تعمیرگاه تخصصی اینتکس می تواند به بهترین شکل ممکن تمامی محصولات بادی شما را تعمیر کند . 

به خصوص اگر محصول بادی شما یک محصول گران قیمت و با ارزشی همچون قایق بادی مارینر باشد . شما حتی خودتان نیز می توانید قایق بادی را با استفاده از برچسب تعمیرات حتی در منزل نیز تعمیر کنید ، ولی آیا تعمیراتی که توسط شما صورت می گیرد ، با تعمیراتی که توسط تعمیرکاران فروشگاه اینتکس انجام می شود یکی است ؟ توجه داشته باشید که ابزار هایی که در تعمیرگاه استفاده می شود ابزار های تخصصی تر هستند و از آن مهم تر ، قایق بادی آسیب دیده شما زیر دستان افراد با تجربه و خبره در این زمینه تعمیر خواهد شد ، برای همین با خیالی راحت تر می توانید از محصول آسیب دیده خود استفاده کنید . توجه داشته باشید که محصولی که تعمیر می شود ، در کارگاه مورد تست قرار خواهد گرفت تا این اطمینان حاصل شود که محصول شما تعمیر شده و سپس برای شما دوباره ارسال خواهد شد . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  تعمیرات تخصصی قایق بادی مارینر  ......::::::



:: برچسب‌ها: تعمیر قایق بادی مارینر , خدمات پس از فروش قایق بادی مارینر , قایق بادی مارینر , خرید قایق بادی مارینر , قیمت قایق بادی مارینر ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مبل شنی یکی از محبوب ترین و لوکس ترین نمونه مبلمان داخلی منازل می باشد که در طرح های بسیار متنوعی امروزه در بازار عرضه شده است و از این رو به خوبی توانسته است توجه بسیاری از افراد به خصوص جوانان را به سمت خود جلب نماید .  همانطور که گفتیم بسیاری از جوانان به خصوص زوجین جوان به دنبال این محصولات رفته اند تا در کنار مبلمان خانه خود مجموعه ای از مبل های شنی مدرن و اسپرت را برای خود داشته باشند تا استایلی جذاب را برای پذیرایی و یا اتاق خواب خود پدیدار آورند . همچنین علاوه بر زوجین ، امروزه این محصولات مورد توجه بسیاری از جوانان خوش ذوق قرار گرفته است که از نمونه های اسپرت ، خزدار و یا مخمل این محصولات در اتاق های خواب خود استفاده می کنند .

به طور کلی می توان گفت که در حال حاضر خرید مبل شنی برای داخل خانه بسیار رواج داشته است و از این رو سعی بر این داریم تا شما را بیشتر با این محصولات آشنا کنیم تا انتخابی آگاهانه داشته باشید و بتوانید مبل شنی مطابق با نیازهای خود را خریداری کنید . پیشنهاد می کنیم بسته به سبکی که برای سایر لوازم خانگی خود انتخاب کرده اید اقدام به انتخاب و مهیا کردن مبل شنی برای محیط خانه خود نمایید زیرا این محصول در نمونه های گسترده ای از نظر ابعاد ، ظرفیت و جنس بدنه در بازار موجود می باشند و به همین خاطر به راحتی می توانید آن ها را با سایر محصولات خانه خود ست کنید .

از نظر ظرفیت تعداد نفراتی که می توانند از این محصولات استفاده کنند باید بگوییم که مبل های شنی در ظرفیت ها یک نفره و دو نفره به صورت عمده در بازار عرضه می شوند اما نمونه های دیگری که به اسم تخت خواب شنی نیز شناخته می شوند در بازار وجود دارند که در ظرفیت های سه و چهار نفره می توانید از آن ها استفاده نمایید . تا حرف از ظرفیت نفرات استفاده کننده از این محصولات به میان است باید بگوییم که در هنگام خرید مبل شنی خانگی باید به قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد توسط شرکت سازنده عنوان شده است نیز توجه ویژه ای داشته باشید . بنابر تست های صورت گرفته باید بگوییم که در صورت استفاده درست و استاندارد از این محصولات ، عمر بسیار طولانی را از آنها شاهده خواهید بود و به راحتی می توانید سالیان سال از آن ها بهره مند شوید و لذت ببرید .

قابلیت تحمل وزن مبل های شنی در ظرفیت های یک نفره به صورت استاندارد 130 تا 150 کیلو گرم می باشد که این پارامتر برای مبل های شنی دو نفره به 250 تا 300 کیلو گرم نیز در نمونه های مختلف بسته به متریالی که در ساختار آن ها به کار گرفته می شود افزایش پیدا می کند . این میزان قابلیت تحمل وزن به خوبی می تواند افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود نگهداری کند و در واقع می توان گفت که با خیالی راحت می توانید از آنها بدون محدودیت وزنی استفاده کنید و بهترین نتیجه گیری را شاهد باشید . گفتنی است که در بسیاری از مواقع به هنگام استفاده از مبل های شنی بالاتر از وزن مجاز نیز این محصولات به خوبی توانسته اند استحکام خود را به نمایش بگذارند ، اما توصیه ما این امر است که در حد مجاز از این محصولات استفاده کنید تا بیشترین طول عمر را از آن ها شاهد باشید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش مبل شنی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  مبل شنی برای خانه  ......:::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل شنی خانگی , مبل شنی ارزان قیمت , خرید مبل شنی , خرید مبل شنی خانگی , نمایندگی فروش مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر پیش ساخته ایزی ست یا استخر فست ست ، از بزرگترین استخر های نیمه بادی ساخته شده است که برند های معروفی مانند اینتکس ، بست وی و جیلانگ آن ها را تولید می کنند . این نوع از استخر ها از پر طرفدار ترین استخر های ساخته شده هستند که به واسطه راه اندازی بسیار آسان ، بسیار محبوب شده اند . کیفیت ساخت استخر ایزی ست نسبت به استخر های بادی بسیار زیاد است و به همین جهت آسیب دیدگی در آن به ندرت پیش آمده و در مقایسه با استخر های بادی ، می توان گفت که استخر ایزی ست آسیب دیدگی کمتری دارد . این در حالی است که استخر پیش ساخته ایزی ست از نظر ابعاد نیز بسیار بزرگ تر از مدل های بادی بوده و شاید بتوان گفت که بیشتر در معرض آسیب دیدگی هستند ، ولی با این حال کیفیت حرف اول را می زند . معمولا آسیب هایی که به استخر ایزی ست وارد می شود عامل انسانی داشته و استخر های ایزی ست به خودی خود آسیب نمی بینند .

به طور مثال باید بدانید که استخر ایزی ست طول عمر بالایی دارد و اگر آن را برای مدت طولانی استفاده کنید و حتی اگر آن را در فضای باز راه اندازی کنید ، باز هم آسیبی به آن وارد نمی شود . مگر اینکه جسم تیزی به آن بر خورد کرده باشد و یا سنگ ریزه و ... در کف استخر و در سطح زمینی که استخر را راه اندازی می کنید ، باقی مانده باشد . مورد بعدی این است که استخر های ایزی ست به دلیل اینکه بدنه نیمه بادی دارند ، نباید لبه بادی آن ها را بیش از اندازه باد کنید ، برای اینکه اینکار می تواند منجر به ترکیدن این بخش شود . حتی شما اگر لاستیک ماشین را نیز بیش از اندازه باد کنید ، ممکن است لاستیک با آن مقاومت بسیار بالا ، بترکد . بنابراین می بینیم که بیشتر آسیب دیدگی ها عوامل انسانی دارند و حتی اگر شما راه اندازی درستی نداشته باشید نیز می تواند به استخر صدمه وارد کند . 

شاید یکی از ساده ترین و پیش پا افتاده ترین علل آسیب دیدگی به استخر های سایز بزرگی همچون استخر ایزی ست این مورد باشد که استخر را در یک زمین شیب دار راه اندازی کرده باشید . اگر استخر را در زمین شیب دار راه اندازی کرده باشید ، آب در یک طرف استخر جمع شده و می تواند صدمه به آن وارد کند و این موضوع اصلا خوب نیست . حال اگر شما تمامی موارد را انجام دهید ولی باز هم بر اثر سهل انگاری استخر ایزی ست شما آسیب دید باید چه کاری را انجام دهید ؟ آیا پنچرگیری استخر ایزی ست آسیب دیده امکان پذیر است یا باید آن را دور بیاندازید ؟ استخر های ایزی ست استخر هایی با کیفیت و اصل هستند که می توان گفت حتی کالای گران بهایی نیز هستند و ارزش بالایی دارند ، برای همین بهترین کار این است که استخر آسیب دیده را تعمیر کرده و دوباره از آن استفاده کنید . کار غیر عقلانی این است که استخر ایزی ست آسیب دیده را دور بیاندازید . 

چرا که حتی اگر استخر ایزی ست شما از چندین ناحیه نیز آسیب دیده باشد باز هم قابل تعمیر است . حتی اگر لبه بادی و یا بدنه برزنتی آن و یا قسمت کف دولایه استخر اسیب دیده باشد ، باز هم شما می توانید آن را تعمیر کنید . ولی نکته اینجاست که باید تجربه کافی را در زمینه تعمیر استخر بادی ایزی ست داشته باشید . تقریبا می توان گفت که تعمیر استخر ایزی ست کمی تخصص بیشتری نسبت به تعمیرات استخر بادی می خواهد . شما می توانید تعمیر لبه بادی استخر ایزی ست را به مانند تعمیر استخر بادی انجام دهید ، زیرا هر دو آن ها بادی هستند . ولی در نظر داشته باشید که استخر ایزی ست دارای بدنه سه لایه می باشد که این سه لایه پی ویی سی ، برزنت و الیاف می باشد ، اما بدنه استخر بادی تنها از پی وی سی ساخته شده است که از برچسب تعمیرات مخصوص استخر بادی می توانید برای تعمیر کردن بدنه پی وی سی آن ها اقدام کنید . برای خواندن ادامه این مقاله کاربردی و آموزنده به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای رفتن مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  تعمیر استخر ایزی ست  ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر ایزی ست , نمایندگی فروش استخر ایزی ست , استخر ایزی ست اینتکس , خرید استخر ایزی ست , استخر ایزی ست اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سرعت قایق بادی بستگی به نوع قایق بادی و همچنین موتور آن دارد که از مدل های آن به چند نوع از آنها اشاره خواهیم کرد. مثلا قایق بادی جمینی سرعت بسیار بالایی میتواند داشته باشد اگر موتور قایق بادی ۸۰ اسب بخار را روی آن نصب کنید قایق بادی اکسکروشن با یک موتور قایق برقی حدودا بین ۱۰ الی ۱۵ کیلومتر میتواند سرعت داشته باشد و همچنین اگر روی آن یک موتور بنرینی ۲٫۵ اسب سوار کنید میتواند ۱۵ الی ۲۵ کیلومتر در ساعت سرعت داشته باشد ، مثلا قایق بادی مارینر در صورت بستن موتور قایق با توان ۴ اسب بخار میتواند سرعتی بین ۲۵ تا ۴۰ اسب بخار داشته باشد و همچنین در صورت بستن موتور با توان ۲.۵ اسب میتواند تا حدود ۲۰ کیلومتر در ساعت سرعت داشته باشد.

قایق بادی به خودی خود و با یک جفت پارو سرعتی نمیتواند داشته باشد شاید در حد ۳ الی ۴ کیلومتر در ساعت سرعت نهایی آنها باشد اما سرعت ها و شتاب های انها بستگی دارد ، اما در خصوص قایق بادی سی هاواک هم باید گفت این نوع قایق بادی موتور برقی بیشتر از ۴۲۸ وات را ساپورت نخواهد کرد و با این حجم موتور نهایت سرعتی که میتواند داشته باشد ۷ الی ۸ کیلومتر در ساعت است .

 

قایق بادی اینتکس مدل های مختلفی همچون قایق بادی اکسپلورر و قایق بادی کلاپ و انواع قایق بادی مارینر و جمینی و قایق های بادی بست وی شامل مارین و وویاگر و کاسپین میباشد که برای سرعت آنها هر کدام بایتسی موتور های مناسب با قایق را روی آنها نصب کرد تا سرعت حدودی آن هم مشخص باشد اگر قایق بادی شما از جنس فایبرگلاس جیمینی است بایستی موتو هایی با توان ۲۰ اسب بخار به بالا روی آن بسته شود تا سرعت مناسب و شتاب خوبی را برای مصرف کننده به ارمغان آورد چنانچه موتور برقی را روی قایق جمینی ببندید انتظار سرعت بالا را نمیتوان داشت زیرا موتور های برقی فقط در حد حرکت دادن قایق در حد پارو زدن است و هیج سرعتی را نمیتوان از ان انتظار داشت

شتاب و سرعت قایق های بادی اینتکس هر چقدر سبک تر باشند سرعت بیشتری دارد

قایق بادی در جهت مخالف موج سرعت آن به نصف خواهد رسید و همچنین رو به موج سرعت آنها به حد اکثر خواهد رسید و تا دو برابر شتاب و سرعت آن افزایش خواهد یافت موتور قایق بادی در سرعت قایق تاثیر بسزایی دارد و میتواند تایین کننده شتاب و سرعت قایق های اینتکس باشند و همچنین نوع موتور قایق بادی هم در این گزینه بسیار اهمیت دارد مثلا موتور قایق بنزینی یاماها با پارسان تفاوت بسیار دارد مثال این دو همانند مقایسه با خودروی بنز با یک خودروی چینی است که نمیتوان آنها با یکدیگر مقایسه کرد . برای خواندن ادامه این مقاله آموزنده به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  سرعت قایق بادی   ......::::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی , قایق بادی اینتکس , خرید قایق بادی , قیمت قایق بادی , نمایندگی فروش قایق بادی , سرعت قایق بادی چقدر است ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت خواب های بادی از نمونه محصولات بادی پر فروش و دوست داشتنی هستند که می توان گفت محبوبیت آن ها به همراه استخر بادی بیشتر از سایر محصولات بادی می باشد . تخت خواب های بادی ویژگی ها و مزیت ها بسیاری دارند که در این مطلب از دلایل خرید تخت خواب بادی و ویژگی های آن سخن خواهیم گفت تا کسانی که اطلاعات کمی در رابطه با این محصول بادی دارند بتوانند با کسب اطلاع از دلایل خرید تخت خواب بادی و ویژگی های آن بهترین انتخاب را انجام دهند ، پس اگر قصد خرید تخت خواب بادی را دارید و یا در خرید این محصولات تردید دارید در ادامه همراه ما باشید تا بتوانیم شما را در این امر یاری کنیم .

تخت خواب بادی همانطور که گفته شد مزیت هایی دارند که این مزیت ها موجب برتری آن ها نسبت به تخت خواب های چوبی و فلزی شده است . یکی از این مزیت ها قیمت پایین تر تخت خواب های بادی نسبت به تخت های چوبی است ، پس می بینیم که خرید تخت خواب های بادی می تواند مقرون به صرفه تر باشد . این در حالی است که تخت خواب های بادی همان کارایی را دارند که تخت خواب های ابری دارند .

شاید برخی از شما عزیزان که اطلاعات کافی در رابطه با تخت خواب های بادی ندارید گمان کنید که تخت خواب های بادی نمی توانند به خوبی تخت های ابری باشند و سطح آن ها به نرمی و راحتی دیگر تخت ها نیست . لازم به ذکر است که تخت خواب های بادی کاملا طبی و انعطاف پذیر هستند به همین دلیل نیز این نوع از تخت ها را نیز می توان جزء تخت خواب های طبی دانست .

شرکت های تولید کننده تخت خواب بادی مانند اینتکس و بست وی با تجربه کاری بسیار بالایی که در زمینه تولید محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی دارند ، با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته و همچنین به کارگیری طراحان خبره و ماهر اقدام به تولید تخت خواب های بادی با آرگونومی ساخت عالی کردند .

شاید بسیاری از افراد که اطلاعاتی در رابطه با تخت خواب های بادی ندارند گمان می کنند که قسمت های داخلی تخت خواب های بادی خالی است و این محصولات شکلی بادکنکی و تو خالی دارند ، اما لازم است بدانید که قسمت های داخلی تخت خواب های بادی به دلیل اینکه ارتفاع بیشتری نیز نسبت به تشک های بادی دارند به صورت لایه بندی شده و اغلب به صورت سه طبقه و سه لایه طراحی شده اند تا فشار بر روی دیواره ها کمتر شود .

همچنین هر لایه از تخت خواب بادی دارای لایه های مشبک عمودی نیز می باشند که باعث شده است تا تخت خواب بادی از حالت بادکنکی و تو خالی بودن در بیاید ، چرا که در غیر این صورت فشار وارده به تخت خواب بادی باعث می شد تا تخت خواب بادی بترکد و یا حالت تخم مرغی پیدا کند . همچنین این ساختار به حفظ تعادل تخت خواب بادی و عدم لرزش آن کمک می کند . با این نوع طراحی میبنیم که تخت خواب های بادی بسیار مقاوم هستند . برای خواندن ادامه این مقاله کافیست همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش تخت بادی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله کافیست بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  از دلایل خرید تخت خواب بادی و ویژگی های آن   .....:::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تختخواب بادی , خرید تخت بادی , قیمت تخت بادی , نمایندگی فروش تخت بادی , تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

همواره انتخاب یک مبل و نشیمنگاه نرم و راحت برای برخی از افرادی که حساس هستند ، دغدغه شده است . به خصوص آن دسته از افرادی که زمان زیادی را صرف نشستن کرده و یا مدت زیادی به تماشای تلویزیون و فیلم اختصاص می دهند و یا دوست دارند که بر روی یک مبل راحتی ساعت ها مطالعه داشته باشند . ما در اینجا قصد داریم تا یک مبل بسیار دوست داشتنی و همه پسند را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با تهیه کردن آن ، دیگر این دغدغه را نداشته باشید و از داشتن یک مبل راحتی نهایت لذت را ببرید . بنابراین ما به شما مبل شنی لاکچری را پیشنهاد می کنیم که از بهترین مبل هایی است که تاکنون تولید شده است . می توان گفت که مبل شنی یک مبل جدید و نو ظهور است که به سرعت محبوب شده است و هر فردی تنها با یک بار استفاده از این نوع مبل ها عاشق آن شده اند . مبل شنی لاکچری بهترین پیشنهادی است که می توانیم به شما بدهیم .

آشنایی با مبل شنی لاکچری

در واقع همانطور که اشاره شد ، مبل شنی لاکچری یک مبل جدید و بسیار زیبایی است که شاید شما با آن ها آشنایی کامل نداشته باشید ، برای همین قصد داریم تا شما را با این محصول پر فروش این روز ها ، آشنا کنیم . مبل های شنی به دلیل اینکه اینکه هیچ نوع پایه ای در ساخت آن ها استفاده نشده است و از سوی دیگر در داخل آن از یونولیت و گرانول استفاده شده و در برخی دیگر نیز از الیاف نرم استفاده شده ، بسیار سطح نرم و حالت پذیری دارد ، برای همین اگر مدت های طولانی را روی آن بنشینید ، اصلا احساس خستگی نخواهید کرد . این مبل ها حتی می توانند به راحتی فرم بگیرند و آن طور که دلخواه شماست ، شرایط را ایجاد کند تا بسیار راحت بر روی آن بنشینید . مبل شنی جدا از این مسئله بسیار ظاهر زیبایی دارد و می توان آن را در دسته مبل های لاکچری قرار داد که استفاده از آن ها می تواند دیزاین خانه شما را بسیار زیبا تر کند . به خصوص اگر انتخابی درست داشته باشید . 

پارچه مبل شنی لاکچری از چیست ؟

مبل های شنی از جنس های مختلفی ساخته می شوند ، ولی مبل شنی لاکچری مبلی خواهد بود که پارچه شیک و زیبا داشته باشد . شما در انتخاب مبل شنی ، دستتان باز بوده و می توانید حتی پارچه مبل شنی لاکچری خود را انتخاب کنید . ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای داشتن یک مبل شنی لاکچری ، مدل هایی را خریداری کنید که از پارچه های مخملی یا جیر ، پارچه های چرمی و یا پارچه های جین ساخته شده باشند . این سه پارچه از بهترین پارچه هایی است که شما می توانید انتخاب کنید ، چرا که آمار گرفته شده از میزان خرید مبل شنی لاکچری این را نشان می دهد که محصولات ساخته شده با پارچه های گفته شده ، محبوبیت بالاتری را دارند و محصول خریداری شده از نظر زیبایی ، بسیار عالی و شیک است . این موضوع باعث شده است تا نه تنها از مبل های شنی در خانه ، بلکه در محل کار یا نمایشگاه ها و ... نیز از آن استفاده شود . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت تولیدی مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه وب سایت بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......   مبل شنی لاکچری ......::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل شنی ارزان , تولیدی مبل شنی , مبل شنی بزرگسال , مبل شنی دو نفره , تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کودکان همیشه دوست دارند که با وسیله هایی خود را سرگرم کنند . کودکان به خصوص کودکان سنین زیر 6 سال سعی می کنند که با استفاده از لوازم خانه برای خود یک خانه درست کنند ، ولی در حال حاضر فروشگاه اینترنتی اینتکس برای کودکان یک وسیله بازی و سرگرم کننده آورده است که می توان به کلبه و چادر بازی کودک اشاره کرد که کودکان می توانند با راه اندازی آن ها ، یک خانه کوچک برای خود داشته باشند تا به همراه دوستان و هم سن و سال های خودشان مشغول بازی شوند . تنوعی که این محصولات دوست داشتنی دارند بسیار بالاست و کودکان می توانند از آن ها برای تفریحات خود استفاده کنند . هر کلبه و چادر بازی بسته به نوع و جنسی که دارند ، حتی قابلیت استفاده در محیط های باز را دارند و کودکان می توانند آن را در حیاط خانه استفاده کنند . شاید جالب باشد بدانید که می توانید این محصولات را به سفر ببرید تا کودکان از آن ها استفاده کنند . این محصولات می توانند به عنوان پشه بند و یا اتاق خواب برای کودکان باشند . 

کلبه و چادر بازی کودک پارچه ای

در ادامه مطلب قصد داریم تا شما را با انواع کلبه های بازی و چادر های بازی کودکان آشنا کنیم تا بهتر آن ها را بشناسید و بتوانید مناسب ترین گزینه را طبق سلیقه و علاقه ای که کودکان شما دارند ، انتخاب و خریداری کنید . اولین نوع کلبه و چادر بازی کودک مدل پارچه ای می باشد که محبوبیت زیادی دارد و از آن جا که به صورت پارچه ای ساخته شده اند ، طول عمر بالایی را دارند . مدل بعدی کلبه های بادی هستند که آن ها نیز محبوب هستند ولی از نظر مقاومت ، ضعیف تر از مدل های پارچه ای هستند . معمولا برای ساخت چادر بازی پارچه ای از پلی استر استفاده می شود که یک نوع پارچه شمعی بوده و از بهترین پارچه های موجود می باشد . به طوریکه حتی برای ساخت چادر های مسافرتی نیز از همین جنس استفاده می شود . این پارچه ضد آب است و البته در برابر اشعه های خورشیدی که عمدتا آسیب رسان است و می تواند به بسیاری از اجناس در دراز مدت آسیب وارد کند ، اصلا به این پارچه آسیبی نمی رساند و برای همین کودکان می توانند بدون مشکل از این محصولات حتی در فضاهای باز مانند حیاط نیز استفاده کنند . 

کلبه و چادر بازی کودک بادی

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، یک مدل از این وسیله های بازی به صورت بادی طراحی شده اند که آن ها نیز ویژگی ها و جذابیت های خاص خود را دارند . این محصولات بر خلاف مدل های پارچه ای که پایه های پلاستیکی یا آلومینیومی در ساخت آن ها استفاده می شود ، کلا به صورت بادی هستند و ستون های آن نیز به صورت بادی می باشد . به همین منظور شما می توانید در یک شرایط ایده آل تر از آن استفاده کنند . راه اندازی کلبه های بازی بادی کودکان با استفاده از پمپ باد صورت می گیرد و تنها کاری که برای راه اندازی آن ها نیاز است ، این است که محصول را با استفاده از یک پمپ باد به سرعت راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . نکته این است که این نوع از چادر های بازی کمی ضعیف تر هستند و اگر اجسام تیز و برنده با بدنه آن ها تماس پیدا کند ، آسیب خواهد دید . ولی با این حال شبیه به چادر های بازی پارچه ای قابل استفاده در حیاط را دارند و رطوبت و نور خورشید به آن آسیب وارد نمی کند . جنسی که برای ساخت این محصولات استفاده می شود ، پی وی سی نام دارد . این جنس بسیار مقاوم است و حتی در صورت آسیب دیدن می توانید آن را تعمیر کنید . حجم بسته بندی مدل های بای نیز بسیار کوچک است . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::..... کلبه و چادر بازی کودک .....:::::



:: برچسب‌ها: چادر بازی کودک , خرید چادر بازی کودک , قیمت چادر بازی کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت خواب بادی یکی از برترین انتخاب ها چه برای مسافرت ها و چه برای استفاده در محیط های خانگی و حتی کاری می باشد که با ساختار مهندسی شده ای که دارد می تواند خوابی راحت و لذت بخش را برای شما فراهم آورد . اما روند خرید تخت بادی بهتر است با سخت گیری هایی از طرف مصرف کنندگان صورت بگیرد تا با اشراف ویژه ای که بر روی ویژگی های محصولات مختلف دارید ، بتوانید تختی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای تان باشد و بهترین عملکرد را از محصول مشاهده کنید . بسیاری از افراد به دنبال بهترین تخت خواب بادی تاشو اینتکس هستند تا بتوانند محصولی را انتخاب کنند که از نظر مصرف کنندگان دیگر در واقع بیشترین امتیاز را کسب کرده است ؛ در این مقاله سعی داریم تا چند مدل از برترین تخت خواب های بادی اینتکس را به شما معرفی کنیم و اقدام به بررسی این مدل ها نماییم ، پس اگر شما هم به دنبال خرید تخت بادی اینتکس با کیفیت و البته مقرون به صرفه هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

تخت خواب بادی  یک نفره اینتکس مدل intex 64122

این تخت خواب بادی تاشو اینتکس را می توان از گزینه هایی دانست که هر ساله نمونه ای آپدیت شده از آن در کاتالوگ این برند مشاهده می شود . این محصول علاوه بر ساختار مهندسی شده ای که دارد از رویه مواج بهره می برد که به هنگام خوابیدن به خوبی ستون فقرات شما را حفظ می کند و از این رو خوابی راحت و دلچسب را برای شما به همراه می آورد . همچنین مواج بودن رویه این محصول باعث شده تا گردش هوای مطلوبی میان سطح تخت و بدن شما ایجاد شود و از این رو از تعریق بدن جلوگیری به عمل آید تا بتوانید از آن در محیط های روباز نیز علاوه بر محیط های سرپوشیده خانگی استفاده کنید . به همین خاطر این تخت بادی را می توان از گزینه های نسبتا ایده آل برای استفاده در مسافرت ها نیز دانست .

 

در قسمت رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی ی همان وینیل جیر استفاده شده است که کاملا ضد حساسیت می باشد . همچنین این نوع متریال سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و می توانید از آن برای افرادی با حساسیت پوستی نیز با خیالی راحت استفاده کنید . با نگاهی به قسمت های کناری این محصول می توان وینیل طرح چرم دو لایه با ضخامت لایه ای استاندارد را مشاهده کرد که قابلیت تحمل وزن آن را به 136 کیلو گرم رسانده است که برای افراد سنگین وزن نیز به راحتی قابل استفاده است . در قسمتی از بدنه این تخت بادی می توان پمپ باد برقی خودکار را مشاهده کرد که راه اندازی تخت را در مدت زمان سه دقیقه ای امکان پذیر کرده است و به راحتی آب خوردن با چرخاندن اهرم پمپ می توانید ، تخت را باد و یا خالی از باد نمایید . وجود ساک حمل درون بسته بندی این محصول باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب کافیست همین حالا به وب سایت فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......    بهترین تخت خواب بادی تاشو اینتکس    ......::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت بادی ارزان , تخت بادی اینتکس , تخت بادی تاشو , خرید تخت بادی تاشو , قیمت تخت بادی تاشو , تخت بادی یک نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قطعا در میان پرس و جو های خود و یا جستجو در فروشگاه های اینترنتی و یا حضوری خود ، متوجه شدید که مبل های شنی از پارچه های مختلفی ساخته می شوند و این شما هستید که می توانید مبل شنی مد نظر خود را با پارچه و رنگ دلخواه سفارش دهید . از آن جا که شاید برخی از مشتریان مبل شنی در انتخاب رویه و پوسته مبل شنی تردید داشته باشند ، ما قصد داریم تا به بررسی مبل شنی چرمی و پارچه ای بپردازیم و حتی به صورت مفصل انواع مبل های پارچه ای که می تواند از پارچه مخمل یا جیر و ... ساخته شده باشد را خدمت شما همراهان گرامی معرفی نماییم . شمایی که به دنبال بهترین مبل برای استراحت کردن در خانه و حتی در محل کار خود هستید ، همینک می توانید با راهنمایی هایی که فروشگاه اینتکس در خرید مبل شنی به شما خواهد داد ، بهترین و ایده آل ترین مبل شنی را یافته و آن را با قیمت های فوق العاده خوبی خریداری کنید . پس در ادامه همراه ما باشید . 

طراحی که برای بیشتر مبل های شنی وجود دارد ، تقریبا می توان گفت که شبیه به یکدیگر هستند و اگر گالری تصاویر این محصولات را حتی در دسته بندی مبل شنی فروشگاه اینتکس ببینید ، بیشتر آن ها به صورت گرد و یا گلابی شکل هستند ، این طراحی البته مختص مبل شنی بوده و برای همین است که محبوب شده اند ، برای اینکه این طراحی خاص باعث شده است تا مبل های شنی نرم و راحت باشند و به بهترین شکل ممکن می توانند فرم های عالی به خود بگیرند . ولی ما در این مقاله اصلا با نوع ساختار مبل شنی کاری نداریم ، بلکه ما تنها به متریال ساخت مبل شنی می پردازیم و قصد داریم تا تنوع جنس مبل شنی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بهترین راهنما برای شما ، فروشگاه اینترنتی اینتکس یعنی بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران باشد ، شما با اطلاعاتی که کسب خواهید کرد می توانید از هر فروشگاهی مبل شنی با کیفیت را یافته و با شناخت پارچه محصول ، انتخابی درست داشته باشید . 

تولید کنندگان مبل های شنی با توجه به ذوق و خلاقیت هایی که دارند ، ممکن است از پارچه های طرح دار نیز برای ساخت مبل شنی استفاده کنند . یکی از بزرگترین تولید کنندگان مبل شنی که از پارچه های مختلف از جمله پارچه چرمی و مخملی برای ساخت محصولات شنی خود استفاده می کند ، فروشگاه اینتکس بوده که با خلاقیت بسیار بالایی که طراحان دارند ، توانسته است ، مبل هایی با ظواهر جذاب و البته شیک تولید کند . همچنین شما می توانید انواع مبل های شنی کلاسیک را نیز انتخاب و خریداری کنید . این مبل ها از دو لایه پارچه ساخته شده اند که داخل آن به طور کل با استفاده از مواد یونولیتی پر خواهد شد . پارچه زیرین در واقع استری مبل بوده و مهم ترین فاکتوری که باید داشته باشد ، مقاومت بالاست . ولی پوسته مبل شنی معمولا از پارچه های شیک و مقاوم ساخته می شود . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا می توانید به نمایندگی فروش مبل شنی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله کافیست بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......   بررسی مبل شنی چرمی و پارچه ای   ......::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , مبل شنی ارزان , مبل شنی لاکچری , مبل شنی خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بهترین مبل شنی برای محل کار ، به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که مبل های شنی دارند ، بسیاری از مشتریان به دنبال بهترین مبل شنی برای محل کار خود بوده و دوست دارند که از مبل های شنی در محل کار ، اداره یا مغازه های خود استفاده کنند . شاید این سوال را داشته باشید که آیا از مبل های شنی می توان در محیط های اداری و در محل کار استفاده کرد یا خیر ؟ زیبایی و شیک بودن مبل شنی و همچنین کیفیت خوبی که این محصولات شنی دارد ، باعث شده است تا بتوانید از این مبل ها استفاده کرده و حتی آن را جایگزین مبل های کلاسیک کنید . مبل های شنی با طراحی فانتزی و متفاوتی که دارند ، به عنوان یک مبل مدرن و بسیار زیبا شناخته می شوند که باعث شده است تا استفاده از آن تنها برای مصارف خانگی منتهی نشده و بتوانید از آن ها در هر جایی که علاقه مند هستید استفاده کنید . به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا بهترین مبل شنی برای محل کار را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بهتر بتوانید این محصولات را شناخته و خریداری کنید . 

رنگبندی که در مبل های شنی وجود دارد بسیار بالاست ، به طوریکه شما می توانید برای استفاده از مبل شنی در محل کار خود از رنگ های تیره و شیک تر استفاده کنید . اتفاقا محبوب ترین و پر فروش ترین مبل های شنی فروشگاه اینتکس نیز مبل هایی هستند که از رنگ هایی مانند مشکی ، خاکستری ، توسی ، کرمی و سورمه ای بوده و از آن جا که همواره رنگ های مورد علاقه بسیاری از مردم هستند ، اصلا از مد نخواهند افتاد و در تمامی سال ها ، از رنگ های پر طرفدار می باشد . البته یک ویژگی بسیار خوبی که این رنگ ها دارند و توصیه ما نیز این است که از مبل های شنی تیره برای محل کار خود استفاده کنید این است که معمولا پارچه هایی که رنگ تیره دارند ، چرک پذیر نیستند و کثیفی در آن ها نمایان نمی شود . از آن جایی هم که محل کار بسیار با محیط خانه فرق داشته و تمیزی خانه را ندارد ، مطمعنا به مرور زمان مبل شنی اداری شما کثیف خواهد شد ، به همین دلیل بهتر است که مبل های شنی خود را از رنگ های مد نظرتان خریداری کنید . 

البته یک مورد بسیار مهم دیگر وجود دارد و آن هم این است که در برخی از دفاتر و محل کار ، ممکن است تم و رنگ دیزاین محیط داخلی اداره و یا مغازه ، یک دست و یک رنگ باشد ، بنابراین شما می توانید مبل های شنی رنگی را نیز انتخاب کنید . رنگبندی هایی که در مبل های شنی وجود دارد بسیار زیاد است و می توان گفت که اصلا نمی توانید این تنوع رنگی را در میان بسیاری از مبل های دیگر پایه چوبی و ... پیدا کنید و همین مورد ، مزید بر علت شده است که مبل های شنی به عنوان مبل های فانتزی و بسیار زیبا شناخته شوند . البته شما با خرید مبل شنی تنها یک مبل زیبا نخواهید داشت ، بلکه یک مبل نرم و طبی را خواهید داشت که می توانید برای مدت های طولانی از آن ها استفاده کنید و اصلا از نشستن های طولانی خسته نشوید . این مزیت خوب تمامی مبل های شنی است که به راحتی با فرم گرفتن ، می تواند بدن شما را در بهترین حالت خود قرار دهد ، بدون اینکه هیچ فشاری را در اندام های خود احساس کنید . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت تولیدی مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::...... بهترین مبل شنی برای محل کار ......::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل شنی اداری , مبل شنی خزدار , مبل شنی چرمی , خرید مبل شنی , مبل شنی ارزان , قیمت مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تشک های بادی به ویژه تشک بادی اینتکس از بهترین تشک هایی هستند که شما می توانید آن را خریداری کرده و استفاده کنید . تشک بادی می تواند یک تشک دائمی برای شما باشد و این تفکر را نداشته باشید که تشک های بادی برای استفاده موقتی ساخته شده اند و یا تنها برای مسافرت ها مناسب هستند ، لذا طراحی بی نظیر تشک های بادی به خصوص تشک بادی اینتکس به دلیل اینکه توسط برندی معتبر ساخته شده است ، از نظر کیفیتی در بهترین شرایط قرار دارند و شما می توانید آن ها را با اطمینان خریداری کنید . تشک بادی اینتکس ارزان بوده و شما برای خرید تشک بادی اینتکس نیازی به پرداخت هزینه های زیادی ندارید و می توانید با هزینه کم صاحب یک تشک طبی و بسیار نرم بشوید که برای خواب های شبانه روزی خود از آن ها استفاده کرده و لحظه ها و خواب های آرام و دلچسبی را با آن تجربه کنید . برای همین قصد داریم تا شما را در این مقاله با انواع تشک های بادی اینتکس آشنا کنیم تا بتوانید بهترین آن ها را بر اساس نیاز خود بشناسید و محصولات بادی را با قیمت های خوبی خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . 

در اولین گام ، باید بگوییم که تشک های بادی اینتکس در حالت کلی به دو دسته بندی تشک بادی یک نفره اینتکس و تشک بادی دو نفره اینتکس تقسیم می شوند و شما می توانید یکی از این دو حالت را داشته باشید و بر اساس نیاز های خود ، تشکی را خریداری کنید که برای استفاده یک نفر مناسب می باشد و یا اگر دوست دارید تشک بادی دو نفره را خریداری کنید که از عرض بیشتری برخوردار بوده و می تواند شرایط را برای استفاده دو نفره فراهم کند . بدین ترتیب دست شما برای خرید باز خواهد بود و به مانند بسیاری از تخت ها می توانید این انتخاب ها را داشته باشید . همچنین یک نکته مهم دیگر وجود دارد که باید در خرید تشک بادی به آن توجه کنید و آن هم این است که تشک های بادی ممکن است برای رده سنی کودکان نیز ساخته شده باشد . اغلب تشک های بادی برای استفاده بزرگسالان بوده و برخی از آن ها به عنوان تشک بادی کودک ساخته شده اند که می توانید آن ها را نیز برای استفاده کودکان خود خریداری کنید . ولی بیشترین تنوع در میان تشک های بادی را تشک بادی بزرگسال اینتکس دارد و شما می توانید آن ها را در طرح ها و رنگبندی های مد نظر خود خریداری کنید . 

معمولا تشک های بادی که توسط شرکت اینتکس تولید می شود ، طرح های یک نفره و دو نفره آن وجود دارد و شما می توانید با انتخاب یک طرح مد نظر خود ، مدل یک نفره و یا دو نفره آن را خریداری کنید ، این ویژگی بسیار خوب شرکت اینتکس است که تمامی سلیقه ها و نیاز های مشتریان را در نظر گرفته و با توجه به این موضوع محصولات و تشک های بادی خود را تولید می کند  همچنین به دلیل اینکه قیمت تشک بادی اینتکس پایین است ، بسیاری از طرفداران تشک های بادی اصل و اورجینال به سراغ تشک های بادی شرکت اینتکس می روند و از محصولات بادی این شرکت استفاده می کنند . اینتکس اولین و بزرگترین تولید کننده محصولات بادی می باشد که در میان محصولات بادی متنوعی که دارد ، اقدام به تولید و فروش تشک بادی اینتکس نیز کرده و فروش بسیار خوبی را در این دسته بندی دارد . از آن جا که محبوبیت این شرکت زیاد است ، اینتکس قیمت تشک های بادی خود را کاهش داده تا با فروش بالاتر سود خود را کسب کند ، همچنین در همین راستا نمایندگی های رسمی در سراسر دنیا افتتاح کرده است . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا به وب سایت نمایندگی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::......  تشک بادی اینتکس ارزان  ......::::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی , تشک بادی اینتکس , تشک بادی اینتکس , تشک بادی ارزان قیمت , خرید تشک بادی اینتکس , قیمت تشک بادی , نمایندگی فروش تشک بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تشک های بادی وسیله های دوست داشتنی و البته کاربردی هستند که شما می توانید آن ها را خریداری کرده و در طول زندگی با استفاده از این وسیله های بادی دوست داشتنی ، خوابی آرام و راحت را داشته باشید و از خوابیدن در یک بستر نرم و راحت نهایت لذت را ببرید . تشک های بادی از نظر ابعاد و سایز ، طراحی و رنگبندی و ... تفاوت هایی دارند که موجب شده است تنوع تشک های بادی بسیار زیاد شود ، برای همین شما می توانید به راحتی تشک های بادی مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید . عمدتا خرید تشک بادی از طریق اینترنت بسیار آسان و راحت باشد ، ولی برخی از مشتریان خرید حضوری تشک بادی را دوست دارند و علاقه دارند که با مراجعه حضوری به فروشگاه تشک بادی ، مدل های مختلف را مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنند .  برای همین فروشگاه اینتکس امکان خرید حضوری تشک بادی را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا شما عزیزانی که دوست دارید از نزدیک تشک های بادی را مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید ، به راحتی بتوانید با مراجعه به شعب فروشگاه اینتکس ، خرید های خود را انجام دهید . 

توجه داشته باشید که فروشگاه اینتکس چندین شعب در تهران و البته در برخی از شهرستان ها مانند شهرستان های شمالی کشور دارد که شما می توانید آدرس فروشگاه اینتکس را در وبسایت یافته و حضوری به فروشگاه تشریف ببرید . یک توصیه ویژه برای شما عزیزان و خریداران تشک های بادی داریم و آن هم این است که سعی کنید تا قبل از خرید تشک بادی به صورت حضوری و قبل از مراجعه به فروشگاه ، از موجود بودن تشک بادی مد نظر خود آگاه شوید . ممکن است برخی از تشک های بادی ناموجود باشد ، برای همین شما می توانید به راحتی در وبسایت فروشگاه از موجود یا ناموجود بودن تشک بادی اطمینان حاصل فرمایید . همچنین می توانید با تماس با فروشگاه از موجود بودن تشک بادی و البته قیمت تشک بادی خود آگاه شوید و سپس به فروشگاه مراجعه کرده و خرید های خود را انجام دهید . در مراجعه حضوری شما به فروشگاه اینتکس به جهت خرید تشک های بادی ، می توانید از مشاورین فروشگاه نیز استفاده کرده و بیشتر محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و در رابطه با محصولات سوالات خود را پرسیده و در نهایت ، مناسب ترین گزینه ها را انتخاب و خریداری کنید . 

با خرید حضوری تشک بادی ، شما می توانید از تخفیفات ویژه تر تشک های بادی برخوردار شوید . شما می توانید این محصولات را به طور کلی ارزان تر از هر فروشگاه دیگری خریداری کنید . توجه داشته باشید که فروشگاه اینتکس ، بزرگترین و تنها نمایندگی فروش تشک بادی در ایران بوده که می توانید خرید های خود را به صورت مستقیم از فروشگاه و شرکت خریداری کنید ، برای همین قیمت تشک بادی بسیار ارزان تر از سایر فروشگاه هایی خواهد بود که فعالیت دارند . از سوی دیگر شرکت اینتکس با فروش بدون واسطه محصولات بادی خود و البته با هدف ارزان فروشی و سود بیشتر در فروش بیشتر ، این محصولات بادی را در نهایت با قیمت های فوق العاده پایین تر و ارزان در دسترس عموم قرار داده است و شما می توانید از آن ها برخوردار شوید . برای همین است که ما به صورت مجزا یک مقاله در رابطه با موضوع خرید حضوری تشک بادی از فروشگاه اینتکس ارائه کرده ایم تا مشتریان از این ویژگی های فوق العاده آگاه باشند . در ضمن همانطور که اشاره شد ، در خرید حضوری ، شما تخفیف های جداگانه که به دلیل خرید حضوری خواهد بود ، نصیبتان خواهد شد . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای رفتن مستقیم به صفحه وب سایت بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  خرید حضوری تشک بادی   ......::::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی , تشک بادی ارزان , خرید تشک بادی , قیمت تشک بادی , تشک بادی اینتکس , تشک بادی بست وی , نمایندگی فروش تشک بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر پیش ساخته به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد ، می تواند یک گزینه فوق العاده برای استفاده در باغ ها ، ویلا ها و منزل شما باشد و از آن جا که به صورت یک پکیج کامل ارائه می شود و شما می توانید استخر های پیش ساخته را با قیمت ها و هزینه های پایین تری داشته باشید ، یک خرید معقولانه برای شما خواهد بود . استخر های پیش ساخته به واسطه نوع طراحی که دارند ، قابلیت اجرا و نصب در تمامی سطوح و در تمامی فضاها را داشته و برای همین است که محبوبیت فوق العاده زیادی را داشته و شما پس از مدتی استفاده ، می توانید حتی استخر را باز کرده و در آن را در جای جدیدی راه اندازی کنید و حتی آن را بسته بندی و نگهداری کنید . بدین ترتیب شما این امکان را خواهید داشت که تصمیم بگیرید که آیا از استخر پیش ساخته استفاده خواهید کرد و یا به دنبال ساخت استخر های بتنی خواهید بود . به طور حتم ساخت استخر های بتنی می تواند دردسر های خاص خود را داشته باشد ، به طوریکه نصب استخر پیش ساخته در باغ می تواند ظرف دو ساعت انجام شود تا شما شرایط استفاده از استخر پیش ساخته خود را داشته باشید . 

برای همین ، فروشگاه اینتکس که بزرگترین فروشگاه استخر پیش ساخته در ایران می باشد ، قصد دارد تا مراحل نصب استخر پیش ساخته در باغ را به شما عزیزان آموزش دهد تا بتوانید به سادگی آن ها را راه اندازی کرده و با این مراحل به طور کلی آشنا شوید . شما می توانید استخر پیش ساخته خود را در هر سطوحی که صاف باشد راه اندازی کنید ، بنابراین فرقی ندارد که شما قصد دارید که استخر پیش ساخته را در حیاط خانه ، محیط باغ و ... راه اندازی کنید . ولی باید توجه داشته باشید که یک زمین صاف و مسطح را انتخاب کنید و همچنین زمینی که برای راه اندازی استخر پیش ساخته در نظر می گیرید بایستی کاملا تمیز و بدون کثیفی ها و ... باشد . دلیل اینکه گفته می شود استخر پیش ساخته را در زمین صاف راه اندازی کنید این است که در صورت شیبدار بودن زمین ، آب داخل استخر به قسمت پایین تر استخر پیش ساخته سرازیر شده و در این حالت شما شرایط بدی را برای راه اندازی خواهید داشت و از طرفی به دیواره های استخر پیش ساخته فشار زیاد وارد خواهد شد که گاها منجر به آسیب دیدگی می شود . 

ولی اگر زمین صافی را انتخاب کنید ، هرگز چنین مشکلی برای استخر پیش ساخته به وجود نخواهد آمد و شما می توانید سال های سال از استخر پیش ساخته خود به صورت مداوم استفاده کنید . نکته دیگری که اشاره شد ، این است که زمین باید تمیز باشد ، یعنی نباید سنگ ریزه و یا شاخ و برگ درختی در سطح زمین باشد ، برای همین شما این امکان را خواهید داشت که از آسیب رسیدن به کف استخر جلوگیری کنید . با پر شدن استخر پیش ساخته ، فشار زیادی به کف استخر وارد می شود و در صورت تمیز نبودن کف استخر ، آسیب به آن وارد خواهد شد . به همین منظور است که شرکت های تولید کننده استخر های پیش ساخته عمدتا زیرانداز های مخصوصی را برای استخر پیش ساخته در نظر می گیرند که می توانید از آن ها استفاده کنید . البته شما می توانید از زیرانداز های ضخیم تر و یا زیرانداز های مجزایی استفاده کنید . به عنوان مثال شما می توانید از تاتامی و یا چمن مصنوعی نیز استفاده کنید . بنابراین کاملا سلیقه ای خواهد بود . برای خواندن ادامه این مقاله کابردی و جذاب به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  استخر پیش ساخته برای باغ   ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته باغ , استخر پیش ساخته برای ویلا , خرید استخر پیش ساخته باغ , قیمت استخر پیش ساخته باغ , استخر آماده برای باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استفاده از مبل ها بسیار در میان افراد محبوب است ، به خصوص اگر از مبل های جدیدی مانند مبل شنی استفاده کنید که طراحی آن ها کاملا متفاوت بوده و با توجه به طراحی خاصی که دارند ، جزء مبل های راحتی قرار می گیرند و شما می توانید ساعت ها بر روی آن ها نشسته و استراحت کنید . ولی در میان انواع مبل شنی ، برخی از مبل های شنی طراحی آرگونومیک و طبی دارند و به شما اجازه می دهد تا در یک شرایط خوب بر روی مبل نشسته و استراحت کنید که این نوع از مبل ها بهترین پیشنهاد برای گیمر های عزیز می باشد تا بتوانند ساعت ها روی مبل شنی نشسته و بازی کنند . به این نوع از مبل های شنی ، مبل شنی گیمینگ گفته می شود . مبل های شنی گیمینگ همانطور که گفته شد ، ویژگی های ساختاری منحصر به فرد و بسیار خوبی را دارند که شرایط فوق العاده ای را برای نشستن های شما به همراه خواهد داشت و از آن جا که در هنگام بازی ، خیلی حواسمان به طرز نشستن نیست ، می توانید با خرید مبل شنی گیمینگ شرایط ایده آل تری را برای خود ایجاد کنید تا مبادا در طول زمان ، مشکلاتی برای شما ایجاد شود . 

عدم استفاده از یک مبل یا صندلی درست و استاندارد به خصوص برای کار های کامپیوتری و یا بازی های رایانه ای و کنسول ها ، می تواند مشکلاتی از قبیل درد های عضلانی ، درد کمر و ... را به دنبال داشته باشد و از آن جا که این مشکلات عمدتا به مرور زمان اتفاق می افتد ، بهتر است قبل از اینکه دچار مشکل شوید ، از یک مبل استاندارد استفاده کنید تا از آن پیشگیری نمایید . ما در این مقاله قصد داریم تا راهنمای خرید مبل شنی گیمینگ شما باشیم تا بتوانید بهتر این مدل ها را بشناسید و آن ها را خریداری کنید . هر چند در صورت خرید مبل شنی گیمینگ از فروشگاه اینترنتی اینتکس ، شما می توانید از مشاوره های فروشگاه استفاده کرده و بهترین مدل ها را انتخاب کنید . این کار را می توانید در خرید های تلفنی و یا حضوری انجام دهید . البته در خرید های اینترنتی نیز شما می توانید با مراجعه به دسته بندی مبل شنی ، مبل هایی را پیدا کنید که با نام مبل شنی گیمینگ اسم گذاری شده اند ، بی شک آن ها بهترین مدل ها برای گیمر های عزیز خواهد بود . و اما برویم به سراغ ویژگی های یک مبل شنی مخصوص گیم تا بهتر بتوانید با ویژگی ها و خصوصیت های آن ها آشنا شوید . 

یک مبل شنی که مخصوص برای نشستن های طولانی باشد ، مبلی خواهد بود که زاویه پشتی و تکیه گاه آن مناسب باشد . البته قبل از خرید مبل شنی باید به رده سنی آن ها توجه داشته باشید . مبل های شنی سایز بندی دارند و هر یک از مبل های شنی ممکن است از نظر ابعاد و ارتفاع با سایر مدل ها تفاوت داشته باشد ، برای همین قبل از خرید باید به اندازه و مشخصات مبل شنی دقت داشته باشید و سعی کنید مدل هایی را خریداری کنید که متناسب با شما باشد و همچنین بتواند وزن شما را تحمل کند . البته مبل های شنی می توانند وزن های بالا را تحمل کنند ، ولی باز هم بهتر است که به آن توجه داشته باشید . حتما سعی کنید که از مبل های شنی استفاده کنید که دارای تکیه گاه باشد . برخی از مبل های شنی فاقد پشتی و تکیه گاه هستند و در برخی از موارد ، می بینیم که تکیه گاه مبل شنی دارای ارتفاع کم بوده و نشستن طولانی بر روی آن ها می تواند فشار هایی را به کمر وارد کند . البته خرید مبل شنی گیمینگ کاملا سلیقه ای است و شما می توانید طبق نیاز های خود آن ها را خریداری کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا می توانید به وب سایت تولیدی مبل شنی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به وب سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::.....  راهنمای خرید مبل شنی گیمینگ  .....:::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , بین بگ , هپی چیر , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , مبل شنی ارزان قیمت , نمایندگی فروش مبل شنی , تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر پیش ساخته یا استخر شرکتی یک استخر آماده است که در ابعاد بسیار بزرگی ساخته شده است و شما می توانید آن را خریداری کرده و در فضای باز مانند حیاط و هر جایی که دلخواه شماست آن را نصب و راه اندازی کنید . ویژگی بسیار خوبی که استخر پیش ساخته دارد ، قابلیت نصب بر روی زمین می باشد و شما می توانید آن را در هر سطح صافی حتی در طبقات و یا در زیرزمین و ... راه اندازی کنید . راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته بسیار آسان است و حتی برای راه اندازی آن می توانید از نصاب استفاده کنید که کمتر از 2 الی 3 ساعت می تواند استخر پیش ساخته شما را از صفر تا صد راه اندازی کنند . شما می توانید برای کسب اطلاع از این موضوع با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید . ولی ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین مارک استخر پیش ساخته را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با اطلاعات کامل تر نسبت به این محصولات پیش ساخته ، بهترین استخر پیش ساخته را از مناسب ترین مارک و برند تهیه کرده و از آن استفاده کنید . 

در ابتدا بهترین مارک استخر پیش ساخته و معروف ترین آن را معرفی می کنیم که در واقع همان استخر پیش ساخته اینتکس می باشد . شرکت اینتکس معروف ترین برند در ساخت محصولات بادی و استخر های پیش ساخته می باشد که کیفیت بی نظیری را می توانید از استخر های پیش ساخته آن انتظار داشته باشید . تجربه این برند بسیار بالا بوده و بیش از چند دهه است که در تولیدات این محصولات نقش داشته و توانسته در سال متوالی بهترین و مناسب ترین مدل ها را تولید کند که از نظر مشتریان نیز بسیار محبوب هستند . اینتکس را می توان اولین تولید کننده استخر پیش ساخته دانست . این برند برای ساخت محصولات پیش ساخته خود ، از دو بخش بدنه و فریم استفاده کرده است . بدنه استخر های پیش ساخته معمولا از جنس پارچه برزنتی بوده و حتی سایر برند ها و مارک های معروف که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد نیز از همین نوع ساختار استفاده کرده اند . استفاده از پارچه برزنتی در ساخت استخر پیش ساخته به دلیل اینکه ضد آب می باشد ، می تواند باعث ضد آب شدن استخر پیش ساخته گردد . 

این در حالی است که جنس استفاده شده یعنی همان برزنت استخر پیش ساخته نه تنها ضخیم است ، بلکه در تولید آن از سه لایه بسیار خوب و مقاوم استفاده شده است که می توان به الیاف های شمعی و ابریشمی و همچنین پلی استر اشاره کرد . برای همین است که استخر پیش ساخته می تواند حجم زیادی از آب را در داخل خود جای دهد . بنابراین می توان گفت که بهترین جنس برای ساخت استخر پیش ساخته این جنس خواهد بود . شرکت اینتکس یک شرکت معروف آمریکایی است و می توان آن را به عنوان یک برند و مارک اورجینال خارجی دانست . فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز به نمایندگی از این برند در ایران فعالیت داشته و شما می توانید به راحتی و با قیمت بسیار ارزان ، استخر های پیش ساخته معروف و با کیفیت را با ضمانت فروشگاه خریداری کرده و از آن استفاده کنید . برای همین است که فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته را نظیر ارسال و نصب در محل ، تعمیرات استخر پیش ساخته و سرویس به مشتریان را ارائه داده است . اینتکس استخر های پیش ساخته خود را تجهیز به پمپ تصفیه آب کرده است . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  بهترین مارک استخر پیش ساخته  .....:::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر پیش ساخته بست وی , خرید استخر پیش ساخته , استخر اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد