نوشته شده توسط : admin

قیمت انواع مبل شنی

مبل های شنی ، مبل های بسیار دوست داشتنی هستند که به دلیل نرمی و راحتی فوق العاده ای که دارند به محبوب ترین و پر فروش ترین ها مبل های سال های اخیر تبدیل شده اند . شما نیز اگر به دنبال مبلی نرم و راحت می باشید ، ما به شما خرید مبل شنی را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید سال های سال از این محصولات شنی استفاده کنید . طول عمر مبل شنی بسیار بالاست و شما می توانید از این محصولات برای مدت های طولانی استفاده کنید . بنابراین نگران این موضوع نباشید که کیفیت مبل ها کم است . البته در این مقاله به کیفیت مبل های شنی نیز خواهیم پرداخت ، ولی موضوع اصلی مطلب بررسی قیمت انواع مبل شنی می باشد . تنوع در مبل های شنی بسیار بالا بوده و همین موضوع باعث شده است تا تفاوت های قیمتی در میان مبل های شنی وجود داشته باشد . عوامل زیادی در قیمت مبل های شنی موثر است که باید حتما به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید انتخابی درست را در انتها داشته باشید . یکی از این عوامل برندی است که مبل شنی را تولید می کند . معمولا برند های خارجی به دلیل اینکه از پارچه های خارجی در تولید آن ها استفاده می شود و همچنین هزینه هایی همچون هزینه واردات متحمل آن می گردد ، گران تر از مدل های داخلی خواهد بود . 

این مسئله یعنی تفاوت قیمتی در انواع مبل های شنی خارجی و ایرانی وجود دارد ، به طور مثال صرفا تمامی مبل های شنی که در داخل ایران تولید می شوند بی کیفیت نیستند و شما می توانید با شناخت آن ها خرید های بسیار خوبی را انجام دهید . فروشگاه اینتکس مبل های شنی خود را از برند های معتبر خارجی و ایرانی موجود کرده است که می توان به مبل های برند آرامش اشاره کرد . شما می توانید تنوع بسیار زیادی از مبل های شنی ایرانی را در فروشگاه اینتکس مشاهده کنید که حتی می تواند تنوعی بیشتر از مدل های خارجی داشته باشد . حتی این مبل های شنی به دلیل کیفیت بالایی که دارند ، از سوی فروشگاه ضمانت شده اند و شما می توانید آن ها را با ضمانت خریداری کنید . می توان گفت که برند مبل شنی می تواند در قیمت مبل شنی تاثیر گذار باشد . بنابراین ممکن است در صورت خرید هر نوع جنس اصلی ، بهای بیشتری را برای خرید آن بپردازید که البته این موارد در صورتی که در جستجوی یک مبل شنی با کیفیت هستید ، اصلا مد نظر نخواهد بود .

نکته دیگری که در این میان مطرح است ، این است که دلیل بالا بودن قیمت مبل های شنی برند و مارک این است که از متریال های بسیار عالی تری برای ساخت آن ها استفاده شده است . به عنوان مثال ممکن است تولیدی های مختلف و متفرقه از پارچه های بی کیفیت برای ساخت مبل شنی استفاده کنند و در نتیجه محصول با قیمت پایین تری تمام شده و همانگونه با قیمت ارزان تری نیز به فروش خواهد رسید . لذا اصلا نباید با توجه به بالا و یا پایین بودن قیمت های مبل های شنی تصمیم بگیرید . بهترین توصیه برای خرید مبل شنی با قیمت معقول و مناسب این است که با شناخت فروشگاه های معتبر و تولیدی های مطرح در کشور ، این محصولات را خریداری کنید . شما عزیزان با یک جستجو در بازار و در اینترنت متوجه خواهید شد که فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران است که تنوع بسیار بالایی از این محصولات را به فروش می رساند و از آن جا که با تولیدی های مطرح در ارتباط بوده و محصولاتی با کیفیت را در فروشگاه موجود می کند ، می تواند بهترین گزینه برای شما باشد تا بتوانید مبل های شنی با کیفیتی که از اجناس درجه یک ساخته شده اند را با قیمت های بسیار ارزان تری خریداری کنید . برای خواندن ادامه این مقاله آموزنده کافیست تا به وبسایت نمایندگی فروش مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......   قیمت انواع مبل شنی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی یکی از محصولات بادی پرطرفدار در تمامی فصول سال می باشد که علاوه بر استفاده تابستانی در محیط های روباز، در محیط های سربسته در فصل زمستان نیز قابلیت استفاده را دارد. پرفروش ترین دسته بندی محصولات بادی را می توان همین دسته بندی استخر بادی دانست که طرفداران بسیاری از کودک تا بزرگسال به خود اختصاص داده است. اما تضمین کیفیت ساخت محصول و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش استخرهای بادی را می توان دغدغه بسیاری از افراد به هنگام خرید استخر بادی دانست که باعث می شود تا با خیالی راحت تر بتوانند دست به خرید این محصولات بزنند. به همین خاطر در این مقاله برآن شدیم تا در خصوص خرید استخر بادی با گارانتی اطلاعاتی را به شما منتقل کنیم تا خریدی مطمئن تر داشته باشید.

همانطور که می دانید گارانتی برندهای خارجی در کشور ایران کار ساده ای نیست و باید نمایندگی آن برند را در ایران برعهده داشته باشید؛ برندهایی همچون اینتکس و بست وی نیز که برندهایی خارجی و با کیفیت هستند در ایران دارای نمایندگی فروش می باشند که با نام نمایندگی اینتکس تهران شناخته می شود. این نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران توانسته است با بهره مندی از کارشناسان با تجربه اقدام به ارائه خدمات پس از فروش محصولات بادی به ویژه استخرهای بادی نماید، پس توصیه می کنیم برای خریدی مطمئن حتما از نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران استفاده کنید.

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران برای اولین بار اقدام به ارائه خدمات پس از فروش کرده است. البته باید توجه داشته باشید که تمامی محصولات این فروشگاه شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نیست و برای اطلاع از گارانتی محصول قبل از خرید باید توضیحات آن را به دقت مطالعه کرده و از ارائه این خدمات اطمینان حاصل نمایید. در صورت بروز مشکل در بدنه استخرهای بادی با گارانتی ابتدا باید مورد را با مشاورین ما در نمایندگی اینتکس تهران در میان گذاشته و سپس با سپردن محصول به دست نمایندگی، پس از طی روال کوتاهی، مشکل محصول برطرف شده و برای شما هر جای ایران که باشید ارسال خواهد شد. هزینه های ارسال و دریافت محصول برای هر کدام از مدل ها متفاوت می باشد و این امر در هنگام تماس با نمایندگی برای شما شرح داده می شود. به این صورت در هنگام خرید استخرهای بادی و همچنین پس از خرید و در هنگام استفاده با خیالی راحت می توانید لحظات فراموش نشدنی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

اما محصولات بادی به همانند سایر محصولات تفریحی دارای نقاط آسیبب پذیر می باشند که در هنگام استفاده از آن ها در صورت رعایت نکات استاندارد، هیچگونه آسیبی به بدنه وارد نخواهد شد. در ادامه این مطلب سعی بر آن داریم تا اقدام به بازگوی برخی از نکات نماییم تا استخر بادی خریداری شده خود را بدون مشکل سالیان سال استفاده کنید. در هنگام باد کردن این محصولات باید توجه داشته باشید تا آن ها را به اندازه استاندارد باد کرده و از کم یا زیاد باد کردن آن ها خودداری کنید. استخرهای بادی باید به گونه ای باد شود که با فشردن دست بر روی آن ها مقدار کمی به سمت داخل فرو رود. این نوع باد کردن باعث می شود تا فشار بسیار کمی در هنگام استفاده به بدنه وارد شود و در نهایت فشارهای بالا در هنگام استفاده هیچگونه آسیبی به بدنه نزند. برای مشاهده ادامه این مقاله جذاب و بهره مندی از گارانتی نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران کافیست تا همین حالا به وب سایت این فروشگاه مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::....... خرید استخر بادی با گارانتی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی اصل , استخر بادی اورجینال , خرید استخر بادی , استخر بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مبل های شنی از بهترین مبل های یک نفره و دو نفره ای هستند که شما می توانید از آن ها برای استراحت کردن در طول شبانه روز استفاده کنید . از آن جایی که طراحی این محصولات شنی بسیار عالی است ، بهترین انعطاف پذیری را می توانید از مبل های شنی داشته باشید و از آن ها برای استراحت کردن های طولانی مدت استفاده کنید . مبل شنی مدل های مختلفی دارد و هر یک از آن ها بسته به ویژگی های خود و نوع جنسی که دارد ، مزیت ها و معایبی را نیز به همراه دارد که شاید بهتر باشد در این مطلب و سایر مطلب های مرتبط در وبسایت فروشگاه اینتکس مشاهده کنید . و اما ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با مبل شنی اداری آشنا کنیم که یکی از بهترین نوع مبل های شنی بوده و ویژگی ها و خصوصیت آن به مراتب بالاست . البته شاید در خرید مبل شنی اداری ، ندانید که به چه مواردی باید توجه داشته باشید . برای همین ما در این بخش قصد داریم تا به معرفی مبل شنی اداری و پر فروش ترین آن ها را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در نهایت بهترین و مناسب ترین گزینه ها را انتخاب و خریداری کنید .

مبل های شنی اداری مبل های شیک و زیبایی هستند که آن ها را بیشتر از هر مبل شنی مناسب برای استفاده در ادارات کرده است . در میان مبل های شنی اداری ما به شما مبل های شنی را پیشنهاد می کنیم که دارای تکیه گاه باشند . برخی از مبل های شنی طراحی راحتی دارند و شاید پشتی و تکیه گاه آن ها کوچک باشد ، ولی شما بهتر است که برای محیط های اداری از مبل های شنی استفاده کنید که شرایط طبی تر و ایده آل تری را دارند تا بتوانید بدین صورت خستگی را از تن خود خارج کنید . به دنبال این موضوع باید به یک نکته نیز توجه داشته باشید که اگر محیط اداری که در آن مشغول به کار هستید ، دارای جمع دوستانه و یا خودمانی می باشد ، می توانید از مبل های شنی استفاده کنید که دارای زیرپایی هستند . همانطور که اشاره شد ، مبل های شنی مدل های مختلفی دارند و یکی از این مدل ها مبل شنی زیرپایی دار است که در کنار خود یک زیرپایی دارد که به شما اجازه می دهد تا در هنگام استراحت کردن بتوانید پاهای خود را بر روی زیرپایی قرار دهید . 

این طراحی برای این است که اگر شما در هنگام استراحت کردن به خصوص در حالت نشسته ، پاهای شما در سطح بالاتری قرار بگیرد ، خون رسانی بهتری صورت گرفته و خستگی سریع تر پاها خارج می شود . این ویژگی به خصوص در اداره ها می تواند گزینه ایده آلی برای استراحت کردن باشد . چرا که در بخش اداری ممکن است خستگی سراغ هر فردی برود . یک نکته مهم دیگر در خرید مبل شنی اداری این است که به جنس مبل شنی و همچنین رنگ آن توجه داشته باشید . در محیط های اداری به دلیل رفت و آمد زیادی که وجود دارد ، ممکن است مبل شنی و یا هر مبل دیگری کثیف شود ، برای همین ما به شما پیشنهاد می کنیم که از مبل های شنی تیره رنگ استفاده کنید که چرک را چندان نشان نمی دهد . به عنوان مثال مبل های شنی مشکی رنگ ، خاکستری رنگ و یا سورمه ای و ... می تواند بهترین گزینه ها برای خرید مبل شنی اداری باشد . لازم به ذکر است که اگر شما مبل های شنی را از جنس های قابل شستشو انتخاب کنید ، حتی در صورت کثیف شدن نیز می توانید آن ها را بشویید تا تمیز شوند . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت تولیدی مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  مبل شنی اداری   .......:::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , خرید مبل شنی اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مبل شنی بخرم یا مبل بادی ؟ مبل ها امروزه در تنوع بسیار زیادی تولید شده اند و هر یک از آن ها دارای ساختار و طراحی متفاوتی هستند ، اما جدا از مبل های ابری و چوبی دیگر مبل های شرکتی نیز طراحی و تولید شده اند که آن ها را با نام های مبل شنی و مبل بادی می شناسیم ، اما این مبل ها نیز ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث شده مبل ها تفاوت های زیادی با یکدیگر داشته باشند . و اما هدف اصلی از ارائه این مطلب بررسی دو مبل شنی و مبل بادی می باشد تا کاربران و مشتریان گرامی بتوانند با مطالعه آن به ویژگی ها و خصوصیات این دو مبل پی ببرند تا با اطلاعات کافی اقدام به خرید مبل شنی یا مبل بادی خود کنند . این دو مبل شباهت هایی با یکدیگر دارند که در ابتدا قصد داریم تا آن ها را بیان کنیم . این مبل ها یعنی مبل شنی و بادی هر دو برای نشستن طراحی شده اند و کارایی آن ها یکسان است ، اما تفاوت عمده ای که این دو مبل با مبل های چوبی و یا ابری دارند وزن بسیار سبک آن هاست ، این محصولات بر خلاف مبل های چوبی کاملا پرتابل و قابل حمل می باشند علت این سبکی نیز نوع طراحی و اجناس استفاده شده در ساخت مبل های فوق می باشد . اما در ادامه با توجه به ویژگی های گفته شده می توانید جواب سوال ” مبل شنی بخرم یا مبل بادی ؟ ” را بگیرید .

مبل شنی

مبل های شنی از نمونه محصولات شنی با ساختار متفاوت می باشد ، این محصول از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که به ترتیب رویه ( پوسته ) ، آستری و محتوای شنی می باشد ، رویه یا پوسته مبل های شنی عموما از جنس پارچه می باشد و اغلب از پارچه های درجه یک تولید می شوند .از بهترین پارچه هایی که برای ساخت مبل های شنی توسط شرکت های تولید کننده استفاده می شود پارچه هایی چون مخمل ، خزدار ، لی ، چرم مصنوعی و طبیعی ، پلی اتیلن ، پلی استر و … استفاده می شود ، هر یک از این پارچه ها ویژگی های خاص خود را دارد به طور مثال پارچه هایی چون پارچه خزدار و مخملی از لطافت بسیار بالایی برخوردار می باشد و استفاده از آن برای فرد می تواند خوشایند باشد . اغلب این جنس به دلیل خاصیت خزدار و جیر مانند خود می تواند در برابر عرق کردن بدن جلوگیری کند .

پارچه هایی چون لی و کتان نیز زیبایی منحصر به فردی را دارند و استفاده از آن ها می تواند باعث زیبا تر شدن مبل شنی شما شود . و اما مبل های شنی که از پارچه های چرمی ساخته می شوند علاوه بر زیبایی خاص و جذابی که دارند می توانند در برابر ضربه و فشار و … مقاوم باشند . لازم به ذکر است که تمامی پارچه هایی که برای رویه یا همان پوسته مبل های شنی استفاده می شود در برابر ساییدگی مقاوم است . و اما محتوای شنی این محصولات از فیبر ها یا همان یونولیت ها تشکیل شده است ، یونولیت از نمونه اجناس مرغوب با خاصیت اسفنجی می باشد که می تواند با انعطاف پذیری بالای خود موجب نرم شدن سطح مبل شنی شود ، لازم به ذکر است که یونولیت هایی که در ساخت مبل های شنی استفاده می شود به صورت خرد شده یا شن شده می باشد تا بدین صورت انعطاف پذیری و حالت پذیری آن دو چندان شود . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  مبل شنی بخرم یا مبل بادی ؟   .......:::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

جکوزی بادی می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین جایگزین ها برای جکوزی های قدیمی و یا جکوزی های سرامیکی باشد ، برای اینکه جکوزی های بادی جدید و البته اورجینال کیفیت فوق العاده ای دارند و از سوی دیگر می توانند به عنوان یک جکوزی آب گرم مورد استفاده قرار بگیرند ، به طوریکه می توان گفت هیچ کمبودی نسبت به جکوزی های عادی ندارند و چه بسا ویژگی های بسیار زیادی را نیز دارند که باعث شده است تا امروزه بسیاری از مردم به دنبال خرید جکوزی بادی اورجینال باشند و از آن ها استفاده کنند . البته توجه داشته باشید ما در این مطلب نیز به جکوزی بادی اورجینال اشاره کردیم و به شما نیز پیشنهاد می کنیم که از جکوزی های بادی اورجینال استفاده کنید که کیفیت بالاتری دارند و شرایط ایده آلی را برای استراحت کردن شما فراهم خواهند کرد . توجه داشته باشید که جکوزی های بادی از نظر ابعاد ، سایز ، برند ، نوع طراحی و ... متفاوت هستند و برای همین است که ما در این مقاله به صورت گسترده در رابطه با جکوزی بادی اورجینال بحث خواهیم کرد تا شما اطلاعات کامل تری را نسبت به محصولات داشته باشید و خرید های خود را انجام دهید . 

اولین و مهم ترین نکته این است که شما ویژگی ها و خصوصیت های جکوزی بادی را بشناسید و از دلایل خرید جکوزی بادی اورجینال آگاه شوید . چرا بهتر است که ما از جکوزی بادی استفاده کنیم ؟ جکوزی های بادی ، وسیله های ساخته شده به صورت بادی هستند که این ویژگی به آن اجازه می دهد تا وزن سبکی داشته باشند و شما بتوانید به آسانی جکوزی را برداشته و آن را جابجا کنید . این بزرگ ترین ویژگی است که یک جکوزی بادی خواهد داشت . بنابراین شما می توانید از جکوزی بادی در هر جایی استفاده کنید و در صورت نیاز ان را جابجا کنید و در هر جایی که دوست دارید محصول را راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید . لازم به ذکر است که سایر جکوزی ها این ویژگی بسیار خوب را ندارند . شما حتی می توانید از جکوزی بادی اورجینال خود در محیط های روباز استفاده کنید و از این بابت نیز محدودیتی وجود ندارد . به عنوان مثال شما می توانید جکوزی بادی را در حیاط راه اندازی کنید و برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید . توجه کنید که نور افتاب هیچ صدمه ای به بدنه جکوزی بادی وارد نخواهد کرد . 

اگر در میان تمامی محصولات بادی به جنس بدنه آن ها توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که بیشتر آن ها از پی وی سی ساخته می شوند و این نشان از کیفیت بالای این جنس دارد که باعث شده تا بسیاری از شرکت های بزرگ از آن برای تولیدات خود استفاده کنید . این در حالی است که اگر شما در میان جکوزی های بادی اورجینال به این موارد توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که تمامی جکوزی های بادی اورجینالی که توسط شرکت های مطرح ساخته شده اند ، جنس بدنه آن ها از پی وی سی برزنتی می باشد که از ترکیب این دو متریال ساخته شده اند و برای همین کیفیتی بسیار بالا نسبت به هر محصول بادی دیگری دارند و از نظر ضخامت نیز بیشتر هستند . پی وی سی و برزنت هر دو موادی ضدآب هستند که در کنار یکدیگر می توانند سال های سال در مجاورت با آب مقاومت خوبی را از خود نشان دهند و از پوسیده شدن جکوزی جلوگیری کنند . لایه های برزنتی که در ساخت جکوزی بادی اورجینال استفاده می شود می تواند دوام جکوزی بادی را بیشتر کند تا محصول به خوبی بتواند وزن آب را تحمل کند . از آن جا که جکوزی های بادی ابعاد بزرگی دارند و ممکن است تا هزار لیتر و یا بیشتر در داخل آن آب جای بگیرد ، نیاز است تا بدنه ای با دوام داشته باشند . برای خواندن ادامه این مقاله همین حالا می توانید به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای وجود مستقیم به صفحه مقاله بر روی نوشته زیر بزنید:

:::::::.......  جکوزی بادی اورجینال   .......:::::::



:: برچسب‌ها: جکوزی بادی , خرید جکوزی بادی , قیمت جکوزی بادی , جکوزی بادی اینتکس , جکوزی پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1402 | نظرات ()