یک تشک بادی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ سوالی که ممکن است در ذهن خریداران تشک های بادی پدیدار شود این سوال است که یک تشک بادی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ مشخصه های یک تشک بادی ایده آل چیست ؟ چگونه می توان بهترین تشک بادی را انتخاب کرد ؟ در این مطلب قصد داریم تا با بررسی بیشتر تشک های بادی شما را با ویژگی ها و خصوصیات این نوع از محصولات بادی آشنا کنیم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین تشک بادی را انتخاب و آن را خریداری کنید .

یک تشک بادی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

تشک های بادی امروزه به دلیل بیشتر شدن شرکت های تولید کننده محصولات بادی و همچنین طراحی های جدید تر و تازه در تنوع بسیار زیادی قابل خریداری است ، به همین دلیل هر شخص می تواند به نسبت نیاز و سلیقه ای که دارد تشک بادی محبوب خود را یافته و آن را خریداری کند ، اما در این میان برخی از تشک های بادی درجه ۲ و بی کیفیت نیز وجود دارد که می بایست با کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تشک های بادی ، بهترین و با کیفیت ترین تشک بادی را انتخاب نمایید .

تشک های بادی همانطور که از نام آن ها پیداست دارای بدنه ای هستند که قابلیت باد شدن دارد ، در اصل می توان گفت که تشک های بادی از بدنه لایه لایه ای تشکیل شده اند که طبق یک سری الگو های برش زنی برش داده شده و در کنار یکدیگر طبق طراحی انجام شده پرس شده اند و در نهایت تشکیل محفظه های باد شونده ای را دادند که پس از پر شدن توسط باد راه اندازی شده و فرم اصلی را به خود می گیرند . طراحی این تشک ها کاملا مهندسی شده هستند و بر خلاف ظاهر داخل آن ها به صورت لایه لایه و شبکه ای طراحی شده است .

بسیاری از افراد بر این باور هستند که تشک های بادی در اصل محصولاتی هستند که به صورت تو خالی و به اصطلاح بادکنکی باد می شوند و هر لحظه ممکن است که بر اثر فشار زیاد منفجر شده و بترکد ، اما در اصل ساختار تشک های بادی اصلی و با کیفیت اینگونه نیست و چه بسا ساختار درونی تشک ها به صورت شبکه ای و یا فایبرتک می باشد که باعث ثبات تشک بادی و همچنین خاصیت فنری محصول می شود . وجود این ساختار کمک می کند تا باد نیز در بین لایه ها به خوبی پخش شود و تشک بادی حالت تخم مرغی به خود نگیرد و یا در معرض پاره شدن قرار نگیرد .

یک تشک های بادی خوب همچنین دارای ویژگی هایی چون رویه مواج می باشد ، رویه مواج تشک های بادی تنها برای زیبایی محصول نیستند و چه بسا استفاده از این طراحی موجب می شود تا سطح تشک بادی طبی تر و ارتجاعی تر شود تا به دنبال آن فرد در هنگام استفاده حس بهتری را در هنگام استراحت داشته باشد . رویه مواج همچنین باعث می شود تا تشک خاصیت فنری بهتری را نیز داشته باشد . اما ویژگی های مواج بودن تشک بادی به این موارد ختم نمی شود و چه بسا خصوصیات دیگری نیز به محصول می بخشد . برای خواندن ادامه این مقاله کاربردی و خرید تشک بادی همین حالا به وب سایت نمایندگی اصلی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  یک تشک بادی خوب چه ویژگی هایی دارد؟   .......:::::::