نوشته شده توسط : admin

منظور از استخر پیش ساخته فریمی چیست ؟ استخر های پیش ساخته فریمی محصولاتی متفاوت در میان محصولات اینتکس هستند که در کنار استخر های ایزی ست قرار می گیرند. پیش از این در مورد استخرهای ایزی ست توضیحات کاملی داده بودیم اما در این مقاله تصمیم به توضیحات کامل در مورد استخر پیش ساخته فریمی داریم. استخر های فریمی در حالت کلی به دو دسته گرد و مستطیلی تقسیم می شوند. انتخاب میان این دو کاملا به نیاز شما بستگی داشته و تقاوت خاصی از این نظر ندارند. این استخر ها از جنس برزنتی با کیفیت می باشند و طول عمر به مراتب بالاتری از همه محصولات موجود در تهران اینتکس و تمام دنیا دارد. دلیل نام گذاری فریمی برای این محصول این است که دور تا دور این دسته از استخر های پیش ساخته فریمی فلزی قرار گرفته که به سادگی می توان به آن تکیه کرد چرا که مقاومت بسیار خوبی دارد. پروسه سفارش و تکمیل استخر های پیش ساخته فریمی به این صورت است.

شما با ما تماس می گیرید و ابعاد مورد نظر خود را بسته به فضای خالی محل به ما اعلام می کنیم. سپس قیمت گذاری برای انجام آن به شما اعلام می شود. پس از موافقت اولیه از سوی طرفین و ثبت قرارداد (به صورت تلفنی و یا حضوری) و پرداخت بخشی از مبلغ ذکر شده، همکاران ما در اولین فرصت برای نصب به محل مورد نظر شما اعزام می شوند و نصب محصول را آغاز می کنند. این کار از زمان رسیدن آنها به محل مورد نظر شما 30 الی 60 دقیقه زمان نیاز دارد. استخر های پیش ساخته فریمی به سادگی سری ایزی ست قابل حمل و نصب نیستند اما کیفیت، مقاومت و طول عمر بسیار بالاتری دارند. نصب استخر ها در مراحل زیر صورت می پذیرد. ابتدا بخش پارچه ای (برزنتی) بر روی زمین پهن می شود.

سپس فریم فلزی متصل شده و و با پایه های قدرتمندی که دارد به شکل خاصی که در سایت مشاهده می کنید تغییر حالت می دهد. در مرحله بعدی با اتصال پمپ تصفیه و درپوش ها استخر آماده پر شدن از آب و استفاده است. لازم به ذکر است که برای اولین بار استخر های پیش ساخته فریمی می بایست تواسط مامورین و نمایندگان اینتکس در ایران صورت پذیرد و در مراحل بعدی با آموزش هایی که همکاران ما به شما می دهند شما نیز قادر به جابه جایی آن خواهید بود. 

پکیج کلی استخر های پیش ساخته در صندوق عقب اتومبیل به سادگی جای می گیرند که کاملا قابل قبول است. در صورت یک محاسبه سر انگشتی متوجه به صرفه بودن این دسته از استخر ها در مقایسه با استخر های بتنی خواهید شد. استخر های فریمی هزینه کمتری از شما می کاهد، زمان کمتری نیز می گیرد. لازم به ذکر است که شرکت اینتکس این دسته از استخر های پیش ساخته خود را AGP یعنی Above Ground Pools می خواند که به معنای استخر های روی زمین می باشد اما با تخصصی که همکاران ما دارند این استخر درون زمین نیز جای می گیرد. تمامی استخر های AGP در ایران با نام استخر های پیش ساخته فریمی شناخته می شوند. 

در بخش های ابتدایی این مقاله به نحوه نصب و راه اندازی و همچنین هزینه های استخرهای پیش ساخته از برندهای مختلف آشنا شده اید . در ادامه این مقاله می خواهیم تا با انتقال تجربه نصب صدها مدل استخر پیش ساخته فریمی و همچنین سابقه 15 ساله نمایندگی محصولات اینتکس و بست وی در ایران اطلاعات کافی را قبل از خرید استخر پیش ساخته مورد نظرتان بدهیم تا با آگاهی کامل اقدام به خرید استخر پیش ساخته فریمی نمایید ؛ پس در ادامه این مسیر همراه ما باشید . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  استخر فریمی چیست؟  .....:::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته فریمی , خرید استخر پیش ساخته , قیمت استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته فریمی , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته فریمی اینتکس , استخر پیش ساخته فریمی بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ساخت استخر کشاورزی و پیش ساخته یکی از انواع استخر هایی می باشد که برای مصارف تفریحات آبی ، کشاورزی و حتی پرورش ماهی مورد استفاده قرار می گیرند ، حال سوالی که برای مشتریان پیش می آید این است که این استخر پیش ساخته کشاورزی چگونه ساخته شده اند و چگونه می توانند برای مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار گیرند . حال ما در این مقاله قصد داریم ویژگی های استخر های پیش ساخته را بگوییم و طریقه استفاده از آن را برای مصارف کشاورزی بازگو کنیم تا شما عزیزان با اطلاعات کافی اقدام به خرید استخر پیش ساخته مد نظر خود کنید . پس در ادامه همراه ما باشید .

استخر های پیش ساخته استخر هایی هستند که از قبل ساخته و تولید شده اند و به صورت تکه های مجزا وجود دارند که با اتصال بدنه به یکدیگر راه اندازی شده و مورد استفاده قرار می گیرد . طراحی در این استخر ها متفاوت است به گونه ای که از لحاظ شکل هندسی می توانند مستطیلی ، دایره ای و حتی شش ظلعی باشند . خریداران می توانند بنا به سلیقه خود هر شکلی از این استخر های پیش ساخته را که می خواهند خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند . از لحاظ ابعاد نیز این استخر های پیش ساخته متفاوت هستند و  اگر برای استفاده در زمینه کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد ، کشاورز با در نظر گرفتن مساحت مزرعه و زمین زراعی خود می تواند استخر پیش ساخته خود را انتخاب کند . استخر ها با طول های 5 متری ، 7 متری ، 10 متری  و ... وجود دارند و می توانند حجم بسیار زیادی آب را در خود نگه دارند . عمق این استخر ها بسیار مهم است که خریداران همواره باید به آن توجه داشته باشند ، هر چه عمق استخر بیشتر باشد حجم آبی که در خود نگه می دارد نیز بالا تر خواهد بود و اگر کشاورز نیاز به ذخیره آب بیشتری می باشد ، می بایست استخری را خریداری کند که دارای ابعاد و عمق بیشتری باشد . 

 

استخر پیش ساخته کشاورزی

استخر های پیش ساخته یکی از مهم ترین ویژگی هایی که دارند ، قابل جابجا بودن می باشند و می توان آن ها را در کمترین زمان باز کرده و به محل جدید برد . البته راه اندازی این استخر ها کار ساده ای نیست و نیاز به افراد مجرب می باشد تا به خوبی آن ها را نصب کند . اگر نصب استخر پیش ساخته به خوبی انجام نشود ممکن است که به مرور دچار مشکل شود و به بدنه آسیب برسد . اگر استخر بر روی سطح همواری راه اندازی نشود ، آب به قسمت سراشیبی جمع شده و در نهایت ممکن است به پایه ها فشار وارد شود و به آن آسیب برساند و در نهایت کل استخر را به مشکل بیاندازد . همچنین آب بندی این استخر ها نیز نیازمند افراد با تجربه می باشد و اگر توسط افراد بی تجربه آب بندی شود ممکن است نشتی هایی از خود بدهد و افراد را دچار مشکل کنند . استخر های پیش ساخته بزرگ دارای چندین دریچه خروج آب می باشند که به این دریچه ها می توان شلنگ های آب را متصل کرده و از آن طریق زمین های کشاورزی را آبیاری کنید . بسیاری از کشاورزان به دلیل کارایی خوب این استخر ها دیگر سراغ استخر های بتنی نرفته و با خرید تعدادی استخر پیش ساخته کل زمین زراعی خود را پوشش داده اند . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس مراجعه کرده و یا برای خواندن ادامه به صورت مستقیم بر روی لینک زیر بزنید :

::::::...... استخر پیش ساخته کشاورزی و استخر ذخیره آب  ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته کشاورزی , استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته ذخیره آب , استخر آماده کشاورزی , استخر آماده ذخیره آب , استخر پیش ساخته بزرگ , خرید استخر پیش ساخته کشاورزی , خرید استخر ذخیره آب ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شاید برای اولین بار است که اسم این استخر ها را می شنوید و یا اطلاعات مختصری از این محصولات دارید . همانطور که می دانید استخر ها یکی از بهترین تفریحات آبی می باشد که علاقه مندان زیادی را نیز دارد . همواره اغلب مردم که دارای ویلا و منازل بزرگ هستند به فکر این افتاده اند که در حیاط و زیر زمین خانه خود استخری را بسازند تا به راحتی بتوانند به تفریحات آبی خود برسند . یکی از استخر هایی که به مانند استخر های بتنی و سیمانی عمل می کنند و می توانند آب را در یک محل نگه دارند استخر های پیش ساخته می باشند .

این استخر ها دارای مزایای بسیار زیادی هستند ؛ اما معایبی نیز دارند که موضوع بحث این مطلب نیز می باشد . مزایا این استخر ها بسیار زیاد است که در این مقاله به تعدادی از آن ها پسنده می کنیم تا در ادامه معایب آن را به طور کامل شرح دهیم تا شما عزیزان با اطلاعات کافی از این محصولات ، به درستی اقدام به خرید استخر پیش ساخته خود کنید . 

معایب استخر پیش ساخته

این استخر ها در ابعاد مختلفی تولید شده اند که افراد می توانند بنا به نیاز خود یکی از آن ها را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند . استخر های پیش ساخته که اغلب دارای ابعاد بزرگی می باشند را می توان در زیر زمین آپارتمان ها ، حیاط ویلا ها و حتی روی بام های وسیع که دارای مساحت بزرگی می باشند راه اندازی کرد . راه اندازی این استخر ها کار هر کسی نیست و نیاز است که افراد مجرّبی که آموزش های لازم را دیده اند ، برای اینکار فرستاده شوند تا به بهترین شکل استخر را راه اندازی و آب بندی کنند . برخی بر این عقیده هستند که استخر های پیش ساخته نمی توانند به مانند استخر های بتنی و سیمانی عمل کنند ، اما باید بگوییم که این چنین نیست و می توان آن ها را هر چند بهتر نیز مورد استفاده قرار داد . استخر های پیش ساخته قابل حمل می باشند و به همین دلیل می توان در صورت نقل مکان و یا بنا به درخواست مشتری آن را باز کرده و در محل جدیدی نصب کرد . همین ویژگی یکی از مزیت های استخر های پیش ساخته به نسبت استخر های سیمانی و بتنی می باشد و اصلی ترین مزیتی که باعث شده مشتریان نگاه ویژه تری به این محصولات داشته باشند .

همچنین شما می توانید با خرید استخر های پیش ساخته هزینه بسیار کمتری به نسبت استخر های سیمانی پرداخت کنید و به همین منظور می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید . استخر های پیش ساخته را می توان در بازه زمانی بسیار کم و با به کار گرفتن نصاب های ماهر ، در  عرض مدت زمان 2 ساعت راه اندازی کرد ، اما استخر های بتنی این چنین نمی باشد و مستلزم مرحله هایی برای ساخت است . به طور مختصر باید گفت که استخر های سیمانی ابتدا لازم است در ابعادی که می خواهید استخر را بسازید را در نظر بگیرید و سپس اقدام به حفاری کنید ، پس از آن لازم است تا دیواره ها را با سیمان یا بتن آب بندی کرده و کاشی هایی را به دیواره های آن بزنید . سپس لوله کشی های لازم را انجام دهید ، این روند و مصالح استفاده شده هزینه های گزافی را میطلبد اما استخر های پیش ساخته با هزینه بسیار کم می توانند راه اندازی شود . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران بروید و یا برای رفتن مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::...... معایب استخر پیش ساخته ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر آماده+استخر پیش ساخته+معایب استخر آماده+استخر پیش ساخته بزرگ+استخر پیش ساخته اینتکس+استخر پیش ساخته بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر پیش ساخته فلزی چیست ؟ 

استخر فلزی به خودی خود نمیتواند یک استخر کامل باشد زیرا چنین استخری نمیتواند به دلیل زنگ زدگی و مشکلاتی که ممکن است با تماس آب با آهن بوجود می آید حقیقت داشته باشد و تا به حال استخر فلزی در هیچ جای جهان تولید نشده است که صرفا تمام بدنه استخر پوشیده از فلز باشد اما اینکه نام آنرا استخر فلزی نامیده اند به دلیل پایه ها و ساپورت های آهنی آن میباشد.

استخر های فلزی پیش ساخته یا آهنی نسل جدید از استخر های آماده برای روی زمین هستند که میتوانید آنها رو روی هر سطح صافی قرار داده و آنرا آبگیری کرده و برای مصارف مختلفی از جمله شنا خانوادگی و امور صنعتی و کشاورزی استفاده نمایید.


گروهی از استخر ها که برای روی زمین یا به اصطلاح روکار نام گذاری شده اند به این شکل است که ابتدا پایه های فلزی و یا ستون فلزی در شکل های گوناگون با ابعاد و سایز های مختلفی برای آن تعبیه و ساخته میشوند و فضایی که قرار است به عنوان استخر تولید شود که اصطلاحا به آن کیسه و یا جایگاه استخر میگویند را به فلز و همان ستون های آنهای متصل میکنند که بعد از پر شدن اب داخل استخر کم کم شکل و شمایل استخر را به خود میگیرد .

یکی از راههای داشتن استخر با هزینه کم و ارزان و همچنین تسریع در نصب استخر روکار همین استخر های فلزی میباشند که به شکل آماده از قبل آماده سازی شده اند و با ابعاد گوناگون در این فروشگاه بفروش میرسند همین مدل یعنی استخر فلزی پیش ساخته میباشند که بسیار سریع و آسان میتوان آنرا راه اندازی کرد و از نظر هزینه هم یک دهم ساخت استخر بتنی با مصالح میباشند.


تفریحات آبی از جمله تفریحات بسیار دوست داشتنی و لذت بخشی است که تمامی افراد با هر سنی که دارند علاقه بسیار شدید به آن دارد . استخر های عمومی بسیار زیادی در تمامی محله ها وجود دارد که می توانید از آن ها بهره مند شوید ، اما بسیاری از مردم به دلایلی دوست ندارند که از استخر های عمومی استفاده کنند فلذا به استخر های خصوصی روی می آوردند ، استخر های خصوصی همانطور که از نام آن مشخص است به عنوان استخر های شخصی مورد استفاده قرار می گیرد .

مزایای داشتن استخر های شخصی فلزی این است که همواره در دسترس شما خواهد بود و شما می توانید از آن ها به صورت خانوادگی نیز استفاده کنید ، همچنین این گونه استخر ها را می توانید در مدت زمان بسیار طولانی تری استفاده کنید و در هر بار استفاده لازم نیست تا هزینه هایی را برای ورودی استخر بپردازید . استخر های شخصی از نظر ساختاری نیز به دو دسته تقسیم می شوند که می توان به استخر های شخصی بتنی و استخر های پیش ساخته اشاره کرد .

استخر پیش ساخته فلزی و استخر آماده فلزی اینتکس


استخر فلزی و بتنی همانطور که از نام آن ها مشخص است دارای بدنه ای بتنی بوده و از نظر ساختاری به مانند استخر های عمومی می باشد با این تفاوت که در ابعاد کوچکتری ساخته می شوند و در داخل آپارتمان و ویلای شما قرار دارند . این استخر ها را عمدتا با گود برداری زمین و استفاده از بتن می سازند ، روند ساخت استخر های بتنی کمی طولانی است و هزینه های عمدتا زیادی را می بایست صرف ساخت آن ها کرد . در نقطه مقابل استخر های بتنی استخر های دیگری نیز طراحی شده اند که در دسته دوم استخر های خصوصی قرار دارند ، این استخر ها که با عنوان استخر های پیش ساخته تولید می شوند از جمله استخر های آماده ای هستند که از قبل طراحی و تولید شده اند و تنها کافیست تا آن را راه اندازی کنید .

استخر های پیش ساخته نیز به تنهایی به دو دسته تقسیم می شوند که می توان به استخر های برزنتی با فریم و استخر پیش ساخته فلزی اشاره کرد . این دو نمونه از استخر های پیش ساخته از بهترین استخر های شخصی هستند که می توانید از آن ها بهره مند شوید . در رابطه با استخر های فریمی پیش ساخته در مقالات مشابه توضیحاتی ارائه شده است که می توانید با مراجعه به آن ها ، از ویژگی های ساختاری و مزیت های آن ها آشنا شوید ، اما در این مقاله قصد داریم استخر های پیش ساخته فلزی را مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان بتوانید با کسب اطلاع بیشتر در رابطه با این محصولات در امر خرید استخر پیش ساخته فلزی خود موفق باشید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته تهران اینتکس مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

:::::.....  استخر پیش ساخته فلزی  .....:::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته فایبرگلاس , خرید استخر پیش ساخته , قیمت استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته توکار , استخر پیش ساخته ارزان , استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مرداد 1401 | نظرات ()