نوشته شده توسط : admin

کودکان همیشه دوست دارند که با وسیله هایی خود را سرگرم کنند . کودکان به خصوص کودکان سنین زیر 6 سال سعی می کنند که با استفاده از لوازم خانه برای خود یک خانه درست کنند ، ولی در حال حاضر فروشگاه اینترنتی اینتکس برای کودکان یک وسیله بازی و سرگرم کننده آورده است که می توان به کلبه و چادر بازی کودک اشاره کرد که کودکان می توانند با راه اندازی آن ها ، یک خانه کوچک برای خود داشته باشند تا به همراه دوستان و هم سن و سال های خودشان مشغول بازی شوند . تنوعی که این محصولات دوست داشتنی دارند بسیار بالاست و کودکان می توانند از آن ها برای تفریحات خود استفاده کنند . هر کلبه و چادر بازی بسته به نوع و جنسی که دارند ، حتی قابلیت استفاده در محیط های باز را دارند و کودکان می توانند آن را در حیاط خانه استفاده کنند . شاید جالب باشد بدانید که می توانید این محصولات را به سفر ببرید تا کودکان از آن ها استفاده کنند . این محصولات می توانند به عنوان پشه بند و یا اتاق خواب برای کودکان باشند . 

کلبه و چادر بازی کودک پارچه ای

در ادامه مطلب قصد داریم تا شما را با انواع کلبه های بازی و چادر های بازی کودکان آشنا کنیم تا بهتر آن ها را بشناسید و بتوانید مناسب ترین گزینه را طبق سلیقه و علاقه ای که کودکان شما دارند ، انتخاب و خریداری کنید . اولین نوع کلبه و چادر بازی کودک مدل پارچه ای می باشد که محبوبیت زیادی دارد و از آن جا که به صورت پارچه ای ساخته شده اند ، طول عمر بالایی را دارند . مدل بعدی کلبه های بادی هستند که آن ها نیز محبوب هستند ولی از نظر مقاومت ، ضعیف تر از مدل های پارچه ای هستند . معمولا برای ساخت چادر بازی پارچه ای از پلی استر استفاده می شود که یک نوع پارچه شمعی بوده و از بهترین پارچه های موجود می باشد . به طوریکه حتی برای ساخت چادر های مسافرتی نیز از همین جنس استفاده می شود . این پارچه ضد آب است و البته در برابر اشعه های خورشیدی که عمدتا آسیب رسان است و می تواند به بسیاری از اجناس در دراز مدت آسیب وارد کند ، اصلا به این پارچه آسیبی نمی رساند و برای همین کودکان می توانند بدون مشکل از این محصولات حتی در فضاهای باز مانند حیاط نیز استفاده کنند . 

کلبه و چادر بازی کودک بادی

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، یک مدل از این وسیله های بازی به صورت بادی طراحی شده اند که آن ها نیز ویژگی ها و جذابیت های خاص خود را دارند . این محصولات بر خلاف مدل های پارچه ای که پایه های پلاستیکی یا آلومینیومی در ساخت آن ها استفاده می شود ، کلا به صورت بادی هستند و ستون های آن نیز به صورت بادی می باشد . به همین منظور شما می توانید در یک شرایط ایده آل تر از آن استفاده کنند . راه اندازی کلبه های بازی بادی کودکان با استفاده از پمپ باد صورت می گیرد و تنها کاری که برای راه اندازی آن ها نیاز است ، این است که محصول را با استفاده از یک پمپ باد به سرعت راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . نکته این است که این نوع از چادر های بازی کمی ضعیف تر هستند و اگر اجسام تیز و برنده با بدنه آن ها تماس پیدا کند ، آسیب خواهد دید . ولی با این حال شبیه به چادر های بازی پارچه ای قابل استفاده در حیاط را دارند و رطوبت و نور خورشید به آن آسیب وارد نمی کند . جنسی که برای ساخت این محصولات استفاده می شود ، پی وی سی نام دارد . این جنس بسیار مقاوم است و حتی در صورت آسیب دیدن می توانید آن را تعمیر کنید . حجم بسته بندی مدل های بای نیز بسیار کوچک است . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::..... کلبه و چادر بازی کودک .....:::::



:: برچسب‌ها: چادر بازی کودک , خرید چادر بازی کودک , قیمت چادر بازی کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت خواب بادی یکی از برترین انتخاب ها چه برای مسافرت ها و چه برای استفاده در محیط های خانگی و حتی کاری می باشد که با ساختار مهندسی شده ای که دارد می تواند خوابی راحت و لذت بخش را برای شما فراهم آورد . اما روند خرید تخت بادی بهتر است با سخت گیری هایی از طرف مصرف کنندگان صورت بگیرد تا با اشراف ویژه ای که بر روی ویژگی های محصولات مختلف دارید ، بتوانید تختی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای تان باشد و بهترین عملکرد را از محصول مشاهده کنید . بسیاری از افراد به دنبال بهترین تخت خواب بادی تاشو اینتکس هستند تا بتوانند محصولی را انتخاب کنند که از نظر مصرف کنندگان دیگر در واقع بیشترین امتیاز را کسب کرده است ؛ در این مقاله سعی داریم تا چند مدل از برترین تخت خواب های بادی اینتکس را به شما معرفی کنیم و اقدام به بررسی این مدل ها نماییم ، پس اگر شما هم به دنبال خرید تخت بادی اینتکس با کیفیت و البته مقرون به صرفه هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

تخت خواب بادی  یک نفره اینتکس مدل intex 64122

این تخت خواب بادی تاشو اینتکس را می توان از گزینه هایی دانست که هر ساله نمونه ای آپدیت شده از آن در کاتالوگ این برند مشاهده می شود . این محصول علاوه بر ساختار مهندسی شده ای که دارد از رویه مواج بهره می برد که به هنگام خوابیدن به خوبی ستون فقرات شما را حفظ می کند و از این رو خوابی راحت و دلچسب را برای شما به همراه می آورد . همچنین مواج بودن رویه این محصول باعث شده تا گردش هوای مطلوبی میان سطح تخت و بدن شما ایجاد شود و از این رو از تعریق بدن جلوگیری به عمل آید تا بتوانید از آن در محیط های روباز نیز علاوه بر محیط های سرپوشیده خانگی استفاده کنید . به همین خاطر این تخت بادی را می توان از گزینه های نسبتا ایده آل برای استفاده در مسافرت ها نیز دانست .

 

در قسمت رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی ی همان وینیل جیر استفاده شده است که کاملا ضد حساسیت می باشد . همچنین این نوع متریال سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و می توانید از آن برای افرادی با حساسیت پوستی نیز با خیالی راحت استفاده کنید . با نگاهی به قسمت های کناری این محصول می توان وینیل طرح چرم دو لایه با ضخامت لایه ای استاندارد را مشاهده کرد که قابلیت تحمل وزن آن را به 136 کیلو گرم رسانده است که برای افراد سنگین وزن نیز به راحتی قابل استفاده است . در قسمتی از بدنه این تخت بادی می توان پمپ باد برقی خودکار را مشاهده کرد که راه اندازی تخت را در مدت زمان سه دقیقه ای امکان پذیر کرده است و به راحتی آب خوردن با چرخاندن اهرم پمپ می توانید ، تخت را باد و یا خالی از باد نمایید . وجود ساک حمل درون بسته بندی این محصول باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب کافیست همین حالا به وب سایت فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......    بهترین تخت خواب بادی تاشو اینتکس    ......::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت بادی ارزان , تخت بادی اینتکس , تخت بادی تاشو , خرید تخت بادی تاشو , قیمت تخت بادی تاشو , تخت بادی یک نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قطعا در میان پرس و جو های خود و یا جستجو در فروشگاه های اینترنتی و یا حضوری خود ، متوجه شدید که مبل های شنی از پارچه های مختلفی ساخته می شوند و این شما هستید که می توانید مبل شنی مد نظر خود را با پارچه و رنگ دلخواه سفارش دهید . از آن جا که شاید برخی از مشتریان مبل شنی در انتخاب رویه و پوسته مبل شنی تردید داشته باشند ، ما قصد داریم تا به بررسی مبل شنی چرمی و پارچه ای بپردازیم و حتی به صورت مفصل انواع مبل های پارچه ای که می تواند از پارچه مخمل یا جیر و ... ساخته شده باشد را خدمت شما همراهان گرامی معرفی نماییم . شمایی که به دنبال بهترین مبل برای استراحت کردن در خانه و حتی در محل کار خود هستید ، همینک می توانید با راهنمایی هایی که فروشگاه اینتکس در خرید مبل شنی به شما خواهد داد ، بهترین و ایده آل ترین مبل شنی را یافته و آن را با قیمت های فوق العاده خوبی خریداری کنید . پس در ادامه همراه ما باشید . 

طراحی که برای بیشتر مبل های شنی وجود دارد ، تقریبا می توان گفت که شبیه به یکدیگر هستند و اگر گالری تصاویر این محصولات را حتی در دسته بندی مبل شنی فروشگاه اینتکس ببینید ، بیشتر آن ها به صورت گرد و یا گلابی شکل هستند ، این طراحی البته مختص مبل شنی بوده و برای همین است که محبوب شده اند ، برای اینکه این طراحی خاص باعث شده است تا مبل های شنی نرم و راحت باشند و به بهترین شکل ممکن می توانند فرم های عالی به خود بگیرند . ولی ما در این مقاله اصلا با نوع ساختار مبل شنی کاری نداریم ، بلکه ما تنها به متریال ساخت مبل شنی می پردازیم و قصد داریم تا تنوع جنس مبل شنی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بهترین راهنما برای شما ، فروشگاه اینترنتی اینتکس یعنی بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران باشد ، شما با اطلاعاتی که کسب خواهید کرد می توانید از هر فروشگاهی مبل شنی با کیفیت را یافته و با شناخت پارچه محصول ، انتخابی درست داشته باشید . 

تولید کنندگان مبل های شنی با توجه به ذوق و خلاقیت هایی که دارند ، ممکن است از پارچه های طرح دار نیز برای ساخت مبل شنی استفاده کنند . یکی از بزرگترین تولید کنندگان مبل شنی که از پارچه های مختلف از جمله پارچه چرمی و مخملی برای ساخت محصولات شنی خود استفاده می کند ، فروشگاه اینتکس بوده که با خلاقیت بسیار بالایی که طراحان دارند ، توانسته است ، مبل هایی با ظواهر جذاب و البته شیک تولید کند . همچنین شما می توانید انواع مبل های شنی کلاسیک را نیز انتخاب و خریداری کنید . این مبل ها از دو لایه پارچه ساخته شده اند که داخل آن به طور کل با استفاده از مواد یونولیتی پر خواهد شد . پارچه زیرین در واقع استری مبل بوده و مهم ترین فاکتوری که باید داشته باشد ، مقاومت بالاست . ولی پوسته مبل شنی معمولا از پارچه های شیک و مقاوم ساخته می شود . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا می توانید به نمایندگی فروش مبل شنی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله کافیست بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......   بررسی مبل شنی چرمی و پارچه ای   ......::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , مبل شنی ارزان , مبل شنی لاکچری , مبل شنی خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بهترین مبل شنی برای محل کار ، به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که مبل های شنی دارند ، بسیاری از مشتریان به دنبال بهترین مبل شنی برای محل کار خود بوده و دوست دارند که از مبل های شنی در محل کار ، اداره یا مغازه های خود استفاده کنند . شاید این سوال را داشته باشید که آیا از مبل های شنی می توان در محیط های اداری و در محل کار استفاده کرد یا خیر ؟ زیبایی و شیک بودن مبل شنی و همچنین کیفیت خوبی که این محصولات شنی دارد ، باعث شده است تا بتوانید از این مبل ها استفاده کرده و حتی آن را جایگزین مبل های کلاسیک کنید . مبل های شنی با طراحی فانتزی و متفاوتی که دارند ، به عنوان یک مبل مدرن و بسیار زیبا شناخته می شوند که باعث شده است تا استفاده از آن تنها برای مصارف خانگی منتهی نشده و بتوانید از آن ها در هر جایی که علاقه مند هستید استفاده کنید . به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا بهترین مبل شنی برای محل کار را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بهتر بتوانید این محصولات را شناخته و خریداری کنید . 

رنگبندی که در مبل های شنی وجود دارد بسیار بالاست ، به طوریکه شما می توانید برای استفاده از مبل شنی در محل کار خود از رنگ های تیره و شیک تر استفاده کنید . اتفاقا محبوب ترین و پر فروش ترین مبل های شنی فروشگاه اینتکس نیز مبل هایی هستند که از رنگ هایی مانند مشکی ، خاکستری ، توسی ، کرمی و سورمه ای بوده و از آن جا که همواره رنگ های مورد علاقه بسیاری از مردم هستند ، اصلا از مد نخواهند افتاد و در تمامی سال ها ، از رنگ های پر طرفدار می باشد . البته یک ویژگی بسیار خوبی که این رنگ ها دارند و توصیه ما نیز این است که از مبل های شنی تیره برای محل کار خود استفاده کنید این است که معمولا پارچه هایی که رنگ تیره دارند ، چرک پذیر نیستند و کثیفی در آن ها نمایان نمی شود . از آن جایی هم که محل کار بسیار با محیط خانه فرق داشته و تمیزی خانه را ندارد ، مطمعنا به مرور زمان مبل شنی اداری شما کثیف خواهد شد ، به همین دلیل بهتر است که مبل های شنی خود را از رنگ های مد نظرتان خریداری کنید . 

البته یک مورد بسیار مهم دیگر وجود دارد و آن هم این است که در برخی از دفاتر و محل کار ، ممکن است تم و رنگ دیزاین محیط داخلی اداره و یا مغازه ، یک دست و یک رنگ باشد ، بنابراین شما می توانید مبل های شنی رنگی را نیز انتخاب کنید . رنگبندی هایی که در مبل های شنی وجود دارد بسیار زیاد است و می توان گفت که اصلا نمی توانید این تنوع رنگی را در میان بسیاری از مبل های دیگر پایه چوبی و ... پیدا کنید و همین مورد ، مزید بر علت شده است که مبل های شنی به عنوان مبل های فانتزی و بسیار زیبا شناخته شوند . البته شما با خرید مبل شنی تنها یک مبل زیبا نخواهید داشت ، بلکه یک مبل نرم و طبی را خواهید داشت که می توانید برای مدت های طولانی از آن ها استفاده کنید و اصلا از نشستن های طولانی خسته نشوید . این مزیت خوب تمامی مبل های شنی است که به راحتی با فرم گرفتن ، می تواند بدن شما را در بهترین حالت خود قرار دهد ، بدون اینکه هیچ فشاری را در اندام های خود احساس کنید . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت تولیدی مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::...... بهترین مبل شنی برای محل کار ......::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل شنی اداری , مبل شنی خزدار , مبل شنی چرمی , خرید مبل شنی , مبل شنی ارزان , قیمت مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تشک های بادی به ویژه تشک بادی اینتکس از بهترین تشک هایی هستند که شما می توانید آن را خریداری کرده و استفاده کنید . تشک بادی می تواند یک تشک دائمی برای شما باشد و این تفکر را نداشته باشید که تشک های بادی برای استفاده موقتی ساخته شده اند و یا تنها برای مسافرت ها مناسب هستند ، لذا طراحی بی نظیر تشک های بادی به خصوص تشک بادی اینتکس به دلیل اینکه توسط برندی معتبر ساخته شده است ، از نظر کیفیتی در بهترین شرایط قرار دارند و شما می توانید آن ها را با اطمینان خریداری کنید . تشک بادی اینتکس ارزان بوده و شما برای خرید تشک بادی اینتکس نیازی به پرداخت هزینه های زیادی ندارید و می توانید با هزینه کم صاحب یک تشک طبی و بسیار نرم بشوید که برای خواب های شبانه روزی خود از آن ها استفاده کرده و لحظه ها و خواب های آرام و دلچسبی را با آن تجربه کنید . برای همین قصد داریم تا شما را در این مقاله با انواع تشک های بادی اینتکس آشنا کنیم تا بتوانید بهترین آن ها را بر اساس نیاز خود بشناسید و محصولات بادی را با قیمت های خوبی خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . 

در اولین گام ، باید بگوییم که تشک های بادی اینتکس در حالت کلی به دو دسته بندی تشک بادی یک نفره اینتکس و تشک بادی دو نفره اینتکس تقسیم می شوند و شما می توانید یکی از این دو حالت را داشته باشید و بر اساس نیاز های خود ، تشکی را خریداری کنید که برای استفاده یک نفر مناسب می باشد و یا اگر دوست دارید تشک بادی دو نفره را خریداری کنید که از عرض بیشتری برخوردار بوده و می تواند شرایط را برای استفاده دو نفره فراهم کند . بدین ترتیب دست شما برای خرید باز خواهد بود و به مانند بسیاری از تخت ها می توانید این انتخاب ها را داشته باشید . همچنین یک نکته مهم دیگر وجود دارد که باید در خرید تشک بادی به آن توجه کنید و آن هم این است که تشک های بادی ممکن است برای رده سنی کودکان نیز ساخته شده باشد . اغلب تشک های بادی برای استفاده بزرگسالان بوده و برخی از آن ها به عنوان تشک بادی کودک ساخته شده اند که می توانید آن ها را نیز برای استفاده کودکان خود خریداری کنید . ولی بیشترین تنوع در میان تشک های بادی را تشک بادی بزرگسال اینتکس دارد و شما می توانید آن ها را در طرح ها و رنگبندی های مد نظر خود خریداری کنید . 

معمولا تشک های بادی که توسط شرکت اینتکس تولید می شود ، طرح های یک نفره و دو نفره آن وجود دارد و شما می توانید با انتخاب یک طرح مد نظر خود ، مدل یک نفره و یا دو نفره آن را خریداری کنید ، این ویژگی بسیار خوب شرکت اینتکس است که تمامی سلیقه ها و نیاز های مشتریان را در نظر گرفته و با توجه به این موضوع محصولات و تشک های بادی خود را تولید می کند  همچنین به دلیل اینکه قیمت تشک بادی اینتکس پایین است ، بسیاری از طرفداران تشک های بادی اصل و اورجینال به سراغ تشک های بادی شرکت اینتکس می روند و از محصولات بادی این شرکت استفاده می کنند . اینتکس اولین و بزرگترین تولید کننده محصولات بادی می باشد که در میان محصولات بادی متنوعی که دارد ، اقدام به تولید و فروش تشک بادی اینتکس نیز کرده و فروش بسیار خوبی را در این دسته بندی دارد . از آن جا که محبوبیت این شرکت زیاد است ، اینتکس قیمت تشک های بادی خود را کاهش داده تا با فروش بالاتر سود خود را کسب کند ، همچنین در همین راستا نمایندگی های رسمی در سراسر دنیا افتتاح کرده است . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا به وب سایت نمایندگی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::......  تشک بادی اینتکس ارزان  ......::::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی , تشک بادی اینتکس , تشک بادی اینتکس , تشک بادی ارزان قیمت , خرید تشک بادی اینتکس , قیمت تشک بادی , نمایندگی فروش تشک بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1402 | نظرات ()