نوشته شده توسط : admin

حتما برای شما هم این سوال پیش امده که یک تخت بادی چه مزیت هایی می تواند داشته باشد؟ ایا تخت های بادی دارای معایب خاصی هم هستند که باعث شود تا خریداران از خرید این محصول دست بکشند؟ ایا تخت های بادی نسبت به تخت های معمولی موجود در خانه ها بهتر است؟ اگر شما هم از این قبلی سوال ها در ذهنتان وجود دارد و دوست دارید تا هر چه سریع تر به پاسخ آن ها برسید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا بهترین پاسخ را در این خصوص و در مورد خرید تخت بادی به شما بدهیم....

در ابتدا باید به مزیت های این محصولات اشاره کنیم و در انتها نیز سعی کنیم با مقایسه ای بین مزایا و معایب این دو به بهترین نتیجه برسیم. به همین دلیل با ما همراه باشید تا در ابتدا فواید تخت های بادی را مطرح کنیم:

پرتابل و قابل حمل : اولین مزیت این تخت خواب ها قابلیت حمل و جا به جایی ساده این محصولات می باشد که باعث شده تا بتوانید از این محصولات در هر مکانی استفاده کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ها معمولا در داخل بسته بندی کوچکی به بازار عرضه می شوند و پس از باز کردن بسته بندی این محصولات می توانید مشاهده کنید که تخت خواب شما در کوچکترین حالت ممکن جمع شده است. این مزیت به این دلیل مناسب است که شما اگر بخواهید از این محصولات در داخل مسافرت استفاده کنید به راحتی می توانید این تخت خواب را در داخل صندوق عقب خودرو خود قرار داده و نگران اشغال جای زیاد نباشید اما تخت های قدیمی و یا دیگر تخت ها به راحتی جمع و تا نمی شوند و معمولا هم فضای زیادی را اشغال می کنند که این امر زیاد به مزاغ افراد خوش نمی اید به همین دلیل این مزیت بسیار حائز اهمیت است.

 

 


 

وزن کم : تخت خواب های بادی معمولا مزن بسیار کمی را هم دارا می باشند. گاها مشاهده شده که یک تخت خواب بادی 4 الی 6 کیلو گرم وزن دارد و شاید سنگین ترین تخت خواب بادی نیز حداکثر وزنی در حدود 9 الی 10 کیلو گرم داشته باشد که همین عامل هم سبب شده تا بتوانید از این تخت خواب ها در هر مکانی استفاده کنید. هم چنین پس از راه اندازی کامل این محصول هم می توانید به راحتی این محصول را تغییر مکان داده و از این کالا در جای دیگری استفاده نمایید که این مزیت نسبت به دیگر تخت خواب هایی که در منازل مسکونی وجود دارد بسیار مهم خواهد بود زیرا شما نمی توانید این دسته از تخت خواب ها را به سادگی جا به جا نمایید. برای خواندن ادامه این مقاله در وب سایت نمایندگی فروش محصولات بادی تهران اینتکس بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد وب سایت شوید :

::::::::........  فواید و مضرات استفاده از تخت های بادی  ........::::::::



:: برچسب‌ها: فواید تخت بادی , مضرات تخت بادی , تخت بادی , تخت خواب بادی , تخت بادی ارزان , تخت بادی اینتکس , معایب تخت بادی , تخت بادی بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از مهم ترین امور برای داشتن خواب خوب این است که بستری مناسب را انتخاب کنید . داشتن بستر و نشیمنگاه مناسب در کنار محیطی آرام و بی سر و صدا می تواند بهترین مکان برای استراحت شما باشد ، پس بایستی در انتخاب آن اهمیت قائل شوید تا بتوانید به بهترین شکل بخوابید و به استراحت کردن بپردازید . لازمه اینکه اندام ها و مغز انسان برای انجام وظایف به طور معقول رفتار کند این است که فرد خواب کافی و مناسبی داشته باشد ، اگر شما فردی هستید که در خواب دچار مشکل می شوید و در طول شبانه روز بی خوابی زیادی را می کشید باید الگوی خوابتان را تغییر دهید و علت آن را جویا شوید تا علت را یافته و نسبت به تغییر آن الگو اقدام کنید تا زین پس خواب بهتری را داشته باشید . داشتن خواب بد به چند عامل بستگی دارد . یکی از آن ها نبودن محیط آرام و دغدغه های ذهنی است اما یکی دیگر از فاکتور های حائز اهمیت که بسیاری فکر نمی کنند که بی خوابی آن ها شاید به این دلیل باشد ، نداشتن بستر مناسب است . نبود بستر و اقلام خواب مناسب می تواند در بی خوابی شما تاثیر گذار باشد و در طول شبانه روز باعث شود تا شما بی حال و کسل شوید .

بستری مناسب است که فرد در آن به بهترین شکل ممکن بتواند بخوابد و بدون اینکه احساس خستگی ناشی از سفت و سخت بودن بسترش ، مدت های طولانی را درون بستر خود به استراحت کردن بپردازند . شاید دیده باشید و یا برایتان اتفاق افتاده باشد که پس از بلند شدن اندام های شما گرفته و نمی توانید به خوبی آن ها را تکان دهید . اندام هایی که بیشتر در معرض فشار هستند گردن ، کمر ، کتف و ... می باشند ، چرا که بیشتر از بقیه اندام های بدن تخت فشار قرار می گیرند . داشتن بستر نرم و راحت می تواند این مشکل را از شما بگیرد و بدون اینکه فشاری به شما وارد شود مدت ها بخوابید و شب را تا سحر بدون هیچ مشکلی استراحت کنید . در قدیم الایام انسان ها از برگ ها و پوست و پشم حیوانات برای نرم کردن سطح برای استراحت کردن بهتر استفاده می کردند ، سپس با پروسه طولانی مدت و با تغییرات یاد و یادگیری و فرا گیری آموخته ها انسان ها از تشک های پشمی که از پشم حیوانات استفاده می شد ، به طوری که آن ها را داخل پارچه و آستری ریخته و تشکی را برای خود درست می کردند . پس از آن تخت هایی ساخته شدند که خصوصیتی مدرن تر داشتند ، این تخت خواب ها که دارای بدنه فلزی یا چوبی بودند از تشک های ابری که در داخل آن فنر هایی قرار گرفته بود تا تشک کاملا فنری و راحت باشد . تولید این تخت خواب ها هنوز هم ادامه دارد به طوریکه در تولیدات جدید تر این محصولات تغییراتی اعمال شده است که هم ظاهری زیبا داشته و هم تختی نرم و راحتی شده اند . اما این تخت خواب ها یک عیب بسیار بزرگ دارند آن هم ابعاد بزرگی که دارند می باشد . تخت خواب های چوبی و فلزی بسیار جاگیر هستند ، و اینکه جابجایی آن ها بسیار سخت است . حال تخت خواب های دو نفره از ابعاد بزرگ تری نیز برخوردار هستند و می توانند حتی نیمی از فضای اتاق خواب را بگیرند که این اشغال فضا شاید کمی ناخوشایند باشد . 

فروش تخت خواب بادی

در طول تغییرات و طراحی های مختلف برای رسیدن به یک بستر مناسب ، در سال های اخیر تولید کنندگان با تفکرات و ایده هایی که داشتند در نهایت تخت خواب هایی را تولید کردند که توسط باد راه اندازی شده و به آن صورت قابل استفاده می شوند . این تخت خواب ها از لحاظ شکل ظاهری بسیار شبیه به تخت خواب های معمولی یا چوبی دارند ، اما سوالی که ذهن برخی از مردم را مشغول کرده است این سوال است که آیا تخت خواب های بادی نیز می توانند به خوبی تخت خواب های چوبی و بری باشند یا خیر ؟ پیشنهاد ما به کسانی که این سوال در ذهنشان پیش آمده است این است که تنها برای یک بار هم که شده از تخت خواب بادی استفاده کنند و بر روی آن دراز بکشند تا ببینند که این تخت های بادی دست کمی از تخت خواب های دیگر ندارند و می توانند به مانند آن ها و حتی بهتر از آن ها کارایی داشته باشند . تخت خواب های بادی ویژگی های بسیار زیادی دارند که به دلیل داشتن آن ویژگی ها مانند طراحی و آرگونومی ساخت ، جنس بدنه و ... باعث شده است تا این تخت ها نیز بسیار کاربردی باشد و افراد زیادی را به سمت خود سوق دهد . برای خواندن ادامه این مقاله مفید در وب سایت فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد وب سایت این فروشگاه شوید :

::::::::........ فروش تخت خواب بادی ........::::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت خواب بادی , تخت بادی اینتکس , تخت بادی ارزان , تخت بادی دو نفره , نمایندگی فروش تخت بادی , تخت بادی طبی ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت خواب بادی امروزه در میان بسیاری از مردم و به ویژه در محیط های خانگی توانسته اند جای خود را باز کنند . این محصولات در دسته پر طرفدارترین محصولات بادی می باشند که توسط برند های بسیاری در سطح جهانی تولید و روانه بازار می شوند ، مردم ایران نیز از جمله طرفداران این محصولات در سال های گذشته محسوب می شوند و بخشی از فروش برند های اینتکس و بست وی را که از تولید کنندگان عمده این محصولات به شمار می آیند به خود اختصاص داده اند . تخت های بادی تفاوت های بسیاری با تخت خواب های چوبی دارند که در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی این محصولات بپردازیم و پیش از خرید تخت خواب بادی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما بگذاریم . تخت بادی یا تخت خواب بادی تختی هست که برای استراحت و خوابیدن استفاده میشود ، تخت خواب های بادی به تختی گفته می شود که قابلیت باز شدن و جمع شدن را دارند ، تخت های بادی در ظاهر ، تفاوتی با تخت های چوبی یا فلزی ندارند تفاوت آنها در لایه های داخلی آن است که به جای فلز یا ستون ، پل های نخی یا ابریشمی وجود دارد و در لابلای آن هوا جریان دارد.

تخت خواب های بادی سایزی نزدیک به تختهای  معمولی دارند اما به جای فنر در آنها هوا به کار می‌رود . تخت خواب های بادی بسیار کوچک و کم حجم هستند و با تمام کوچکی خود در هنگام باد شدن  سایز یک تخت معمولی را شکل می‌دهند . برای بسیاری از مشتریان و مخاطبان این مجموعه شاید کلمه تخته بادی کمی نا مفهوم باشد ، تخت بادی چیست و به چه معناست؟ تخت خواب بادی میتوانند بهترین جایگزین تختهای معمولی باشد؟ تخت خواب بادی همان تختی است که برای استفاده در اتاق خواب از آن به عنوان تخت خواب می شود استفاده کرد . تنها تفاوت تخت بادی با تخته چوبی فقط و فقط هوای داخل تخت هست که با فشار دادن یک دکمه روی پمپ باد ، آن کمتر  از چند دقیقه نصب و راه اندازی میشود . تخت خواب های بادی دارای ابعاد متنوعی می باشند و در ظرفیت های یک نفره و دو نفره تولید شده اند . این محصولات با توجه به ارتفاع استانداردی که دارند به راحتی قابل استفاده برای بزرگسالان می باشد . البته شایان ذکر است که برند اینتکس و بست وی در سال های گذشته اقدام به تولید تخت خواب های بادی کودک نیز کرده اند که بسیار جای خود را توانسته است در میان کودکان باز کند .

طول تقریبی این محصولات برابر با دو متر می باشد که برای مصرف کنندگانی با قد بلند نیز کارایی ایده آلی دارد و بهترین گزینه به شمار می آید . به طور خلاصه باید بگوییم که در خصوص ابعاد تخت های بادی با خیالی راحت تصمیم بگیرید زیرا این محصولات هم اندازه همان تخت های سنتی می باشند و حتی در ابعاد متنوع نیز عرضه شده اند که دست شما را در هنگام خرید نیز به طور کلی باز می گذارند و نمی توانید دغدغه ای به خود راه دهید . بحث بعدی که در زمینه خرید تخت های بادی مطرح است ، قابلیت تحمل وزن این محصولات می باشد . تخت های بادی بسته به ظرفیت یک نفره و دو نفره ای که دارند دارای قابلیت های تحمل وزن استاندارد و متفاوتی می باشند . این محصولات در ظرفیت های یک نفره بزرگسال قابلیت تحمل وزنی بالغ بر صد کیلوگرم و در حالت دو نفره قابلیت تحمل وزن آن ها تا دویست کیلوگرم نیز افزایش پیدا می کند که حتی می توان آن ها را فراتر از استانداردهای جهانی دانست . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب در وب سایت فروشگاه مرکزی اینتکس بر روی لینک زیر کلیک کنید .

::::::::::.......... تخت بادی چیست ..........::::::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت بادی ارزان , تخت بادی اینتکس , تخت بادی بست وی , نمایندگی فروش تخت بادی , تخت بادی طبی , تخت خواب بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شاید برای اولین بار است که اسم تخت بادی شنا را می شنوید و با آن ها آشنا نباشید  ، امروزه تخت های بادی طراحی شده اند که می توانند به خوبی بر روی آب راه اندازی شده و بدون اینکه تعادلش در آب بهم بخورد افراد را بر روی خود جای داده و با این کار وسیله و لوازمی باشد برای تفریحات آبی دوست داران آب تنی . تخت بادی شنا همانطور که گفته شد یکی از لوازم تفریحات آبی بوده و به گونه ای طراحی می شود که بتواند در برابر آب مقاوم باشد و آسیبی به آن وارد نشود ، همچنین این محصولات باید به نوعی طراحی شوند که افراد در هنگام قرار گیری بر روی آن دچار مشکل نشده و بتوانند حتی ساعت ها بر روی آن دراز کشیده و به استراحت کردن بپردازند . تخت بادی شنا را عمدتا در آب های کم عمق و آرام که تلاطم آب در آن ها زیاد نیست استفاده می شود چرا که در غیر این صورت ممکن است تعادل تخت بادی بهم ریخته و افراد را دچار مشکل کنند . به عنوان مثال یکی از رایج ترین محیط های آبی که می توان از تخت های بادی شنا استفاده کرد استخر ها می باشند . در استخر ها کمترین امواج تولید شده و آب آن کم عمق است به همین دلیل یکی از جاهایی که عمدتا از این محصولات استفاده می شود ، استخر های مختلف است . ممکن است حتی از این محصولات در دریاها نیز استفاده شود اما به دلیل اینکه در آن مکان ها امواج آب زیاد بوده باعث می شود تا در این تلاطم های آب تعادل تخت بادی شنا بهم بریزد . 

تخت بادی شنا

به تخت بادی شنا در بسیاری از وب سایت ها تشک بادی روی آب نیز گفته می شود . از تخت های بادی شنا حتما نباید بر روی آب استفاده کرد ، چرا که شما عزیزان می توانید با خرید تخت بادی شنا ، لوازمی را برای استراحت در کنار دریا و یا کنار استخر کنید . وجود این تخت های بادی شنا به شما کمک می کند تا در لبه استخر بستری بسیار نرم و راحت را داشته باشید و بتوانید ساعت های طولانی تری را به استراحت کردن و ریلکس کردن بهره مند شوید . عمدتا از از این محصولات برای ریلکس کردن و آفتاب گیری استفاده می شود ، بنابراین شما می توانید با خرید این محصولات در کنار ساحل ، لب استخر ، و روی آب در استخر های رو باز به آفتاب گیری مشغول شوید . این محصولات که قابل شست وشو نیز می باشند دیگر خیال شما را از بابت شست و شو راحت می کند و شما می توانید حتی بدون هیچگونه نگرانی به بدن خود انواع کرم های ضد آفتاب و یا روغن های بدن را بزنید و نگران چرب شدن تخت بادی شنا نشوید چرا که پس از آن می توانید محصول را شسته و خشک کنید . برای خواندن ادامه این مقاله در وب سایت فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::::........ تخت بادی شنا ........::::::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی روی آب , تشک بادی روی آب اینتکس , تخت بادی روی آب , تخت بادی روی آب اینتکس , تخت بادی اینتکس , تخت بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

روش تعمیرات تخت بادی و انواع تخت خواب بادی اینتکس و بست وی :

آیا تخت خواب بادی شما دچار سوراخ شدگی و پنچری شده است ؟ قبل از راهنمای پنچرگیری و آموزش تعمیر کردن تخت بادی بایستی این نکته را اذعان کنیم که مجموعه تهران اینتکس دارای تعمیرگاه تخصصی و حرفه ای محصولات بادی و تختخواب های بادی است ، در صورتی که محصول خود را نمیتوانید تعمیر کنید و از حوصله شما خارج است میتوانید این مشکل را به ما بسپارید و کالای خراب شده خود را مثل روز اول از ما تحویل بگیرید ، حال اگر میخواهید خودتان در منزل این کار را انجام دهید در ادامه با آموزش تعمیر تخت خواب بادی با ما همراه باشید...

تعمیرات تخت خواب بادی و تخت بادی اینتکس روش تعمیرات تخت بادی و تخت خوابهای بادی اینتکس و بست وی خب حال به بحث ترمیم یا تعمیر تخت خواب بادی می پردازیم. شما در گام اول باید تخت خواب بادی اسیب دیده را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. پس از انجام این کار می بایست به دنبال محل اسیب دیدن این تخت خواب گشته و ان را پیدا کنید. برای مثال اگر اسیب وارد شده به تخت خواب جدی و بزرگ باشد که خب بدون نیاز به باد کردن محصول می توانید ان را پیدا کرده و به دنبال ترمیم ان بگردید اما اگر در محصول شما سوراخ ریزی وجود دارد که با چشم به راحتی قابل رویت نیست ابتدا باید به صورت کامل محصول را باد کنید.

تعمیر تخت بادی 

پس از باد کردن کامل محصول بهترین راه برای پیدا کردن سوراخ این است که به دنبال صدای ان بگردید و توجه کنید که از کدام قسمت باد دارد خارج می شود. اگر باز هم سوراخ ایجاد شده در محصول شما بسیار ریز باشد که متوجه نشوید راه بعدی درست کردن اب کف می باشد. برای انجام این کار نیز مقداری پودر و یا مایع شست و شو را در اب حل کرده و ان را تکان دهید تا خوب کف کند.

 

پس از ان به نقاطی که شک دارید که از این نواحی این محصول سوراخ شده است این کف را بمالید تا با حباب های ایجاد شده در نواحی سوراخ شده و اسیب دیده بتوانید به راحتی ان را پیدا کنید. پس از ان شما نیاز به یک عدد برچسب تعمیرات برای قرار دادن در محل سوراخ شده دارید. همان طور که می دانید برچسب های تعمیرات از دو بخش مجزا تشکیل شده اند. بخش اول رول شفاف بوده و بخش دیگر چسب این محصول است. پس از باز کردن و خارج کردن این دو بخش از داخل بسته بندی حال بهتر است با توجه به مقدار اسیب دیدگی و سوراخ ، رول را به صورت گرد و دایره ای برش زده و کنار بگذارید. حال دور تا دور محل سوراخ شدگی را به صورت کامل چسب بزنید و رول را بر روی ان قرار دهید.

چسبیدن این رول بسیار ساده می باشد ولی نکته مهم این است که بهتر است قبل از انجام تمام این کار ها باد محصول را به صورت کامل تخلیه کنید. هم چنین بهتر است یک وسیله سنگین وزن هم بر روی این رول قرار دهید تا با وارد کردن فشار بیشتر کاری کند که رول به صورت کامل بر روی قسمت اسیب دیده چسبیده و از خارج شدن باد و هوا از ان قسمت جلوگیری کند. پس از اتمام تمامی مراحل یک وزنه سنگین و یک تکه تخته یا کتاب که سطح صافی دارد را بر روی وصله خود روی تخت خواب بادی قرار داده و تا یک ساعت صبر کنید سپس وزنه را برداشته و تخت خود را باد کنید. به همین سادگی شما قادر خواهید بود تا تخت خواب بادی را در صورت اسیب دیدن ترمیم نمایید. البته گاها خواهید شنید که افراد به روش های دیگر هم این محصولات را ترمیم می کنند اما راه استاندارد و درست این کار همین است زیرا شرکت های تولید کننده محصولات بادی هم بهترین روش ترمیم را استفاده از برچسب تعمیرات دانسته اند و خود نیز اقدام به ساخت و تولید این برچسب ها کرده اند. برای خواندن ادامه این مقاله کاربردی و جذاب می توانید همین حالا به وب سایت نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::::.......  تعمییرات تخت بادی و تخت خواب بادی اینتکس  .......:::::::



:: برچسب‌ها: تعمییرات تخت بادی , تعمییرات تخت خواب بادی , تعمییرات تخت بادی اینتکس , تعمییرات تخت بادی بست وی , تعمییر تخت بادی , تعمییر تخت بادی اینتکس , تعمییر تخت خواب بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت خواب بادی یکی از پرکاربرد ترین محصولات بادی می باشد که امروزه افراد نگاه ویژه ای به آن دارند ، این محصول در چند سال اخیر به محبوبیت بالایی دست یافته است و اغلب مردم دوست دارند که بدانند مزیت های این تخت خواب ها چیست و چرا می گویند تخت خواب های بادی بهتر از تخت خواب های معمولی است ؟ شاید شما این محصولات را دیده باشید و حتی بر روی آن نیز دراز کشیده باشید ، شاید هم فقط اسم آن ها را شنیده باشید و دوست داشته باشید که از تخت خواب بادی برای یک بار هم که شده استفاده کنید ، اما هنوز هم کسانی هستند که اسم این تخت خواب ها را نشنیده اند و با شنیدن اینکه تخت خوابی بادی است و توسط باد می تواند راه اندازی شود ، به گونه ای که حتی بهتر از تخت خواب های معمولی یا همان چوبی و فنری باشد تعجب کنند ، اما هیچ جای تعجبی وجود ندارد این محصولات کاملا زیبا و دوست داشتنی با آرگونومی ساخت منحصر به فردی که دارند می توانند بستری بسیار نرم و راحتی را برای افراد به ارمغان بیاورند و ویژگی های بیشتری نیز به نسبت تخت های معمولی داشته باشند . موضوع این مقاله نیز ویژگی ها و مزایا تخت خواب بادی است تا با شرح آن ها شما را با این مزایا آشنا کنیم تا راهنمایی باشیم برای خرید تخت خواب بادی شما ، پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا دیگر تردیدی برای خرید این محصولات بسیار دوست داشتنی نداشته باشید چرا که تنها کافی است یک بار آن ها را امتحان کنید تا دیگر دل از آن ها نکنده و سراغ تخت خواب های چوبی و فلزی نروید . 

مزایا تخت خواب بادی

تخت خواب بادی شکلی کاملا شبیه به تخت خواب های معمولی که عمدتا چوبی و فلزی هستند می باشند اما این شباهت تنها ظاهری بوده و باطن ان ها با هم فرق دارند ، البته از لحاظ نوع کارایی و کاربردی که دارند نیز شبیه به هم هستند و هر دو برای استراحت کردن و خوابیدن طراجی شده اند . تخت خواب های بادی همانطور که از اسم آن ها نیز مشخص است بادی هستند و بیشتر حجم آن ها را باد تشکیل داده است ، از این رو بسیار سبک هستند ، این سبکی و کم بودن وزن تخت خواب های بادی از مزایا آن ها حساب می شود چرا که بر خلاف تخت خواب های چوبی یا فلزی به راحتی می توان آن ها را جابجا کرد ، پس دیگر از جابجایی تخت خواب های سنگین فارغ هستیند و می تواند به تنهایی آن را جابجا کنید ، کودکان و نوجوانان نیز که ضعیف تر از افراد بزرگسال هستند نیز می توانند به راحتی این تخت خواب ها را جابجا کنند . از دیگر مزایا تخت خواب بادی می توان به حجم کم آن ها اشاره کرد ، تخت خواب های معمولی همانطور که دیده اید فضای بسیار زیادی را اشغال می کنند و به راحتی می توانند نیمی از اتاق خواب شما را پر کنند و از آنجا که جابجایی آن ها نیز دشوار است دیگر نمی توانید فضای اشغالی توسط آن ها را کم کنید و شاید به این فکر افتاده باشید که کلا از تخت خواب بادی استفاده نکنید ، اینجاست تخت خواب های بادی به کمک شما می آید و میبینید که با تهیه آن می توانید به راحتی از فضای اشغال شده اتاق خود جلوگیری کنید . حال چگونه می توان از فضای خانه جلوگیری کرد ؟ این یک سوال ساده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت . برای خواندن ادامه این مقاله در وب سایت نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... مزایای تخت خواب بادی ......::::::



:: برچسب‌ها: تختخواب بادی , تخت بادی , تخت خواب بادی اینتکس , تخت بادی اینتکس , تخت بادی ارزان , نمایندگی فروش تخت بادی , تخت بادی طبی ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت بادی در انواع مختلفی تولید می شوند و هر یک دارای ویژگی های منحصر به خود می باشند ، با توجه به نوع ساختار و بدنه تخت قیمت آن ها نیز متغییر است ، گاه تخت خواب ها ممکن است ارزان باشند و گاه گران . با خرید تخت بادی می توانید بستر و تخت بسیار نرم و راحتی را تهیه کنید که از نظر قیمت نیز ارزان تر از تخت های چوبی یا فلزی هستند . در حالت کلی تخت های بادی از نظر قیمت به سه دسته تقسیم می شوند که آن دسته ها به ترتیب ارزان قیمت ، متوسط قیمت و گران قیمت می باشند . بزرگترین شرکت هایی که در فروش تخت های بادی فعالیت می کنند و سال هاست این مصولات بادی را تولید می کنند شرکت اینتکس و بست وی می باشند . شرکت اینتکس یکی از معروف ترین کمپانی ها در تولید این محصولات است و اغلب مردم نام آن را شنیده اند چرا که بهترین محصولات بادی تولید شده توسط این شرکت هستند . در ادامه تولیدات شرکت بست وی نیز به جمع مدعیان اضافه شد و توانست پا به پای شرکت اینتکس تخت های بادی با کیفیت را تولید و روانه بازار کند . محصولات این شرکت ها از نظر قیمت کمی بیشتر از کمپانی های دیگر هستند ، این اختلاف قیمت نیز بی دلیل نیست چرا که کیفیت ساخت و استفاده از جنس های مرغوب در تخت خواب های بادی باعث شده تا محصولات این شرکت یک سر و گردن بالا تر از دیگر شرکت های فعال در این زمینه هستند . تخت خواب های بادی که در کمپانی بست وی تولید می شوند کمی ارزان تر از اینتکس می باشد ، شاید این ارزانی یک سیاست در این شرکت باشد تا به فروش بالا تر دست یابد . از نظر کیفیت نیز این دو برند بسیار نزدیک به هم هستند و اختلاف چندانی میان این دو برند بسیار معتبر و معروف نیست . 

تخت بادی ارزان

این دو کمپانی آمریکایی می باشند که بیشتر خط تولید آن ها در کشور های در حال توسعه مانند چین فعالیت می کنند . از آن جا که محصولات این شرکت ها بر سر زبان ها افتاد ، آن ها به این فکر افتادند که محصولاتشان را به دیگر کشور ها بفرستند . یکی از آن کشور ها که این محصولات را وارد می کند کشور ایران می باشد . یکی از وارد کنندگان مطرح در ایران فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد ، این فروشگاه که سالیان سال است در زمنیه فروش تخت بادی ارزان فعالیت دارد ، مشتریان زیادی را به سمت خود سوق داده است ، علت فروش بالای این فروشگاه نیز به دلایل بالا بودن کیفیت و نیز ارزان بودن محصولات موجود در آن است . این فروشگاه سعی کرده است تا با حذف واسطه ها ، تخت های بادی را مستقیما از شرکت تولید کننده تهیه کند تا با این عمل محصول خود را ارزان تر از دیگر فروشگاه ها و مراکز فروش به دست مشتری برساند . برخی شاید دچار تردید باشند که محصولات این فروشگاه به دلیل اینکه کیفیت محصولاتش پایین است ارزان تر هستند اما به این موضوع فکر نکرده اند که شاید حذف واسطه ها دچار این ارزانی شده است . حال جدا از این مسائل تخت های بادی موجود در این فروشگاه از نظر قیمت به چند دسته تقسیم می شوند که این اخلاف قیمت به چند عامل بستگی دارد ، در ادامه عامل اختلاف قیمت این محصولات را به صورت جداگانه بررسی می کنیم تا شما عزیزان نیز با مطالعه آن اطلاعاتی را کسب کنید تا برای خرید دچار مشکل و تردید نشوید . برای خواندن ادامه این مقاله در وب سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... تخت بادی ارزان ......::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , خرید تخت بادی , تخت بادی ارزان اینتکس , قیمت تخت بادی , تخت خواب بادی ارزان , تخت خواب بادی اینتکس , نمایندگی فروش تخت بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت خواب های بادی از سری محصولات کاملا کاربردی در طول شبانه روز هستند که امروزه به یکی از بستر های بسیار عالی برای خواب تبدیل شده اند . تخت خواب های بادی که از نام آن ها کاملا مشخص است ، محصولی بادی هستند که طراحی به مانند تخت خواب های معمولی و چوبی دارند و می توانند وسیله ای بسیار خوب برای خواب راحت شما باشند . انتخاب یک نشیمنگاه و بستر مناسب از مهم ترین موضوعاتی است که بایستی افراد به آن توجه داشته باشند ، داشتن یک خواب راحت و ایده آل می تواند در رشد اشخاص به خصوص در کودکان در نوجوانان که در سنین رشد هستند بسیار اهمیت دارد فلذا بهتر است که والدین هم برای خود و هم برای کودکانشان بستری مناسب را فراهم کنند . استفاده از تخت خواب ها اعم از چوبی و بادی از بهترین گزینه ها برای استفاده هستند چرا که به نسبت تشک های قدیمی که بیشتر با پشم و پارچه تهیه می شدند مناسب تر است و می تواند بستری ایده آل و نرمی را برای شما به ارمغان بیاورد ، اما با روی کار آمدن تخت خواب های بادی دیگر استفاده از تخت خواب های چوبی و فلزی کمرنگ تر شد چرا که تخت های بادی جایگزین بسیار خوبی برای تخت های غیر بادی و چوبی شدند .

 

تخت بادی دیجی کالا               تخت بادی دیجی کالا

 

با باور های غلطی که بسیاری از مردم نسبت به تخت خواب بادی دارند ، این محصول می تواند به بهترین شکل بستری ایده آل را برای هر فردی فراهم کند و از آنجا که تنوع در تولید این محصولات بسیار بالاست به راحتی می توانید تخت خواب بادی ایده آل و زیبای خود را خریداری کنید ، این محصولات در ابعاد بزرگ و کوچکی طراحی شده اند که به صورت یک نفره و دو نفره موجود هستند . جنس بدنه این محصولات بادی از بهترین و با کیفیت ترین اجناس مانند pvc فشرده و وینیل های ضخیم تولید می شود که می تواند موجب مقاومت بسیار بالای محصول شود ، این دو جنس یاد شده از بهترین اجناسی هستند که در تولید دیگر محصولات بادی مانند : استخر بادی ، مبل بادی ، صندلی بادی ، تشک بادی و ... استفاده می شود چرا که مقاومت آن دو در برابر ضربه و فشار های بالا وصف ناپذیر است ، همچنین از آن جا که ساختار بسیاری از تخت خواب های بادی مرغوب از ساختاری چند لایه برخوردار است می تواند وزن های بسیار بالا را بدون اینکه آسیبی ببینند می توانند متحمل شوند . رویه این محصولات نیز بیشتر به صورت مواج ساخته شده است که مزیت های دیگری را به محصول بخشیده است . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب و همچنین مشاهده متنوع ترین تخت خواب های بادی به همراه قیمت بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد سایت نمایندگی فروش تخت بادی ایران شوید :

::::::...... تخت بادی دیجی کالا ......::::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت بادی اینتکس , نمایندگی فروش تخت بادی , تخت خواب بادی , قیمت تخت بادی , تخت بادی ارزان , تخت بادی طبی , تخت بادی دو نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت خواب بادی بست وی یکی از محصولاتی که این روز ها خیلی از افراد قصد خرید آسان را دارند اما در هنگام خرید با چالش های گوناگونی مواجه می شوند ، انتخاب یک تخت خواب بادی بست وی است. این محصولات با توجه به ویژگی های گوناگون و مزایا و معایبی که دارند قطعا باعث شده است تا هر فردی قبل از انتخاب و خرید این کالا اقدام به تحقیق راجب آن کند. در همین رابطه نیز ما سعی بر این داریم تا در این مقاله جزئیات این محصولات را به صورت کامل برای شما باز گو کرده و در انتخاب درست و هوشمندانه این محصولات شما را یاری کنیم... ظرفیت تخت خواب بادی اولین مبحث در این مقاله را به ظرفیت های این تخت خواب ها اختصاص داده ایم که با توجه به آن بتوانید یک خرید خوب را تجربه کنید.

در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این تخت خواب های بادی دارای ظرفیت های یک نفره و دو نفره می باشند. همین عامل سبب شده تا شما در هنگام خرید با توجه به نیاز خود بتوانید انتخاب دقیق تری را انجام دهید. در کنار این ظرفیت ها باید به مسئله دیگری که بسیار مهم می باشد یعنی تحمل وزن این تخت خواب ها هم اشاره کنیم. در همین خصوص نیز می توان عنوان کرد که تخت خواب های بادی دارای تحمل وزن 136 کیلوگرم به طور پیش فرض برای محصولات یک نفره و 250 کیلوگرم برای محصولات دو نفره می باشند.

 

البته این عامل در بین تولید کننده های مختلف گوناگون بوده و بعضی از این شرکت ها با افزایش این مقدار سعی کرده اند تا محصولی متناسب با افراد سنگین وزن را هم به بازار عرضه کنند. در تکمیل این جمله نیز می توان عنوان کرد که تخت خواب های بادی تک نفره با تحمل وزن 180 کیلو گرم و دو نفره با تحمل وزن 300 کیلوگرم هم گاها در بازار موجود می باشد. جنس تخت خواب بادی bestway مسئله مهم بعدی در خصوص تخت خواب های بادی بحث جنس این دسته از محصولات است که قطعا عاملی فوق العاده مهم و حیاتی به شمار می رود. همان طور که از اسم این محصولات پیداست بخش اصلی تشکیل دهنده این محصول باد می باشد و همین عامل هم باعث شده تا این محصولات در معرض خطر قرار بگیرند. در همین خصوص نیز در هنگام خرید باید به جنس این محصولات توجه ویژه ای شود و بهترین انتخاب را انجام دهید.

تخت خواب های بادی عمدتا از جنس PVC طراحی و تولید می شوند. این جنس تشکیل دهنده بخش های کناری این محصولات است که بیشتر آن ها نیز از نوع طرح چرم بوده و کیفیت بالایی را از خود به جای گذاشته اند. هم چنین در کنار این بخش های کناری باید به رویه این محصولات هم اشاره کرد که بیشتر ان ها از نوع جیر و یا مخمل بوده و باعث شده تا یک کیفیت فوق العاده نرم و راحت را شاهد باشید. همین عامل نیز در راحتی از استفاده و خواب راحت بر روی این محصولات بسیار اثرگذار خواهد بود. تخت خواب بادی طبی بست وی دیگر عاملی که باید به ان اشاره کنیم و خیلی از افراد نیز در هنگام خرید از فروشنده در رابطه با این موضوع سوال می کنند ، بحث طبی بودن این تخت خواب های بادی می باشد. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که خیلی از افراد دارای مشکلات عضلانی بوده و قصد دارند تا در طول شبانه روز در بهترین حالت ممکن بر روی یک تخت و یا تشک به استراحت بپردازند. در همین خصوص نیز معمولا خیلی از افراد تخت خواب های بادی را پیشنهاد می کنند. برای مطالعه ادامه مقاله در وب سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد سایت شوید :

::::::...... تخت خواب بادی بست وی ......::::::



:: برچسب‌ها: تخت خواب بادی , تخت بادی , تخت بادی ارزان , نمایندگی فروش تخت بادی , تخت بادی طبی , تخت بادی دو نفره , قیمت تخت بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()