نوشته شده توسط : admin

اطلاعات در خصوص استخر پیش ساخته قابل حمل اینتکس استخر های پیش ساخته بیش از دو دهه است که از محبوبیت بالایی نزد مشتریان برخوردار شده و به دلیل ویژگی های خاصی که دارد ، توانسته جای استخر های سنتی همچون استخر های سیمانی و بتنی را بگیرد . چرا که دردسر بسیار کمتری نسبت به آن ها داشته و شما می توانید به سادگی از آن ها برای تفریحات آبی خود و شنای خانواده در حیاط استفاده کنید . از خوبی های استخر پیش ساخته می توان به موارد استفاده از آن در خانه ، آپارتمان ، ویلا ، باغ و یا در طبقات یک آپارتمان نیز اشاره کرد . چرا که می توانید این استخر ها را به صورت روکار یا توکار راه اندازی کنید که در این رابطه در ادامه توضیحات بیشتری را به شما خواهیم گفت . دیگر ویژگی که باعث شده است تا استخر های پیش ساخته بسیار محبوب و پر فروش باشند ، پرتابل بودن آن ها می باشد .

پرتابل بودن به معنی قابلیت جابجایی و حمل است که با توجه به تولیدات متفاوت این استخر ها ، شما می توانید آن را جابجا کنید . از نام استخر های پیش ساخته نیز معلوم است که آن ها از پیش ساخته و تولید شده اند و تنها نیاز است تا آن ها را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . این در حالی است که برای احداث یک استخر بتنی نیاز به هفته ها زمان است و هزینه زیادی را در بر خواهد گرفت ، این در حالی است که شما تنها با یک هزینه ، استخر پیش ساخته خود را تمامی لوازم ضروری همراه خریداری خواهید کرد . استخرپیش ساخته به خودی خود ماهیت پرتابل و قابلیت حمل و نقل دارند  و می توان آنها را به سادگی و به واسطه آرگونومی بسیار خوبی که دارند حمل کرد ، اما برخی محصولات در این دسته بندی وجود دارند که سادگی حمل و نقل در آنها بسیار بیشتر است ، از این رو تصمیم گرفتیم تا در یک مقاله ای جداگانه به انتشار توضیحات کامل آن بپردازیم تا تمامی ابهامات موجود در ذهن شما به صورت کاملی برطرف شود.  از نظر ظاهر و کیفیت استخر هایی همانند مدل 28272 با محصولات گرانقیمتی مثل استخرپیش ساخته 10 متری تفاوت های چندانی ندارند و بیشتر در ابعاد و اقلام همراه تفاوت هایی با سایر محصولات دارد، به هر حال با هر مبلغی کیفیتی متفاوت نیز نصیبتان خواهد شد . استخر های قابل حمل نیز برزنتی می باشند و پایه های متسحکمی دارند که به خوبی و سال های سال می توانید از آنها استفاده کنید اما به واقع تفاوت آنها چیست ؟ اول اینکه شما نمی توانید در این دسته از استخر ها شنا کنید و فقط به عنوان ابزاری برای آبتنی تولید و عرضه شده اند . طول این دسته از استخر های پیش ساخته در حداکثر 4.5 متر می باشد و عرضی معادل 2.2 متر نیز دارند اما در ارتفاع کمی کوتاه به نظر می آیند که در هر صورت مهم ترین ملاک تفاوت میان استخر های قابل حمل و استخر های پیش ساخته معمولی می باشد .

در حالی که برای امکان حمل و نقل کردن استخر های بتنی وجود نداشته و استخر های پیش ساخته معمولی در ابعاد 5، 7 و 10 متری نیز کمی به سختی و به واسطه اتومبیل حمل می شوند این دسته از محصولات می توانند بسیاری از نیاز های شما را بر طرف کنند . برای مثال می توانید با خانواده خود و به صورت دسته جمعی از این ویژگی استفاده کنید تا علاوه بر منتقل شدن حس بسیار خوب و دوست داشتنی قرار گرفتن در آب پول کمتری نیز پرداخت کنید و یک خرید آسوده داشته باشید.  به طور کلی اگر بخواهیم که ابعاد استخر های پیش ساخته را مورد بررسی قرار بدهیم ، بایستی بگوییم که استخر های پیش ساخته از دو متر ساخته شده اند و بزرگ ترین آن ها نیز تقریبا 10 متر طول دارد . بنابراین دستان شما برای انتخاب استخر پیش ساخته بسیار باز بوده و می توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید ، استخر پیش ساخته را نصب و راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که فروشگاه تهران اینتکس امکان خرید سفارشی استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس را فراهم نموده است تا شما بتوانید در هر اندازه که دوست دارید استخر های پیش ساخته را خریداری کنید ، حتی در ابعاد مربعی نیز می توانید استخر های پیش ساخته را خریداری کنید . عمدتا از نظر ظاهری و هندسی استخر های پیش ساخته به سه دسته استخر پیش ساخته گرد ، مستطیلی و مربعی تقسیم می شوند که شما می توانید به دلخواه خود آن ها را خریداری کنید . برای خواندن اداکه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::::........  استخر پیش ساخته قابل حمل اینتکس  ........::::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر آماده , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر آماده اینتکس , استخر پیش ساخته توکار , استخر پیش ساخته فایبرگلاس , استخر پیش ساخته ارزان , خرید استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی صندلی دار اینتکس شاید برای شما جالب باشد که استخر های بادی تنها برای کودکان طراحی نشده است ، بلکه استخر های بادی با طراحی متفاوت در سایز های بزرگ تولید شده اند که برای استفاده بزرگسالان بوده و دارای صندلی هستند و با نام استخر بادی صندلی دار اینتکس شناخته می شوند . استخر بادی صندلی دار اینتکس می تواند یک گزینه بسیار عالی برای آن دسته از افرادی باشد که دوست دارند در کنار خانواده لحظات شاد و با طراوتی را در داخل استخر های آب بگذرانند و در آب ریلکس کنند . همواره دراز کشیدن و استراحت کردن در آب ، آرامشی بسیار لذت بخش و عالی دارد که می توانید با خرید استخر بادی صندلی دار اینتکس این فضا را برای خود ایجاد کنید .

استخر بادی صندلی دار اینتکس دارای ویژگی ها و خصوصیات متعددی است که در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع استخر های بادی بزرگسال و با سایز بزرگ برند اینتکس آشنا کنیم تا بتوانید در کنار دوستان و یا یک جمع خانوادگی در روز های گرم سال ، لحظه های شادی را داشته باشید و بتوانید در داخل حیاط خانه ، ویلا ، باغ ها و هر جایی که دوست دارید و دلخواهتان است از استخر بادی استفاده کنید . این استخر ها حوضچه های آب بسیار عالی هستند که راه اندازی و استفاده بسیار ساده ای دارند و همین مورد باعث شده است تا بتوانید به دفعات مکرر از این استخر ها استفاده کرده و از آن ها بهره مند شوید . استخر های بادی که دارای صندلی هستند عمدتا بزرگ بوده و طولی بیش از 2 متر دارند ، این نوع از استخر ها اختصاصا برای ریلکس کردن طراحی شده و شرکت اینتکس که تولید کننده این نوع از استخر های بادی است ، برای راحتی بیشتر در داخل آن صندلی های بادی را نیز طراحی کرده است که می توانید آن ها را نیز راه اندازی کرده و در بهترین شرایط برای نشستن در داخل آب از این محصولات بهره ببرید . این نوع از استخر ها که کاملا نیز مشخص است و قطعا در جستجو های خود به این موضوع پی برده اید ، دارای طراحی بادی بوده و دیواره های آن به صورت بادی ساخته شده است . در کنار طراحی بادی که استخر ها دارند ، صندلی این نوع از استخر ها نیز به صورت بادی بوده و بسیار نرم و راحت هستند . طراحی بادی به خودی خود باعث می شود که سطح محصول نرم باشد ، به خصوص اگر برای ساخت صندلی ها و مبل های بادی باشد .

 

عمده ترین استخر های بادی صندلی داری که توسط برند اینتکس تولید شده اند به صورت چهار گوش بوده و طراحی مستطیلی دارند ، این طراحی از سوی اینتکس برای این بوده که در چهار گوشه استخر بادی بتواند صندلی هایی را قرار دهد تا افراد بتوانند به بهترین شکل و با فضایی بیشتر از استخر های بادی استفاده کنند . استخر بادی خانواده صندلی دار اینتکس یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مدل استخر های بادی برند اینتکس در سایز بسیار بزرگ به همراه صندلی بادی می باشد که دارای طراحی مربعی شکل بوده و ابعادی 230 سانتی متر مربعی دارد ، این استخر بادی مناسب برای مصارف خانوادگی بوده و به بهترین شکل می تواند برای استفاده 4 نفره مناسب باشد . این استخر در چهار گوشه خود ، صندلی هایی دارد که به صورت مجزا طراحی شده اند و شما می توانید به دلخواه خود این صندلی ها را راه اندازی کرده و یا از راه اندازی آن ها صرف نظر کنید تا فضای بیشتری را داشته باشید . همچنین در لبه های استخر بادی درست در محلی که صندلی بادی قرار دارد ، تکیه گاه هایی نیز طراحی شده اند که می تواند برای افراد بسیار کاربردی باشد تا آن ها بتوانند برای استراحت کردن و ریلکس کردن محیطی بسیار ایده آل تری را داشته باشند . شما می توانید از استخر های بادی صندلی دار اینتکس در محیط های سربسته و یا فضاهای باز استفاده کنید . از نظر آسیب دیدن این محصولات بادی در برابر نور خورشید ، نگران نباشید ، زیرا این استخر ها به راحتی می توانند در برابر نور آفتاب مقاوم باشند و صدمه ای از این بابت نخواهد رسید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

::::::::........ استخر بادی صندلی دار اینتکس ........::::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی ارزان , استخر بادی صندلی دار , خرید استخر بادی صندلی دار , استخر بادی اینتکس , خرید استخر بادی صندلی دار , قیمت استخر بادی صندلی دار ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی نوزاد در میان استخر های بادی متنوع و بسیار محبوب بازار و فروشگاه تهران اینتکس ، برخی دیگر از استخر های بادی نیز با طراحی خاص و متفاوتی ساخته شده اند که برای استفاده نوازدان مناسب می باشند ، به همین دلیل به آن ها استخر بادی نوزاد گفته می شود . همانطور که از نام این محصولات بادی مشخص است ، برای استفاده کودکان در سنین خردسالی و نوزادان می باشد که می تواند یک وسیله بادی سرگرم کننده برای آن ها در هنگام استحمام باشد تا علاوه بر حمام کردن بتوانند بازی کنند و لحظه های شاد و با طراوتی را برای خود داشته باشند . ویژگی های بسیار خوب استخر بادی نوزاد باعث شده است که والدین استقبال زیادی از استخر بادی نوزاد داشته باشند . استخر بادی نوزاد عمدتا دارای ابعاد کوچکی بوده و نسبت به سایر استخر های بادی کودک این تفاوت به وضوح دیده می شود . به همین منظور استخر بادی نوزاد را می توان در داخل حمام راه اندازی و از آن استفاده کرد ، این در حالی است که استخر های بادی دیگر مناسب برای حمام نبوده و از ابعاد بزرگی برخوردار هستند . با توجه به این موضوع حتما در خرید های خود به ابعاد استخر بادی و همچنین نوع طراحی آن توجه داشته باشید . فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز سعی کرده است تا رده سنی استخر های بادی را مشخص کند . استخر هایی که برای کودکان سنین زیر 3 سال طراحی شده اند ، در واقع استخر بادی نوزاد هستند . طراحی استخر بادی نوزاد ممکن است متفاوت باشد .

برخی از این استخر های بادی دارای طراحی شبیه به وان هستند که البته بیشتر از سایر مدل ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند ، زیرا این طراحی می تواند به کودکان اجازه دهد تا در داخل استخر بادی نوزاد به صورت نیمه دراز کش قرار بگیرند تا اینچنین به خوبی بتوانند تعادل خود را نیز حفظ کنند . نکته ای که در این میان مطرح است ، این است که تمامی استخر های بادی نوزاد از امنیت زیادی برخوردار بوده و تولید کنندگان با در نظر گرفتن این رده سنی سعی کرده اند تا استخر بادی نوزاد را ایمن سازی کنند تا مبادا کودکان آسیبی را ببینند . به طور مثال داشتن بدنه بادی در این محصولات ، می تواند سطحی نرم و ارتجاعی را به دنبال داشته باشد تا کودکان در صورت لیز خوردن و یا برخورد به جایی از استخر بادی ، صدمه ای را نبیند ، این در حالی است که حمام بردن کودکان و نوزادان به خصوص کودکانی که سنین پایین داشته و تعادل خوبی ندارند ، به دلیل سطح لغزنده ای که در این محیط وجود دارد ، می تواند برای کودکان بسیار خطرناک باشد ، به همین دلیل نیز بهتر است که از استخر بادی نوزاد استفاده کنید تا از این اتفاق ها جلوگیری نمایید . این نوع از استخر های بادی نوزادان دارای سطح شیب داری است که سر آن ها بیرون از آب قرار می گیرد ، همچنین برای جلوگیری از سر خوردن کودکان ، برای ساخت آن ها از یک برجستگی شبیه به صندلی استفاده شده است که کودکان بسیار راحت تر از استخر بادی نوازد استفاده خواهند کرد . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب وارد وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران شوید و یا بر روی ورود مستقیم بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

:::::::....... استخر بادی نوزاد .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی کودک , استخر بادی ارزان , استخر بادی بچگانه , استخر بادی اینتکس , استخر بادی کوچک , استخر بادی ارزان قیمت , خرید استخر بادی نوزاد , قیمت استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی سایز بزرگ استخر های بادی به دلیل محبوبیت بسیار خوبی که دارند ، امروزه در مدل های بسیار مختلف و در ابعاد بسیار بزرگی تولید شده اند که می توانید با استفاده از آن ها ساعت های بسیار خوشی را در کنار دوستان و در کنار خانواده سپری کنید . در فصول گرم سال همچون تابستان می توانید با خرید استخر بادی سایز بزرگ ، آن را در حیاط خلوت و یا پارکینگ خانه راه اندازی کرده و به تفریحات بسیار خنک و دوست داشتنی بپردازید . انتخاب استخر بسیار مهم است و بایستی به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید که می توان از مهم ترین آن ها به جنس محصولات اشاره کرد ، به خصوص که اگر قصد خرید استخر بادی سایز بزرگ دارید .

بسیاری از مشتریان بر این باور هستند که استخر های بادی تنها برای سنین کودکان طراحی شده و دارای ابعاد کوچکی هستند ، اما اصلا اینطور نبوده و چه بسا مدل هایی طراحی و تولید شده اند که در ابعاد بسیار بزرگی ساخته شده و می توانند بزرگسالان را نیز در درون خود جای دهند ، البته استخر بادی سایز بزرگ نیز تا حدودی بزرگ هستند و نهایتا ابعاد آن ها به کمتر از 4 متر می رسد ، با این وجود بسیار مناسب بوده و می توانند یک استخر بادی پرتابل و قابل حمل با راه اندازی بسیار ساده و آسان را برای شما به ارمغان بیاورند تا به دلخواه خود به صورت موقتی و یا دائم از آن ها استفاده کنید . استخر بادی سایز بزرگ خانوادگی استخر بادی سایز بزرگ که عمدتا با نام استخر بادی سایز بزرگ خانوادگی شناخته می شود ، از بزرگترین مدل های طراحی شده در بازار که توسط شرکت های بزرگ تولید شده اند ، هستند که عمدتا طول و عرضی بیش از 2 متر را دارند .

به واسطه طراحی بادی این محصولات ، عمدتا ارتفاع و عمق استخر نسبتا کم بوده و بیشتر مساحت بزرگی را دارا هستند ، به همین دلیل بزرگسالان نمی توانند در درون استخر های بادی شنا کنند ، البته مدل هایی نیز با ساختار نیمه بادی طراحی شده اند که با عنوان استخر ایزی ست شناخته می شوند که در بخش های بعدی در رابطه با استخر های ایزی ست نیز صحبت خواهیم کرد . و اما از بهترین مدل های طراحی شده موجود در فروشگاه اینتکس می توان به استخر های بادی خانواده صندلی دار اینتکس با کد intex 56475 اشاره کرد که علاوه بر ابعاد بزرگی که دارد ، صندلی هایی نیز در چهار گوشه خود دارد که می توانید در درون استخر بنشینید . این مدل مناس برای 4 نفر بزرگسال می باشد . همچنین استخر های بادی سایز بزرگی همچون استخر بادی مربعی بزرگسال ، استخر بادی طرح لوبیایی بست وی و سایر استخر های بادی طرح خانواده موجود در فروشگاه تهران اینتکس اشاره کرد ، شما می توانید با مراجعه به دسته بندی مربوطه مدل های مختلفی را مشاهده کنید که در صفحه محصول مشخصات ابعادی به صورت کامل معرفی شده است . استخر بادی سایز بزرگ طرح ایزی ست مدل هایی از استخر های بادی سایز بزرگ تولید شده اند که با نام استخر ایزی ست شناخته می شوند ، استخر های ایزی ست را می توان مدل های نیمه بادی یا نیمه پیش ساخته دانست که برخلاف مدل های بادی ، تنها دارای لبه بادی هستند که راه اندازی بسیار ساده و آسانی نیز دارند . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب وارد وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران شوید و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::::....... استخر بادی بزرگ .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , خرید استخر بادی , استخر بادی ارزان , استخر بادی اینتکس , استخر بادی بست وی , استخر بادی بزرگسال , استخر بادی کودک , قیمت استخر بادی , نمایندگی فروش استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر های بادی یکی از دوست داشتنی ترین محصولات قابل حمل است که بسیاری از افراد را به سمت و سوی خود کشانده است . با وجود این محصولات بادی بسیار دوست داشتنی و جذاب ، بیشتر خانواده سعی کردند تا با خرید استخر بادی وسیله ای را برای تفریحات آبی کودکان و حتی تمامی اعضای خانواده فراهم کنند . و اما این محصولات بی نظیر دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری هستند که بیش از پیش مردم را تشویق به تهیه آنها کرده است ، یکی از مهم ترین ویژگی های استخر های بادی با کیفیت بودن آن ها در مقابل قیمت استخر بادی ارزان است ، بسیاری از خریداران می توانند با صرف هزینه کم تر وسیله ای بسیار دوست داشتنی و با کیفیت را برای تفریحات با نشاط آبی داشته باشند . شاید در طول هفته و یا در طول یک ماه بار ها به استخر های عمومی بروید و به شنا کردن و آب تنی بپردازید ، اما با هر بار مراجعه بایستی هزینه هایی را برای ورودی بپردازید ، همچنین بیشتر این استخر ها دارای محدودیت زمانی هستند ، ولی با خرید یک بار استخر بادی می توانید سالیان سال از آن ها بدون هیچ مشکلی استفاده کنید و در هر لحظه که دوست داشتید از وجود آن ها بهره ببرید . البته استخر های بادی ویژگی های بسیار دیگری نیز در کنار ارزان قیمت بودن دارند که در ادامه به آن ها نیز خواهیم پرداخت .

خرید استخر بادی ارزان قیمت

استخر های بادی تنوع بسیار زیادی دارند و در خلال این تنوع می توانید به راحتی استخر بادی مد نظر خود را در هر ابعادی که دوست دارید خریداری کنید . برخی بر این عقیده هستند که استخر های بادی تنها برای کودکان طراحی شده اند و قابل استفاده برای افراد بزرگسال نمی باشد ، اما اینگونه نبوده و شرکت های تولید کننده این محصولات استخر های بادی متنوع را در ابعاد بزرگ تر نیز تولید کرده اند ، استخر های بادی بزرگ را عمدتا با استخر بادی خانوادگی می شناسند چرا که می توان از آن ها به صورت خانوادگی و چند نفره استفاده کرد ، اینگونه استخر ها عمدتا ابعادی بیشتر از طول 3 متر و عرض 2 متر دارند ولی استخر های بادی کوچک تر برای کودکان طراحی شده است و ممکن است از نظر طراحی و آرگونومی ساخت نیز تفاوت هایی داشته باشد . استخر های بادی از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند چرا که شما تنها با یک بار هزینه می توانید سال های سال را با استفاده از آن ها به تفریحات آبی بپردازید . فروشگاه اینتکس نیز با ارائه دادن بهترین استخر های بادی با قیمت ارزان بستر بسیار خوبی را برای خریداران این محصولات دوست داشتنی فراهم کرده است . شما عزیزان با کمی مقایسه و بررسی می توانید به این موضوع پی ببرید که محصولات موجود در فروشگاه اینتکس بسیار ارزان قیمت تر از سایر فروشگاه های فعال است . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران مراجعه نمایید و یا برای ورود مستقیم بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... خرید استخر بادی ارزان قیمت ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی کودک , استخر بادی بزرگسال , خرید استخر بادی , قیمت استخر بادی , استخر بادی اینتکس , استخر بادی سرسره دار , نمایندگی فروش استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1401 | نظرات ()