نوشته شده توسط : admin

اطلاعات و سوالات مهم قبل از خرید تخت خواب های بادی

تخت بادی محصولات جدیدی هستند که برای آسایش و راحتی در موارد بسیار که در زیر به ان ها اشاره خواهیم کرد طراحی و به بازار عرضه شده اند. این کالاها برای استفاده های گوناگون و بر اساس نیاز مشتریان تولید می شوند تا جوابگوی بسیاری از تقاضای آنان باشند. در این مطلب قصد داریم اطلاعات کاملی را در رابطه با این محصولات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

مزایای استفاده از تخت خواب های بادی

  • طراحی ابعاد به صورت دقیق و استاندارد

  یک از مهم ترین خصوصیت های محصولات بادی دقت در طراحی انها می باشند. این دقت باعث می شود این محصولات کاملا شبیه تخت خواب های سنتی به نظر برسند و شما در هر سنی بتوانید به راحتی از این نوع تخت خواب ها استفاده کنید. طراحی یک و دو نفره ی این محصولات باعث شده تا زوج ها نیز بتوانند برای اتاق خواب خود این نوع از تخت ها را خریداری نمایند.

 

  • وزن کم و حمل اسان

  این محصولات در هنگامی که راه اندازی نشده اند بسیار سبک و کم حجم بوده و به راحتی قابل حمل می باشند. حجم کم این کالاها قبل از راه اندازی باعث می شود تا شما بتوانید حتی در هنگام سفر تخت خواب ها را با خود به همراه برده و از انها استفاده کنید. اگر در خانه جای کافی برای تخت خواب ندارید می توانید در هنگام روز این محصولات را از باد خالی کرده و ان را در کمد بگذارید تا فضای بیشتری در خانه داشته باشید. این تخت خواب ها بعد از راه اندازی نیز وزن بسیار سبکی دارند و اگر شما کمی آن را جابه جا کنید به سبکی قابل ملاحظه آن پی خواهید برد. این سبکی باعث می شود که حمل و جابجایی آسانی داشته باشد به گونه ای که حتی یک کودک نیز بتواند آن را طبق خواسته ی خود جابجا کند. برای خواندن ادامه مطلب در وب سایت نمایندگی رسمی فروشگاه اینتکس بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::.... مزایای استفاده از تخت خواب های بادی اینتکس ....::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت خواب بادی , تخت بادی طبی , تخت بادی ارزان , تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی بچگانه دلیل اصلی تولید استخر های کودکان می باشد و تمامی استخر های بادی که تا به امروز تولید شده اند و برای بزرگ سالان قابل استفاده هستند با ایده اولیه استخر بادی بچگانه به ثمر نشسته اند. بخش اصلی استخر های بادی از لایه های بادی معمولی ساخته شده است و کیفیت متفاوتی با سایر محصولات بادی ندارد. اغلب استخر های بادی بچگانه به صورت گرد هستند اما استخر های دیگری به شکل های مربعی و یا مستطیلی تولید شده اند که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. از ویژگی های متمایز کننده در مورد آنها پرتابل بودن و حمل ساده است که به سادگی میسر می شود و می توان استخر ها را در مدت زمان کوتاهی و با استفاده از ساک حمل و یا کوله پشتی جابجا کرد.

استخرهای بادی بچه گانه به یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در محیط های خانگی و در داخل حمام ها می تواند بدل شود که دارای ابعاد بسیار گسترده ای می باشد و از این رو دستتان برای جلب توجه فرزندتان باز می باشد . استخرهای بادی در رنگبندی های متنوع و همچنین به شکل های فانتزی بسیاری در بازار عرضه شده اند . همچنین هر کدام از استخرهای بادی دارای رده های سنی مختص خود می باشند و این حکایت از آن دارد که در استخرهای بادی کودک توجه ویژه ای به امنیت و شادابی کودک ها در سنین مختلف می شود . از نظر شکل ظاهری استخرهای بادی در اشکال مختلفی تولید می شوند که در ادامه مطلب به بخشی از این مدل ها اشاره ای خواهیم داشت . استخر بادی بچگانه گرد استخر های بادی بچگانه گرد شامل استخر های بیضی شکل و دایره ای می شود که به دلیل ساختار ساده ای که داشتند از اولین استخر های بازار به حساب می آیند. استخر های بچگانه گرد تعادل خود را با تقسیم فشار به بخش های مختلف تقسیم می کند و ساختار خاص و پیچیده ای ندارد. این دسته از محصولات دارای رویه براق وینیل و پی وی سی هستند که توسط شرکت های اینتکس، اینتایم و یا بست وی تولید شده است.

استخر بادی بچگانه مستطیلی استخر های مستطیلی استخر هایی گفته می شود که تمامی قسمت های آن مشابه هم هستند اما ابعاد متفاوتی دارند و برای استفاده بزرگسالان نیز مناسب هستند. استخر های مستطیلی تنوع بسیار خوبی داشته و برای کودکان و بزرگسالان کاملا مناسب است. اغلب استخر های مستطیلی کف بادی ندارند اما برخی از آنها که برای کودکان تولید شده اند کف بادشو و نرمی دارند. دیواره ها نیز دارای دو نوع می باشد. نوع اول آن دارای دو یا سه رنگ به صورت سالید یا یک تکه بوده و برخی دیگر طرح های بسیار جذاب و زیبایی همانند جنگ ستارگان و یا طرح ماشین ها دارد که برای کودکان کاملا مناسب است. استخر بادی بچگانه مربعی استخر های مربعی تنوع بسیار کمی دارند و تنها چند مدل انگشت شمار از آنها تولید شده است اما تمامی طرح های ممکن در این قسمت ها درج شده است. برای خواندن ادامه این مقاله در وب سایت نمایندگی تهران اینتکس که فروشگاه مرکزی برند اینتکس و بست وی در ایران می باشد بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

:::::..... استخر بادی بچگانه .....:::::

 

 



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی ارزان , استخر بادی بزرگ , قیمت استخر بادی , استخر بادی بزرگ ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای ساخت استخر پیش ساخته پرورش ماهی نیاز به هزینه کردن برای ایجاد چنین استخر هایی خواهد بود. استخر های پیش ساخته یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای ساخت استخر های پرورش ماهی بوده که در انواع مختلفی توسط شرکت اینتکس به بازار ایران عرضه شده اند. این استخر ها در انواع مستطیلی ، فریمی ، گرد ، فایبرگلاس ، برزنتی و ایزی ست تولید شده اند که می توانند هر کدام به صورت توکار و یا روکار نصب و راه اندازی شوند. صنعت پرورش ماهی همیشه نیازمند استخر های با کیفیت و بزرگ برای پرورش انواع ماهی ها خواهد بود. به همین دلیل استخر های پیش ساخته اینتکس هر کدام به دلیل داشتن ویژگی های مختلف از نظر ساخت و کیفیت می تواند کاربرد های فراوانی برای پرورش دهنگان ماهی باشد. استخری هایی که دارای هزینه کم برای خرید و ساخت بوده و نسبت به استخر های بتنی و یا چوبی از ویژگی های بهتری مانند قابلیت حمل ، راه اندازی و جمع کردن در مدت زمان چند ساعت و داشتن قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تر بهره مند می باشند.

استخر پرورش ماهی به دو صورت توکار و روکار انجام شده که هر کدام هزینه خاص خود را دارند. یقینا نصب و احداث استخر های پرورش ماهی به صورت روکار هزینه کمتری نسبت به حالت توکار خواهد داشت. البته هزینه نصب روکار استخر های پرورش ماهی نیز به دلیل متفاوت بودن مدل های استخر های پیش ساخته با هم نیز متفاوت خواهند بود. اما برای ساخت استخر های پرورش ماهی به شکل توکار لازم است که ابتدا با توجه به ابعاد استخر مورد نظر محل نصب را متناسب با آن حفر نموده و سپس پس از حفر استخر پرورش ماهی در این قسمت قرار می گیرد. پس از قرار گیری استخر در محل حفر شده قسمت کناره های آن پوشانده می شود تا این استخر پیش ساخته به یک استخر ثابت تبدیل کند. استخر پرورش ماهی سردابی،  استخر و آب بندان پرورش ماهی گرمابی و استخر پرورش ماهی خاویار که هزینه حفر استخر از نصب آن مجزا بوده و شرکت اینتکس برای نصب توکار استخر پرورش ماهی عمل حفر کردن را عهده دار نخواهد بود. برای خواندن ادامه این مطلب به وب سایت نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

::::....  هزینه ساخت استخر پرورش ماهی  ....::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته پرورش ماهی , استخر پرورش ماهی دست دوم , استخر پرورش ماهی ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر پیش ساخته در صنعت پرورش ماهی . صنعت پرورش ماهی یکی از صنعت های بسیار مهم و پررنق می باشد که در سال های گذشته به ویژه در نقاط پر آب ایران به خوبی جای افتاده است . این صنعت به گفته برخی به شدت می توان پول ساز باشد اما نیاز به سرمایه اولیه ایده آل دارد و به اصلاح ابتدای کار امکان دارد خاک خوری داشته باشد . یکی از اصلی ترین پایه های راه اندازی کسب و کاری همچون پرورش ماهی تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای راه اندازی اولیه می باشد . به طور قطع احداث استخرهای بتنی برای ماهی های مختلف می تواند بسیار هزینه بر باشد و مخصوصا اینکه ماهی ها با سن ها مختلف و شرایط آبی مختلف باید در استخرهای جداگانه نگهداری شوند که این امر سبب می شود نیاز شما به احداث چندین استخر بسیار بیشتر حس شود .

در این خصوص استخرهای پیش ساخته به خوبی توانسته اند جای خود را در میان طرفداران این صنعت باز کنند . مزیت های بسیار استخرهای پیش ساخته باعث شده است تا به خوبی بتوانند به عنوان رقیبی سرسخت برای استخرهای سنتی بتنی خود را معرفی کنند . برندهای بسیاری اقدام به تولید استخرهای پیش ساخته نموده اند که از جمله معروف ترین و با کیفیت ترین استخرهای پیش ساخته می توان به اینتکس ، بست وی و ایرتکس اشاره داشت که باید توجه داشته باشید این محصولات را از نمایندگی های معتبر تهیه نمایید زیرا استخرهای پیش ساخته متفرقه و بی کیفیت در بازارهای داخلی بسیار دیده می شود . نمایندگی تهران اینتکس به عنوان عرضه کننده استخرهای پیش ساخته با ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش حرفه ای پنج ساله خود را به مرجعی بزرگ برای تهیه این محصولات تبدیل کرده است که در حال حاضر دارای چندین شعبه حضوری در شهر تهران و شهر نور در شمال کشور می باشد . برای خواندن ادامه این مقاله جامع در وب سایت نمایندگی رسمی برند اینتکس ، لینک زیر را لمس کنید :

::::...  استخر پرورش ماهی  ..::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته پرورش ماهی , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بهترین مارک چادر مسافرتی کدام است ؟ اگر طرفدار سفر و کمپینگ باشید بدون شک این سوال ذهن شما را مشغول کرده است که بهترین مارک چادر مسافرتی و معروف ترین برند تولید کننده چادر های کمپ کدام است و چگونه باید چادر مسافرتی مطابق با نیاز های خود را خریداری کنید ؟ کدام چادر مسافرتی برای فصل گرما خوب است ؟ کدام چادر مسافرتی مناسب فصل سرما می باشد ؟ اگر قصد سفر به کویر و یا کوهستان را داشته باشیم باید از کدام چادر مسافرتی استفاده نماییم ؟ تمامی  این سوال ها و حتی سوال های بیشتر از جمله موضوعاتی می باشد که برای طرفداران سفر و همچنین کمپینگ پیش می آید . در  ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی انواع برندهای چادر مسافرتی بپردازیم و شما را با خصوصیات چادر های مسافرتی بیشتر آشنا نماییم پس در ادامه این راه و با بررسی و تحلیل بهترین مارک چادر مسافرتی همراه ما باشید ...

بهترین مارک چادر مسافرتی :

 
برند هاسکی - Huski :
 
برند هاسکی یکی از پیشتازان در عرصه ی تولید محصولات کمپینگ می باشد که سابقه آن به طولانی مدت باز می گردد . این برند مطرح جهانی با کیفیت بالایی محصولاتی که روانه بازار می کند به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات کمپینگ باز کند و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . هاسکی علاوه بر تولید محصولات کمپینگ یکی از پیشتازان در عرصه ی تولید چادر های مسافرتی می باشد که چادرهای تولیدی در این کمپانی از کیفیت ساخت فوق العاده به همراه طراحی مهندسی شده برخوردار است . همچنین تولید چادر مسافرتی مطابق با شرایط جوی گوناگون و همچنین قابل استفاده در  اوضاع بارانی و طوفانی نیاز به تکنولوژی و دانش مهندسی بالایی دارد که برند هاسکی با توجه به سابقه ی بالایی که دارد به خوبی از پسش بر آمده است و دست به تولید چادر های مسافرتی فوق العاده ای زده است . جنس اغلب چادرهای مسافرتی تولیدی توسط این برند از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و یکی از برترین ویژگی های آن ضد آب بودن می باشد که در بسیاری از فصول سال به کار شما می آید . همچنین چادر های مسافرتی تولیدی توسط این برند به خوبی از نفوذ آب تا 3000 میلی متر جلوگیری کرده و عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان می دهند . از نظر ما برند هاسکی می تواند یکی از کاندیدا های اصلی برترین مارک چادر مسافرتی خارجی به حساب بیاید . برای خواندن ادامه این مقاله در وب سایت فروشگاه چادر مسافرتی تهران اینتکس بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 


:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی , فروشگاه چادر مسافرتی , چادر کمپینگ , چادر کوهنوردی , چادر مسافرتی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر پیش ساخته در طول سالیان متوالی به عنوان یکی از پرکاربردترین نوع استخرهای استفاده شده در باغ ها و ویلاهای شخصی به منظور مصارف تفریحی ، پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب کشاورزی می باشند . این محصولات توسط نمایندگی های رسمی برند های بزرگ داخلی و خارجی در کشور عرضه می شوند و باید به هنگام خرید مدنظر داشته باشید از نمایندگی معتبر خرید نمایید زیرا ضمانت محصولات و همچنین خدمات پس از فروش استخرهای پیش ساخته از فاکتورهای مهم به شمار می آید . در ادامه به بررسی انواع مختلف استخرهای پیش ساخته می پیردازیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

استخرهای پیش ساخته به دو دسته فریمی و ایزی ست تقسیم می شوند. در این مقاله قصد داریم تا به شرح کامل استخر های پیش ساخته ایزی ست بپردازیم. در مقاله بعدی نیز به طور جداگانه به پروسه استخر های پیش ساخته فریمی خواهیم پرداخت.  استخر های پیش ساخته ایزی ست از سری محصولاتی هستند که به صورت ساده ای نصب می شود. واژه ایزی ست یا Easy Set نیز در فارسی به معنای نصب آسان می باشد. اینتکس در این مورد کاملا عالی عمل کرده و استخر های ویژه ای را در میان سایر استخر های پیش ساخته به بازار عرضه کرده است. 

به طور کلی یک استخر پیش ساخته ایزی ست به این شکل است:

این دسته از استخر ها همگی گرد بوده و تنها در یک مدل حالت بیضی شکل دارند که ثبات خوبی نداشته و ابزار های اضافه ای برای آن در نظر گرفته شده است. اما مدل های کاملا گد به هیچ وجه چنین مشکلاتی ندارند. برای استفاده از این استخر ها انجام تنها چند مرحله کافی است. لازم به ذکر است که انجام آن توسط خود شما و افرادی که به این محصولات آشنایی خاصی ندارند نیز امکان پذیر است.
ابتدا استخر را از جعبه خود خارج کنید کنید. جعبه های آنها ابعاد مختلفی داشته و کوچکترین آنها با قطر 244 سانتی متر با دست و با کمی سختی قابل حمل است اما ابعاد بزرگتر حتما نیاز به اتومبیل دارند.پس از خارج کردن استخر را بر روی زمین به صورت کامل پهن کنیدو لازم به ذکر است که پیش از این کار می بایست کف محل را تمیز کرده یا از تمیز بودن آن اطمینان کامل حاصل کنید که مبادا با اثابت اشیاء تیز موجب سوراخ شدن استخر شود.ابتدا از بسته بودن دریچه کف مطمئن شوید. در نظر داشته باشید که این دریچه به صورت پیش فرض بسته است. مرحله بعدی متصل کردن پمپ تصفیه به دریچه های مربوط به آن است. برای این کار دو عدد دریچه بر روی بدنه تعبیه شده که یکی از آنها مربوط به تخلیه و دیگری برای ورود آب است. پس از انجام این کار می بایست شروع به باد کردن کنید. از آنجایی که محفظه باد بسیار کوچک است پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید به پمپ دستی اکتفا کنید. باد زدن بخش بالایی چند دقیقه زمان می برد. برای خواندن ادامه این مطلب به وب سایت نمایندگی رسمی تهران اینتکس مراجعه نمایید و یا بر روی لینک زیر بزنید :


:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته فریمی , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر پیش ساخته ایرتکس , استخر پیش ساخته بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()