نوشته شده توسط : admin

چنانچه قصد خرید استخر برای ویلا و منزل شخصی خود را دارید استخر های پیش ساخته و بادی اینتکس بهترین انتخاب برای داشتن یک استخر خانگی و شخصی است که از هر نظر بهینه تر و به صرفه تر از ساختن و احداث استخر با مصالح میباشد ، داشتن یک استخر در منزل و یا ویلای شخصی در عصر جدید امری ضروری است و میتواند بهترین تفریگاه در ویلای شخصی و منزل باشد ، اما اینکه برای راه اندازی آن چه ویژگی هایی را باید در نظر گرفت ، نکته ای است که ما در ادامه به آن خواهیم پرداخت...

استخر های بادی و پیش ساخته اینتکس گزینه ای مناسب برای ویلا سازان و ویلا داران میباشد که میتوان با هزینه های بسیار پایین تر ، نسبت به ساخت استخر های بتونی و غیره آنرا در کمترین زمان ممکن تهیه و راه اندازی کرد ، از طرفی استخر پیش ساخته به لحاظ مقاومت و نگهداری از آن در سطح بسیار بالایی قرار دارد و طول عمر آنها بسیار بیشتر از استخر های سازه ای و ساختمانی میباشد.

امروزه با توجه دشواریها و سختی های مردم ناشی از گرفتاریهای ذهنی ، شغلی ، کار و فعالیت های دائمی و ... ، هر کسی با توجه به میزان در آمد و اندوخته های خود سعی بر تهیه و ساخت محیطی آرام بخش و بکر برای خود و اعضای خانواده خود دارد و در این بین در فضای انتخابی خود ( ویلا و منزل ) نیاز به داشتن یک استخر برای تفریح و نشاط خانواده احساس میشود ، که با این امکان میتوانید ساعات بسیار لذت بخش و آرامی را به دور از درگیری های ذهنی برای خود فراهم سازید.

از این رو پیشنهاد ما به شما عزیزان استخر های پیش ساخته ویلایی است که براحتی و با کمترین قیمت ممکن میتوانید آنرا در اختیار داشته باشید ،

اگر ویلای شما در شمال یا جنوب ، یا در شرق و یا در غرب کشور واقع شده است نگران تهیه و راه اندازی استخر نباشید ، شما میتوانید با انتخاب استخر مورد نظر ، با این مجموعه تماس گرفته و پس از مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه ، کارشناسی ، حمل ، نصب ، و راه اندازی آن در کمترین زمان ممکن ، استخر تان را در محل خود احداث و استفاده نمایید.

قبل از هر اقدامی ابتدا فضای ویلا یا منزل را برای تهیه استخر را تعیین کنید و ابعاد آنرا به طور دقیق محاسبه کنید و با اعلام ابعاد فضای خود به این مجموعه ، منتظر بررسی های دقیق تر از سوی این مرکز باشید ، سپس جایی را که قرار است استخر نصب شود را به طور کامل پاکسازی کرده و سنگ و کلوخ های آنرا به طور کامل از بین ببرید ، بعد از آن اگر زمین شما شیب دارد ( در حد 5 الی 10 سانتی متر ایرادی ندارد ) آنرا مسطح کرده و آماده سازی آنرا انجام دهید ، بعد از خرید استخر ، کالای شما توسط پرسنل این مرکز به محل شما اعزام ، و توسط متخصصین این مجموعه در کمتر از 3 ساعت نصب و تکمیل میگردد.

اگر در این خصوص سوالی دارید به بخش سوالات متداول مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02144284597 تماس حاصل فرمایید.

یکی از سوالات رایج که هر شخصی هنگام خرید استخر جهت ویلا از خریدار میپرسد این است که آیا گرما و رطوبت در فصل تابستان خصوصا" در قسمت شمالی کشور بر روی اینگونه استخر ها تاثیری دارد یا خیر ؟

در جواب این سوال باید بگوئیم که این مدل استخر های آماده ویلایی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و گرما و رطوبت هیچ مشکلی را برای آنها ایجاد نخواهد کرد ، و قطعات آهنی آن نیز کاملا" با مواد ضد زنگ زدگی آغشته شده اند و امکان آسیب دیدن آن وجود ندارد.

آیا از اینگونه استخر های ویلایی میتوان در فضای باز استفاده کرد و نور آفتاب ضرری برای استخر ندارد؟

استخر های اینتکس از جنس پی وی سی تولید میشوند و نور آفتاب و گرما در آن مشکلی ایجاد نمیکند ، تنها موردی که باعث پوسیدگی و از بین رفتن استخر میشود استفاده از کلر و برخورد آن با بدنه استخر میباشد.

برخورد اشیاء تیز و برنده نیز ممکن است سبب پارگی و باز شدن لایه استخر شود در این صورت نیز امکان تعمیر و بازیابی آن وجود دارد و جای نگرانی نیست.

اگر بخواهیم به بررسی استفاده از استخر برای ویلا به طور دقیق تری بپردازیم ، بسته به فضایی که در اختیار دارید و همچنین تعداد نفراتی که می خواهید از استخر استفاده نمایید و همچنین مهمترین نکته سن و سال افراد استفاده کننده از استخر در ویلا مسلما شما دارای انتخاب های گوناگونی می باشید که بسیار با یکدیگر متفاوت هستند . اگر قصد این را دارید که در ویلای خود برای کودکان تان استخر فراهم نمایید تا از دیدن تفریح آن ها لذت ببرید باید به شما استفاده از استخرهای بادی را توصیه نماییم که دارای ابعادی به طول 1 متری تا 3 متر می باشند و عمق آنها کم است و مناسب برای آب تنی کودکان به صورت کاملا بی خطر می باشد . اما در این بخش ما با بهره گیری از تجربیات خود قصد داریم تا به شما استخرهای پیش ساخته را معرفی کنیم که برای استفاده چندین نفر به صورت همزمان در تمامی رده های سنی تعبیه شده است . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس مراجعه کرده و یا برای خواندن مستقیم ادامه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  استخر برای ویلا  .....:::::

 



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته ویلایی , استخر پیش ساخته بزرگ , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر آماده اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر را می توان یکی از ورزش ها و تفریحات پرطرفدار معرفی نمود که علاوه بر استفاده های تفریحی و مقطعی استفاده های درمانی نیز دارد و بسیاری از پزشکان استخر را یک راه درمان مناسب برای دردهای عصلانی و همچنین درد های کمر و پا می دانند . در بسیاری از مناطق مسافت طولانی استخر تا منزل افراد دلیل بر این شده است تا کمتر بتوانند از استخر استفاده کنند . از دیگر دلایل استفاده نشدن از استخر بعضا هزینه سنگین برخی از استخر ها می باشد که در این صورت نمی توان هر روز از این استخر ها استفاده نمود و منطقی به نظر نمی رسد . در این صورت گزینه مناسب برای شما استفاده از استخری می باشد که در خانه ، باغ و یا ویلای خود قرار داده اید . در این میان می توان گفت که هزینه سنگین ساخت استخر بتنی ، اشخاص را از تهیه استخر شخصی دور می کند . البته جدا از هزینه سنگین استخر های بتنی باید زمانگیر بودن و مشکلات ساخت آن را نیز در نظر گرفت . عمل حفاری کردن محل استخر و ساختن آن و همچنین زمان بر بودن این عملیات ، بسیاری از افراد را به سمت استخر پیش ساخته هدایت می کند . اما استخر پیش ساخته چیست ؟ چرا باید استخر پیش ساخته را جایگزین استخر های بتنی دانست ؟ ما در این مقاله به بررسی این سوالات خواهیم پرداخت تا شما خریداران بتوانید به راحتی محصول خود را انتخاب کنید . 

در ابتدا باید به هزینه ساخت این استخر ها اشاره کنیم . به طور مثال شما اگر یک استخر با طول 7 متر و عرض 3.5 متر نیاز داشته باشید در کمترین حالت می بایست حدود 20 الی 25 میلیون تومان هزینه کنید تا یک استخر با این ابعاد در اختیار داشته باشید . اما این هزینه تنها بخشی از دردسر های استخر های بتنی می باشد که در ادامه به معایب دیگر این استخر ها خواهیم پرداخت . حال اگر شما بخواهید استخری با همین ابعاد را به صورت پیش ساخته تهیه کنید می توانید با هزینه کردن حدود یک پنجم استخر بتنی ، این استخر را در اختیار داشته باشید . البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که هزینه های جداگانه بسیاری برای استخر های بتنی وجود دارد که باید بر روی این هزینه اضافه کنید . هزینه هایی همانند خرید پمپ تصفیه آب ، روکش استخر و اقلام اضافی ضروری که هزینه استخر بتنی شما را بیشتر نیز می کنند . در کنار بخش هزینه مسئله زمان نیز در این مورد وجود دارد . ساخت یک استخر بتنی با ابعادی که در قسمت بالا گفته شد امکان دارد حدود 1 ماه زمان ببرد ( البته این مقادیر همگی تقریبی می باشند ) که زمان بسیار زیادی در مقایسه با استخر های پیش ساخته ای می باشند که در کمتر از یک ساعت نصب و راه اندازی می شوند و می توانید در همان زمان از آن استفاده نیز بکنید .

البته باید در ساخت استخر های بتنی به دردسر های حفاری و مشکلات کوچک و بزرگ دیگر نیز اشاره نمود که این مشکلات را استخر های پیش ساخته هرگز نخواهند داشت . البته اگر شما علاقه به داشتن استخر بر روی زمین ندارید می توانید پس از حفاری استخر پیش ساخته را در محل حفاری شده نیز قرار دهید که در این زمینه همکاران ما به طور کامل شما را راهنمایی خواهند کرد و اطلاعات لازم برای این کار را به شما خواهند داد . استخر های پیش ساخته را همکاران ما به طور رایگان تا محل زندگی شما حمل خواهند کرد و آن را در کمتر از یک ساعت برای شما نصب خواهند کرد و در همان زمان نیز می توانید استخر را از آب پر کرده و از آن استفاده کنید . حال اگر شما نیاز به ساخت استخر سرپوشیده داشته باشید نیز استفاده از استخر های پیش ساخته ممکن می باشد . شرکت تهران اینتکس برای این کار آلاچیق های پیش ساخته ای را فراهم کرده است که در ابعاد مختلف تهیه شده اند و می توانید بسته به نیاز خود ابعاد خود را اعلام کنید و این آلاچیق ها را تهیه کنید . آلاچیق های پیش ساخته طوری طراحی شده اند که به راحتی بر روی استخر شما قرار خواهند گرفت و علاوه بر سرپوشیده شدن استخر ، زیبایی آن را نیز دوچندان می کند . در عکس زیر نمونه ی ساده ای از استخر پیش ساخته با آلاچیق مشاهده می کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس مراجعه کرده و یا برای خواندن مستقیم مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::::.......  هزینه ساخت استخر سرپوشیده  ........:::::::::



:: برچسب‌ها: قیمت استخر پیش ساخته , قیمت استخر آماده , قیمت استخر آماده باغ , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته , استخر اینتکس , استخر آماده اینتکس , استخر پیش ساخته ویلا ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه استفاده از استخر برای بسیاری از افراد امری ضروری شده است و برخی نیز حتی برای ورزش از استخر استفاده می کنند . استفاده از استخر کاربرد های درمانی نیز دارد که توسط بسیاری از پزشکان توصیه می شود . به طبع ساخت یک استخر بتنی علاوه بر هزینه بالا و همچنین مشکلاتش ، بسیار زمان گیر نیز بوده و بسیاری از افراد از این استخر ها دوری می کنند . بنابراین بسیاری از افراد روی به خرید و استفاده از استخر های پیش ساخته آورده اند و تقریبا می توان گفت تمامی استفاده کنندگان نیز رضایت کامل از این محصولات را دارند . دلیل استفاده از استخر های پیش ساخته هزینه بسیار کم این استخر ها در مقابل استخر های بتنی می باشد که این هزینه حدود یک پنجم استخر های بتنی بوده و به این دلیل بسیاری از افراد به سمت استخر های پیش ساخته روی آورده اند . همچنین دلیل دیگر استفاده از استخر های پیش ساخته زمان سریع نصب آنها می باشد که این استخر ها در زمان کمتر از 1 ساعت آماده استفاده می باشند . همچنین استخر های پیش ساخته مشکلات استخر های بتنی همانند حفاری ، سیمان کاری و یا استفاده از کاشی و سرامیک را نداشته و می توانید به راحتی و حتی بر روی زمین نیز از آن استفاده کنید .

استفاده از خرید استخر پیش ساخته خانگی برای بسیاری از افراد بسیار لذت بخش تر از دیگر استخر ها می باشد . دلیل این امر ، زیبایی این محصول ، طراحی های جذاب و همچنین اندازه های مختلف می باشد که می توانید بسته به نیاز خود ابعاد مورد نیاز خود را انتخاب کنید و از آن استفاده کنید . بدنه این استخر های پیش ساخته از پارچه های برزنتی بوده و در داخل این محصولات از الیاف ابریشمی استفاده شده است . بدنه مستحکم این محصولات موجب این شده است تا بتوان از این استخر ها در همه شرایط جوی استفاده نمود و استفاده از آن ها در فضاهای سرد ، مشکلی برای بدنه این محصولات پیش نخواهد آورد . همچنین پایه های آهنی بسیار مستحکم این محصولات سبب این شده است تا استخر مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و همچنین وزن شما نیز داشته باشد و بتوانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید . این پایه های آلومینیومی به طور کامل ضد آب و فرسایش بوده و زنگ نمیزنند . به همین دلیل می توان از این استخر ها در فضاهای مرطوب نیز استفاده نمود و مشکلی برای بدنه و همچنین پایه ها پیش نخواهد آمد .

 

استخر پیش ساخته را می توانید به راحتی در منزل و یا ویلا خود استفاده کنید و مشکلی برای مکان استفاده نخواهید داشت . محل مورد نیاز برای قرار دادن استخر پیش ساخته باید مسطح باشد و شیب نداشته باشد . البته همکاران ما می توانند در هنگام نصب این شیب را برای شما برطرف کنند و مشکلی از این نظر نخواهید داشت . استخر پیش ساخته خانگی را می توان به راحتی در پارکینگ و زیر زمین نیز استفاده نمود . به همراه این محصول اقلام اضافی نیز وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید تا استخر کامل و کاربردی داشته باشید . از اقلام اضافی این محصول می توان به پمپ تصفیه اشاره نمود که برای تصفیه آب استفاده می شود و با استفاده از این پمپ تصفیه ، دیگر نیاز به تعویض آب نبوده و می توانید به راحتی و مدت های بسیار زیاد از آب استخر استفاده کنید و نیاز به خالی کردن آن نباشد . از دیگر اقلام این محصول می توان به نردبان مخصوص برای رفتن به داخل استخر نیز اشاره نمود . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::::........ استخر پیش ساخته خانگی .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته ارزان , استخر پیش ساخته برای باغ , استخر پیش ساخته برای ویلا , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در سالهای اخیر شرکت های بسیاری اقدام به تولید استخر های پیش ساخته پرتابل کرده اند که شرکت های اینتکس و بست وی بزرگترین تولید کنندگان این محصولات می باشند که البته شرکت اینتکس توانسته است با تولید محصولات با کیفیت تر و همچنین نوآوری در ساخت استخر ، به محبوب ترین برند محصولات بادی و استخر های پیش ساخته تبدیل شود و بتواند طرفداران بسیاری را به سمت خود جذاب کند . در ادامه به بررسی و توضیح درباره استخر پیش ساخته پرتابل خواهیم پرداخت و مزیت این استخر ها را نسبت به استخر های بتنی بیان خواهیم نمود . استخر های پیش ساخته عموما دارای بدنه های مستحکمی بوده و به سادگی دچار مشکل نخواهند شد اما به هر حال باید مراقبت های لازم را از این محصولات داشت که در ادامه به طور کامل درباره این موضوعات خواهیم پرداخت . 

بدنه این استخر های پرتابل از پی وی سی های دولایه و همچنین در داخل این بدنه ها از الیاف ابریشمی و شمعی استفاده شده است تا مقاومت استخر در برابر فشار آب و ضربه بالا برود و مشکلی برای استخر پیش نیاید . بدنه یک تکیه این محصول نیز به شما کمک می کند تا استخر مقاومی داشته باشید و به راحتی دچار مشکل نشود . از ویژگی های مهم این محصول باید به پرتابل بودن آن اشاره نمود که تقریبا می توان گفت مهم ترین ویژگی آن نیز محسوب می شود . به کمک این ویژگی ، می توانید به راحتی محصول را جابجا کنید .

شما می توانید در تابستان از این استخر در ویلا و یا باغ خود استفاده کنید و در فصل سرما و زمستان درخواست جمع آوری استخر و جایجایی آن را اعلام کنید تا همکاران ما در اسرع وقت این جابجایی را برای شما انجام دهند . در فصل های سرما می توانید استخر ها را در داخل پارکینگ خود قرار دهید و از آن استفاده کنید . تمامی مراحل جابجایی این محصول را همکاران ما برای شما انجام خواهند داد و نیاز به نگرانی در این باره و یا داشتن مهارت و تخصص نمی باشد . 

همچنین در صورت نیاز می توانید اعلام جمع آوری استخر کنید تا همکاران ما استخر را برای شما جمع آوری کرده و به مکان دلخواه شما انتقال دهدند . همینطور می توانید از استخر تا فصل بعد استفاده نکنید و با نگهداری درست ، مشکلی برای بدنه استخر پیش نخواهد آمد . از دیگر ویژگی و مزیت های این استخر نسبت به استخر های بتنی می توان به هزینه کم استخر های پرتابل اشاره نمود که این استخر ها را می توان با حدود یک پنجم هزینه استخر های بتنی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمود . این هزینه شامل استخر به همراه تمام وسایل خود بوده و شما با پرداخت هزینه بسیار کمتر نسبت به استخر های بتنی ، صاحب یک استخر با کیفیت و کامل خواهید شد . 

از ویژگی های دیگر این استخر های پیش ساخته پرتابل می توان به راه اندازی سریع آنها اشاره کرد . ساخت یک استخر بتنی و راه اندازی استخر تا زمان استفاده حدود 1 ماه زمان نیاز دارد که علاوه بر زمان زیاد . سختی های خود را نیز دارد . مشکلاتی از قبیل حقاری ، خاکبرداری ، سرامیک کاری ، تمیز کاری و غیره که از مشکلات مهم این استخر های بتنی محسوب می شود که به همین دلایل بسیاری از افراد به سوی استخر های پیش ساخته و پرتابل روی آورده اند . از معایب استخر های بتنی نسبت به استخر های پیش ساخته پرتابل به هزینه بالا ، پیچیدگی و سختی کار و همچنین عدم امکان جابجایی استخر اشاره نمودیم . البته استخر پیش ساخته پرتابل ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که در استفاده از آنها به این نکات پی خواهید برد . برای خواندن این مقاله جذاب در وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران به وب سایت این نمایندگی مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::::........  استخر پیش ساخته پرتابل  ........::::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر آماده , استخر آماده اینتکس , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر پرتابل , استخر پرتابل اینتکس , خرید استخر پرتابل , قیمت استخر پرتابل , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر پیش ساخته تفریحی اینتکس، محصولی فوق العاده است که در مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گرد. برای مثال عده ای آن را به قصد پرورش ماهی و عدی ای نگاهی تجاری به آن دارند، اما مهم ترین کاربردی که می توان به آن اختصاص داد جهت مصارف تفریحی است، مصارفی که برای دست یابی به آنها تا سالها قبل می بایست هزینه چند ده میلیونی صرف می کردید اکنون می توانید تنها با پرداخت کمتر از 7 میلیون تومان صاحب استخری فوق العاده و کامل شوید که تمامی نیاز های شما را پاسخگوست. از این رو تصمیم گرفتیم تا مقاله ای اختصاصی در باب استخر های پیش ساخته تفریحی منتشر کنیم. مقاله ای که راهنمایی بسیاری در خرید این استخر ها به شما خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید دانش خود را در ضمینه این دسته از استخر های پیش ساخته افزایش دهید.

اصولا محصولاتی که قیمت ارزان با کارایی بالا دارند می توانند برای استفاده های تفریحی مناسب باشند. این سری از محصولات می بایست از همه لحاظ تعادل داشته باشند و ابعادی به تعادل تعداد خانواده داشته بانشد. برای این کار اولین بار باید تعداد افرادی که به صورت همزمان از این محصول استفاده می کنند را در نظر بگیرید. برای مثال شما یک خانواده 5 نفری هستید که در نهایت با حضور یک خویشاوندانتان به صورت 6 نفری قصد استفاده از استخر را دارید. در این حال شما حداقل برای هر نوک کاربری اعم از آبتنی و شنا نیاز به استخر پیش ساخته 7 و یا 10 متری دارید اما اگر استخر را برای استفاده دو یا سه نفره مورد استفاده قرار می دهید پیشنهاد ما به شما محصولاتی کوچکتر از این دسته بندی هستند که می توانند در شرایط متفاوت و یا با تعداد افراد پیش بینی نشده بیشتر نیز به صورت موقت کنار آید.

انتخاب نوع استخر برای استفاده کمی نیاز به بررسی از سوی شما نیز دارد، برای مثال اینکه از سری محصولات ایزی ست استفاده کنید با اینکه از محصولاتی همانند اولترا فریم استفاده کنید به محل و شرایط استفاده شما بستگی دارد. برای مثال برخی قصد دارند برای منزل تهران و ویلای شمال تنها یک استخر داشته و در حالت سکونت در هر محلی از همان استخر پیش ساخته استفاده کنید می توانید از محصولاتی همچون سری ایزی ست اینتکس استفاده کنید و اگر مقاومت و طول عمر بیشتر در یک محل خاص بدون جا به جایی از بیشترین اهمیت برخوردار است می توانید از استخر های فایبر گلاس استفاده کنید. در صورتی که به فکر استخری متعادل نیز هستید می توانید از استخر پیش ساخته فریمی و یا اولترا فریم استفاده کنید که به نوبه خود محصولی فوق العاده و کامل می باشد.

استخر پیش ساخته تفریحی

در صورتی که ظاهر استخر برای شما از اهمیت برخوردار می باشد و می خواهید در محل عبود و مرور مثل حیاط ویلا از استخر استفاده کنید می بایست محصولاتی در رده استخر فایبر گلاس طرح چوب را انتخاب کنید که علاوه بر ظاهر و قیمت مناسب ابعاد کافی از نظر اندازه ای نیز دارد. این استخر ها دقیقا همان محصولات فریمی معمولی هستند اما دور تا دور آنها به وسیله ورقه های فایبر گلاس فوق العاده ای پوشیده شده که به هیچ وجه خم نمی شود و باعث جلوگیری از پوسیدگی استخر و سوراخ شدن های بی مورد آن شود. تفاوت استخر فریمی و ایزی ست را می توانید در مقاله ای جداگانه در تهران اینتکس مطالعه کنید. اما برای آبتنی های موقت و گذرا به همراه خانوادتان و در صورتی که به هیچ وجهه قصد شنا نداشته باشید می توانید از استخر پیش ساخته فریمی قابل حمل استفاده کنید، این محصول عمقی برابر با 50 تا 75 سانتی متر داشته و در شرایط متفاوت پاسخگوی نیاز هایی در حد آبتنتی خانواده می باشد. برای مثال می توان درون استخر نشست که در این حالت آب تا بالای سینه شخص را پوشش می دهد. استخر های پیش ساخته قابل حمل وزن کمی نیز دارند و در کمتر از 15 دقیقه نصب می شوند. برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::::........  استخرهای پیش ساخته تفریحی  ........::::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته فریمی , استخر پیش ساخته برزنتی , استخر پیش ساخته ارزان , استخر پیش ساخته اینتکس , خرید استخر پیش ساخته , استخر آماده اینتکس , استخر پیش ساخته ویلایی ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()