نوشته شده توسط : admin

قبل از خرید استخر بادی باید به یک سری از نکات مهم توجه داشته باشید تا در آینده و یا در هنگام خرید استخر بادی با آن ها مواجه نشوید . یکی از این نکات این است که استخر های بادی برای رده های سنی مختلف طراحی و تولید شده اند و اگر قصد خرید استخر بادی را دارید ، باید به یک نکته مهم توجه کنید که آیا مدلی که مد نظر دارید ، برای رده سنی کودک ساخته شده است و یا مناسب برای بزرگسالان است . گاها پیش آمده است که برخی از استخر های بادی که در ابعاد بزرگ ساخته شده اند ، به اشتباه برای کودکان خریداری می شوند ، از آن جا که ابعاد استخر های بادی بزرگ است ، می تواند مشکلاتی را برای آن ها به وجود بیاورد . همچنین ممکن است که شما یک استخر را برای خود خریداری کنید ، ولی به دلیل عدم توجه به رده سنی و سایز استخر بادی ، استخری را در نهایت خریداری کرده اید که برای شما مناسب نبوده و یا ابعاد کوچکی دارد . برای همین توصیه می کنیم که حتما در ادامه همراه ما باشید تا به نکات مهم قبل از خرید استخر بادی بپردازیم تا بهترین و مناسب ترین موارد را خریداری و از آن ها استفاده کنید . 

برخی از مشتریان تصور دارند که استخر های بادی می تواند یک استخر بزرگی برای آن ها باشد تا بتوانند در داخل آن شنا کرده و تفریحات خوبی را داشته باشند . توجه داشته باشید که استخر های بادی به دلیل اینکه از نظر سایز محدودیت دارند و عمق آن ها بیشتر اوقات کمتر از نیم متر و یا در بزرگ ترین حالت های خود به 75 سانتی متر می رسد ، این اجازه را به شما نخواهد داد تا بتوانید به راحتی از آن ها برای شنا کردن استفاده کنید . بدین ترتیب نیاز است که استخر های بادی را صرفا برای دراز کشیدن ، نشستن و یا آب بازی در نظر بگیرید . البته یک نمونه از استخر های نیمه بادی که با نام استخر ایزی ست یا فست ست شناخته می شوند ، یکی از مدل های محبوبی است که شما می توانید از آن ها حتی برای شنا کردن استفاده کنید . این مدل از استخر های بادی به دلیل اینکه به صورت نیمه پیش ساخته و نیمه بادی طراحی شده اند ، در دسته بندی جداگانه قرار می گیرند و اغلب ابعاد بسیار بزرگی را دارند و به شما اجازه خواهند داد تا بتوانید در داخل آن ها شنا کنید . شیرجه زدن در هیچ نوع استخری پیشنهاد نمی شود ، مگر اینکه در استخر های عمومی و استخر های با عمق بیشتر از 2 متر و همچنین آموزش های لازم ، اینکار را انجام دهید . 

استخر های بادی از نظر استفاده و راه اندازی بسیار آسان هستند و شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن ، استخر های بادی را باد کرده و آن را از آب پر کنید تا قابل استفاده باشد . بنابراین نگران این موضوع نباشید که استفاده از استخر های بادی کاری پیچیده و دشوار است . برای همین نیاز بر این است که بدانید استخر های بادی را حتی می توانید با استفاده از پمپ های باد راه اندازی کنید تا در سریع ترین حالت ممکن بتوانید استخر های بادی را باد کرده و از آن ها استفاده کنید . راه اندازی استخر بادی با پمپ های باد بسیار سریع بوده و این سرعت بستگی به نوع پمپ باد شما نیز دارد . به عنوان مثال پمپ های باد برقی می توانند با سرعت بسیار زیادی ، استخر را راه اندازی کنند تا شما از آن استفاده کنید . پس از راه اندازی نیاز است که استخر را با آب پر کنید . همانطور که پیش تر اشاره شد ، به دلیل اینکه ابعاد استخر های بادی محدود است ، ظرفیت آن ها نیز خیلی زیاد نبوده و برای همین شما می توانید از آب شرب خانگی برای پر کردن استخر بادی استفاده کنید . همچنین به همین دلیل برای استخر های بادی پمپ تصفیه آب در نظر گرفته نمی شود . لذا اگر حتی استخر های بادی بزرگ را نیز خریداری کنید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که استخر های بادی بدون پمپ تصفیه آب هستند . برای خواندن ادامه این مقاله آموزنده کافیست تا همین حالا بر روی لینک زیر زده و وارد نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران شوید:

:::::::.......  نکات مهم قبل از خرید استخر بادی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی اینتکس , استخر بادی بست وی , خرید استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مبل های شنی ، مبل های بسیار دوست داشتنی هستند که به دلیل نرمی و راحتی فوق العاده ای که دارند به محبوب ترین و پر فروش ترین ها مبل های سال های اخیر تبدیل شده اند . شما نیز اگر به دنبال مبلی نرم و راحت می باشید ، ما به شما خرید مبل شنی را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید سال های سال از این محصولات شنی استفاده کنید . طول عمر مبل شنی بسیار بالاست و شما می توانید از این محصولات برای مدت های طولانی استفاده کنید . بنابراین نگران این موضوع نباشید که کیفیت مبل ها کم است . البته در این مقاله به کیفیت مبل های شنی نیز خواهیم پرداخت ، ولی موضوع اصلی مطلب بررسی قیمت انواع مبل شنی می باشد . تنوع در مبل های شنی بسیار بالا بوده و همین موضوع باعث شده است تا تفاوت های قیمتی در میان مبل های شنی وجود داشته باشد . عوامل زیادی در قیمت مبل های شنی موثر است که باید حتما به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید انتخابی درست را در انتها داشته باشید . یکی از این عوامل برندی است که مبل شنی را تولید می کند . معمولا برند های خارجی به دلیل اینکه از پارچه های خارجی در تولید آن ها استفاده می شود و همچنین هزینه هایی همچون هزینه واردات متحمل آن می گردد ، گران تر از مدل های داخلی خواهد بود . 

این مسئله یعنی تفاوت قیمتی در انواع مبل های شنی خارجی و ایرانی وجود دارد ، به طور مثال صرفا تمامی مبل های شنی که در داخل ایران تولید می شوند بی کیفیت نیستند و شما می توانید با شناخت آن ها خرید های بسیار خوبی را انجام دهید . فروشگاه اینتکس مبل های شنی خود را از برند های معتبر خارجی و ایرانی موجود کرده است که می توان به مبل های برند آرامش اشاره کرد . شما می توانید تنوع بسیار زیادی از مبل های شنی ایرانی را در فروشگاه اینتکس مشاهده کنید که حتی می تواند تنوعی بیشتر از مدل های خارجی داشته باشد . حتی این مبل های شنی به دلیل کیفیت بالایی که دارند ، از سوی فروشگاه ضمانت شده اند و شما می توانید آن ها را با ضمانت خریداری کنید . می توان گفت که برند مبل شنی می تواند در قیمت مبل شنی تاثیر گذار باشد . بنابراین ممکن است در صورت خرید هر نوع جنس اصلی ، بهای بیشتری را برای خرید آن بپردازید که البته این موارد در صورتی که در جستجوی یک مبل شنی با کیفیت هستید ، اصلا مد نظر نخواهد بود .

نکته دیگری که در این میان مطرح است ، این است که دلیل بالا بودن قیمت مبل های شنی برند و مارک این است که از متریال های بسیار عالی تری برای ساخت آن ها استفاده شده است . به عنوان مثال ممکن است تولیدی های مختلف و متفرقه از پارچه های بی کیفیت برای ساخت مبل شنی استفاده کنند و در نتیجه محصول با قیمت پایین تری تمام شده و همانگونه با قیمت ارزان تری نیز به فروش خواهد رسید . لذا اصلا نباید با توجه به بالا و یا پایین بودن قیمت های مبل های شنی تصمیم بگیرید . بهترین توصیه برای خرید مبل شنی با قیمت معقول و مناسب این است که با شناخت فروشگاه های معتبر و تولیدی های مطرح در کشور ، این محصولات را خریداری کنید . شما عزیزان با یک جستجو در بازار و در اینترنت متوجه خواهید شد که فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران است که تنوع بسیار بالایی از این محصولات را به فروش می رساند و از آن جا که با تولیدی های مطرح در ارتباط بوده و محصولاتی با کیفیت را در فروشگاه موجود می کند ، می تواند بهترین گزینه برای شما باشد تا بتوانید مبل های شنی با کیفیتی که از اجناس درجه یک ساخته شده اند را با قیمت های بسیار ارزان تری خریداری کنید . برای خواندن ادامه این مقاله و همچنین مشاهده قیمت مبل شنی در جدیدترین طرح ها و مدل ها همین حالا می توانید به وب سایت تولیدی مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  قیمت انواع مبل شنی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل شنی مخمل , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قایق بادی وسیله ای بسیار کاربردی برای تفریحات آبی و حتی استفاده به عنوان وسیله نقلیه آبی و یا ورزش های آبی و حتی برای ماهیگیری می باشد که شما می توانید مدل های مختلفی از این محصولات را مشاهده کرده و آن ها را بر اساس نیاز خود خریداری کنید . از نظر قدمت میان انواع قایق ها ، می توان گفت که قایق بادی جدید ترین نوع قایق هایی می باشد که شما می توانید برای مصارف مختلف که به آن ها اشاره شد ، از این قایق های بسیار عالی استفاده کرده و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنید . قایق بادی مدل های مختلفی را دارد و از نظر جنس نیز می توان گفت که قایق های بادی ممکن است از لایه های مختلفی ساخته شده باشند . ولی در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با قایق بادی برزنتی آشنا کنیم که از محبوب ترین قایق های بادی و مقاوم ترین مدل ها می باشد . فروش قایق بادی برزنتی بسیار بالا بوده و به دلیل اینکه طول عمر بالایی دارند ، بیش از هر مدل دیگری محبوب و پر فروش شده اند . در این مطلب نیز ما قصد داریم تا به صورت کامل به بررسی قایق بادی برزنتی بپردازیم . 

قایق های بادی برزنتی همانطور که از نامشان مشخص است ، از بدنه برزنتی ساخته شده اند . ولی توجه داشته باشید که برزنتی که در ساخت قایق بادی استفاده می شود ، بسیار متفاوت نسبت به سایر برزنت هایی خواهد بود که ممکن است شما در هر جایی دیده باشید . این نوع از قایق ها از پی وی سی برزنتی ساخته می شوند و تنها در ساخت آن از الیاف شمعی و برزنت استفاده نشده است ، بلکه از یک لایه بسیار خوب و مقاوم پی وی سی استفاده شده است که باعث شده تا این محصولات بتوانند ساختار بسیار خوب بادی داشته باشند و از همه مهم تر کاملا ضد آب شده و بتواند به خوبی در برابر رطوبت ها و حتی نور آفتاب نیز مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . همانطور که می دانید ، در بیشتر مواقع از قایق های بادی در محیط های روباز و در رودخانه ها ، دریاچه ها و دریا استفاده می شود ، برای همین شما در فضای باز از این محصولات بادی استفاده می کنید ، برای همین جای نگرانی نخواهد بود و شما می توانید با آرامش خاطر از قایق های بادی در فضاهای روباز و در معرض نور خورشید استفاده کنید . 

بدین ترتیب متوجه شدید که قایق های بادی برزنتی از بدنه چند لایه ساخته شده است و می تواند کیفیتی فوق العاده را در اختیار شما قرار دهد . قایق بادی برزنتی علاوه بر موارد گفته شده ، به خوبی می تواند در برابر فشار های وارده نیز مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . پس از مقاومت این بدنه در برابر رطوبت و نور آفتاب یا همان حرارت و اشعه های آسیب رسان خورشیدی ، می توان به کیفیت بالای قایق بادی در برابر فشار و وزن افرادی که بر روی آن سوار شده اند اشاره کرد . از این جنس برای ساخت بسیاری از قایق های بادی استفاده می شود . از محبوب ترین قایق های بادی برزنتی ساخته شده ، می توان به قایق بادی برزنتی مدل جیمینی اشاره کرد . این نوع از قایق های بادی محبوب ترین و پر فروش ترین قایق های بادی می باشند که به دلیل داشتن کیفیت بالا ، قابلیت نصب موتور قایق را نیز دارد . به همین دلیل شما می توانید به بهترین شکل ممکن از این قایق های بادی پر سرعت استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن بخش بادی و بدنه آن نباشید . 

از سایر قایق های بادی که از برزنت ساخته شده اند ، می توان به قایق بادی کایاک برزنتی اشاره کرد . این نوع از قایق های بادی به دلیل طراحی که شبیه به قایق های کایاک دارد ، با این نام شناخته می شود و یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین مدل هایی است که شما می توانید از آن ها استفاده کنید . این نوع قایق ها کیفیت فوق العاده ای را دارند و بیشتر برای ورزش کردن از آن ها استفاده می شود . قایق های کایاک معمولا برای استفاده در آب های خروشان مانند آب رودخانه ها طراحی می شود و ساختاری باریک و دراز دارد . با توجه به اینکه آب رودخانه ها پر تلاطم می باشد ، می تواند باعث آسیب رسیدن به هر چیزی شود ، ولی قایق های بادی کایاک به دلیل اینکه از پی وی سی برزنتی برای ساخت آن ها استفاده شده است ، به خوبی می تواند در برابر ضربه ها و فشار های وارده دوام عالی را از خود نشان دهد و به سختی آسیب ببیند . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه همین مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

 :::::::.......  فروش قایق بادی برزنتی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی , قایق بادی برزنتی , قایق بادی اینتکس , خرید قایق بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1402 | نظرات ()