قیمت استخر بادی بزرگسال
نوشته شده توسط : admin

یکی از دوست داشتنی ترین ابزار ها و وسایل های بازی برای تمامی رده های سنی که هم سنین کودکان و همچنین سنین بزرگسال به آن علاقه دارند ، استخر ها و آب تنی یا شنا کردن در استخر ها می باشد که با توجه به این موضوع امروزه بسیاری از استخر ها با طراحی های متفاوت به صورت شرکتی و آماده طراحی شده اند که باعث شده است در خانه نیز بتوانید استخر هایی را برای آب تنی داشته باشید . یکی از این استخر ها ، استخر بادی می باشد که برای رده های سنی مختلف تولید شده اند . استخر بادی بزرگسال یکی از محبوب ترین استخر ها در میان تنوع بسیار بالای محصولات بادی می باشد که به واسطه بزرگی خود ، بسیار استفاده های زیادی از آن ها می شود . قیمت استخر بادی بزرگسال نیز مناسب بوده و شما می توانید تنها با یکبار خرید استخر بادی بزرگسال ، از آن ها برای مدت های طولانی استفاده کنید . 

از ویژگی های استخر بادی بزرگسال می توانیم به راحتی در نصب و راه اندازی اشاره کنیم ، همچنین استخر های بادی به سادگی جابجا می شوند و به راحتی می توانید آن ها را در هر جایی نصب و از آن ها استفاده کنید . به همین دلیل است که به استخر بادی بزرگسال ، استخر بادی پرتابل و قابل حمل نیز گفته می شود . بنابراین شما از این محصولات بادی در خانه یا و یا در مسافرت ها نیز می توانید استفاده کنید . استخر های بادی اگرچه ابعاد بزرگی دارند ، ولی این نکته را توجه کنید که آن ها دارای طراحی بادی بوده که در صورت تخلیه کردن باد در ابعاد و حجم های بسیار کوچکی بسته بندی می شوند به همین علت نیز به سادگی جابجا شده و می توانید آن را نگهداری کنید . البته هدف از ارائه این مطلب آشنایی بیشتر شما با استخر های بادی سایز بزرگ و قیمت استخر بادی بزرگسال است . 

قیمت استخر بادی بزرگسال به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد ، ولی این نکته را در نظر داشته باشید که استخر های بادی طراحی شده و موجود در بازار ، نسبت به استخر های بتنی در همان ابعاد و یا خریداری استخر های پیش ساخته آماده ، قیمت بسیار پایین تری را داشته و یکی از ارزان ترین مدل ها برای استفاده هستند . از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی بزرگسال می توان به امکان استفاده از آن ها برای تمامی اعضای خانواده اشاره کرد ، چرا که ابعاد استخر بزرگ بوده و کودکان می توانند به همراه بزرگتر ها و پدر یا مادر خود به تفریحات آبی پرداخته و لحظه های شادی را رقم بزنند . ولی قیمت استخر بادی بزرگسال نسبت به استخر بادی کودک گران تر است ، علت آن نیز استفاده از مواد و جنس بیشتر برای تولید استخر بادی بزرگسال می باشد .

 

استخر های بادی بزرگسال همانطور که مشخص است ، از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشد ، به همین دلیل نیز کاملا معقول و مشخص است که از لایه های بیشتر و طراحی های متفاوت تری برای ساخت استخر بادی بزرگسال استفاده می شود . معمولا برای ساخت استخر های بادی از لایه های پی وی سی استفاده می شود ، با این تفاوت که لایه های ضخیمی برای تولید استخر بادی استفاده شده و ممکن است برخی از قسمت های استخر بادی نظیر کف استخر به صورت دو یا چند لایه تولید شده باشد که تمامی این عوامل به استفاده از جنس بیشتر برای تولید استخر بادی بزرگسال اشاره دارد ، به همین منظور نیز قطعا نوع جنس و طراحی استخر بادی در قیمت آن تاثیر گذار است . به عنوان مثال اگر استخر بادی بزرگسالی دارای طراحی چند ظلعی باشد و یا بدنه آن از طراحی لایه لایه و یا چند طبقه ساخته شده باشد و همچنین اگر استخر بادی مجهز به سایه بان باشد و یا صندلی بادی برای استخر در نظر گرفته شده باشد می تواند در قیمت استخر بادی بزرگسال تاثیر گذار باشد . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب و آموزنده همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  قیمت استخر بادی بزرگسال   .......:::::::





:: برچسب‌ها: استخر بادی , خرید استخر بادی , استخر بادی بزرگسال , استخر بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: