نوشته شده توسط : admin

استخر پیش ساخته ایزی ست یا استخر فست ست ، از بزرگترین استخر های نیمه بادی ساخته شده است که برند های معروفی مانند اینتکس ، بست وی و جیلانگ آن ها را تولید می کنند . این نوع از استخر ها از پر طرفدار ترین استخر های ساخته شده هستند که به واسطه راه اندازی بسیار آسان ، بسیار محبوب شده اند . کیفیت ساخت استخر ایزی ست نسبت به استخر های بادی بسیار زیاد است و به همین جهت آسیب دیدگی در آن به ندرت پیش آمده و در مقایسه با استخر های بادی ، می توان گفت که استخر ایزی ست آسیب دیدگی کمتری دارد . این در حالی است که استخر پیش ساخته ایزی ست از نظر ابعاد نیز بسیار بزرگ تر از مدل های بادی بوده و شاید بتوان گفت که بیشتر در معرض آسیب دیدگی هستند ، ولی با این حال کیفیت حرف اول را می زند . معمولا آسیب هایی که به استخر ایزی ست وارد می شود عامل انسانی داشته و استخر های ایزی ست به خودی خود آسیب نمی بینند .

به طور مثال باید بدانید که استخر ایزی ست طول عمر بالایی دارد و اگر آن را برای مدت طولانی استفاده کنید و حتی اگر آن را در فضای باز راه اندازی کنید ، باز هم آسیبی به آن وارد نمی شود . مگر اینکه جسم تیزی به آن بر خورد کرده باشد و یا سنگ ریزه و ... در کف استخر و در سطح زمینی که استخر را راه اندازی می کنید ، باقی مانده باشد . مورد بعدی این است که استخر های ایزی ست به دلیل اینکه بدنه نیمه بادی دارند ، نباید لبه بادی آن ها را بیش از اندازه باد کنید ، برای اینکه اینکار می تواند منجر به ترکیدن این بخش شود . حتی شما اگر لاستیک ماشین را نیز بیش از اندازه باد کنید ، ممکن است لاستیک با آن مقاومت بسیار بالا ، بترکد . بنابراین می بینیم که بیشتر آسیب دیدگی ها عوامل انسانی دارند و حتی اگر شما راه اندازی درستی نداشته باشید نیز می تواند به استخر صدمه وارد کند . 

شاید یکی از ساده ترین و پیش پا افتاده ترین علل آسیب دیدگی به استخر های سایز بزرگی همچون استخر ایزی ست این مورد باشد که استخر را در یک زمین شیب دار راه اندازی کرده باشید . اگر استخر را در زمین شیب دار راه اندازی کرده باشید ، آب در یک طرف استخر جمع شده و می تواند صدمه به آن وارد کند و این موضوع اصلا خوب نیست . حال اگر شما تمامی موارد را انجام دهید ولی باز هم بر اثر سهل انگاری استخر ایزی ست شما آسیب دید باید چه کاری را انجام دهید ؟ آیا پنچرگیری استخر ایزی ست آسیب دیده امکان پذیر است یا باید آن را دور بیاندازید ؟ استخر های ایزی ست استخر هایی با کیفیت و اصل هستند که می توان گفت حتی کالای گران بهایی نیز هستند و ارزش بالایی دارند ، برای همین بهترین کار این است که استخر آسیب دیده را تعمیر کرده و دوباره از آن استفاده کنید . کار غیر عقلانی این است که استخر ایزی ست آسیب دیده را دور بیاندازید . 

چرا که حتی اگر استخر ایزی ست شما از چندین ناحیه نیز آسیب دیده باشد باز هم قابل تعمیر است . حتی اگر لبه بادی و یا بدنه برزنتی آن و یا قسمت کف دولایه استخر اسیب دیده باشد ، باز هم شما می توانید آن را تعمیر کنید . ولی نکته اینجاست که باید تجربه کافی را در زمینه تعمیر استخر بادی ایزی ست داشته باشید . تقریبا می توان گفت که تعمیر استخر ایزی ست کمی تخصص بیشتری نسبت به تعمیرات استخر بادی می خواهد . شما می توانید تعمیر لبه بادی استخر ایزی ست را به مانند تعمیر استخر بادی انجام دهید ، زیرا هر دو آن ها بادی هستند . ولی در نظر داشته باشید که استخر ایزی ست دارای بدنه سه لایه می باشد که این سه لایه پی ویی سی ، برزنت و الیاف می باشد ، اما بدنه استخر بادی تنها از پی وی سی ساخته شده است که از برچسب تعمیرات مخصوص استخر بادی می توانید برای تعمیر کردن بدنه پی وی سی آن ها اقدام کنید . برای خواندن ادامه این مقاله کاربردی و آموزنده به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای رفتن مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  تعمیر استخر ایزی ست  ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر ایزی ست , نمایندگی فروش استخر ایزی ست , استخر ایزی ست اینتکس , خرید استخر ایزی ست , استخر ایزی ست اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سرعت قایق بادی بستگی به نوع قایق بادی و همچنین موتور آن دارد که از مدل های آن به چند نوع از آنها اشاره خواهیم کرد. مثلا قایق بادی جمینی سرعت بسیار بالایی میتواند داشته باشد اگر موتور قایق بادی ۸۰ اسب بخار را روی آن نصب کنید قایق بادی اکسکروشن با یک موتور قایق برقی حدودا بین ۱۰ الی ۱۵ کیلومتر میتواند سرعت داشته باشد و همچنین اگر روی آن یک موتور بنرینی ۲٫۵ اسب سوار کنید میتواند ۱۵ الی ۲۵ کیلومتر در ساعت سرعت داشته باشد ، مثلا قایق بادی مارینر در صورت بستن موتور قایق با توان ۴ اسب بخار میتواند سرعتی بین ۲۵ تا ۴۰ اسب بخار داشته باشد و همچنین در صورت بستن موتور با توان ۲.۵ اسب میتواند تا حدود ۲۰ کیلومتر در ساعت سرعت داشته باشد.

قایق بادی به خودی خود و با یک جفت پارو سرعتی نمیتواند داشته باشد شاید در حد ۳ الی ۴ کیلومتر در ساعت سرعت نهایی آنها باشد اما سرعت ها و شتاب های انها بستگی دارد ، اما در خصوص قایق بادی سی هاواک هم باید گفت این نوع قایق بادی موتور برقی بیشتر از ۴۲۸ وات را ساپورت نخواهد کرد و با این حجم موتور نهایت سرعتی که میتواند داشته باشد ۷ الی ۸ کیلومتر در ساعت است .

 

قایق بادی اینتکس مدل های مختلفی همچون قایق بادی اکسپلورر و قایق بادی کلاپ و انواع قایق بادی مارینر و جمینی و قایق های بادی بست وی شامل مارین و وویاگر و کاسپین میباشد که برای سرعت آنها هر کدام بایتسی موتور های مناسب با قایق را روی آنها نصب کرد تا سرعت حدودی آن هم مشخص باشد اگر قایق بادی شما از جنس فایبرگلاس جیمینی است بایستی موتو هایی با توان ۲۰ اسب بخار به بالا روی آن بسته شود تا سرعت مناسب و شتاب خوبی را برای مصرف کننده به ارمغان آورد چنانچه موتور برقی را روی قایق جمینی ببندید انتظار سرعت بالا را نمیتوان داشت زیرا موتور های برقی فقط در حد حرکت دادن قایق در حد پارو زدن است و هیج سرعتی را نمیتوان از ان انتظار داشت

شتاب و سرعت قایق های بادی اینتکس هر چقدر سبک تر باشند سرعت بیشتری دارد

قایق بادی در جهت مخالف موج سرعت آن به نصف خواهد رسید و همچنین رو به موج سرعت آنها به حد اکثر خواهد رسید و تا دو برابر شتاب و سرعت آن افزایش خواهد یافت موتور قایق بادی در سرعت قایق تاثیر بسزایی دارد و میتواند تایین کننده شتاب و سرعت قایق های اینتکس باشند و همچنین نوع موتور قایق بادی هم در این گزینه بسیار اهمیت دارد مثلا موتور قایق بنزینی یاماها با پارسان تفاوت بسیار دارد مثال این دو همانند مقایسه با خودروی بنز با یک خودروی چینی است که نمیتوان آنها با یکدیگر مقایسه کرد . برای خواندن ادامه این مقاله آموزنده به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  سرعت قایق بادی   ......::::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی , قایق بادی اینتکس , خرید قایق بادی , قیمت قایق بادی , نمایندگی فروش قایق بادی , سرعت قایق بادی چقدر است ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت خواب های بادی از نمونه محصولات بادی پر فروش و دوست داشتنی هستند که می توان گفت محبوبیت آن ها به همراه استخر بادی بیشتر از سایر محصولات بادی می باشد . تخت خواب های بادی ویژگی ها و مزیت ها بسیاری دارند که در این مطلب از دلایل خرید تخت خواب بادی و ویژگی های آن سخن خواهیم گفت تا کسانی که اطلاعات کمی در رابطه با این محصول بادی دارند بتوانند با کسب اطلاع از دلایل خرید تخت خواب بادی و ویژگی های آن بهترین انتخاب را انجام دهند ، پس اگر قصد خرید تخت خواب بادی را دارید و یا در خرید این محصولات تردید دارید در ادامه همراه ما باشید تا بتوانیم شما را در این امر یاری کنیم .

تخت خواب بادی همانطور که گفته شد مزیت هایی دارند که این مزیت ها موجب برتری آن ها نسبت به تخت خواب های چوبی و فلزی شده است . یکی از این مزیت ها قیمت پایین تر تخت خواب های بادی نسبت به تخت های چوبی است ، پس می بینیم که خرید تخت خواب های بادی می تواند مقرون به صرفه تر باشد . این در حالی است که تخت خواب های بادی همان کارایی را دارند که تخت خواب های ابری دارند .

شاید برخی از شما عزیزان که اطلاعات کافی در رابطه با تخت خواب های بادی ندارید گمان کنید که تخت خواب های بادی نمی توانند به خوبی تخت های ابری باشند و سطح آن ها به نرمی و راحتی دیگر تخت ها نیست . لازم به ذکر است که تخت خواب های بادی کاملا طبی و انعطاف پذیر هستند به همین دلیل نیز این نوع از تخت ها را نیز می توان جزء تخت خواب های طبی دانست .

شرکت های تولید کننده تخت خواب بادی مانند اینتکس و بست وی با تجربه کاری بسیار بالایی که در زمینه تولید محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی دارند ، با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته و همچنین به کارگیری طراحان خبره و ماهر اقدام به تولید تخت خواب های بادی با آرگونومی ساخت عالی کردند .

شاید بسیاری از افراد که اطلاعاتی در رابطه با تخت خواب های بادی ندارند گمان می کنند که قسمت های داخلی تخت خواب های بادی خالی است و این محصولات شکلی بادکنکی و تو خالی دارند ، اما لازم است بدانید که قسمت های داخلی تخت خواب های بادی به دلیل اینکه ارتفاع بیشتری نیز نسبت به تشک های بادی دارند به صورت لایه بندی شده و اغلب به صورت سه طبقه و سه لایه طراحی شده اند تا فشار بر روی دیواره ها کمتر شود .

همچنین هر لایه از تخت خواب بادی دارای لایه های مشبک عمودی نیز می باشند که باعث شده است تا تخت خواب بادی از حالت بادکنکی و تو خالی بودن در بیاید ، چرا که در غیر این صورت فشار وارده به تخت خواب بادی باعث می شد تا تخت خواب بادی بترکد و یا حالت تخم مرغی پیدا کند . همچنین این ساختار به حفظ تعادل تخت خواب بادی و عدم لرزش آن کمک می کند . با این نوع طراحی میبنیم که تخت خواب های بادی بسیار مقاوم هستند . برای خواندن ادامه این مقاله کافیست همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش تخت بادی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه مقاله کافیست بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  از دلایل خرید تخت خواب بادی و ویژگی های آن   .....:::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تختخواب بادی , خرید تخت بادی , قیمت تخت بادی , نمایندگی فروش تخت بادی , تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

همواره انتخاب یک مبل و نشیمنگاه نرم و راحت برای برخی از افرادی که حساس هستند ، دغدغه شده است . به خصوص آن دسته از افرادی که زمان زیادی را صرف نشستن کرده و یا مدت زیادی به تماشای تلویزیون و فیلم اختصاص می دهند و یا دوست دارند که بر روی یک مبل راحتی ساعت ها مطالعه داشته باشند . ما در اینجا قصد داریم تا یک مبل بسیار دوست داشتنی و همه پسند را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با تهیه کردن آن ، دیگر این دغدغه را نداشته باشید و از داشتن یک مبل راحتی نهایت لذت را ببرید . بنابراین ما به شما مبل شنی لاکچری را پیشنهاد می کنیم که از بهترین مبل هایی است که تاکنون تولید شده است . می توان گفت که مبل شنی یک مبل جدید و نو ظهور است که به سرعت محبوب شده است و هر فردی تنها با یک بار استفاده از این نوع مبل ها عاشق آن شده اند . مبل شنی لاکچری بهترین پیشنهادی است که می توانیم به شما بدهیم .

آشنایی با مبل شنی لاکچری

در واقع همانطور که اشاره شد ، مبل شنی لاکچری یک مبل جدید و بسیار زیبایی است که شاید شما با آن ها آشنایی کامل نداشته باشید ، برای همین قصد داریم تا شما را با این محصول پر فروش این روز ها ، آشنا کنیم . مبل های شنی به دلیل اینکه اینکه هیچ نوع پایه ای در ساخت آن ها استفاده نشده است و از سوی دیگر در داخل آن از یونولیت و گرانول استفاده شده و در برخی دیگر نیز از الیاف نرم استفاده شده ، بسیار سطح نرم و حالت پذیری دارد ، برای همین اگر مدت های طولانی را روی آن بنشینید ، اصلا احساس خستگی نخواهید کرد . این مبل ها حتی می توانند به راحتی فرم بگیرند و آن طور که دلخواه شماست ، شرایط را ایجاد کند تا بسیار راحت بر روی آن بنشینید . مبل شنی جدا از این مسئله بسیار ظاهر زیبایی دارد و می توان آن را در دسته مبل های لاکچری قرار داد که استفاده از آن ها می تواند دیزاین خانه شما را بسیار زیبا تر کند . به خصوص اگر انتخابی درست داشته باشید . 

پارچه مبل شنی لاکچری از چیست ؟

مبل های شنی از جنس های مختلفی ساخته می شوند ، ولی مبل شنی لاکچری مبلی خواهد بود که پارچه شیک و زیبا داشته باشد . شما در انتخاب مبل شنی ، دستتان باز بوده و می توانید حتی پارچه مبل شنی لاکچری خود را انتخاب کنید . ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای داشتن یک مبل شنی لاکچری ، مدل هایی را خریداری کنید که از پارچه های مخملی یا جیر ، پارچه های چرمی و یا پارچه های جین ساخته شده باشند . این سه پارچه از بهترین پارچه هایی است که شما می توانید انتخاب کنید ، چرا که آمار گرفته شده از میزان خرید مبل شنی لاکچری این را نشان می دهد که محصولات ساخته شده با پارچه های گفته شده ، محبوبیت بالاتری را دارند و محصول خریداری شده از نظر زیبایی ، بسیار عالی و شیک است . این موضوع باعث شده است تا نه تنها از مبل های شنی در خانه ، بلکه در محل کار یا نمایشگاه ها و ... نیز از آن استفاده شود . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت تولیدی مبل شنی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای مراجعه مستقیم به صفحه وب سایت بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......   مبل شنی لاکچری ......::::::



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مبل شنی ارزان , تولیدی مبل شنی , مبل شنی بزرگسال , مبل شنی دو نفره , تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1402 | نظرات ()