نوشته شده توسط : admin

برای داشتن خواب خوب نیاز است که بستری مناسب را برای استراحت کردن تهیه کنید . وجود بستر نرم و راحت موجب می شود تا فرد بتوانید به بهترین شکل ممکن استراحت کند و در طول روز سرحال باشد . این مقوله از دیر باز حائز اهمیت بوده و انسان ها همواره در تلاش بودند تا بستر خواب راحتی را برای خود محیا کنند . هر انسانی لازم است که در طول شب 6 تا 8 ساعت را بخوابد و در صورت لزوم در طول روز نیز در حدود یک ساعت به استراحت کردن بپردازد ، پس از آن جا که یک سوم ساعات شبانه روز ما در خواب سپری می شود لازم است تا بستری مناسب را داشته باشیم تا به بیماری هایی چون کمر درد ، گرفتن عظلات و اندام ها و ... دچار نشویم . تحقیقات نشان داده است که داشتن خواب کامل و خوب می تواند در رشد انسان بسیار تاثیر گذار باشد ، حال این موضوع نزد کودکان که در سنین رشد نیز می باشند بسیار پر اهمیت بوده و والدین بایستی بیشتر به فکر تهیه بستر مناسب برای خواب و استراحت آن ها باشند .

امروزه وجود تخت خواب ها کمک بسزایی در استراحت هر چه بهتر مردم نقش داشته است . این تخت خواب ها که پس از تشک های خانگی و پشمی مرسوم شدند از آن ها به بهترین شکل استقبال شد و امروزه نیز بسیاری از منازل از تخت خواب ها استفاده می کنند چرا که استفاده از آن ها باعث شده تا خواب مردم راحت تر شوند و بدون اینکه فشاری به اندام ها وارد شود مدت طولانی تری را در خواب بگذرانند . در ادامه تغییرات و تحولات تخت خواب ها ، شرکت هایی اقدام به تولید تخت خواب های بادی کردند . در ابتدا این ایده بسیاری را شگفت زده کرد و بسیاری نیز بر این عقیده بودند که شاید تخت خواب بادی نتوانند انتظارات مردم را بر آورده کنند و این سوال برایشان پیش می آمد که چگونه ممکن است تخت بادی بتواند بستری مناسب برای استراحت کردن افراد باشد ؟ با تولید اولین تخت خواب های بادی شاید انتظارات به طور کامل برآورده نشد اما تولید کنندگان با اعمال تغییراتی در ساختار و طراحی توانستند تخت های بادی با کیفیت تری را تولید کنند . پس از مدتی و با گذشت زمان کمپانی های مطرح تخت خواب های بادی مدل های بسیار زیبا و با کیفیت ساخت بسیار بالا را تولید کردند به گونه ای که توجه مردم را به خود جلب کرده و آن ها را مشتاق کردند تا بیشتر با این محصولات بادی آشنا شوند .

 

بهترین مدل های تخت خواب بادی

در تولیدات جدید تخت خواب های بادی با امکانات بیشتر ساخته شد ، به طوری که توانست به خوبی جای تخت خواب های چوبی و فلزی را بگیرد . تغییرات اساسی در آرگونومی ساخت ، جنس رویه و بدنه توانست مقاومت تخت را بسیار بالا ببرد و بتواند به خوبی وزن های بسیار بالا را تحمل کند . این محصولات به دلیل اینکه فضای اشغالی کمتری را به نسبت تخت های چوبی یا فلزی اشغال می کنند و نیز جابجایی آن ها به سهولت امکان پذیر است توانسته اند جایگزین خوبی برای تخت خواب های معمولی باشند . کم بودن وزن این تخت ها نیز مشخص است چرا که بیشتر حجم آن ها را باد تشکیل داده است و از آن جا که مشخص است هوا وزنی نداشته و کل وزن تخت خواب بادی مرتبط با بدنه آن ها و نیز در صورت بودن پمپ شامل آن نیز می شود . بزرگترین تخت خواب های بادی نیز وزن تقریبی میان 8 تا 10 کیلوگرم و کمتر از آن را دارند که این مقدار در تخت خواب بادی یک نفره بسیار کمتر بوده و جابجایی آن نیز به مراتب راحت تر خواهد بود . همچنین فضای اشغالی آن ها همانطور که در بالا نیز اشاره شد بسیار کم است ، این محصولات بر خلاف تخت های چوبی حاشیه های کمتری دارند و بیشتر ابعاد آن ها مفید بوده و کناره های کمی را دارند . برای مشاهده ادامه مقاله به وب سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... بهترین مدل های تخت خواب بادی ......::::::

 



:: برچسب‌ها: تخت خواب بادی , تخت بادی , تخت بادی اینتکس , تخت بادی ارزان , تخت بادی طبی , نمایندگی فروش تخت بادی , قیمت تخت بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

فروش تخت بادی کودک یکی از مهمترین مواردی بوده که فروشگاه محصولات بادی اینتکس به آن اهمیت فراوانی داده است. شرکت اینتکس برای فروش تخت های بادی کودک به عوامل متعددی توجه نموده که در انتها موجب انتخاب با کیفیت ترین مدل ها برای عرضه در کشور خواهد شد. عواملی مانند جنس بدنه ، نوع طراحی و ساختار ، ابعاد و تحمل وزن و همچنین شرکت تولید کننده و سایر ویژگی ها که موجب استفاده راحت کودکان از یک تخت بادی کودک خواهد شد. روش فروش تخت بادی کودک توسط شرکت اینتکس در ایران به سه صورت اینترنتی ، حضوری و یا تلفنی بوده که از هر سه طریق می توان اقدام به انتخاب تخت کودک مورد نظر و در نهایت خرید آن کرد. اکثر محصولات بادی مانند تخت بادی کودک به هیچ عنوان در ایران شامل ضمانت تعویض نبوده اما فروشگاه اینتکس برای رضایت مندی مشتریان خود برای محصولات بادی 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قرار داده است.

البته همانطور که اشاره کردیم عوامل مهمی برای فروش تخت های بادی کودک وجود داشته که در ادامه به تک تک آنها خواهیم پرداخت... امروزه از تخت های بادی کودک می توان به عنوان بهترین گزینه برای خواب نوزادان و یا کودکان در محیط های خانگی نام برد . این محصولات به دلیل دارا بودن رویه هایی نرم و در عین حال ضد حساسیت باعث شده اند تا کودکان به هر نوع پوستی که دارند بتوانند از این محصولات پر کاربرد استفاده کنند . تخت های بادی کودک در ابعاد متنوعی در بازارهای جهانی وجود دارند و این امر باعث شده است تا در انتخاب تخت بادی مناسب برای اتاق خواب کودک تان دچار مشکل نشوید . همچنین با توجه به فروش بالای تخت های بادی در مقایسه با سایر دسته بندی های محصولات بادی ، برندهای تولید کننده به دلیل بالا بردن فروش خود نوآوری های فوق العاده ای در طراحی فانتزی رویه تخت های بادی به کار برده اند . بسیاری از تخت های بادی کودک دارای طراحی های شخصیت های کارتونی می باشند که به خوبی نیز توانسته اند جای خود را در میان کودکان باز کنند . در دسته تخت خواب های بادی کودک هر چه فانتزی بودن کار بالاتر باشد ، توجه کودک را بیشتر به خود جلب کرده و طبیعتا به فروش بالاتری دست پیدا می کند ، به همین خاطر برندهای تولید کننده تخت های بادی کودک در این زمینه پیش قدم شده اند . شاید خرید تخت بادی عروسکی برای کودکان شما بتواند بسیار جذاب باشد و با اتاق آن ها سازگاری بالایی را بسازد .

 

 

تخت های بادی عروسکی کودک به چاپ طرح ها بر روی بدنه بسنده نکرده اند و به طور کلی ساختار تخت را به صورت فانتزی در آورده اند که اگر بخواهیم برای شما تصویر سازی کنیم مانند عروسکی هستند که در بخش پایینی آن ها تخت برای خواب کودک وجود دارد . این محصولات توسط برند اینتکس و بست وی تولید شده اند و اغلب مورد استفاده های کودکان قرار می گیرند . شما عزیزان علاوه بر تخت های بادی بزرگسال به راحتی می توانید مدل های مختلف تخت خواب های بادی را از فروشگاه محصولات بادی تهیه کنید . فروشگاه تهران اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس و بست وی در ایران اقدام به عرضه این محصولات کرده است که علاوه بر کیفیت فوق العاده و پایین ترین قیمت های در بازارهای داخلی برای شما عزیزان ضمانت اصالت محصولات را تایید و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای را ارئه می کند که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . تخت های بادی کودک در مدل های مختلفی تولید شده اند که از هر نظر دارای تفاوت های اساسی در خود می باشند. این تخت خواب ها اصولا دارای طراحی و رنگ آمیزی شاد و کودک پسندانه بوده تا تاثیر خوبی در روحیه افراد مصرف کننده بگذارد. یکی از مهمترین مواردی که در فروش تخت های بادی کودک به آن توجه شده است جنس بدنه می باشد. تمامی تخت بادی کودک ساخته شده از جنس پلاستیک PVC در کیفیت و ضخامت های مختلف بوده از روکش های متفاوتی برای بدنه اصلی استفاده شده است. روکش هایی مانند جیر و یا طرح چرم که هر کدام در محل تعیین شده خود به کار برده شده اند تا در نهایت کیفیت لازم را برای یک تخت کودک به ارمغان آورند. این نوع جنس بدنه استفاده شده در تخت های بادی کودک در واقع دارای ویژگی هایی از جمله انعطاف بالا بوده تا امکان جمع کردن این نوع محصولات در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم سازند. قابلیتی که باعث می شود از تمامی تخت های بادی کودک تولید شده بتوان در مسافرت ها و حتی چادر های مسافرتی نیز استفاده کرد. برای خواندن ادامه این مقاله در وب سایت نمایندگی مرکزی اینتکس بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::..... فروش تخت بادی کودک .....:::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت بادی کودک , خرید تخت بادی کودک , تخت خواب بادی , تخت بادی بچه گانه , نمایندگی فروش تخت بادی , تخت بادی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه محصولات جدید بادی بسیار با کیفیت تولید شده اند که برای مصارف خانگی ساخته شده که برای استراحت کردن و خوابیدن تعبیه شده اند . این محصولات که تخت خواب نامیده می شوند با پر شدن محفظه داخلی آن راه اندازی شده و مورد استفده قرار می گیرند . این تخت خواب ها با توجه به ویژگی های خارق العاده ای که دارند می توانند یکی از بهترین بستر ها برای استارحت کردن شما باشند . تولید کنندگان پس از مدت ها تولید با اعمال تغییراتی در نوع ساختار و جنس بدنه این تخت خواب ها ، موفق شدند تا تخت خواب های بادی بسیار مدرن و کارآمدی را تولید کنند و بتوانند انتظارات مشتریان را بر آورده کنند . این محصولات بادی در ابتدای پیدایش ، به دلیل اینکه زیاد بر روی آن ها کار نشده بود و در ابتدای تولیدات بودند نمی توانستند تست های لازم را از تخت بگیرند تا آن ها را عیب یابی کنند ، اما به مرور و با آزمون و خطاهای انجام شده در نهایت توانستند تحت خواب هایی را تولید کنند که بتواند سطحی بسیار راحت داشته باشد و به سختی آسیب پذیر باشد . در این مقاله نیز می خواهیم با بیان ویژگی های تخت بادی خوب را به شما عزیزان بگوییم و ساختار هر چه بهتر محصولات اصلی را شرح دهیم تا شما عزیزان با اطلاعات کافی و با اطمینان کامل اقدام به خرید تخت بادی خود کنید . توجه داشتن به این ویژگی ها می تواند به شما کمک کند تا با در نظر گرفتن آن ها محصول با کیفیت خود را انتخاب کرده و نمونه مورد علاقه خود را در میان تولیدات انبوه و متنوع این محصولات بی نظیر بادی یافته و برای خرید آن ها اقدام کنید .

ویژگی های تخت خواب بادی خوب

یکی از نکاتی که هموراه بایستی توجه داشت این است که جنس های اصلی تخت خواب های بادی را خریداری کنید تا بتواند به بهترین شکل کارآمد باشد و انتظارات شما را بر آورده سازد . تخت هایی که از جنس نامرغوب تولید شده اند و برای ساخت آن ها از دستگاه ها و لوازم مدرن استفاده نشده باشد ممکن است در فواصل استفاده از آن ها دچار مشکل شوند . از آنجا که برخی از فروشندگان برای اینکه به فروش خوبی دست یابند تخت خواب هایی را که از جنس های درجه 2 ساخته شده اند را با قیمت ارزان تر می فروشند و یا آن ها را با عنوان جنس اصلی به مردم معرفی می کنند ، در این شرایط بهتر است که بدانید از کجا محصول را خریداری کنید و یا ویژگی های جنس اصلی را بدانید . جنس های تقلبی که اغلب آن ها در کشور چین تولید می شوند با تحقیقات بر روی جنس های اصلی توانسته اند تخت خواب هایی کاملا مشابه اصلی تولید کنند به طوری که تشخیص آن ها بسیار سخت شده است ، به همین دلیل است که می گوییم خرید خود را از مراکز معتبر خریداری کنید . به عنوان مثال فروشگاه اینترنتی اینتکس که یکی معتبر ترین و قدیمی ترین وارد کنندگان تخت خواب های بادی اصلی می باشد ، بهترین بستر برای خرید شما عزیزان می باشد . برای خواندن ادامه این مقاله و هزاران مقاله و مشاهده جدیدترین محصولات در نمایندگی تهران اینتکس بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد سایت فروشگاه اینتکس شوید :

:::::..... ویژگی های تخت خواب بادی خوب  .....:::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , مزایای تخت بادی , تخت بادی اینتکس , نمایندگی فروش تخت بادی , تخت خواب بادی , تخت بادی طبی , تخت بادی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت بادی تاشو بدون شک یکی از بهترین و فوق العاده ترین محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که با توجه به ساختار قدرتمندی که دارد می تواند نیاز های شما را در زمان های طولانی بر طرف کند. تخت بادی تاشو علاوه بر خاصیت یک تخت بادی می تواند یک تشک بادی پشتی دار و یا یک کاناپه بادی نیز باشد. که در مدل های یک نفره و دو نفره تولید شده است. این محصول با دارا بودن ساختار بسیار قدرتمند یکی از بهترین و پر فروش ترین محصولات اینتکس می باشد. تخت بادی تاشو علاوه بر ویژگی های فوق دارای قابلیت پرتابل نیز بوه که سبب می شود که بتوانید آن را به سادگی و در شرایط مختلف حمل کنید. در ادامه قصد داریم تا توضیحاتی در مورد این محصول فوق العاده به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی و ساختار اصلی این تخت بادی تاشو کاملا متفاوت از سایر تخت خواب های اینتکس می باشد و می توان آن را در دسته کاناپه های بادی نیز قرار داد. بخش اصلی بدنه این کالا دارای رنگ بندی مشکی می باشد و برخی از مدل های آن سبز رنگ نیز می باشد. در مدل های جدید تر این تخت بادی ساختار رویه تغییر کرده و به حالت موازی تغییر داده شده است که استفاده از آن در حالت تخت بادی را سهولت داده اما در زمانی که از آن به عنوان مبل یا کاناپه بادی استفاده می کنید از راحتی آن کاسته شده است. بخش اصلی بدنه از پشتی و دسته ها تشکیل شده است و سایر قسمت ها نیز که شامل نشیمنگاه و پشتی تاشو آن است سه تکه می باشد.

ابعاد تخت بادی تاشو از تخت های بادی معمولی بزرگتر است. دلیل آن نیز دسته ها و بخش های اضافه حین استفاده به عنوان تخت بادی است. در حالت تخت بادی بخش بالایی می تواند به عنوان تکیه گاه مورد استفاده قرار گیرد تا از تکان خوردن بالش جلوگیری شود. قسمت های اصلی دیگر بدنه نیز کمی کوچکتر از اعداد اعلام شده از سوی سازنده می باشند. بخش بیرونی این کالا در زمان استفاده به عنوان تخت ۲۳۴ سانتی متر و بخش عرضی آن ۱۸۵ سانتی متر می باشد. ارتفاع آن نیز در زمان استفاده به عنوان کاناپه بادی ۶۴ سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد تخت بادی تاشو می تواند تا وزن ۲۰۰ کیلوگرم را به سادگی تحمل کند و با توجه به وزن زیر ده کیلوگرمی آن می توان تخت بادش تاشو را به سادگی حمل کرده و در محل های مختلفی به صورت مجدد استفاده کرد. برای خواندن ادامه این مقاله بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد وب سایت نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس شوید :

:::::..... مشخصات تخت بادی تاشو .....:::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت بادی تاشو , تخت بادی اینتکس , نمایندگی فروش تخت بادی , تخت خواب بادی , تخت بادی ارزان , تخت اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

معایب تخت بادیمعایب و ایراد هایی  که تخت خواب های بادی دارند می توان به این نکته اشاره کرد که بسیار نازک و آسیب پذیر هستند تخت خواب های بادی به اشیاء برنده و نوک تیز بسیار حساس هستند و اگر در طول استفاده از آنها مراقبت نشود حتما دچار سوراخ شدگی و پارگی خواهد شد  اگرچه در این مورد جای نگرانی نیست و می توانید آن را ترمیم کرده و تعمیر نمایید اما به هر حال واقعیت ها را باید گفت تخت های بادی بسیار جالب کم جا سبک و راحت هستند اما ایرادها و معایبی دارند که آن را نمی توان نادیده گرفت در مجموعه ما واقعیت ها تماماً به اطلاع عموم مردم رسیده است و خریدارانی که قصد خرید تخت بادی را دارند این حق را دارند که از معایب و عیوب ناشی از استفاده از تخت خواب های بادی را بداند در این مقاله صداقت پایه و اساس آن است و گرچه در این مقاله ممکن است کساانی  که قصد خرید محصولات اینتکس را دارند از خرید خود پشیمان شده و منصرف شود اما رضایت مشتری و اطلاعات محصولی را که قرار است خریداری کنند برای ما بیشتر اهمیت دارد و سعی می‌شود که هرگونه اشکالات و ایرادهایی که می توانند داشته باشند را در این مقاله برایتان شرح خواهیم داد .

از دیگر عیوب  تخت خواب بادی می‌توان به ظریف بودن و نازک بودن لایه های داخلی آن اشاره کرد در هنگام استفاده اگر فشار باد و فشار هوای داخل تختخواب بیش از حد باشد ممکن است که شیارها و درز های آن به صورت خودکار باز شده و دچار آسیب شود در هنگام باد کردن و شارژ کردن هوای داخلی تخت خواب های بادی مراقب باشید که آنها را بیش از حد مجاز باد نکنید زیرا این نکته باعث ترکیدگی و از هم پاشیدن لایه های داخلی تخت خواب خواهد شد  برخی از مشتریان ما گله‌مند بودند از این نکته که ما در هنگام خواب شبانه و در هنگام استفاده از تخت های بادی متوجه شدیم که فشار هوای داخل تخت کم شده و احساس ناراحتی داشتیم این دقیقا همان نکته‌ای است که در مقاله بالا ذکر شد پس از سوال های مکرر و جواب هایی که از طرف مشتری دریافت شد متوجه شدیم که فشار باد بسیار زیادی را داخل تخت خواب توسط مشتری ایجاد شده بود که همین امر باعث از هم گسستن لایه های داخلی و پایه های تخت خواب شده بود و این یک تجربه ای بود که در این مطلب در اختیار کسانی که قصد خرید و تهیه تختهای بادی اینتکس را داشتند قراردادیم تا با رعایت کردن اصول استفاده از تخت خواب های اینتکس بتوانند سالیان سال از آنها به طور صحیح استفاده نمایند اگرچه مزایای بسیار زیادی دارند اما گفتن و عنوان کردن معایب تخت بادی نیز مطلبی است که باید آن را منتشر کرد که مشتری در هنگام خرید بتواند تصمیم گیری مناسبی است جهت تهیه و سفارش آن بگیرد .

 

 

 

 

 
دیگر معایب تخت بادی و تخت خواب بادی اینتکس :

از دیگر عیوب ناشی از استفاده تخت های بادی میتوان به سبکی آن و تکان خوردن در هنگام خواب اشاره کرد کسانی که در هنگام خواب حساسیت به سر و صدا و همچنین لرزش و یا تکان خوردن روی تخت خواب برایشان بسیار حائز اهمیت می باشد شاید از تخت خواب های بادی نتوانند استفاده کنند دلیل آن هم سبک بودن آنهاست در نظر بگیرید یک تخت خواب دونفره در منزل شما مورد استفاده است حالا اگر همزمان دو نفر بر روی آن استراحت کنند ممکن است فرد دوم  در هنگام خواب جابجا شود این جابجایی باعث خواهد شد که تخت خواب نیز تکانهای مکرر داشته باشد تخت خواب هم دچار تکان خوردن و لغزیدن میشود این جزوه طبیعت این تخت خواب ها می باشد چنانچه افراد به تکان خوردن در حین خواب حساسیت بالایی داشته باشد ممکن است از خواب بیدار شود این مطلب یکی از معایب تخت بادی میباشد اگرچه فروشندگان تخت های بادی اینتکس در هنگام فروش ممکن است اطلاعات و واقعیت ها را به مشتری هرگز نگویند اما در این مجموعه سعی شده که واقعیت‌ها و همچنین مشکلات طبیعی کالا ها را اطلاع رسانی نمایند . برای خواندن ادامه مقاله می توانید به وب سایت نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::.....  معایب تخت خواب بادی و مضرات آن برای انسان با تصاویر  .....:::::



:: برچسب‌ها: معایب تخت بادی , تخت بادی , تخت خواب بادی , تخت بادی اینتکس , تخت بادی ارزان , نمایندگی فروش تخت بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

راهنمای خرید تخت بادی تاشو اینتکس شرکت اینتکس یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه محصولات بادی می باشد که در سالهای اخیر توانسته است با تولید محصولاتی با کیفیت ، به بهترین برند در زمینه محصولات بادی تبدیل شود و بتواند محصولاتی برای تمام سلیقه ها و همچنین تمامی سنین تولید کند . در این بررسی به توضیح درباره تخت بادی تاشو این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا ، معایب و کاربرد های این تخت خواب محبوب را بیان خواهیم نمود . این  تخت بادی شرکت اینتکس دارای کیفیتی بالا و همچنین بدنه ای مستحکم می باشد که در ادامه به توضیح کامل درباره آن خواهیم پرداخت . دلیل محبوبیت این محصول ویژگی ها و کاربرد های کم نظیر آن می باشد که در کمتر محصولی دیده می شود .

 

یکی از کاربرد های این محصول ، تبدیل شدن آن به یک تشک پشتی دار با طول و ارتفاع مناسب می باشد که می توانید از آن برای استفاده های طولانی مدت و یا تماشای تلویزین استفاده کنید و از استراحت خود لذت ببرید . همچنین از دیگر کاربرد های این تخت خواب بادی ، تبدیل شدن به یک کاناپه بادی مناسب برای دو الی سه نفر می باشد که می توانید از این کاربرد برای استفاده های روزمره و استراحت های کوتاه مدت استفاده کنید . تبدیل شدن به یک تشک بادی پشتی دار نیز از دیگر ویژگی های این تخت خواب بادی تاشو به شمار می آید که با چرخاندن تخت ، این عمل ممکن خواهد شد . با تا کردن قسمت پایینی این محصول نیز ، می توانید این تخت را به یک مبل مناسب برای استفاده تبدیل کنید و از آن استفاده کنید . 

به سبب استفاده از مخمل در رویه ی این محصول ، در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید و استراحتی لذت بخش داشته باشید . به سبب مواج بودن رویه ی این تخت خواب ، هوا در زیر نشیمنگاه و تکیه گاه شما رد و بدل خواهد شد و به ضد تعریق بودن تخت کمک بسزایی نموده است . از دیگر ویژگی های این تخت بادی می توان به تحمل وزن مناسب این محصول اشاره نمود که وزنی حدود 200 کیلوگرم می باشد و مناسب برای استفاده تا سه نفر نیز می باشد . البته رعایت کردن نکات ایمنی برای جلوگیری از بروز مشکل برای تخت نیز ضروری می باشد . از ویژگی های جالب این محصول نیز می توان به محل مخصوص برای قرار دادن بطری آب و یا لیوان اشاره نمود که کاربرد های بسیاری نیز دارد . همچنین یکی دیگر از ویژگی های کم نظیر این تخت خواب بادی ارتفاع بسیار زیاد آن می باشد که به شما حس یک تخت خواب چوبی و یا یک کاناپه چوبی را منتقل خواهد کرد . طول و عرض مناسب نیز به شما کمک می کند تا بتوانید از این تخت خواب بادی تاشو به راحتی حتی در فضاهای کوچک استفاده کنید . برای خواندن ادامه مقاله در وب سایت نمایندگی اینتکس در ایران بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد سایت شوید :

:::::..... راهنمای خرید تخت بادی تاشو اینتکس .....:::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت خواب بادی , تخت بادی اینتکس , تخت بادی طبی , تخت بادی ارزان , نمایندگی فروش تخت بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت بادی محصولات بسیار پر کاربردی هستند که می توانند نیاز های شما را طی استفاده روزمره بر طرف کنند. این دسته از کالا ها به عنوان ابزار های راحتی شناخته می شوند و کیفیت اغلب دسته بندی های آن نیز فوق العاده است، به همین صورت می توان آن را محصولی فوق العاده دانست که رویه ضد تعریق دارد و می تواند در مسافرت یا منزل فوق العاده کاربردی باشد. اما این تمام ماجرا نیست، و لایه های داخلی تخت های بادی اهمیت فوق العاده ای در استحکام آن دارند، در حقیقت ساختار اصلی تخت بادی بسته به لایه های داخلی آن بوده و لازم است تا در نگهداری آن دقت لازم را به عمل آورید. پیش از توضیحات کامل و جامع در مورد لایه های داخلی تخت بادی لازم است تا توضیحاتی در مورد قسمت خارجی بدنه به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما در ادامه همراه باشید. 

بدنه تخت بادی

بدنه تخت های بادی معمولا از سه تکه مجزا ساخته شده است که به صورت پرسی به هم متصل می شوند. از این نوع و شیوه پرس کردن محصول بسیار مهم است. اما در قسمت هایی از بدنه که دارای شیار بوده ولی درزی در آن مشاهده نمی شود جزء محل های اتصال قلمداد نمی شود و اکثر مشتریان به اشتباه این برداشت را از طراحی محصولات دارند. در حقیقت این شیار ها محل اتصال لایه های داخلی محصول به شمار می شوند که حالت اصلی تخت را نیز به وجود می آورند. بخش های کناری تخت ها از جنس های متنوعی تشکیل شده اند که هر کدام از این بخش ها جنس متفاوتی دارند، قسمت های کناری شامل، وینیل، PVC، برزنت و جیر می شود، لایه رویی تخت بادی نیز معمولا از همین لایه ها بهره می برد. اما قسمت زیرین معمولا از لایه های متعدد PVC و وینیل ساخته می شود که علاوه بر مقاومت بیشتر به راحتی بیشتری نیز تمیز می شود و زحمت شما را کمتر می کند. 

 

لایه داخلی تخت بادی

لایه های داخلی تخت بادی با وجود اینکه قابل مشاهده نیستند اما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در شرکت سازنده به دسته بندی های کاملا متفاوتی تقسیم می شوند به همین صورت می تواند لایه های داخلی را از نظر طرح و نوع به دسته بندی های مختلفی تقسیم کرد که لایه های داخلی و طراحی آنها بدون ربط به شکل و رویه آنها نبوده و طرح داخلی لایه های تخت بادی بر اساس طرح رویه آنها به وجود می آید و بلعکس. در ادامه لایه های داخلی تخت را از نظر جنس و نوع به دسته های مختلفی تقسیم می کنیم. برای خواندن ادامه این مقاله می توانید به وب سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید ، برای ورود به وب سایت و خواندن ادامه مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::..... لایه های داخلی تخت بادی .....:::::

 



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت خواب بادی , تخت بادی طبی , تخت بادی ارزان , تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تخت خواب بادی چیست ؟ آرامش، راحتی و داشتن خواب لذت بخش دیگر برای شما یک آرزو نخواهد بود. شما با استفاده از تخت بادی می توانید یک استراحت و خواب عمیق در کمال لذت را تجربه کنید. برای آشنایی شما مقاله ای را گردآوری کردیم تا بتوانیم به دغدغه های شما نسبت به این محصولات را پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید..

 

تخت خواب بادی چیست و چگونه مورد استفاده قرار می گیرند؟
شاید شما نیز جمله "دوست دارم روی هوا بخوابم" را شنیده  باشید. شاید این جمله الهام بخش طراحان این محصولات باشند. اما مطمعنا شما نیز وقتی این جمله را شنیده باشید دوست داشتید شما نیز آن را تجربه کنید و راحتی مضاعفی داشته باشید. این محصولات کاملا ساده هستند بصورتی که کافی است شما در یک جای مسطح با اسفاده از پمپ های دستی و الکتریکی محصول را باد کرده و روی آن بخوابید. به صورت تئوری می توان گفت که شما روی هوا دراز کشیده اید اما در تجربه خواهید دید که آرامش بیشتر و بهتری را خواهید داشت.

مواد اولیه ی تخت خواب های بادی چیست؟
این نوع محصولات معمولا با استفاده از وینیل ساخته می شوند که نوعی PVC به حساب می آیند. جای هیچ نگرانی نیست این نوع PVC ها بسیار نرم هستند و آرامش را برای شما به ارمغان می آورند. اخیرا برای نوعی از این محصولات از رویه های فوم و نوعی پلاستیک استفاده شده است که باعث شده دوام و قدرت کشسانی بیشتری را داشته باشند.

داخل این تخت خواب ها از چه نوع هوایی پر می شود؟
شاید باورتان نشود اما برای پر کردن این تخت خواب ها از همان هوایی استفاده می شود که شما در حال استشمام هستید و آن را تنفس می کنید. پس هیچ نوع تهدیدی برای دستگاه تنفس شما وجود ندارد. فقط نوع پر کردن این تخت خواب ها متفاوت است. برای راحتی شما کنار این محصولات یک پمپ مخصوصی به شما هدیه می شود تا به راحتی آن را پر کنید و قبل از خواب برای پر کردن کالا انرژی صرف نکرده و خسته نشوید. برای خواندن ادامه مقاله بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد وب سایت فروشگاه مرکزی اینتکس شوید :

::::..... تخت خواب بادی چیست ؟ .....::::



:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت خواب بادی , تخت بادی طبی , تخت بادی ارزان , تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1400 | نظرات ()