نوشته شده توسط : admin

همواره انتخاب و خرید قایق بادی می تواند برای آن دسته از مشتریانی که اطلاعات کافی در رابطه با این محصولات بادی ندارند ممکن است کمی دشوار باشد . ولی خرید قایق بادی چندان دشوار نبوده و ما قصد داریم تا در این مقاله شما را با قایق های بادی به خصوص قایق بادی برزنتی آشنا کنیم که یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین قایق های بادی بوده که می توانید آن را با قیمت های مناسب خریداری کنید . لذا برای اینکار بهتر است که با قایق بادی برزنتی آشنا شوید و سپس با کسب اطلاع از قیمت قایق بادی برزنتی ، مدل های مد نظر خود را انتخاب کرده و آن ها را با قیمت های مناسب و ارزان خریداری کنید . توجه داشته باشید که قایق های بادی به خصوص قایق های بادی برند و اصل به دلیل اینکه از بدنه مقاوم و درجه یک ساخته شده اند ، در برابر آسیب ها مقاوم تر بوده و برای خرید نیز پیشنهاد می شود ، برای همین است که توصیه می شود حتما به جنس قایق بادی توجه داشته باشید . 

عمدتا برای ساخت و تولید قایق بادی از لایه هایی به نام پی وی سی استفاده می شود . این جنس شاید در ساخت بسیاری از قایق های بادی کاربرد داشته و برند های بزرگ دنیا نیز از همین جنس برای ساخت محصولات بادی و قایق های بادی خود استفاده می کنند . ولی برخی از قایق های بادی که در ابعاد بزرگتر ساخته می شوند ، بیشتر از پی وی سی برزنتی در تولید آن ها استفاده می شود . پی وی سی یک جنس ضد آب است که می تواند انعطاف پذیری بسیار خوبی را از خود نشان دهد و برای همین است که برای ساخت محصولات بادی کاربرد بسیار عالی دارد . از سوی دیگر می تواند وزن های بالا را نیز به خوبی تحمل کند . برای همین است که حتی برای ساخت قایق های بادی سایز بزرگ نیز از پی وی سی استفاده می شود . از این اجناس برای ساخت تخت بادی ، استخر بادی و ... نیز استفاده می شود . ولی یک مقدار به دلیل نازک بودن ممکن است در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر باشد .

به همین دلیل است که از پی وی سی برزنتی برای ساخت قایق بادی برزنتی استفاده می شود تا بدنه این قایق ها مقاوم تر شده و اینگونه بتوانند در برابر آسیب دیدگی ها و بسیاری از موارد دیگر مقاوم تر باشند . یک قایق بادی برای اینکه یک تا تعدادی از افراد را بر روی خود نگه خواهد داشت ، فشاری از جانب آن ها به بدنه قایق وارد خواهد شد و برای همین قایق بایستی قابلیت این را داشته باشد تا به بهترین شکل بتواند وزن افراد را تحمل کند . معمولا قایق های بادی برزنتی می توانند به بهترین شکل وزن هر فرد را تحمل کنند . به عنوان مثال یک قایق بادی برزنتی یک نفره می تواند تا صد کیلوگرم وزن را تحمل کند بنابراین با خیال راحت می توانید از قایق های برزنتی استفاده کنید . از سوی دیگر یک قایق بادی برزنتی دو نفره نیز می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند . لذا ضخامت بدنه و ابعاد قایق بادی بیشتر شده و شرایط برای استفاده هر فرد راحت تر خواهد شد . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  قیمت قایق بادی برزنتی  .....:::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی , قایق بادی برزنتی , قایق بادی برزنتی ارزان , قایق بادی برزنتی اینتکس , قایق بادی اینتکس برزنتی , نمایندگی فروش قایق بادی , قایق بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر آماده اینتکس برای ویلا یکی از بهترین استخر های موجود در بازار است که می توانید با خرید آن ها بدون اینکه زمان زیادی را برای ساخت و احداث استخر سپری کنید ، تهیه و استفاده کنید ، استخر های آماده که با نام استخر های پیش ساخته نیز به فروش می رسند توسط شرکت هایی تولید شده و به صورت یک پکیج کامل به فروش می رسند تا خریداران با صرف هزینه کمتر صاحب یک استخر ایده آل و زیبا برای ویلا خود شوند .

همانطور که اشاره شد استخر های آماده شرکتی از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از استخر های بتنی و یا سیمانی است به همین دلیل خرید استخر آماده بسیار رونق پیدا کرده است . با یک حساب سر انگشتی می توان برآورد کرد که ساخت یک استخر بتنی می تواند گران تر باشد . با کار گیری کارگر و پیمانکار ، خرید مصالحی چون سیمان ، ماسه ، چسب بتن و … ، زیبا سازی استخر و خرید کاشی و سرامیک ، حفاری و عایق بندی ، سیستم لوله کشی و خرید پمپ تصفیه آب و … می تواند هزینه هایی را در بر داشته باشد که در مقایسه با استخر های آماده چندین برابر است .

استخر آماده برای ویلا نیز کیفیت بسیار مناسبی داشته و طول عمر آن بالاست به همین علت جایگزین مناسبی برای استخر های بتنی خواهد بود . یک استخر آماده یا پیش ساخته دارای تمامی لوازم همراه و جانبی می باشد به همین دلیل نیازی به صرف هزینه های دیگر نخواهد بود . از نمونه این لوازم جانبی می توان به زیر انداز ، درپوش ، نردبان و پمپ تصفیه آب استخر اشاره کرد . زیر انداز موجود در کنار استخر های آماده را می توان قبل از راه اندازی استخر استفاده کرد تا زیرانداز کف نرم تری را ایجاد کند تا کف بدنه استخر آسیب نبیند . حتی شما می توانید با خرید تاتمی و ابر های مناسب ، زیر انداز ضخیم تر و نرم تری را برای استخر آماده خود ایجاد کنید .

درپوش استخر های آماده نیز از این جهت مورد استفاده قرار می گیرد که آشغال و شاخ و برگ درختان درون آب استخر نریزد ، این درپوش ها به نسبت ابعاد استخر های آماده طراحی شده و تنها مناسب برای همان استخر خواهد بود . این درپوش ها کاملا ضد آب هستند و عمدتا از پارچه های برزنتی و pvc ساخته شده اند ، همچنین در برابر نور آفتاب نیز مقاوم هستند و اشعه های آسیب رسان خورشیدی تاثیری بر پوسیده شدن و یا ضعیف شدن درپوش نخواهد داشت . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس مرجعه کرده و یا برای رفتن مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::....  استخر آماده برای ویلا  ....::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته ویلایی , استخر آماده اینتکس , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر پیش ساخته بزرگ , استخر اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یک تشک بادی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ سوالی که ممکن است در ذهن خریداران تشک های بادی پدیدار شود این سوال است که یک تشک بادی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ مشخصه های یک تشک بادی ایده آل چیست ؟ چگونه می توان بهترین تشک بادی را انتخاب کرد ؟ در این مطلب قصد داریم تا با بررسی بیشتر تشک های بادی شما را با ویژگی ها و خصوصیات این نوع از محصولات بادی آشنا کنیم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین تشک بادی را انتخاب و آن را خریداری کنید .

یک تشک بادی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

تشک های بادی امروزه به دلیل بیشتر شدن شرکت های تولید کننده محصولات بادی و همچنین طراحی های جدید تر و تازه در تنوع بسیار زیادی قابل خریداری است ، به همین دلیل هر شخص می تواند به نسبت نیاز و سلیقه ای که دارد تشک بادی محبوب خود را یافته و آن را خریداری کند ، اما در این میان برخی از تشک های بادی درجه ۲ و بی کیفیت نیز وجود دارد که می بایست با کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تشک های بادی ، بهترین و با کیفیت ترین تشک بادی را انتخاب نمایید .

تشک های بادی همانطور که از نام آن ها پیداست دارای بدنه ای هستند که قابلیت باد شدن دارد ، در اصل می توان گفت که تشک های بادی از بدنه لایه لایه ای تشکیل شده اند که طبق یک سری الگو های برش زنی برش داده شده و در کنار یکدیگر طبق طراحی انجام شده پرس شده اند و در نهایت تشکیل محفظه های باد شونده ای را دادند که پس از پر شدن توسط باد راه اندازی شده و فرم اصلی را به خود می گیرند . طراحی این تشک ها کاملا مهندسی شده هستند و بر خلاف ظاهر داخل آن ها به صورت لایه لایه و شبکه ای طراحی شده است .

بسیاری از افراد بر این باور هستند که تشک های بادی در اصل محصولاتی هستند که به صورت تو خالی و به اصطلاح بادکنکی باد می شوند و هر لحظه ممکن است که بر اثر فشار زیاد منفجر شده و بترکد ، اما در اصل ساختار تشک های بادی اصلی و با کیفیت اینگونه نیست و چه بسا ساختار درونی تشک ها به صورت شبکه ای و یا فایبرتک می باشد که باعث ثبات تشک بادی و همچنین خاصیت فنری محصول می شود . وجود این ساختار کمک می کند تا باد نیز در بین لایه ها به خوبی پخش شود و تشک بادی حالت تخم مرغی به خود نگیرد و یا در معرض پاره شدن قرار نگیرد . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به نمایندگی فروش تشک بادی اینتکس مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه محصول بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  تشک بادی خوب  .....:::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی , تشک بادی اینتکس , تشک بادی ارزان , خرید تشک بادی , قیمت تشک بادی , نمایندگی فروش تشک بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر ها از بهترین بستر ها برای تفریحات آبی و شنا می باشند که حتی از آن برای امورات کشاورزی همچون آبیاری مزارع و همچنین پرورش ماهی استفاده می شود . اما به دلیل ایمن بودن این بستر های آبی بسیاری از افراد اقدام به ساخت آن در درون ویلا و منازل شخصی خود می کنند تا با استفاده از آن ها به تفریح و بازی های شاد و مفرح آبی بپردازند . و اما سوال این است که استخر مناسب برای ویلا چه استخری خواهد بود ؟ آیا می توان با هزینه کم استخری ایده آل و مناسب برای ویلا ایجاد کرد ؟

در این مطلب قصد داریم تا شما را با نمونه استخر های آماده شرکتی آشنا کنیم که می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن یک استخر شخصی و زیبا برای ویلای شما باشد . ساخت استخر های بتنی و سیمانی از سال های پیش بسیار مرسوم بوده و بسیاری از علاقه مندان به استخر های شخصی و مناسب برای منازل و ویلاهای خود از این نوع استخر ها یعنی استخر های بتنی و سیمانی استفاده می کردند ، اما در سال های گذشته شرکت های بزرگی اقدام به تولید استخر های آماده و به اصلاح استخر پیش ساخته کردند که تمامی ویژگی های یک استخر را دارد .

شاید نخستین بار است که نام استخر های پیش ساخته را می شنوید اما در حال حاظر شرکت هایی اقدام به تولید استخر های بزرگ کردند که قابلیت حمل داشته و به راحتی می توان آن ها را خریداری و در کمترین زمان راه اندازی کرد . استخر های پیش ساخته در تنوع بالایی ساخته شده و دارای ابعاد مختلفی است ، این تنوع باعث شده است تا خریدار بتواند به نسبت فضای قابل دسترس در حیاط ویلا و همچنین به دلخواه خود استخر پیش ساخته بزرگ و یا کوچکی را خریداری کند . استخر های پیش ساخته عمدتا به صورت مستطیلی و دایره ای شکل طراحی شده اند .

البته این نوع استخر ها نیز از نظر نوع طراحی و آرگونومی ساخت به دو دسته فریمی و ایزی ست تقسیم می شوند که نوع فریمی آن متشکل از بدنه و پایه ها می باشد ، اما نمونه ایزی ست استخر های پیش ساخته از لبه های بادی تشکیل شده اند . در مقایسه بین این دو استخر های پیش ساخته می توان گفت که استخر های فریمی کیفیت بالا تر و به مراتب طول عمر بیشتری دارند ، به همین دلیل استخر های پیش ساخته فریمی استخر مناسب برای ویلا خواهد بود . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفجه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  استخر مناسب ویلا  .....:::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته ویلا , استخر آماده ویلا , استخر خانگی , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر اینتکس ویلا ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر ایزی ست بهتر است یا استخر بادی ؟ شاید همواره دوست داران استخر های خانگی در ابعاد کوچک و حتی بزرگسال این است که آیا استخر های بادی ایزی ست بهتر هستند یا استخر های بادی معمولی ، در این مطلب قصد داریم تا با بررسی هر یک از این محصولات با اشاره به ویژگی های هر کدام راهنمای خوبی برای خرید استخر بادی شما باشیم . عموما استخر های شرکتی به سه دسته اصلی استخر پیش ساخته ، استخر ایزی ست ( فست ست ) و استخر بادی تقسیم بندی می شوند ، در رابطه با استخر پیش ساخته در مقالات قبلی توصیحاتی را ارائه کردیم که می توانید در وبلاگ و در در وبسایت فروشگاه اینترنتی اینتکس آن ها را مطالعه کنید . برای دسترسی آسان تر می توانید وارد دسته بندی محصول شوید و پس از آن مقالات مرتبط را مطالعه کنید .

و اما موضوع اصلی در این مطلب بررسی دو نمونه استخر دیگر است تا ببینیم که استخر ایزی ست بهتر است یا استخر بادی ؟ در ابتدا لازم به ذکر است که استخر های ایزی ست را می توانید در دسته بندی استخر های پیش ساخته مشاهده کنید اما به طور کلی این نوع استخر ها نیز به دلیل داشتن لبه های بادی در دسته استخر های بادی نیز قرار می گیرند .

ابعاد : از نظر ابعاد استخر های ایزی ست بسیار بزرگ تر از استخر های بادی هستند به همین دلیل اگر به دنبال یک استخر بزرگ با عمق بیشتر هستید بی شک استخر های ایزی ست مناسب ترین نوع برای خرید خواهد بود . استخر های ایزی ست از نظر ابعادی از ۱ متر تا بیش از ۵ متر تولید شده اند و همچنین ارتفاع آن ها تا ۱ متر و ۳۲ سانتی متر نیز می رسد ، اما استخر های بادی بزرگسال که بزرگ ترین نوع استخر های بادی به شمار می آیند اغلب دارای طولی ۳ متر و با عرض کمتر از ۲ متر ساخته می شوند همچنین عمق آن ها کمتر از ۸۰ سانتی متر است . پس میبینیم که استخر های ایزی ست از ابعاد بسیار بزرگتری برخوردار اند . استخر های بادی بزرگسال نیز اغلب برای شنا نیستند و تنها به منظور آب تنی و ریلکس کردن در داخل آب از آن ها استفاده می شود . اما شما می توانید با خرید استخر ایزی ست حتی به صورت نصفه و نیمه به شنا کردن بپردازید . حجم و وزن : استخر های بادی به دلیل اینکه از ابعاد کوچکتری برخوردار اند حجم بسته بندی آن ها نیز به مراتب کمتر است ، پس اگر قصد دارید تا استخر خود را به صورت مداوم حمل کنید استخر های بادی گزینه مناسب تری هستند . از آن جا که میزان استفاده از اجناس برای ساخت استخر های ایزی ست بیشتر است وزن این نوع استخر ها نیز بیشتر از استخر های بادی می باشد . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  استخر ایزی ست بهتر است یا استخر بادی ؟  .....:::::



:: برچسب‌ها: استخر ایزی ست , استخر پیش ساخته ایزی ست , خرید استخر ایزی ست , استخر بادی , استخر بادی اینتکس , استخر ایزی ست اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شرکت های تولید کننده محصولات بادی برای اینکه کودکان بتوانند با این محصولات بادی تفریحاتی را داشته باشند ، قایق هایی را به صورت بادی طراحی کرده اند که ظاهری بچه گانه داشته و برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان مناسب می باشند . این نوع از قایق ها که به قایق بادی بچه گانه معروف است ، بسیار برای کودکان محبوب بوده و یکی مهم ترین ویژگی هایی که دارد ، ایمنی بسیار خوبی است که در هنگام بازی کودکان خواهد داشت و برای همین شما می توانید با اطمینان خاطر این محصولات بادی را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . قایق بادی بچه گانه نه تنها ایمنی بسیار خوبی دارد ، بلکه ویژگی های آن بسیار زیاد بوده و باعث شده است تا بسیاری از افراد که در شهر های ساحلی هستند و یا در خانه خود استخر داشته و حتی زیاد به استخر های عمومی حتی می روند ، قایق بادی بچه گانه را خریداری کرده و زمینه ساز بازی های دوست داشتنی آبی شوند .

قایق بادی بچه گانه از ساختاری تشکیل شده است که شما می توانید آن را باد کنید . به دلیل بادی بودن این محصولات است که می توانند بر روی آب باقی بمانند . شناوری که محصولات بادی دارند حتی از شناوری اجسامی همچون چوب و یا فایبرگلاس نیز بیشتر بوده و از سوی دیگر سبکی آن بسیار بیشتر است . قایق بادی همچنین بدنه نرم تری را دارد و کودکان می توانند احساس بهتری را در هنگام استفاده داشته باشند . بدنه نرم و انعطاف پذیر قایق های بادی می تواند تا حد زیادی از آسیب های احتمالی کودکان جلوگیری کند و با توجه به اینکه بسیار نرم است ، کودکان می توانند مدت های طولانی بر روی قایق بادی سوار شده و از آن استفاده کنند . شرکت ها برای اینکه کودکان در نشستن های طولانی در قایق بادی بچه گانه خسته نشوند ، داخل و کف قایق بادی بچه گانه را به صورت مواج و برجسته طراحی کرده اند . این طراحی به بهترین شکل می تواند در نرمی قایق بادی بچه گانه موثر باشد .

برای ساخت و تولید قایق بادی بچه گانه از پی وی سی استفاده شده است . ویژگی های منحصر به فردی که پی وی سی دارد باعث شده است تا برای ساخت قایق بادی بچه گانه از آن استفاده شود . شاید یکی از مهم ترین دلایل برای استفاده از این جنس برای ساخت قایق بادی کودک این است که پی وی سی ها از مواد طبیعی ساخته شده اند و به مانند پلاستیک ها مواد شیمیایی در داخل خود ندارند . برای همین است که در صورت برخورد کودکان و تماس داشتن پوست و بدن کودکان با بدنه قایق ، آسیبی را به پوست آن ها نخواهد رساند و هیچ حساسیت پوستی ایجاد نخواهد شد . برای همین با اطمینان خاطر می توانید قایق های بادی کودک به خصوص قایق های بادی بچگانه که توسط شرکت های معروف ساخته شده اند را خریداری کنید . این جنس همچنین ضد آب است و به همین دلیل است که در صورت استفاده کردن زیاد در آب ، باز هم بدنه قایق بادی آسیبی را نخواهد دید و طول عمر بالایی را خواهد داشت . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  قایق بادی بچه گانه  .....:::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی اینتکس , قایق بادی , قایق بادی کودک , قایق بادی ارزان , خرید قایق بادی بچه گانه , قیمت قایق بادی بچه گانه ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 دی 1401 | نظرات ()