نوشته شده توسط : admin

استخر پیش ساخته یا استخر شرکتی یک استخر آماده است که در ابعاد بسیار بزرگی ساخته شده است و شما می توانید آن را خریداری کرده و در فضای باز مانند حیاط و هر جایی که دلخواه شماست آن را نصب و راه اندازی کنید . ویژگی بسیار خوبی که استخر پیش ساخته دارد ، قابلیت نصب بر روی زمین می باشد و شما می توانید آن را در هر سطح صافی حتی در طبقات و یا در زیرزمین و ... راه اندازی کنید . راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته بسیار آسان است و حتی برای راه اندازی آن می توانید از نصاب استفاده کنید که کمتر از 2 الی 3 ساعت می تواند استخر پیش ساخته شما را از صفر تا صد راه اندازی کنند . شما می توانید برای کسب اطلاع از این موضوع با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید . ولی ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین مارک استخر پیش ساخته را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با اطلاعات کامل تر نسبت به این محصولات پیش ساخته ، بهترین استخر پیش ساخته را از مناسب ترین مارک و برند تهیه کرده و از آن استفاده کنید . 

در ابتدا بهترین مارک استخر پیش ساخته و معروف ترین آن را معرفی می کنیم که در واقع همان استخر پیش ساخته اینتکس می باشد . شرکت اینتکس معروف ترین برند در ساخت محصولات بادی و استخر های پیش ساخته می باشد که کیفیت بی نظیری را می توانید از استخر های پیش ساخته آن انتظار داشته باشید . تجربه این برند بسیار بالا بوده و بیش از چند دهه است که در تولیدات این محصولات نقش داشته و توانسته در سال متوالی بهترین و مناسب ترین مدل ها را تولید کند که از نظر مشتریان نیز بسیار محبوب هستند . اینتکس را می توان اولین تولید کننده استخر پیش ساخته دانست . این برند برای ساخت محصولات پیش ساخته خود ، از دو بخش بدنه و فریم استفاده کرده است . بدنه استخر های پیش ساخته معمولا از جنس پارچه برزنتی بوده و حتی سایر برند ها و مارک های معروف که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد نیز از همین نوع ساختار استفاده کرده اند . استفاده از پارچه برزنتی در ساخت استخر پیش ساخته به دلیل اینکه ضد آب می باشد ، می تواند باعث ضد آب شدن استخر پیش ساخته گردد . 

این در حالی است که جنس استفاده شده یعنی همان برزنت استخر پیش ساخته نه تنها ضخیم است ، بلکه در تولید آن از سه لایه بسیار خوب و مقاوم استفاده شده است که می توان به الیاف های شمعی و ابریشمی و همچنین پلی استر اشاره کرد . برای همین است که استخر پیش ساخته می تواند حجم زیادی از آب را در داخل خود جای دهد . بنابراین می توان گفت که بهترین جنس برای ساخت استخر پیش ساخته این جنس خواهد بود . شرکت اینتکس یک شرکت معروف آمریکایی است و می توان آن را به عنوان یک برند و مارک اورجینال خارجی دانست . فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز به نمایندگی از این برند در ایران فعالیت داشته و شما می توانید به راحتی و با قیمت بسیار ارزان ، استخر های پیش ساخته معروف و با کیفیت را با ضمانت فروشگاه خریداری کرده و از آن استفاده کنید . برای همین است که فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته را نظیر ارسال و نصب در محل ، تعمیرات استخر پیش ساخته و سرویس به مشتریان را ارائه داده است . اینتکس استخر های پیش ساخته خود را تجهیز به پمپ تصفیه آب کرده است . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  بهترین مارک استخر پیش ساخته  .....:::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر پیش ساخته بست وی , خرید استخر پیش ساخته , استخر اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

روش استفاده و نگهداری تخت خواب بادی شاید به ظاهر ساده باشد اما از آن جا که این محصولات بادی است نیاز است تا از آن ها به خوبی مراقبت شود تا محصول بادی شما آسیب نبیند تا بتواند طول عمر مفید خود را داشته باشد . تخت خواب های بادی را می توان یکی از مدرن ترین تخت خواب ها دانست که در دسته تخت خواب های طبی قرار دارد . تخت خواب های بادی همانطور که از نام آن ها مشخص است ظاهری شبیه به تخت خواب های معمولی دارد اما از نظر ساختاری تفاوت دارند و بیشتر حجم آن ها را باد تشکیل داده است .

روش استفاده از تخت خواب های بادی ساده است و شما می توانید به سادگی آن ها را راه اندازی کنید ، اما برای اینکه آسیبی به تخت خواب بادی شما نرسد بهتر است که به بهترین شکل از تخت بادی خود استفاده کنید و همچنین در هنگام راه اندازی آن ها از محصول خود به خوبی مراقبت کنید . در وهله اول نیاز است تا محل قرار گیری تخت خواب بادی خود را به درستی انتخاب کنید و اگر قرار است تا از تخت خواب بادی خود در بیرون از خانه نیز استفاده کنید باید محلی مناسب را برای راه اندازی تخت خواب های خود انتخاب کنید .

روش استفاده و نگهداری تخت خواب بادی

تخت خواب های بادی دارای بدنه های مقاوم و با کیفیتی هستند که می توانند در برابر فشار های بسیار بالا و همچنین ضربه ها مقاوم باشند اما در برابر اجسام نوک تیز و برنده آسیب پذیر اند . یکی از اجناس بسیار مرغوب برای ساخت محصولات بادی به ویژه تخت خواب بادی pvc می باشد که در لایه های نازک برش داده شده و با طراحی های لازم اقدام به تولید تخت خواب های بادی می کنند . پی وی سی های فشرده اغلب دارای ضخامتی ما بین ۰٫۲۵ میلی متر تا ۰٫۴۰ میلی متر هستند که می توان گفت ضخامت استاندارد برای ساخت تخت خواب نیز همان است ، اما با این حال باز هم در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر خواهند بود .

سطوحی که در آن سنگ ریزه ، شن و ماسه ، شاخ و برگ درختان ، آسفالت و … می باشد می تواند به مرور به تخت خواب بادی شما آسیب برساند . اما زمین های سرامیکی ، و محیط های داخل منزل که اغلب کف زمین توسط موکت ، فرش و زیر انداز پوشیده شده است می تواند محل های بسیار خوبی برای راه اندازی تخت خواب بادی شما باشد . شما می توانید با استفاده از یک زیر انداز در محیط های بیرون نیز از تخت خواب بادی خود مراقبت کنید . برای خرید تخت خواب بادی و یا خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....   روش استفاده و نگهداری تخت خواب بادی  .....:::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت بادی اینتکس , تخت بادی بست وی , خرید تخت بادی , تخت بادی دو نفره , تخت بادی یک نفره , نمایندگی فروش تخت خواب بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قطعا این  روز ها افراد قصد دارند تا با توجه به شروع فصل گرما و نیاز و احتیاج به استخر پیش ساخته این محصول را در داخل خانه های خود در اختیار داشته باشند. در همین  خصوص هم باید عنوان کرد که استخر ها انواع مختلفی دارد که باید با توجه به  فضایی که قصد دارید از ان بهره مند شوید بهترین نمونه را خریداری نمایید.  هم چنین دلایل دیگری هم در انتخاب شما تاثیر گذار خواهد بود که قصد داریم  تا در این مقاله به هر یک از ان ها اشاره کرده و سعی کنیم تا یک انتخاب فوق  العاده را به شما ارائه کنیم.

اولین  نکته در خرید یک استخر فضای مورد نیاز در اختیار شما می باشد که باید با  توجه به ان اقدام به انتخاب و خرید یک محصول کنید. در همین خصوص هم معمولا  افرادی که قصد دارند تا یک محصول را در حیاط خانه خود قرار دهند معمولا  دوست دارند تا استخر ان ها فضای زیادی را از حیاط اشغال نکند . هم چنین  باید شکل و ارگونومی استخر شما هم به گونه ای باشد که بتواند به راحتی در  داخل حیاط جا شود و نیاز نداشته باشید تا ان را تغییر داده و به سختی از ان  استفاده کنید. در همین منظور هم معمولا پیشنهاد می شود تا از استخر های بادی استفاده کنید که بتوانید یک استخر مناسب را در اختیار داشته باشید. معمولا  استخر های بادی دارای ابعاد کوچک و بزرگ هستند که استخر های در ابعاد بزرگ  ان نیز معمولا بیشتر از ۳ متر نخواهد بود. همین عامل سبب شده تا شما که  قصد دارید یک استخر کوچک را در اختیار داشته باشید با اطمینان خاطر به سمت  این محصولات روی اورده و ان را در سبد خرید خود قرار دهید. نکته مهمی که  معمولا یک سری از افراد با ان مشکل خواهند داشت دارا بودن ارتفاع کم بیشتر  محصولات و استخر های بادی است که این عامل برای افراد قد بلند و هم چنین  خانواده ها و بزرگسالان به نوعی مهم ترین و اساسی ترین مشکل خواهد بود.

قطعا دارا  بودن ارتفاع کم یک ضعف بزرگ در استخر های بادی خواهد بود. شاید بتوان گفت  که بیشترین ارتفاع و عمق یک استخر بادی ۶۵ یا ۷۵ سانتی متر است که خب این  اندازه قطعا برای شنا کردن افراد بزرگسال مناسب نخواهد بود. البته اگر از  استخر تنها برای قرار گیری در داخل ان و یا تفریح و اب بازی قصد دارید  استفاده کنید ، این ابعاد مناسب خواهد بود ولی قطعا برای شنا کردن و  گذراندن زمان زیاد به هیچ عنوان مناسب نیست. البته استخر های بادی معمولا  برای کودکان و خردسالان تولید شده است و بیشتر توسط خانواده ها برای این  رده سنی خریداری می شود اما شرکت های سازنده استخر های بادی اخیرا محصولاتی  را هم برای بزرگسالان تولید کرده اند که مزایای مختلفی هم چون دارا بودن  تکیه گاه و یا نشیمنگاه بادی در گوشه های این محصولات است ولی هم چنان این  شرکت ها ضعف بزرگ این محصولات یعنی ارتفاع کم را بر طرف نکرده اند. برای خواندن ادامه این مطلب همین حالا می توانید به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......   استخر کوچک در حیات خانه  ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر اینتکس , استخر پیش ساخته اینتکس , خرید استخر پیش ساخته , استخر آماده برای خانه , استخر آماده برای باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مزایا و معایب مبل شنی چرمی را به صورت مختصر و مفید در این مطلب بررسی می کنیم تا مشتریانی که قصد خرید مبل شنی چرمی دارند با مطالعه این مطلب بتوانند خرید بهتری را انجام دهند . مبل های شنی از نمونه محصولات شنی هستند که به دلیل نوع طراحی که دارند به این نام شناخته شده اند . جنس رویه ای که برای ساخت مبل های شنی استفاده می شود ممکن است متنوع باشد .

پارچه هایی چون پارچه مخملی ، پارچه جیر ، پارچه لی ، پارچه کتان ، پارچه پلی استر ، پارچه خزدار و پارچه چرم از نمونه اجناسی هستند که برای ساخت مبل های شنی کارایی دارند . هر یک از این پارچه ها مزیت ها و تفاوت هایی نسبت به یکدیگر دارد که در دیگر مطالب به آن ها اشاره شده است ، اما در این مقاله قصد داریم تا مزایا و معایب مبل شنی چرمی را مورد بررسی قرار دهیم .

پارچه های چرمی به دلیل بافت بسیار خوبی که دارد بسیار مقاوم و با کیفیت بوده و از آن در ساخت بسیاری از پوشاک مانند ، کاپشن ، کیف ، کفش و حتی در زمان های قدیم برای ساخت لباس و شلوار نیز استفاده می شد . رفته رفته به دلیل شیک بودن این نوع پارچه برای ساخت بسیاری از محصولات خانگی مانند رویه مبل و … نیز استفاده می شود . در همین راستا نیز شرکت های سازنده مبل شنی به دلیل پر طرفدار بودن این جنس از آن برای ساخت محصولات شنی مانند مبل های شنی استفاده می کنند . چرم هایی که برای ساخت مبل شنی استفاده می شود به دو دسته چرم طبیعی و چرم مصنوعی تقسیم می شوند .

مزایا و معایب مبل شنی چرمی

چرم مصنوعی که با نام های دیگر چرم صنعتی ، چرم غیر طبیعی یا چرم pu و … به فروش می رسند از نمونه چرم های صنعتی است که به منظور جایگزین کردن آن به جای چرم  طبیعی ساخته شده تا بتوان محصولات و پوشاکی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تر تولید کنند . چرم طبیعی در مقایسه با چرم مصنوعی گران تر و در نتیجه محصولاتی که با چرم طبیعی ساخته می شوند گران تر خواهد بود .

مواد پایه ای که از آن ها برای ساخت چرم مصنوعی استفاده می شود اغلب از پلاستیک و الیاف پلی استر ، فوم و برخی از پارچه های معمولی می باشد که در نتیجه چرم مصنوعی ساخته می شود . در مقایسه بین چرم طبیعی با چرم مصنوعی می توان گفت که چرم طبیعی طول عمر بیشتری دارد اما نگهداری آن ها نیز تخصصی تر خواهد بود .

مبل های شنی که از چرم ساخته شده اند نیازمند مراقبت و رسیدگی خواهند بود . چرم طبیعی در برابر اشعه های UV که منشا بیشتر آن نیز خورشید و نور آن است آسیب پذیر است به همین دلیل نمی توان از مبل های شنی چرمی در محیط های باز که در معرض نور خورشید قرار دارد استفاده کرد . چرم های مصنوعی در این مورد کمی مقاوم تر از چرم های طبیعی هستند ، اما اگر محل قرار گیری مبل های شنی چرمی ایده آل باشد طول عمر مبل بسیار بالا تر خواهد رفت . برای خواندن ادامه این مقاله کاربردی همین حالا به وب سایت تولیدی مبل شنی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  مزایا و معایب مبل شنی چرمی  .....:::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل شنی ارزان قیمت , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , مبل شنی چرمی , مبل شنی خزدار , مبل شنی بزرگ ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1402 | نظرات ()